quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man
Plaats ik op verzoek van security een intranetbericht om mensen te wijzen op het gebruik van de Out of Office auto-reply (u allen welbekend). Krijg ik van de servicedesk commentaar.Waarom wil de beveiliging dat mensen dat instellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Zodat als er rare inlogpogingen uit andere landen plaatsvinden, ze heel snel kunnen kijken of iemand misschien op vakantie is, of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom wil de beveiliging dat mensen dat instellen?
Oh die beveiligingquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat als er rare inlogpogingen uit andere landen plaatsvinden, ze heel snel kunnen kijken of iemand misschien op vakantie is, of niet.
Ik vind het een heel bijzondere beveiligingsmaatregel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat als er rare inlogpogingen uit andere landen plaatsvinden, ze heel snel kunnen kijken of iemand misschien op vakantie is, of niet.
Dan weten ze dat het waarschijnlijk okee is. Het kan gewoon heel snel heel veel dingen uitsluiten in bepaalde gevallen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het een heel bijzondere beveiligingsmaatregel.
En als je dan je afwezigheidsassistent aan hebt staan en toch met je laptop even vanaf de Spaanse Costa of Key West inlogt, wat dan?
Hmmm, dus je moet je OOO aanzetten, zodat men kan zien dat je er niet bent en als je dan toch ergens op de wereld inlogt, dan is het waarschijnlijk OK.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan weten ze dat het waarschijnlijk okee is. Het kan gewoon heel snel heel veel dingen uitsluiten in bepaalde gevallen.
Dan laat je de a.a. gewoon aan met de tekst en dan vooral niet mailen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het een heel bijzondere beveiligingsmaatregel.
En als je dan je afwezigheidsassistent aan hebt staan en toch met je laptop even vanaf de Spaanse Costa of Key West inlogt, wat dan?
Dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dus je moet je OOO aanzetten, zodat men kan zien dat je er niet bent en als je dan toch ergens op de wereld inlogt, dan is het waarschijnlijk OK.
Het kan aan mij liggen, maar ik snap hem niet…
En als je dat nou wel wil/moet doen, omdat je voor je werk in het buitenland zit en even je mail wil afhandelen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan laat je de a.a. gewoon aan met de tekst en dan vooral niet mailen?
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, sta ik op 1a te wachten op mijn trein, wordt ie in de laatste minuut vrolijk nog even naar 4b gegooid.
NU EVEN NIET VUILE HOERENLOPERS.
Veel plezier!!quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar hopelijk niet te warm Carré voor een voorstelling van Van der Laan & Woe.
@:Blues Wanneer zijn jullie aan de beurt daarvoor?
Dat laatste vooralquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:50 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 wat schattig van Elin... en benauwend
Ik zal niet spoileren dan…quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Veel plezier!!
Zaterdag!
Gaan met de auto dit keer ivm werkzaamheden spoor, dat trekt g nu niet om trien, tram, bus in en uit te gaan en veel
te lopen. Dus lekker parkeerkaart alvast gekocht en gaan hapje eten vooraf, aan de achterkant van Carré.
Bistro dinges
En? Enig idee wat je gaat doen? Flink nadenken?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:54 schreef Tele6 het volgende:
Hij heeft er dus speciaal m'n werkmail voor opgezocht.
Zouden ze nog amper reacties hebben dan? Lijkt me onwaarschijnlijk voor een PhD-plek, en zo'n gunstig moment meteen nadat zoveel mensen afstuderen.
Het is een kei-interessante vacature.quote:
Omdat dit nou net HET juiste moment is?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik krijg net een mailtje (op m'n persoonlijke én m'n werk email) van een prof waar ik afgelopen najaar voor een PhD gesolliciteerd had... ze hebben een nieuwe vacature en hij wil graag dat ik solliciteer![]()
Zet er vrolijk bij "ik ben wel een beetje laat en waarschijnlijk heb je inmiddels in je huidige werk al een mooi plan, maar toch"
Vacature sluit over een week.
Manmanmanmanman waarom nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |