Spanje rolt Duitsland opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef Paganitzu het volgende:
Vorige keer dat schema zo ongelijkwaardig was werd Portugal kampioen door onverdiend Frankrijk te verslaan.
Kroatië, Polen, Wales om in de finale te komen tegen favoriet en thuisland Frankrijk, nadat ze als beste nummer 3 doorgingen.
Dadelijk voor Nederland
Roemenië, Oostenrijk, Zwitserland, om daarna in de finale tegen favoriet en thuisland Duitsland te spelen.
Ik zie het al, we missen een type Van Basten en een type Gullit.quote:
Ik zie Nederland ook niet langs Oostenrijk/ Zwitserland komen.quote:
Welke boomer gaat over het haar van Depay beginnen denk je? Ik zet toch weer in op Valentijnquote:
Willem Vissers.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke boomer gaat over het haar van Depay beginnen denk je? Ik zet toch weer in op Valentijn
Willem Vissers wordt pas vervelend als hij schrijft over de wedstrijden zelf.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Willem nog wel een verstandige man.
Ik zou meisje Noa hebben gezegd maar je vroeg welke boomer.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
De vervelende Noa Vahle begint over zijn kapsel
@:maxi-mus
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
IK HERHAAL DEPAY HEEFT ZIJN VLECHTEN WEER IN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het wetboek ken ik ook
Nog wat verder naar het oosten mag ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
Jeroen Stekelenburg mag wat mij betreft best de trein naar Polen pakken
Nepo baby Jeroen viel even flink door de mand.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:55 schreef Caland het volgende:
Jeroen Stekelenburg mag wat mij betreft best de trein naar Polen pakken
Wel interessant wat Depay hier zegt ook met de kritiek die er nou toch al wel een tijd is op het aanvoerderschap van Virgil. Ook wel een gebrek aan zelfreflectie overigens, gezien hijzelf een van die leiders zou moeten zijn die boven de groep staat.quote:Dat was vroeger anders: ,,Toen ik twintig was en net bij Oranje zat, waren er vijf of zes spelers die boven de groep stonden. Dan volgde je en je hield je bek dicht. De hiërarchie is wel veranderd in die jaren. Iedereen moet een mening hebben, denk ik. Maar je hoeft het niet altijd te zeggen.”
,,Je hebt in groepen mensen die leiden en mensen die volgen", vervolgt Depay. ,,Vroeger was dat in mijn ogen anders. Wat precies beter is? Dat is lastig, ik weet het niet. Nu is de groep heel hecht, maar vroeger waren er spelers die boven de groep stonden en de rest wist: ‘oké, dit is het’. Er was meer duidelijkheid vroeger, maar zoals het nu is, hoort ook bij ons team.’’
Chanant zeg. En dan vreemd opkijken dat sporters een hekel aan journalisten krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die openingsvraag van de schoolkrantjournalist![]()
![]()
.
https://x.com/voetbalzonenl/status/1807345714210447848
In zijn verdediging vroeg hij dit aan Koeman voor de pot tegen Oostenrijk en toen ontkende Koeman niet dat het de lies was.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie vraag aan Dumfries ook over zijn liesklachten wat dus niet waar was. Prima geinformeerde journalisten.
Afvoeren die hap.
Het zegt denk ik ook wel iets over het gebrek aan spelers die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat zijn in een voetbalploeg vaak meteen ook de leiders. Die vijf/zes die hij noemde zullen zonder twijfel de Grote Vier zijn geweest plus Huntelaar en Kuyt ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel interessant wat Depay hier zegt ook met de kritiek die er nou toch al wel een tijd is op het aanvoerderschap van Virgil. Ook wel een gebrek aan zelfreflectie overigens, gezien hijzelf een van die leiders zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |