SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
de app van de babyfoon zegt 25.1 binnenquote:
Ja ben vrij kapot nu ja. Leuke dag naar Nimma geweest. 6e dag op rij >10k stappens. Ik vind het mooi geweest.quote:
Dimmy!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Nog een esma een dan righting 020
Nee ik quote gewoon Will Smithquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT![]()
Heb je een hitteberoerte, broer ?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij ging sporten, hij zei dat hij de sportschool binnenliep
En dat al aardig wat beweging.
quote:
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry was de steepjes op de “één” vergeten
Idemquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb even alles tegen elkaar open gezet
Jammer dat die wind telkens gaat liggen zodra de zon onder gaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb even alles tegen elkaar open gezet
Omdat goedkope seizoenswerkkrachtenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zijn strandtenten toch zo abominabel in service
omdat strandtentenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Zit toch wel vol als het goed weer is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
QR-code scannen en je moet het nog net niet zelf gaan ophalen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Uhm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat die wind telkens gaat liggen zodra de zonder onder gaat
Ja same.. :/quote:
ja ik vind het ook altijd zo jammer..... als die zonder onder gaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat die wind telkens gaat liggen zodra de zonder onder gaat
Dat is te warmquote:
jij zou niet meer eten deze weekquote:
Deze week is misschien wel wat enthousiastquote:
Oh, zon zonder derquote:
ik heb de kok horen fluiten maar weet niet waar de lepel hangtquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze week is misschien wel wat enthousiast
Janken dat er niet genoeg voorraad is om de kaart te serverenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
QR-code scannen en je moet het nog net niet zelf gaan ophalen?
zonnesteekquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat mee naar thailand met ballie?
ow dus je weet het nog welquote:
Ging je full-Karen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Janken dat er niet genoeg voorraad is om de kaart te serveren![]()
![]()
Echt doe normie
release?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat wij serieus een goede rls zouden maken
Bijzonder der der derquote:
dimmy en biba in Thailandquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou er een tv-programma van maken, misschien een leuke wilde naam als 'meiden in de jungle' ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, schijnt ook dat je hete thee moet drinkenquote:
Nu klink je als een vastlopende Duitserquote:
Ook in huize CE klotst het geld tegen de plinten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn Azie-trip wel uit weten te stellen tot ergens later dit jaar.
rls?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu klink je als een vastlopende Duitser
Je doet net alsof azie iets ergs isquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn Azie-trip wel uit weten te stellen tot ergens later dit jaar.
sowwy dat was iets te enthousiast om je twee likealerts te gevenquote:
3de dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
We gaan het niet over de 2e wereldoorlog hebben.
Heb mn glazen bol niet bij de hand.quote:
je gaat me niet vertellen dat je na 10 minuutjes sporten alweer weg gaat daar he?quote:
Jij typt het en ik dacht hetquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je na 10 minuutjes sporten alweer weg gaat daar he?
Dan is de warming up nog niet eens afgelopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gaat me niet vertellen dat je na 10 minuutjes sporten alweer weg gaat daar he?
oh, jammerquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb mn glazen bol niet bij de hand.
Je moet niet alles willen weten.quote:
Het waren 7 zware minuten maar nu lijk ik wel wat meer op Dries Roelvink.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten we onze huisduitser erbij roepen dan? @bitterbalquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hallloooooquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we onze huisduitser erbij roepen dan? @:bitterbal
Vroem Vroemmmm start de Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroem Vroemmmm start de Tiger Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Ik ga niet voor mijn plezier ergens naartoe waar het 30 graden is en de luchtvochtigheid 100% is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook in huize CE klotst het geld tegen de plinten.
Ik ben er 35 minuten geweest en heb precies gedaan wat ik wilde doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mimimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet voor mijn plezier ergens naartoe waar het 30 graden is en de luchtvochtigheid 100% is.
Ik wel, maar dat was een ander verhaal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga niet voor mijn plezier ergens naartoe waar het 30 graden is en de luchtvochtigheid 100% is.
ja naar binnen lopen en weer naar buiten lopen was precies wat je wilde doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er 35 minuten geweest en heb precies gedaan wat ik wilde doen.
De deur openen, op je telefoon een beetje FOK!ken, de EK tussenstanden doornemen, nog een beetje FOK!ken en weer naar huis?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er 35 minuten geweest en heb precies gedaan wat ik wilde doen.
* laat lachspieren thuis in het nachtkastje liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was een ander verhaal.
Daar was het toen niet 30 gradenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* laat lachspieren thuis in het nachtkastje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |