Maar Oostenrijk heeft wel gewoon verdiend gewonnen!quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ze hebben wel 2 keer ausgleich
gemakt
quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Oostenrijk heeft wel gewoon verdiend gewonnen!
Noem je Tom een dramaqueen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
waarschijnlijk een beetje extra aangezet voor de foto
Het is 25 gradenquote:
29 hier, en Tom is wel een beetje dom, want hij kan binnen gaan liggen waar het een stuk koeler is, maar in plaats daarvan kiest hij voor een warm balkon.quote:
Het doekje is hem gegund hoorquote:
Wil jij ook een natte theedoek?quote:
Ik vind het nu heerlijk weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil jij ook een natte theedoek?
Hihi, natte t
hebben de ex utopians ook hetquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het nu heerlijk weerGa pas piepen bij boven de 35 graden dus die natte t houd ik nog tegoed
Ik heb er niemand over zien postenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben de ex utopians ook het
spel gekijkt?
Wellicht, ze hadden ook van te voren eigenlijk niets er over gepost. Zie nu alleen bij Fay wat staanquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:39 schreef mario390 het volgende:
kann ik verstaan![]()
om dat ze verloren
hebben
Blijf je ons nu de hele tijd vertellen dat we verloren hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:39 schreef mario390 het volgende:
kann ik verstaan![]()
om dat ze verloren
hebben
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf je ons nu de hele tijd vertellen dat we verloren hebben?
Ik denk het welquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik andersom waarschijnlijk ook doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Want zo rol jijquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou ik andersom waarschijnlijk ook doen
Jaaaaaa, zo is hetquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven rollen
Heb jij ook buiten gekeken op de parking?quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:05 schreef mario390 het volgende:
nu is bericht in onze tv van
gisteren en hoe ze geviert hebben
bij public viewing
Pirates - Redsquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pirates - Reds
Nationals - Padres
en morgen NL - DE
Dat zeg ik net, morgen tegen Duitslandquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:24 schreef aloa het volgende:
Nog totaal onduidelijk tegen wie Nederland moet.
Of BOOSquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schrijf Zeeman confronteert stalkers maar een mail
Ik teken ervoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef aloa het volgende:
Lekker buiten![]()
Kop koffie erbij![]()
Dit weer de hele zomer zou mooi zijn..
Doe dat weer dan lekker boven jouquote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef aloa het volgende:
Lekker buiten![]()
Kop koffie erbij![]()
Dit weer de hele zomer zou mooi zijn..
Daarom stap ik zo in de boot, rondje varen en ff lekker zwemmen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook.
Helaas is het na morgen gebeurt met het warme weer.
In de nacht regen jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat weer dan lekker boven jou![]()
Mag het hier gewoon een graad of 20 zijn,
wisselend bewolkt en snachts regen
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom stap ik zo in de boot, rondje varen en ff lekker zwemmen.
Zag vanmiddag een Duitse weersvoorspelling, de komende week komende nachten daar niet boven de 10 graden.quote:
De nachten koelen aardig af na vrijdag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag vanmiddag een Duitse weersvoorspelling, de komende week komende nachten daar niet boven de 10 graden.
Nu hopen dat het hier ook zo wordt
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe dat weer dan lekker boven jou![]()
Mag het hier gewoon een graad of 20 zijn,
wisselend bewolkt en snachts regen
Neuhneuh,quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:58 schreef aloa het volgende:
De nachten koelen en overdag tropisch![]()
Alleen is die combinatie er bijna nooit...
Ik woon in het hoge noorden van Nederland, dus als het hier 35 is dan is het in het zuiden van Nederland sowieso een graad of 3/4 warmerquote:Op woensdag 26 juni 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuhneuh,
boven jouw hoofd tropisch, graad of 35 a 40? Prima,
als het hier maar rond de 20 is dan
Dat is nergens voor nodig. Jij krijgt gewoon je eigen bioom daar in het hoge noorden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon in het hoge noorden van Nederland, dus als het hier 35 is dan is het in het zuiden van Nederland sowieso een graad of 3/4 warmer
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Jij krijgt gewoon je eigen bioom daar in het hoge noorden.
Zo letterlijk hoeft het ook weer niet he,quote:
Gaan die weer beginnen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo letterlijk hoeft het ook weer niet he,
en in of uit mag ook gewoon
Maar goed, er wordt hard gewerkt aan een oplossing voor je. De gasboringen in de waddenzee beginnen binnenkort al.
Er is pas toestemming gegeven door weet ik veel wiequote:
Oke, dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is pas toestemming gegeven door weet ik veel wie
Spannondquote:Op woensdag 26 juni 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Moeten we straks weer tegen Mario en consorten
Tegen mario durf ik het wel op te nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Moeten we straks weer tegen Mario en consorten
Tja als we alles eens mochten overdoen.quote:
Als het er echt om gaatquote:
Mooie opnamen, sommige zijn zo mooi dat je je afvraagt of het een echte is of een nepperdquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanaf morgen vast weer
En met jou?
Oh, als het koeler wordt gaat het beterquote:Op donderdag 27 juni 2024 15:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Met mij alles prima. Een beetje benauwd hier.
Eens even checkenquote:
Ik denk dat ze echt 100% serieus is,quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:49 schreef Aoibhin het volgende:
Net even lekker gesport. Het is gelukkig koel binnenin de sportschool
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt 100% serieus is,
en verschrikkelijk dom
Bijna een pandaquote:Op donderdag 27 juni 2024 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt 100% serieus is,
en verschrikkelijk dom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Eigenlijk is dat wel heel gemeen wat je doetquote:
Doe je een review?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga wat nieuws proberen... ff testen of deze saus te kanen is...
"warm en koud" te gebruiken staat er op. Als het lekker is, heb ik iig een houdbaar nood alternatief voor satésaus![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een vermoeden wat voor eindcijfer er uit deze test gaat rollenquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ga wat nieuws proberen... ff testen of deze saus te kanen is...
"warm en koud" te gebruiken staat er op. Als het lekker is, heb ik iig een houdbaar nood alternatief voor satésaus![]()
[ afbeelding ]
Uncle Roger ken ik niet...quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je een review?![]()
Uncle Roger style mag
Jammer. Klinkt vies.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uncle Roger ken ik niet...
Maar niet te vreten... beetje slijmerige structuur... Bah !
Eindcijfer : 2 out of 10
Ja, je kunt beter gewoon een pot pindakaas op voorraad hebben, wat sojasaus... dit vond ik niet lekker. En al helemaal niet koud... ergens klopt dat nietquote:
Toch 1 puntje lager dan ik had verwachtquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een Oostenrijker?quote:
Dan verwacht ik alvast een klacht dat er geen MSG in zitquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je een review?![]()
Uncle Roger style mag
Uncle Roger ken je niet?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
T zit in een fles, zal genoeg andere chemische troep inzitten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan verwacht ik alvast een klacht dat er geen MSG in zit
ik kijk ffquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uncle Roger ken je niet?
Jij barbaar
Hier, leer:
https://www.youtube.com/@:unclerogershorts
Sterkte danquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Bami is 750 gram... das nou net... niet genoeg voor morgen, maar eigenlijk teveel voor vandaag..
En we weten allemaal weer hoe dat afloopt
Stuk beter die die saus van jou,quote:
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Bami is 750 gram... das nou net... niet genoeg voor morgen, maar eigenlijk teveel voor vandaag..
En we weten allemaal weer hoe dat afloopt
Nee das weer handigquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk beter die die saus van jou,
ik ga het nu iig niet meer kopen
Ja dat ziet er tof uitquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ondertussen kwamen deze jongens vandaag aan in stijl![]()
[ x ]
Pindasaus is zeker lekker,quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
Pindasaus is wel lekker hoorEn op zich niet moeilijk om te maken, maar voor het makkelijk was het wel handig geweest om gewoon zo'n tube te hebben en dat het nog lekker is ook
Afgekeurdquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
Pindakaas
Sojasaus/ketjap
Sambal
Kokosmelk
Citroensap
Knoflook
Dit pleur ik bij elkaar en het wordt altijd lekker
HIIYYAAquote:
De Citroensap en kokosmelk.. die moet ik dan ook maar eens proberenquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:28 schreef Aoibhin het volgende:
Pindakaas
Sojasaus/ketjap
Sambal
Kokosmelk
Citroensap
Knoflook
Dit pleur ik bij elkaar en het wordt altijd lekker
Ik vind het echt een meerwaarde hebben. Als je veel wilt maken wordt de kokosmelk misschien wat duur, maar dat kun je dan aan blijven vullen met water of gewone melk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Citroensap en kokosmelk.. die moet ik dan ook maar eens proberen
De rest doe ik ook.
T zijn net wielrenners zoquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pullup met zijn pupillen gespot op vliegveld :
[ x ]
Die is uit de echte begin periode van lollig bedoelde internet filmpjes opgevistquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pullup met zijn pupillen gespot op vliegveld :
[ x ]
Dit is een teaser,quote:
Eeuh.. alweer doorgekliktquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is een teaser,
wat is het antwoord?
Ik vindtdt die van Luxemburg echt zoveel mooierquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeuh.. alweer doorgeklikt
Het was eigenlijk om aan te geven dat wij zo'n beetje alles uitgevonden hebben![]()
Al kun je je vraagtekens zetten bij een vlag![]()
Ben ik toch trots op de onze.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vindtdt die van Luxemburg echt zoveel mooier
De zanger van deze band had het net over AC/DCquote:
Lekkerquote:
Heerlijk, geniet ervan!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:22 schreef Prisha het volgende:
vakantie![]()
![]()
nou ja, vakantie....een week + 1 dag vrij![]()
toch![]()
![]()
Veel plezier daar!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:23 schreef Prisha het volgende:
Vandaag en morgen MidsummerProg festival in Valkenburg yeah
thanks Gaat lukken!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk, geniet ervan!
[..]
Veel plezier daar!Valkenburg is sowieso leuk, ik was er vorig jaar november
Welk hotel heb je in Valkenburg?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks Gaat lukken!![]()
We zien weinig van Valkenburgwe zitten twee dagen in het Openluchtheater, enorm kleinschalig (950 plaatsen) en juist daarom zo leuk. Hotel er een paar honder meter vandaan. En zondag rijden we dan door naar Frankrijk, en vrijdag rijden we terug. Volgens mij schijnt het zonnetje daar wel
Goede reis, en geniet ervanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks Gaat lukken!![]()
We zien weinig van Valkenburgwe zitten twee dagen in het Openluchtheater, enorm kleinschalig (950 plaatsen) en juist daarom zo leuk. Hotel er een paar honder meter vandaan. En zondag rijden we dan door naar Frankrijk, en vrijdag rijden we terug. Volgens mij schijnt het zonnetje daar wel
Wat een leuke dingen allemaal! Ik heb het festival even opgezocht, ziet er sfeervol uitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks Gaat lukken!![]()
Villa Valkenburg.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Welk hotel heb je in Valkenburg?
Ik heb ze bijna allemaal gehad daar
thanks! Alles gepakt. Nog effe een bakkie thee en dan op naar een weekend vol muziekquote:
Have funquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks! Alles gepakt. Nog effe een bakkie thee en dan op naar een weekend vol muziek
Gaat lukkenquote:
Tijd dat ze dit soort 'natuurbeschermers' afschieten. Gewoon omdat ze een gevaar zijn voor hun omgeving.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:32 schreef pullup het volgende:
Ach gossieZe hadden hem tussen pandas moeten zetten ook natuurlijk
[ x ]
De goeie ouwe tijdquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:32 schreef pullup het volgende:
Ach gossieZe hadden hem tussen pandas moeten zetten ook natuurlijk
[ x ]
Ik vind het een wat onwaarschijnlijk verhaal, zo zonder bronvermelding. Maar veel natuurbeschermers doen inderdaad meer kwaad dan goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat ze dit soort 'natuurbeschermers' afschieten. Gewoon omdat ze een gevaar zijn voor hun omgeving.
Mooi stuk natuurbeschermer ben je dan als je geen ijsbeer kan herkennenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat ze dit soort 'natuurbeschermers' afschieten. Gewoon omdat ze een gevaar zijn voor hun omgeving.
Ik ook, alleen al kijken naar de kop zie je het verschilquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een wat onwaarschijnlijk verhaal, zo zonder bronvermelding. Maar veel natuurbeschermers doen inderdaad meer kwaad dan goed,
Tijd dat Joey een chip krijgt zodat ze meteen kunnen zien waar zijn bos woont.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen kunnen die 'natuurbeschermers' die weer niet uitlezen, dus weten ze nog nietsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd dat Joey een chip krijgt zodat ze meteen kunnen zien waar zijn bos woont.
Zij kunnen besluiten tot transport van die beer maar kunnen geen chip uitlezen? Wtf.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen kunnen die 'natuurbeschermers' die weer niet uitlezen, dus weten ze nog niets
Dat is een stuk makkelijk. Plus het zijn over het algemeen vrij domme mensen daarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zij kunnen besluiten tot transport van die beer maar kunnen geen chip uitlezen? Wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eentje in je mond gestoken?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:34 schreef D. het volgende:
Ik was op Volkel, en daar hadden ze heel veel raketjes
Nee hoeft nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:46 schreef mario390 het volgende:
willen julie de oostenrijkse parodie van
spel oost..vs ned zien?
Kom maar opquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:46 schreef mario390 het volgende:
willen julie de oostenrijkse parodie van
spel oost..vs ned zien?
We pakken jullie in de volgende rondequote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:50 schreef mario390 het volgende:
en paar spreks ,,, gackpo hat hose voll![]()
depay hat frotteringel op kop
Voorlopig zijn jullie geen spat verder dan wijquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:01 schreef mario390 het volgende:
we zijn de verrassing van deze euro-turnier
we zijn in alle europäischen kranten gewezen
Een maand voor de spelen is de Seine nog steeds een open riool.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig zijn jullie geen spat verder dan wij
deze wat hij imitiert heeft beginn 80er jarenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:00 schreef pullup het volgende:
Wat marc zegt
Benieuwd naar deze Oostenrijkse humor
Dat ligt volgens mij stroomopwaarts van Parijsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een maand voor de spelen is de Seine nog steeds een open riool.
https://www.nu.nl/sport-o(...)m-in-te-zwemmen.html
Hoe zit het met het water waar ze gaan roeien?
Blijft de vraag hoe schoon het water daar isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij stroomopwaarts van Parijs
Apart meer zo'n 30 km buiten Parijs, dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een maand voor de spelen is de Seine nog steeds een open riool.
https://www.nu.nl/sport-o(...)m-in-te-zwemmen.html
Hoe zit het met het water waar ze gaan roeien?
Niet te verstaan dat accentquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze wat hij imitiert heeft beginn 80er jaren
bij barcelona gespelt,was speler des jares in
europa
Zover was ik niet gekomenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:54 schreef mario390 het volgende:
ja gackpo hat hose voll werd je wel verstaan
Neh niet te volgen allemaalquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:56 schreef mario390 het volgende:
je moet dat luisteren als hij
zegt hij werd konig willi anroepen
of de spelers niet kunnen of niet
willen
Hoop voor ze dat het meevaltquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Apart meer zo'n 30 km buiten Parijs, dus zal wel meevallen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter dan hierquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:57 schreef mario390 het volgende:
dome weer, regen en dann weer
zonne, en nu weer regen
ja ja aan de theems vanaf het temple eilandjequote:
Ligt natuurlijk ook wel in een hoog vervuilde omgevingquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter dan hierZe zouden een zwemwedstrijd hebben zondag op de bosbaan
[ afbeelding ]
De algen gedijen er anders goed opquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel in een hoog vervuilde omgeving
Kitt!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
guess the car and win!
[ afbeelding ]
Wiesmann MF4 GTquote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
guess the car and win!
[ afbeelding ]
Geen idee joh. Jaguar?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hint:
Groente en Carnivoren
Een banaan op wielen? Geen idee wat voor autow dit is namelijkquote:
Pantersquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nu weet je ook waar ze zich naar vernoemd hebben
Lach je dat arme dier nou uit? Nu heeft ie hongerquote:
Zakje drop mag ie hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lach je dat arme dier nou uit? Nu heeft ie honger
Terschelling is ook wel mooiquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
film van terschilling
was op duitse ki.kanal
Hebben ze nu wel de fietsen achter gelaten?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
film van terschilling
was op duitse ki.kanal
Daar kwam ik vroeger vaakquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:13 schreef mario390 het volgende:
film van terschilling
was op duitse ki.kanal
Goeie! Dat was hij letterlijk aan het doen gisteren hier in het Goffertparkquote:
Had gezien dat hij daar stond jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie! Dat was hij letterlijk aan het doen gisteren hier in het Goffertpark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |