SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Je had weer wat nieuwe pompjes om te installeren zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens vandaag wel 10 uur echt hard doorgewerkt om een koelinstallatie draaiende te krijgen, op zolders van zeker +40C
Lees ik nu pas dit:
https://www.nu.nl/gezondh(...)nnen-te-blijven.html
Moest dus gewoon thuisblijven
quote:Inbrekers stelen voor ton aan warmtepompen van ondernemer Soufian: ‘Ik kon mijn oren niet geloven’
Voor de Rotterdamse ondernemer Soufian Azzouzi eindigt een topjaar in een nachtmerrie. Warmtepompen ter waarde van 100.000 euro zijn door inbrekers buitgemaakt uit zijn gehuurde loods in Rotterdam. „Het is zo zuur dat het eigenlijk onbeschrijfelijk is.”
https://www.tubantia.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie ook allemaal alweer klaar met die warmte? wordt echt tijd dat het weer herfst is
tijd voor winter zodat we weer kunnen elfstedentochtenquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie ook allemaal alweer klaar met die warmte? wordt echt tijd dat het weer herfst is
En dan gaan lopen miepen als de airco in je huisje kapot is daarquote:
ja of er geen stroom isquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaan lopen miepen als de airco in je huisje kapot is daar
Nou nouquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor winter zodat we weer kunnen elfstedentochten
Ja oke maar wel beetje koud.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een echte elfstedentocht lijkt me wel weer tof hoor
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga mee en neem mijn Kamado en 100 varkens mee.
dat is dan ook de reden waarom ik de winter veel prettiger vindquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
meh valt wel mee, en kan je je op kleden, op warmte kan dat maar zeeer beperkt
een tanktop is een shirt zonder mouwenquote:
Nee dan Willem Kanonquote:
Welk jaar was dit?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
na defqon is er geen gras meer te zien en dat komt niet van de bbqs
weet ik veelquote:
zo oud bennik nog nietquote:
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.quote:
mimimimimiquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.
Vroeger, toen het nog op Almere Strand wasquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:32 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ijden-en-zwarte-doos
wanneer verplichte GPS met terugkoppeling naar de lokale politie?
Ja een irritant piepje werkt daar wel bij inderdaadquote:Bestuurders worden gewaarschuwd dat ze te hard rijden, dit moet de verkeersveiligheid verbeteren.
Toen ben ik er ooit nog geweest, maar toen was het nog 1 dag, zonder campingquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger, toen het nog op Almere Strand was
Ja toen ben ik er ook nog wel eens geweestquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ben ik er ooit nog geweest, maar toen was het nog 1 dag, zonder camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |