Aha, ander land, andere regelsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gibt es nicht in DeutschlandTevens is de woning hem meerdere keren aangeboden geweest de afgelopen 10 jaar en zelfs nu m'n oom hem wou verkopen had hij recht van eerste koop.
Wat mij betreft wel @:Kaatje1 en met de bank zou ook geen probleem mogen zijn - van de week naar even contact opnemen voor een echte offerte.
Oh ja, regelmatig. Kreeg er soms buikpijn van wanneer je leest hoe ouders met hun kinderen zijn omgegaan, hoedan? Kan er niets aan doen natuurlijk dat ik een redelijk onbezorgde jeugd heb gehad waar ik blij op terugkijk maar ik had dat anderen hier ook zo gegundquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me bijvoorbeeld sip gevoeld en zorgen gemaakt om iemand die ik nog nooit heb ontmoet! like wtf
Ik vind het alleen maar fijn voor jou en andere mensen dat het ook wél vaak goed gaat!!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, regelmatig. Kreeg er soms buikpijn van wanneer je leest hoe ouders met hun kinderen zijn omgegaan, hoedan? Kan er niets aan doen natuurlijk dat ik een redelijk onbezorgde jeugd heb gehad waar ik blij op terugkijk maar ik had dat anderen hier ook zo gegund
Spannend en leukquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gibt es nicht in DeutschlandTevens is de woning hem meerdere keren aangeboden geweest de afgelopen 10 jaar en zelfs nu m'n oom hem wou verkopen had hij recht van eerste koop.
Wat mij betreft wel @:Kaatje1 en met de bank zou ook geen probleem mogen zijn - van de week naar even contact opnemen voor een echte offerte.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jammer, het was zo mooi geweest als je nu wist wat je wilde
Overigens,
* Vanyel is de afgelopen jaren op fok geweest en ziet wat ze je heeft aangedaan. Het is een wonder dat je ondanks dat nog zo'n goed gelukt kind bent. Dat heb je aan jezelf te danken en is knap indrukwekkend.
De andere zequote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ons allemaal, Vanyel, wat je ons allemaal hebt aangedaan
Mijmijmij?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me bijvoorbeeld sip gevoeld en zorgen gemaakt om iemand die ik nog nooit heb ontmoet! like wtf
Ohquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, dees wil je ook: https://www.dm.de/denkmit(...)-p4066447220223.html
En niet die van Calgon.
Nieuw werkwoord?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:37 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen heb ik gesport, het balkon ontspinnewebd, gestofzuigd, de badkamer gepoetst en gedoucht. Nu zit ik op m'n schone balkon achter de laptop voor die sollicitatiebrief.
Webmaster, een mooie naam voor een poetsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:37 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen heb ik gesport, het balkon ontspinnewebd, gestofzuigd, de badkamer gepoetst en gedoucht. Nu zit ik op m'n schone balkon achter de laptop voor die sollicitatiebrief.
Leuk man! Wanneer denk je de boel onderhanden te kunnen nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |