Cat gelijk geven snijdt een hoop bochtjes af jaquote:
Fanboy jijquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat gelijk geven snijdt een hoop bochtjes af ja
Druk druk drukquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En had ze het druk?
Shirts vind ik wel indrukwekkend, want die categorie faalt hard bij mij! Onlangs weer een aantal nieuw moeten bestellen
Frituur mag er hier niet in. Appartement is echt te klein om met die geur te kunnen dealen. 2x struikelen en je staat in snackbar 1. 3x struikelen de andere kant op in snackbar 2. En even doorrollen vanaf 1 en 2 ben je bij 3 en 4![]()
Die heel dichtbij zijn -gelukkig- wel vroeg dicht.
@:Vanyel, volgens mij geen angus...
Gewoon de eerdere mail forwardenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik zie al waar mijn vrije zaterdag heen gaateens kijken of ik het nog kan, sollicitatiebrief schrijven
Waaien is een heel groot woord, maar dankzij jouw post kwam ik erachter dat het inmiddels flink is afgekoeld buitenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Verder, waait het bij jullie ook zo heerlijk door?
Ja, dat is wel een klein detail dat ook nog even moet gebeuren.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
Nou, ik zie al waar mijn vrije zaterdag heen gaateens kijken of ik het nog kan, sollicitatiebrief schrijven
Hahaquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon de eerdere mail forwarden
Het is deels beter deels minder dan mijn vorige baan. Vorige baan voelde veel nuttiger, ik hielp echt mensen. Hier voelt het merendeel van de tijd alsof ik alleen maar de ego's van oude mannen aan het masseren ben in de hoop dat er over 2 jaar iets veranderd isquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een klein detail dat ook nog even moet gebeuren.
Ik wilde laatst nog vragen hoe het op je werk is maar die vraag is ook beantwoord. Zonde hoor. Maar vast wel beter dan je vorige baan toch? Ontdekken wat je niveau is, is helaas vaak ook wel onderdeel van het werkende leven.
Oh echtquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, @:Tele6, jij valt onder cao universiteiten toch? Dan mag je gewoon tussentijds opzeggen. Met twee maanden opzegtermijn (als je <12 maanden in dienst bent). Zie cao!
Ja, volgens mij wel, als ik dit goed lees: https://www.caouniversiteiten.nl/einde-dienstverband/ontslag/ Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij fnv/cnv/aob, gewoon even bellen of mailtje wagen, of bij ze langslopen (zit meestal op je uni wel een vakbondsfunctionaris). Misschien zelfs 1 maand termijn als ze snel zijn met de procedure bij PhD plek (<6 mnd dienstverband)quote:
Hmm. Dat klinkt niet ideaal. Heb even geen mooie woorden enzo want ik ben daar echt te moe voor. Maar hup, solliciteren jij!quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is deels beter deels minder dan mijn vorige baan. Vorige baan voelde veel nuttiger, ik hielp echt mensen. Hier voelt het merendeel van de tijd alsof ik alleen maar de ego's van oude mannen aan het masseren ben in de hoop dat er over 2 jaar iets veranderd is
Kijk, ik ben er kennelijk best goed in, ze zijn heel tevreden met me, ik denk ook wel dat ik over 2 jaar de benodigde veranderingen voor elkaar zou krijgen, maar na een dag met die mensen praten voel ik me zo gefrustreerd. Ik snap echt niet hoe ze zitten waar ze zitten behalve doordat ze goed slap kunnen lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:41 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou wel echt ff m'n harde kant tevoorschijn moeten halen om de hele bups nu in de steek te laten. Maar ben iig op dit moment enthousiast genoeg over de vacature en onenthousiast genoeg over huidige baanKan die assistent mooi jouw baan gaan doen ipv assisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best wel duidelijk, maar ik ga het voor de zekerheid wel navragen. Leerzaam dit -- ik dacht dat we voor een jaar aan elkaar vastzaten zodra de proeftijd om wasquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, als ik dit goed lees: https://www.caouniversiteiten.nl/einde-dienstverband/ontslag/ Je kan het altijd voor de zekerheid even navragen bij fnv/cnv/aob, gewoon even bellen of mailtje wagen, of bij ze langslopen (zit meestal op je uni wel een vakbondsfunctionaris). Misschien zelfs 1 maand termijn als ze snel zijn met de procedure bij PhD plek (<6 mnd dienstverband)
1000 Succes met de brief!quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha
Ik ga de brief wel even aanpassen, want denk eigenlijk dat ik een betere brief kan maken dan ik destijds deed.
De technieken die je geacht wordt te gebruiken voor het onderzoek zijn hetzelfde als vorige keer, maar het onderwerp waarop je ze toepast is veel leuker. Deze gaat namelijk over plantjes
Had ik al verteld dat ik een tijgerprint tomaat aan een van mijn planten heb?![]()
Staat er geen opzegtermijn in je contract ook? Dan weet je het helemaal zeker.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is best wel duidelijk, maar ik ga het voor de zekerheid wel navragen. Leerzaam dit -- ik dacht dat we voor een jaar aan elkaar vastzaten zodra de proeftijd om was
Scheelt weer! https://www.universiteite(...)/einde-dienstverband hier staat het nog iets duidelijker (8.1 lid 3). Maar nog even extra navragen kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is best wel duidelijk, maar ik ga het voor de zekerheid wel navragen. Leerzaam dit -- ik dacht dat we voor een jaar aan elkaar vastzaten zodra de proeftijd om was
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Je klinkt zo enthousiast erover @:tele6 en over je huidige baan schreef je nauwelijks, niet negatief maar ook niet positief. En over een mogelijke phd plek heb je nu al meer gezegd. Dat zit in je hart.
Hier staat nu ook alles tegen elkaar open en het is een hele graad minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |