Zeker als je er eentje tussen hebt die de sfeer bepaald en zich profileert als kartrekker. Als je dan niet naar (meestal) haar pijpen danst veranderd haar fake aardige houding snel in de ware aard. Doei!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
Zo’n straat waarbij iedereen min of meer noodgedwongen met elkaar om moet gaan lijkt me de hel op aarde
Dat had je vrouw snel door
Sop maar in je gelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moet jij weten. Je laat hier wel overduidelijk zien dat jij een ruziezoeker bent.
Meer hoefde ik niet te weten om mijn gelijk te halen.
Volgend de etiketten zijn het de nieuwe buren die zich komen voorstellen. Ik vind dat het van 2 kanten moet komen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Er bestaat inderdaad een etiquette hiervoor.
Gewoon een kwestie van beleefdheid. Als jij nieuwe buren krijgt, is het aan jou om je voor te gaan stellen en je buren welkom te heten, al dan niet met een bosje bloemen of een ander aardigheidje.
Dan weten je buren in ieder geval dat ze met fatsoenlijke mensen te maken hebben.
Ik bedoelde nadrukkelijk niet te zeggen dat jullie misschien de tokkies zijn. Het kan zijn dat ze aanstoot neemt aan iets wat niet slecht was bedoeld. Of misschien heeft ze overlast ondervonden zonder dat jullie het doorhadden. En het kan ook nog zijn dat jij en je vrouw je van alles in het hoofd halen. Daar kom je pas achter als je met elkaar praat. Waarom zou je dat niet nog eens een kans geven?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Of wij misschien niet fout, en de tokkies zijn, dat is altijd moeilijk te beoordelen. Ik doe mijn best vriendelijk te zijn, groet iedereen, steek mijn hand op, zeg goedendag, bied hulp aan, geef complimenten aan buurtgenoten over hun klussen, kom met de jaarwisseling buiten om iedereen een goed nieuwjaar te wensen, parkeer de auto niet hinderlijk. Ik kan zo snel niets verzinnen wat dan aanstoot zou hebben gegeven.
Nee hoor, ik ken letterlijk helemaal niemand die zijn buren wel eens een klap verkocht heeft. Zelfs niet mensen die in een achterstandswijk wonen....quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:31 schreef SemperLibertas het volgende:
En mensen delen wel eens klappen uit ja, hoort bij het leven.
Ik wel. Dat is de tokkie van onze dijk. Hij heeft een strafblad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken letterlijk helemaal niemand die zijn buren wel eens een klap verkocht heeft. Zelfs niet mensen die in een achterstandswijk wonen....
Nou, hij gij zijt verhevenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken letterlijk helemaal niemand die zijn buren wel eens een klap verkocht heeft. Zelfs niet mensen die in een achterstandswijk wonen....
Ik heb zowaar medelijden met je.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, hij gij zijt verheven
Puntje puntje puntje
Iemand reduceren tot medelijden is het zwakste wat je kunt doen in een discussie. Dat betekent namelijk dat je zelf mentaal niet sterk genoeg bent om de discussie te kunnen voeren. Een soort Godwin eigenlijk, zo van 'hij is gek, einde discussie'.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik heb zowaar medelijden met je.
Ik woon in een huis om in te wonen en mijn buren zijn niet mijn vrienden. Wat een onzin is dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:33 schreef DutchBlend het volgende:
Aan de ene kant vervelend, dat snap ik.
Aan de andere kant worden al die ongemakkelijke kutfeestjes je bespaard en hoef je niet telkens met een excuus te komen. Maar dat is meer vanuit m'n eigen perspectief
Maar dat deden jullie niet, jullie gingen gewoon verbouwen zonder de buurt een keer uit te nodigen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:35 schreef De_Melkboer het volgende:
Alles leek wel in orde, alleen onze buurvrouw 'B' gaf wel aan dat we een keer de buurt zouden moeten uitnodigen om kennis te maken.
Dus vanaf toen waren jullie ook helemaal niet meer van plan de buurt (of de buren?) uit te nodigen.quote:De renovatie van huis en tuin was echter heel veel werk, en zomer 2018 waren we nog lang niet klaar. Op een avond had buurvrouw 'B' de buren bij haar uitgenodigd, behalve ons, en met heel harde stem riep ze over de schutting: Proost, omdat WIJ zulke goede buren zijn. Ik vroeg mijn vrouw: Gaan we ze nog uitnodigen? Absoluut niet was haar antwoord.
Ondertussen hadden jullie nog steeds niet een keer de buurt uitgenodigd bij jullie maar verwachten wel uitgenodigd te worden bij nieuwere nieuwe buren.quote:Ondertussen kwamen er een paar keer nieuwe buren en wij werden nergens bij betrokken, niet bij verwelkomen, niet bij bezoeken.
Hmm.quote:Mijn vrouw heeft haar daarop aangesproken maar ze zei dat het onze eigen schuld was, en stuurde ons een paar links op Whatsapp over hoe je goede buren moet zijn. Toen zakte me echt de broek af
Je kan hier niet zoveel mee. Als die beruchte buurvrouw snel vooroordelen heeft over jullie (en daarmee ook over andere mensen) en nogal rancuneus is, zullen die andere buren daar vroeg of laat ook last van hebben. En anders is het soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:35 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat moet je hier nu mee? Ik heb sterk het idee dat 'B' hier heeft zitten stoken maar krijg er geen vinger achter. Ik maal er niet zo om maar mijn vrouw is wel iedere keer van streek van dit achterbakse gedrag. Ik hoor graag tips en goed raad. Dank alvast..
Je moet het die buurvrouw nageven, die had snel door wat voor vlees ze in de kuip had. Nieuwe buren met blijkbaar geld genoeg om hier een vrijstaand huis te kopen, maar niet voldoende opvoeding om te weten wat er van hun verlangd wordt en wel zoveel gebrek aan inzicht dat ze verwachten gezellig mee te mogen draaien met de buurt. Dus heeft de buurvrouw maar de rol van opvoeder op zich genomen en de jongelui uitgelegd wat er van hun verwacht wordt als je lid wil worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik doe mijn best vriendelijk te zijn, groet iedereen, steek mijn hand op, zeg goedendag, bied hulp aan, geef complimenten aan buurtgenoten over hun klussen, kom met de jaarwisseling buiten om iedereen een goed nieuwjaar te wensen, parkeer de auto niet hinderlijk. Ik kan zo snel niets verzinnen wat dan aanstoot zou hebben gegeven.
De etiquette is in mijn beleving juist andersom: de nieuwe bewoner is degene die moeite doet om zich voor te stellen. En andersom stel je je sowieso even voor als je elkaar tegenkomt op straat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Ontopic: TS, die buurvrouw weet er niks van.
Als er ergens nieuwe mensen in de straat komen wonen, is het de taak van de (naaste) buren om zich voor te komen stellen en de nieuwelingen welkom te heten. Niet omgekeerd.
Zij kan in d'r eigen tuin natuurlijk gewoon zeggen wat ze wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:12 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je kan hier niet zoveel mee. Als die beruchte buurvrouw snel vooroordelen heeft over jullie (en daarmee ook over andere mensen) en nogal rancuneus is, zullen die andere buren daar vroeg of laat ook last van hebben. En anders is het soort zoekt soort.
Het zijn maar buren. Hou het gewoon bij beleefd goeiedag zeggen en zorg ervoor dat je zo min mogelijk last van ze hebt.
Als dat mens passief-agressieve opmerkingen maakt die jouw vrouw kan horen, zou ik wel een keer aanbellen en duidelijk stellen dat je daar niet van gediend bent: het is namelijk intimidatie.
't Zal je gebeuren, dat dan de buurman op de stoep komt staan dat je z'n vrouw intimideert en dat je snel je lelijke rotbek moet houden of anders..!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zij kan in d'r eigen tuin natuurlijk gewoon zeggen wat ze wil.
Alsjeblieft zeg me dat dit sarcasme is en je een rol speelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef sigme het volgende:
De buurvrouw is een rancuneuze stookster?
Ik zou eerder zeggen dat TS + vrouw freeriders zijn. Ze willen wel lid zijn van de buurtschap maar geen poot uitsteken om er lid van te worden. TS vindt dit reden genoeg om juichend onthaald te worden in de gemeenschap:
[..]
Je moet het die buurvrouw nageven, die had snel door wat voor vlees ze in de kuip had. Nieuwe buren met blijkbaar geld genoeg om hier een vrijstaand huis te kopen, maar niet voldoende opvoeding om te weten wat er van hun verlangd wordt en wel zoveel gebrek aan inzicht dat ze verwachten gezellig mee te mogen draaien met de buurt. Dus heeft de buurvrouw maar de rol van opvoeder op zich genomen en de jongelui uitgelegd wat er van hun verwacht wordt als je lid wil worden.
Nee hoor, ik meen het bloedserieus.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:09 schreef Deshain het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg me dat dit sarcasme is en je een rol speelt.
Net of mensen dit écht zo denken..
Waarom?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een beetje koekoek..
Het huis werd schijnbaar verbouwd en de tuin lag opengebroken. Ja, dan nodig je de buurt uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vindt het wel logisch als TS + vrouw zich niet voorstellen aan de buren, de suggestie voor een uitnodiging aan de buren actief negeren, en dan verwachten dat de buren hun wel leuk uitnodigen?
Alsof zij de leidende autoriteit is op dat gebied.quote:Ik krijg het idee dat die buurvrouw je direct vrij duidelijk verteld heeft wat er van jullie verwacht wordt.
Een hele valse, stokende hint. Loop in de pas of wordt zwartgemaakt. Goed voor de verstandhouding!quote:Daarna gaf de buuf nog eens een duidelijke hint.
Uitgespeld.quote:Daarna heeft je vrouw de buurvrouw erop áángesproken maar liefst, waarop die het nog maar eens voor jullie heeft uitgespeld.
Maar nee, fuck TS, hoe durft ie aan de hand hiervan te verwachten voor vol te worden aangezien? Nee, wat pas echt belangrijk is is dat je een keer een paar rondjes drank en een lauwe hamburger weggeeft.quote:Ik doe mijn best vriendelijk te zijn, groet iedereen, steek mijn hand op, zeg goedendag, bied hulp aan, geef complimenten aan buurtgenoten over hun klussen, kom met de jaarwisseling buiten om iedereen een goed nieuwjaar te wensen, parkeer de auto niet hinderlijk. Ik kan zo snel niets verzinnen wat dan aanstoot zou hebben gegeven.
Kijk, je kan het wel of niet leuk vinden, maar die buurvrouw is dus *wel* de leidende autoriteit in die buurt (blijkt). En dan blijk je achteraf niet aan haar eisen voldaan te hebben, die zij wel vrij duidelijk kenbaar heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:43 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het huis werd schijnbaar gerenoveerd en de tuin lag opengebroken. Ja, dan nodig je de buurt uit.
[..]
Alsof zij de leidende autoriteit is op dat gebied.
[..]
Een hele valse, stokende hint. Loop in de pas of wordt zwartgemaakt. Goed voor de verstandhouding!
[..]
Uitgespeld.Ja, sorry hoor, technisch gezien wel, maar als je mafklappergedrag zoals iemand linkjes sturen op Whatsapp over hoe je een goede buur moet zijn een correcte manier van aanspreken vindt, dan ben je inderdaad waarschijnlijk aan het trollen of zelf niet helemaal normaal. Dat is hoe een schooljuf met kleuters omgaat.
Tevens is dit bovengemiddeld sociaal:
[..]
Maar nee, fuck TS, hoe durft ie aan de hand hiervan te verwachten voor vol te worden aangezien? Nee, wat pas echt belangrijk is is dat je een keer een paar rondjes drank en een lauwe hamburger weggeeft.
Lijkt mij heerlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:35 schreef De_Melkboer het volgende:
We zijn begin 2018 hier komen wonen, mooi huis maar wel een totale renovatie, rustige buurt, en hebben kennis met de buren gemaakt. Alles leek wel in orde, alleen onze buurvrouw 'B' gaf wel aan dat we een keer de buurt zouden moeten uitnodigen om kennis te maken.
De renovatie van huis en tuin was echter heel veel werk, en zomer 2018 waren we nog lang niet klaar. Op een avond had buurvrouw 'B' de buren bij haar uitgenodigd, behalve ons, en met heel harde stem riep ze over de schutting: Proost, omdat WIJ zulke goede buren zijn. Ik vroeg mijn vrouw: Gaan we ze nog uitnodigen? Absoluut niet was haar antwoord.
Ondertussen kwamen er een paar keer nieuwe buren en wij werden nergens bij betrokken, niet bij verwelkomen, niet bij bezoeken. Mijn vrouw heeft haar daarop aangesproken maar ze zei dat het onze eigen schuld was, en stuurde ons een paar links op Whatsapp over hoe je goede buren moet zijn. Toen zakte me echt de broek af
.
In januari kwam naast ons een jong stel wonen, wij er heen met een fles wijn en een bos bloemen, goed gesprek, en vriendelijk contact. Maar: afgelopen zaterdag hadden ze een huwelijksceremonie in de tuin, wij waren niet uitgenodigd maar zagen wel de gebruikelijk 'kliek' aankomen.
Wat moet je hier nu mee? Ik heb sterk het idee dat 'B' hier heeft zitten stoken maar krijg er geen vinger achter. Ik maal er niet zo om maar mijn vrouw is wel iedere keer van streek van dit achterbakse gedrag. Ik hoor graag tips en goed raad. Dank alvast..
Goed gesprek met je vrouw hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:05 schreef De_Melkboer het volgende:
Tjonge, zoveel reacties, dank allemaal hiervoor. Ik kan op een paar dingen wel antwoord geven:
We hebben een vrijstaand huis, dat scheelt al op het punt van geluidsoverlast. Als ik iets zaag in de garage doe ik alle deuren dicht, maak geen lawaai na 8 uur, en niet op de zondagen. Er zijn ook geen langdurige luidruchtige klussen geweest, vooral stucwerk, vloeren leggen, isoleren, installaties, en kozijnen vervangen.
Of de hele buurt het met buurvrouw B eens is weet ik niet, en persoonlijk kan het met ook geen bal schelen, maar dat het mijn vrouw van streek maakt vind ik wel erg.
Of wij misschien niet fout, en de tokkies zijn, dat is altijd moeilijk te beoordelen. Ik doe mijn best vriendelijk te zijn, groet iedereen, steek mijn hand op, zeg goedendag, bied hulp aan, geef complimenten aan buurtgenoten over hun klussen, kom met de jaarwisseling buiten om iedereen een goed nieuwjaar te wensen, parkeer de auto niet hinderlijk. Ik kan zo snel niets verzinnen wat dan aanstoot zou hebben gegeven.
Maar dat weet je toch niet zeker? Het kan ook zijn dat dat kliekje zichzelf had uitgenodigd bij jullie nieuwe buren en die buren daar eigenlijk ook niet op zaten te wachten. Of ze hebben misschien op een of andere manier geholpen waardoor ze wel uitgenodigd zijn?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:28 schreef De_Melkboer het volgende:
Mensen uitnodigen is ook het probleem niet, maar het 'passief agressief' proberen af te dwingen en de sanctie van uitsluiting, met een buuf die nieuwkomers in de buurt bepraat om ons overal buiten te houden komt me al helemaal vreemd over.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:26 schreef arvensis het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als je ergens komt wonen bel je zelf aan om hallo te zeggen en je even voor te stellen.
Eigenlijk heb ik dan liever dat ze allemaal in een polonaise als een stelletje lemmingen een afgrond af de zee in lopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:12 schreef jogy het volgende:
Geef een gigantisch buurtfeest, alle stoppen door met een budget waar je ogen van gaan tranen en nodig iedereen uit, zelfs die kuttige buurvrouw. Of haar niet als de situatie daar niet naar is. En zet sowieso je beste beentje voor bij alle overige buurtbewoners qua helpen en vriendelijk zijn. Fuck haar door te lief te zijn voor de buurt. Kost ff wat moeite en geld maar verder zou ik het ook niet weten. En voorop gesteld; ik zou het niet kunnen.
Goede ragebait dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:54 schreef sigme het volgende:
De buurvrouw is een rancuneuze stookster?
Ik zou eerder zeggen dat TS + vrouw freeriders zijn. Ze willen wel lid zijn van de buurtschap maar geen poot uitsteken om er lid van te worden. TS vindt dit reden genoeg om juichend onthaald te worden in de gemeenschap:
[..]
Je moet het die buurvrouw nageven, die had snel door wat voor vlees ze in de kuip had. Nieuwe buren met blijkbaar geld genoeg om hier een vrijstaand huis te kopen, maar niet voldoende opvoeding om te weten wat er van hun verlangd wordt en wel zoveel gebrek aan inzicht dat ze verwachten gezellig mee te mogen draaien met de buurt. Dus heeft de buurvrouw maar de rol van opvoeder op zich genomen en de jongelui uitgelegd wat er van hun verwacht wordt als je lid wil worden.
Maar ja, moderne kleuters zeggen dan "zij zegt wat er verwacht wordt! alsof wij dat dan zullen doen! ze is onze baas niet! dat doen we dus lekker niet! nananananana". Tsja.
En dan nog gepikeerd zijn ook dat ze dan inderdaad niet mee doen.
Jij bent grappigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat deden jullie niet, jullie gingen gewoon verbouwen zonder de buurt een keer uit te nodigen.
[..]
Dus vanaf toen waren jullie ook helemaal niet meer van plan de buurt (of de buren?) uit te nodigen.
[..]
Ondertussen hadden jullie nog steeds niet een keer de buurt uitgenodigd bij jullie maar verwachten wel uitgenodigd te worden bij nieuwere nieuwe buren.
[..]
Hmm.
Ik krijg het idee dat die buurvrouw je direct vrij duidelijk verteld heeft wat er van jullie verwacht wordt.
Jullie kozen dat toen niet, maar misschien ooit nog te doen.
Daarna gaf de buuf nog eens een duidelijke hint. Jullie besloten het toen zeker niet te gaan doen.
Daarna heeft je vrouw de buurvrouw erop áángesproken maar liefst, waarop die het nog maar eens voor jullie heeft uitgespeld. En toen zakte jou de broek af.
Jongen, als jullie niet willen meedoen in de buurt, dat kan. Dat is wat jullie doen. Jullie keuze.
Wil je dat een volgende keer anders dan kan je beter anders beginnen.
Volgens mij niet. Ik moet in mijn eigen tuin ook rekening houden met de buren om overlast etc te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zij kan in d'r eigen tuin natuurlijk gewoon zeggen wat ze wil.
“WIJ zijn wel goede buren”quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik moet in mijn eigen tuin ook rekening houden met de buren om overlast etc te voorkomen.
Als jij op straat loopt en iemand roept in zijn tuin bedreigende opmerkingen naar jou, dan maakt die persoon zich toch schuldig aan bedreiging?
Ik heb de etiquette andersom geleerd. Als jij ergens nieuw komt wonen ben jij degene die je voorstelt. Toen ik in Frankrijk tijdelijk in een appartementje ging wonen, heb ik daarom alle bewoners bij mij thuis uitgenodigd. Idem in Nederland. En een paar maanden geleden stonden de onderburen bij mij aan de deur met een doosje 'Merci'. Sindsdien hebben wij elkaar nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Er bestaat inderdaad een etiquette hiervoor.
Gewoon een kwestie van beleefdheid. Als jij nieuwe buren krijgt, is het aan jou om je voor te gaan stellen en je buren welkom te heten, al dan niet met een bosje bloemen of een ander aardigheidje.
Dan weten je buren in ieder geval dat ze met fatsoenlijke mensen te maken hebben.
Moet jij weten. Er zijn ook mensen die graag op zichzelf zijn om allerlei uiteenlopende redenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik heb de etiquette andersom geleerd. Als jij ergens nieuw komt wonen ben jij degene die je voorstelt. Toen ik in Frankrijk tijdelijk in een appartementje ging wonen, heb ik daarom alle bewoners bij mij thuis uitgenodigd. Idem in Nederland.
Dankje. Ik heb het mijn buren ook nooit kwalijk genomen als zij dat niet deden. Precies om wat jij zegt: sommige mensen hebben daar geen behoefte aan. Ook goed.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Moet jij weten. Er zijn ook mensen die graag op zichzelf zijn om allerlei uiteenlopende redenen.
Eigenlijk moet ie blij zijn. Met zo'n narcist van een buurvrouw wil je niks te maken hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De vraag is trouwens of je dit soort mensen wel over te vloer wil hebben, zowel de stokers als de meelopers mogen van mij buiten de deur blijven. Lijkt mij geen verrijking van mijn sociale contacten.
Die buurvrouw roept dat toch om TS en zijn vrouw opzettelijk te kwetsen? Of is het gezegd en heeft zijn vrouw dat toevallig opgevangen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
“WIJ zijn wel goede buren”
Let wel he, dat is de tekst waarover jij iemand aanraadt z’n buurvrouw te gaan intimideren door er eens even een hartig woordje mee te gaan spreken namens z’n gekwetste vrouwlief.
Ik heb overigens niet de indruk dat TS zo debiel is.
En wie heeft de buurvrouw precies chef gemaakt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:56 schreef sigme het volgende:
Ik krijg het idee dat die buurvrouw je direct vrij duidelijk verteld heeft wat er van jullie verwacht wordt.
Dit jaquote:Op zondag 30 juni 2024 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wie heeft de buurvrouw precies chef gemaakt?
Als ik ergens een huis koop en ik ben daar druk met hoe en wat ik moet doen, en de buurvrouw komt me 'direct vrij duidelijk vertellen wat er van ons verwacht wordt' dan zal ik de buurvrouw duidelijk maken dat we buren zijn omdat ik een huis heb gekocht toevallig naast haar huis, maar dat dat haar 0,0 overwicht geeft om mij wel even te vertellen wat er van mij verwacht wordt dus als ze denkt die toon aan te slaan dan kan ze weer terug naar huis gaan.
Ja kom op hoor. Heb je net een huis gekocht en je moet dat nog helemaal naar je zin gaan maken en dan heb je Chef Buurt aan je deur staan die je wel even 'de regels van de buurt' gaat uitleggen. Leuk dat je die aan mij wil uitleggen, dat recht heb je, maar ik heb ook het recht om daar he-le-maal niéts mee te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |