quote:Op zaterdag 29 juni 2024 00:26 schreef AnneX het volgende:
@:LHO misschien een fornuis voor jouw volgende verjaardag of van de meibelmakert. 😇 https://www.nrc.nl/nieuws(...)na&itm_term=Recepten
Nog beter 👍🏼quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]mijn fornuis is mijn grootste zorg dat nu driedubbel ingepakt bij de verhuizer hier in gijon in de opslag staat. Zo bang dat de inductieplaat of de ovenruit breekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 09:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Echt niet. Ten eerste zijn er andere mensen (je vader, je tante) die zich (wel) betrokken voelen/tonen.
Maar als die er ook niet zouden zijn, zijn er professionals. Wij hebben mijn schoonvader -laat ik het maar zeggen zoals het is- laten verrekken. Die werd op een gegeven moment in zwaarverwaarloosde staat uit z'n woning gevist en toen is maatschappelijk werk op zoek gegaan naar verwanten en kwam bij zijn kinderen uit en die hebben heel duidelijk laten weten dat ze niets met die man te maken wilden hebben en helemaal niks gingen doen aan zorg.Wauw, je verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het echt dingen doen niet eens zo'n probleem. Ik regel die professionals wel, ik wil best nog wel aanspreekpunt zijn, beslissen of 'de stekker er uit moet'. Dat doet me niet eens zo veel, dat is zakelijk. Maar dat is niet wat er van me gevraagd wordt gelukkig.
Wat ik voor mijn gevoel wel moet, is een keuze maken of ik nog contact wil. Waarbij geen keuze maken ook een keuze is. Ik zit er zeker niet om te springen, heb geen dingen die ik nog wil zeggen of wat dan ook. Zij gaat ook echt niet tot inkeer of inzicht komen. Maar stel nou dat ik dit negeer en daar dan later spijt van krijg?
Maar ja. Voorlopig heb ik besloten dat ik de onderzoeken af ga wachten. We weten helemaal niet of en hoe terminaal ze is. Het klinkt slecht maar mijn tante is nou net niet degene waaraan je zo'n oordeel kan overlaten.
Ik vond het vorige week al een ding dat ze 80 was geworden. Een 80-jarige moeder is echt wel rete-oud, tegen bejaard aan. En nou heb ik ineens een 80-jarige moeder met kanker.Spoilers!
Dank jequote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:44 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike Wat is wijsheid?
Wat jij ook beslist in de huidige situatie is goed! Nu en later ook. 😘
Precies wat @AnneX zegt. Jouw beslissing is de juiste en die hoef je heus niet nu te nemenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeIk weet dit maar toch zit er onderhuids iets dat graag het juiste wil doen. Terwijl ik rationeel weet dat 'het juiste' niet bestaat.
Afwachten maar. Dit is nog zo vers. Ik ga vast goede ingevingen krijgen de komende dagen en weken.
Ondertussen heb ik een heerlijk lijstje met klusjes voor de tuin. Ik ga eens kijken hoe ver ik daar mee kom.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeIk weet dit maar toch zit er onderhuids iets dat graag het juiste wil doen. Terwijl ik rationeel weet dat 'het juiste' niet bestaat.
Afwachten maar. Dit is nog zo vers. Ik ga vast goede ingevingen krijgen de komende dagen en weken.
Ondertussen heb ik een heerlijk lijstje met klusjes voor de tuin. Ik ga eens kijken hoe ver ik daar mee kom.
Vast!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, nee, nee*, weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vast!
Wil je je moeder zien? Verlang je ernaar haar te spreken, los van dit nieuws?
Zou er iets tussen jullie kunnen gebeuren nu dat het antwoord op bovenstaande vragen verandert?
Zou dat leidend kunnen zijn?
Tof! Wat zijn je plannen? Wil je nog dingen met de tuin, met sleutelen aan dingen, buitenkeuken of iets in die richting?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb net een woning bekeken, zag er allemaal netjes uitAlleen qua sanitair wil ik nog een en ander veranderen en de keuken. Maar voor eerst kun je je er prima redden.
De huurder probeerde het huis nog een aantal keren af te kraken, oa de kelder die zou lekken. Nu heeft het de laatste maanden flink geregend, maar de vloer en wanden waren droog. Ook z'n administratie stond op de grond in orders, dat was ook niet nat geweest![]()
Daarna riep de overbuurman (een ijzerhandelaar) ons (was er met m'n pa en oom - tevens eigenaar van de woning), tijd voor koffie/bier (het was immers al 11:15). Direct de vraag of ik de huurder liet zitten. Toen ik zei dat dat niet zo was was ik direct sein FreundDe huurder is zeg maar niet heel erg geliefd in het dorp, gisteren ging het verhaal dat z'n huur was opgezegd al rond bij het feest van de Feuerwehr en werd er op geproost
![]()
Wat leuk, ga je het doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb net een woning bekeken, zag er allemaal netjes uitAlleen qua sanitair wil ik nog een en ander veranderen en de keuken. Maar voor eerst kun je je er prima redden.
De huurder probeerde het huis nog een aantal keren af te kraken, oa de kelder die zou lekken. Nu heeft het de laatste maanden flink geregend, maar de vloer en wanden waren droog. Ook z'n administratie stond op de grond in orders, dat was ook niet nat geweest![]()
Daarna riep de overbuurman (een ijzerhandelaar) ons (was er met m'n pa en oom - tevens eigenaar van de woning), tijd voor koffie/bier (het was immers al 11:15). Direct de vraag of ik de huurder liet zitten. Toen ik zei dat dat niet zo was was ik direct sein FreundDe huurder is zeg maar niet heel erg geliefd in het dorp, gisteren ging het verhaal dat z'n huur was opgezegd al rond bij het feest van de Feuerwehr en werd er op geproost
![]()
Klustopicquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Maar hoezo kan je de huurder er uit zetten dan? Die heeft toch huurbescherming?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef derLudolf het volgende:
![]()
-Plavuizen vervangen door pvc of liefst houtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof! Wat zijn je plannen? Wil je nog dingen met de tuin, met sleutelen aan dingen, buitenkeuken of iets in die richting?
Gibt es nicht in Deutschlandquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar hoezo kan je de huurder er uit zetten dan? Die heeft toch huurbescherming?
Jammer, het was zo mooi geweest als je nu wist wat je wildequote:
Graag ook PM #aagjequote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gibt es nicht in DeutschlandTevens is de woning hem meerdere keren aangeboden geweest de afgelopen 10 jaar en zelfs nu m'n oom hem wou verkopen had hij recht van eerste koop.
Wat mij betreft wel @:Kaatje1 en met de bank zou ook geen probleem mogen zijn - van de week naar even contact opnemen voor een echte offerte.
Ons allemaal, Vanyel, wat je ons allemaal hebt aangedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:38 schreef Vanyel het volgende:
Jammer, het was zo mooi geweest als je nu wist wat je wilde
Overigens,
* Vanyel is de afgelopen jaren op fok geweest en ziet wat ze je heeft aangedaan. Het is een wonder dat je ondanks dat nog zo'n goed gelukt kind bent. Dat heb je aan jezelf te danken en is knap indrukwekkend.
Dat dus, en dat gaat niet alleen op voor @Lucky_Strike maar (voor mij schrikbarend) velen hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jammer, het was zo mooi geweest als je nu wist wat je wilde
Overigens,
* Vanyel is de afgelopen jaren op fok geweest en ziet wat ze je heeft aangedaan. Het is een wonder dat je ondanks dat nog zo'n goed gelukt kind bent. Dat heb je aan jezelf te danken en is knap indrukwekkend.
Ik heb me bijvoorbeeld sip gevoeld en zorgen gemaakt om iemand die ik nog nooit heb ontmoet! like wtfquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat dus, en dat gaat niet alleen op voor @:lucky_strike maar (voor mij schrikbarend) velen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |