Dan stel ik voor dat Nederland er niet uit gaat tegen Roemenie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit in dubio. Ik heb geen zin in dat Nederland eruit gaat tegen Roemenië, maar ik vind Georgië door ook wel leuk.
Hahaha.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat Nederland er niet uit gaat tegen Roemenie.
PROBLEM SOLVED.
graag gedaan.
Ach is toch leuk, halen we gewoon de halve finale en kunnen we net doen alsof Nederland enorm goed is om eruit te vliegen tegen de Engelsenquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit in dubio. Ik heb geen zin in dat Nederland eruit gaat tegen Roemenië, maar ik vind Georgië door ook wel leuk.
Daar heb je niets aan als Georgië wintquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de scheids Hongaarse roots heeft.
Ik ben iets op het spoor
Dat zou de standaard moeten zijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef GGMM het volgende:
Die scheids is Portugal alleen maar aan het benadelen
Dat is zeker zo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan als Georgië wint
2004quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach is toch leuk, halen we gewoon de halve finale en kunnen we net doen alsof Nederland enorm goed is om eruit te vliegen tegen de Engelsen
En nog leuker, Koeman heeft dan de beste prestatie op een EK neergezet sinds 2000 ofzo dus daar kan ik dan @:pietjepuk2000 mee om zijn oren slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |