quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar is de verfrissende wind uit het westen
Simpele fix: Pak een kouwe rakker en ga lekker op je balkon/ in je tuin zitten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:17 schreef THEFXR het volgende:
windstil, 30 gr binnen, warmte zit in de muren
Dat ie eens doortuft.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar is de verfrissende wind uit het westen
Ik persoonlijk heb genoten van de zomer, echt even bijtanken na al die maanden somberte.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Nou, dat was hem dan. Terug naar de herfst.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb genoten van de zomer, echt even bijtanken na al die maanden somberte.
Weekend nog 24-26 (in het zuiden iig)quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Terug naar slaapgenot.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuk zeg, veel plezier!quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef BlackLining het volgende:
Haha, ik sta op een festivalletje in Tilburg. Hier is zich ook wat aan het ontwikkelen
Straks Massive Attack met dikke onweer
Leip, ik hoop ze op 29 augustus in Madrid te zienquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef BlackLining het volgende:
Haha, ik sta op een festivalletje in Tilburg. Hier is zich ook wat aan het ontwikkelen
Straks Massive Attack met dikke onweer
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Net al even wat gespetter gehad, de tuin had het nodig!
Ik heb 20 jaar lang een kilometer of 12 verderop gewoond. Iedere zomer was het raak. Meerdere malen echt extreem vet onweer per zomer.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Het glazen front...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag wel met iets meer vuurwerk.
Wij moeten nog een paar uurtjes wachten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou kom maar door met die verdomde verkoeling
zeg dat, binnen een minuut veel water binnen, was ff op de wc....quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis alles open gelaten, blij dat ik geen storm heb gehad
Wees blij dat je niet aan het schijten was.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg dat, binnen een minuut veel water binnen, was ff op de wc....
Het waren drie fantastische dagenquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef Mrmime het volgende:
Flink onweer trekt hier vlak langs. Lekker flitsen en donderen maar hier blijft het droog
@Elanquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:14 schreef MissHobje het volgende:
Afkoelingsgenot![]()
Uur geleden de toko opengegooid, zaaaalig.
Sterker nog heb net een trui aangedaan want de wind is fris en kreeg het gewoon koud
Ik zou niet gaan als je pro-Israel bentquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Leip, ik hoop ze op 29 augustus in Madrid te zien
Hebben we hier veel aan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
Zaterdag weer prijs in Deutschland
[ x ]
Graag vasthouden tot richting eind augustus, bvd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot mid juli een graad of 20-24 met af en toe wat regen. Heerlijk
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot mid juli een graad of 20-24 met af en toe wat regen. Heerlijk
We leven weerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heerlijk
Veel beter dan die hete dagen, ik voel me nu ook vele malen beter en fitter nu het niet meer zo warm is.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Graag vasthouden tot richting eind augustus 2025, bvd.
Toch wel weer absurd dat de normale hoeveelheid zonneschijn alsnog in zicht begint te komen jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
1-22 juni waren veel te grijs. Wel sneu 119 uur![]()
De verschillen tussen de periode 1-22 juni en daarna zijn opmerkelijk. Van 1 t/m 22 juni scheen de zon slechts 119 uur; gedurende de afgelopen 5 dagen (23-27 juni) 67 uur.
Heerlijk dagje maatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
och wel weer absurd dat de normale hoeveelheid zonneschijn alsnog in zicht begint te komen ja
Juni is echt gered door deze toevallige samenloop van omstandigheden.
Welnee. Elk excuus aangrijpen om die korte broek te dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:24 schreef PzKpfw het volgende:
De korte broek was wat optimistisch voor vandaag.
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Elk excuus aangrijpen om die korte broek te dragen
Beestquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaar
Ook op dagen dat het wat frisser en natter is.
Dat ben ik ook meerdere keren geweestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:09 schreef S_E het volgende:
Wat een godenweer. Graad of 22, zon, lekker windje. Uur gewandeld en niet kapot van het zweet terug gekomen. Mag wel een poos zo blijven![]()
Weg met die pleurishitte
Gewoon jaarrond joh, went vanzelfquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra ik in het vroege voorjaar de lange broek verruil voor de korte broek, blijf ik de korte broek dragen tot het najaar
Ook op dagen dat het wat frisser en natter is.
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:23 schreef Blik het volgende:
Ik vind vandaag eigenlijk wat te fris, zeker icm het frisse windje (wel even lekker om het huis mee te koelen).
Morgen wordt volgens mij fantastisch, ~25 graden met zon
Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
Verlaten (???) hut van seriemoordenaar 😱
[ link | afbeelding ]
Zag geen auto's met witte kentekens, dus waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:20 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Liep je hier eigenlijk niet langs een concentratiekamp?
Heb je al zeehondjes gespot?quote:
Ja ik ben daar nu maar nog niet gespot helaaaschquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al zeehondjes gespot?Of ben je er niet zelf.
Wel al een paar keer mogen aanschouwen, net als de zogenaamde bijzinnen (wespzonnenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier net irisatie waargenomen
https://www.noodweer.be/irisatie-zeldzaam-optisch-verschijnsel/
Nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
Niet zo helder als irl te zien maar je kan het bij de zon nog wel zien.
Hier was de max vandaag 25,6 maar nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mooie dag vandaag. Bijna 25 graden nog, maar was wel enigszinsvte doen door wat wind en lage lv gelukkig.
Morgen nog ff en dan weer richting de betere temperaturen
Ik ken iemand die daar vast ook wel naartoe wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
15 graden met zon is dan ook al vrij warmquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:34 schreef lily het volgende:
Ik kijk nu naar reizen Waes.
Hij is in Ijsland en degene waar hij mee is zegt dat hij het daar geweldig vindt, vooral de kou. Hij vindt 15 graden al warm.
Ik dacht dat ik erg was
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
15 graden met zon is dan ook al vrij warm
Genot dusquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:48 schreef lily het volgende:
[..]
Van wat ik daar zie: geen zon. Wel veel sneeuw.
Ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:52 schreef cherrycoke het volgende:
de regen schuift ook steeds verder op. benieuwd naar de weekend runs
Broodnodig voor de plantjes hierquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:59 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Zondag lijkt er regen te komen. Hoeft voor mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |