Dit is niet Schick.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:40 schreef Tjacka het volgende:
Die Turken schoppen natuurlijk zo erg omdat ze geen schaap kunnen neuken!
Sorry timquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo boos doen alleen omdat ze liever over een schaap heengaan dan over jou
Ja. Bloed aan de ellebogen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Tsjech pakt binnen tien minuten twee keer geel, dus dat is volgens Trein een heel goede voetballer
@:dombohetolifantje1
Goede. Ik denk dat een trainer dit zomaar eens over het hoofd kan zienquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
beter kan Turkije spelers met geel wisselen, voordat deze rood krijgen
Excuses geaccepteerd en als ik een schaap was, zou ik best door jou bestegen willen wordenquote:
sowquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof de wedstrijd al niet ongezellig was
misschien kan je een pak aan doen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd en als ik een schaap was, zou ik best door jou bestegen willen worden
Waren gewoon twee terechte gele kaarten. Dat hij het verder uit de hand laat lopen a laquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:42 schreef TAmaru het volgende:
dit is dus waarom de UEFA liever geen rode kaarten heeft zo vroeg in de wedstrijd want dan krijg je dus een schoppartij en chaos
bovendien was het een hele dubieuze
die scheids komt niet meer terug dit toernooi
Hallo makkerquote:
Bedanktquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:42 schreef TAmaru het volgende:
dit is dus waarom de UEFA liever geen rode kaarten heeft zo vroeg in de wedstrijd want dan krijg je dus een schoppartij en chaos
bovendien was het een hele dubieuze
die scheids komt niet meer terug dit toernooi
Oeiquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit in dubio. Ik heb geen zin in dat Nederland eruit gaat tegen Roemenië, maar ik vind Georgië door ook wel leuk.
Jeroen Grueterquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie is die commentator bij Tsjechië - Turkije, die braakt echt alleen maar clichés uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |