abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214074491
Nou, ik zie al waar mijn vrije zaterdag heen gaat _O- eens kijken of ik het nog kan, sollicitatiebrief schrijven :D
pi_214074493
Verder, waait het bij jullie ook zo heerlijk door? O+
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:17:08 #103
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214074495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Wat Cat vervolgens zegt dus eigenlijk ja :Y
Cat gelijk geven snijdt een hoop bochtjes af ja :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214074529
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Cat gelijk geven snijdt een hoop bochtjes af ja :+
Fanboy jij _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:20:38 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214074538
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En had ze het druk? :D

Shirts vind ik wel indrukwekkend, want die categorie faalt hard bij mij! Onlangs weer een aantal nieuw moeten bestellen :(

Frituur mag er hier niet in. Appartement is echt te klein om met die geur te kunnen dealen. 2x struikelen en je staat in snackbar 1. 3x struikelen de andere kant op in snackbar 2. En even doorrollen vanaf 1 en 2 ben je bij 3 en 4 :D

Die heel dichtbij zijn -gelukkig- wel vroeg dicht.

@:Vanyel, volgens mij geen angus...
Druk druk druk :Y

De snackbar heeft ook wel zijn voorkeur. Minste moeite en grootste assortiment. Maar niet voor mij want ik wil vega snacks en dat is uit de supermarkt weer beter. Op snackvlak hebben we duidelijk andere voorkeuren.
Spoilers!
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:21:42 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214074546
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fanboy jij _O-
:+ O+
pi_214074549
quote:
Nou, ik zie al waar mijn vrije zaterdag heen gaat _O- eens kijken of ik het nog kan, sollicitatiebrief schrijven :D
Gewoon de eerdere mail forwarden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214074582
quote:
Verder, waait het bij jullie ook zo heerlijk door? O+
Waaien is een heel groot woord, maar dankzij jouw post kwam ik erachter dat het inmiddels flink is afgekoeld buiten :D
Nu dus alle ramen die een hor hebben open en ik bivakkeer voor de balkondeur *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:24:57 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214074584
quote:
Ja, dat is wel een klein detail dat ook nog even moet gebeuren.

Ik wilde laatst nog vragen hoe het op je werk is maar die vraag is ook beantwoord. Zonde hoor. Maar vast wel beter dan je vorige baan toch? Ontdekken wat je niveau is, is helaas vaak ook wel onderdeel van het werkende leven.
Spoilers!
pi_214074585
Goedzo @Tele6! En de laatste brief die ik van je las zag er hartstikke goed uit, dus daar maak ik me nul zorgen over. Jij kan dat!

En die datum - je kan idd kijken of en zo ja hoeveel flexibiliteit er is bij de PhD, en dan als die plek zeker is (getekend!!) in gesprek met je huidige werkplek of er evt eerder dan feb gestopt kan worden. Die mogelijkheid zou ik echt niet bij voorbaat uitsluiten, ook al is het officieel een jaarcontract.

Zo iemand vraagt je écht niet voor niks om te solliciteren. Ik duim voor je! Gezien hoe je erover schrijft, gun ik je wat meer cognitieve uitdaging dan in je huidige baan :Y

En ja, hier waait het ook heerlijk door O+ O+
pi_214074630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gewoon de eerdere mail forwarden :D
Haha :D

Ik ga de brief wel even aanpassen, want denk eigenlijk dat ik een betere brief kan maken dan ik destijds deed.

De technieken die je geacht wordt te gebruiken voor het onderzoek zijn hetzelfde als vorige keer, maar het onderwerp waarop je ze toepast is veel leuker. Deze gaat namelijk over plantjes O+

Had ik al verteld dat ik een tijgerprint tomaat aan een van mijn planten heb? O+ _O_
pi_214074653
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, dat is wel een klein detail dat ook nog even moet gebeuren.

Ik wilde laatst nog vragen hoe het op je werk is maar die vraag is ook beantwoord. Zonde hoor. Maar vast wel beter dan je vorige baan toch? Ontdekken wat je niveau is, is helaas vaak ook wel onderdeel van het werkende leven.
Het is deels beter deels minder dan mijn vorige baan. Vorige baan voelde veel nuttiger, ik hielp echt mensen. Hier voelt het merendeel van de tijd alsof ik alleen maar de ego's van oude mannen aan het masseren ben in de hoop dat er over 2 jaar iets veranderd is :(
Kijk, ik ben er kennelijk best goed in, ze zijn heel tevreden met me, ik denk ook wel dat ik over 2 jaar de benodigde veranderingen voor elkaar zou krijgen, maar na een dag met die mensen praten voel ik me zo gefrustreerd. Ik snap echt niet hoe ze zitten waar ze zitten behalve doordat ze goed slap kunnen lullen :')
pi_214074656
Oh, @Tele6, jij valt onder cao universiteiten toch? Dan mag je gewoon tussentijds opzeggen. Met twee maanden opzegtermijn (als je <12 maanden in dienst bent). Zie cao!
pi_214074663
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, @:Tele6, jij valt onder cao universiteiten toch? Dan mag je gewoon tussentijds opzeggen. Met twee maanden opzegtermijn (als je <12 maanden in dienst bent). Zie cao!
Oh echt :o :o _O-
Ik val idd onder die cao!
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:36:51 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_214074672
TeleTurbo *O*
pi_214074689
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh echt :o :o _O-
Ik val idd onder die cao!
Ja, volgens mij wel, als ik dit goed lees: https://www.caouniversiteiten.nl/einde-dienstverband/ontslag/ Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij fnv/cnv/aob, gewoon even bellen of mailtje wagen, of bij ze langslopen (zit meestal op je uni wel een vakbondsfunctionaris). Misschien zelfs 1 maand termijn als ze snel zijn met de procedure bij PhD plek (<6 mnd dienstverband)
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:41:20 #117
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214074698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is deels beter deels minder dan mijn vorige baan. Vorige baan voelde veel nuttiger, ik hielp echt mensen. Hier voelt het merendeel van de tijd alsof ik alleen maar de ego's van oude mannen aan het masseren ben in de hoop dat er over 2 jaar iets veranderd is :(
Kijk, ik ben er kennelijk best goed in, ze zijn heel tevreden met me, ik denk ook wel dat ik over 2 jaar de benodigde veranderingen voor elkaar zou krijgen, maar na een dag met die mensen praten voel ik me zo gefrustreerd. Ik snap echt niet hoe ze zitten waar ze zitten behalve doordat ze goed slap kunnen lullen :')
Hmm. Dat klinkt niet ideaal. Heb even geen mooie woorden enzo want ik ben daar echt te moe voor. Maar hup, solliciteren jij!
Spoilers!
pi_214074700
Ik zou wel echt ff m'n harde kant tevoorschijn moeten halen om de hele bups nu in de steek te laten. Maar ben iig op dit moment enthousiast genoeg over de vacature en onenthousiast genoeg over huidige baan _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214074707
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou wel echt ff m'n harde kant tevoorschijn moeten halen om de hele bups nu in de steek te laten. Maar ben iig op dit moment enthousiast genoeg over de vacature en onenthousiast genoeg over huidige baan _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan die assistent mooi jouw baan gaan doen ipv assisteren ^O^
pi_214074734
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, volgens mij wel, als ik dit goed lees: https://www.caouniversiteiten.nl/einde-dienstverband/ontslag/ Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij fnv/cnv/aob, gewoon even bellen of mailtje wagen, of bij ze langslopen (zit meestal op je uni wel een vakbondsfunctionaris). Misschien zelfs 1 maand termijn als ze snel zijn met de procedure bij PhD plek (<6 mnd dienstverband)
Dat is best wel duidelijk, maar ik ga het voor de zekerheid wel navragen. Leerzaam dit -- ik dacht dat we voor een jaar aan elkaar vastzaten zodra de proeftijd om was _O-
pi_214074808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Haha :D

Ik ga de brief wel even aanpassen, want denk eigenlijk dat ik een betere brief kan maken dan ik destijds deed.

De technieken die je geacht wordt te gebruiken voor het onderzoek zijn hetzelfde als vorige keer, maar het onderwerp waarop je ze toepast is veel leuker. Deze gaat namelijk over plantjes O+

Had ik al verteld dat ik een tijgerprint tomaat aan een van mijn planten heb? O+ _O_
1000 Succes met de brief!
*O*
pi_214074816
Je klinkt zo enthousiast erover @Tele6 en over je huidige baan schreef je nauwelijks, niet negatief maar ook niet positief. En over een mogelijke phd plek heb je nu al meer gezegd. Dat zit in je hart.

Hier staat nu ook alles tegen elkaar open en het is een hele graad minder
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 27 juni 2024 @ 22:56:32 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214074833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is best wel duidelijk, maar ik ga het voor de zekerheid wel navragen. Leerzaam dit -- ik dacht dat we voor een jaar aan elkaar vastzaten zodra de proeftijd om was _O-
Staat er geen opzegtermijn in je contract ook? Dan weet je het helemaal zeker.
pi_214074864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Scheelt weer! https://www.universiteite(...)/einde-dienstverband hier staat het nog iets duidelijker (8.1 lid 3). Maar nog even extra navragen kan nooit kwaad.

Zie, weer allerlei zorgen minder *O* .

En ik heb heel makkelijk praten van de zijlijn hoor, ik ben een stuk beter in advies geven dan in het zelf ook zo doen, maar jouw (werk)geluk is belangrijker dan hun project. Als jij weg gaat, vinden ze heus iemand anders. Misschien niet zo goed als jij, maar misschien is dat ook helemaal niet nodig voor dat project en was jij een tikje overgekwalificeerd ;). Dus ik zou je daar écht niet lullig over voelen.
pi_214074885
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Je klinkt zo enthousiast erover @:tele6 en over je huidige baan schreef je nauwelijks, niet negatief maar ook niet positief. En over een mogelijke phd plek heb je nu al meer gezegd. Dat zit in je hart.

Hier staat nu ook alles tegen elkaar open en het is een hele graad minder
O+ wat zeg je dat mooi.

Ja er was ook niet zo veel te vertellen over mijn werk tot nu toe. Ik heb veel vergaderd, veel beleidsstukken gelezen en geschreven, veel genetwerkt :r een hoop interessante dingen geleerd maar niemand om ze aan te vertellen die er wat van snapt. Van iedereen snapt B er nog wel het meeste van _O-
Het zou wel beter moeten worden als de beleidsstukken af zijn en ik voor goedkeuring mag gaan pleiten, als ik workshops mag gaan geven en groepjes voor dingen oprichten. Maar om zoiets van de grond te krijgen, het is of je door taaie stront moet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')