SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
de app van de babyfoon zegt 25.1 binnenquote:
Ja ben vrij kapot nu ja. Leuke dag naar Nimma geweest. 6e dag op rij >10k stappens. Ik vind het mooi geweest.quote:
Dimmy!quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Nog een esma een dan righting 020
Nee ik quote gewoon Will Smithquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die TT![]()
Heb je een hitteberoerte, broer ?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij ging sporten, hij zei dat hij de sportschool binnenliep
En dat al aardig wat beweging.
quote:
Nou vooruit, omdat jij het bent.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry was de steepjes op de “één” vergeten
Idemquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb even alles tegen elkaar open gezet
Jammer dat die wind telkens gaat liggen zodra de zon onder gaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb even alles tegen elkaar open gezet
Omdat goedkope seizoenswerkkrachtenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zijn strandtenten toch zo abominabel in service
omdat strandtentenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Zit toch wel vol als het goed weer is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |