abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214058338
Het feit dat Geertruida signaleert dat het niet goed staat en dat bijvoorbeeld Van Dijk dit niet waarneemt of goed zet in het veld óf Koeman die de poppetjes goed zet, geeft wel aan dat er veel mis gaat in het team qua tactiek en communicatie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:11:43 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214058341
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:10 schreef Durmada het volgende:

[..]
Maar als Oostenrijk tactisch veel beter staat als geheel dan hebben individuele gedachtes van de spelers toch niet het benodigde effect ?
Geertruida heeft blijkbaar een keer of 10 staan wijzen in de eerste minuten pal onder de neus van Koeman, maar die deed niks.

Het ging pas weer een beetje lopen toen Geert na een helft op het middenveld werd gezet

Want dat kan hij ook :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:11:52 #78
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou ja, als zijn directe tegenstander de eerste 10 minuten constant ruimte heeft...

Gelukkig is er ook geen kritiek op de enige PSVers in de selectie vanuit Rotterdamse en Amsterdamse hoek. In het geval van Veerman gisteren compleet terecht overigens. Genoeg Feyenoorders die al een jaar lang bezig zijn met 'Meisje Schouten' etc. dat is net zo sneu. Ajax is lastig te bekritseren dit EK natuurlijk.
Veerman speelt een afschuwelijk EK. Op Schouten hoor ik vrij weinig kritiek overigens, die staat er ook alleen maar omdat Wieffer geblesseerd is.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:13:02 #79
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058355
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Geertruida heeft blijkbaar een keer of 10 staan wijzen in de eerste minuten pal onder de neus van Koeman, maar die deed niks.

Het ging pas weer een beetje lopen toen Geert na een helft op het middenveld werd gezet

Want dat kan hij ook :)
Zou mij niks verbazen als Geertruida tactisch veel beter onderlegd is dan Koeman. Maar voor hij alles uitgelegd heeft ben je wel een wedstrijdje verder.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:13:25 #80
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214058360
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:10 schreef Durmada het volgende:

[..]
Maar als Oostenrijk tactisch veel beter staat als geheel dan hebben individuele gedachtes van de spelers toch niet het benodigde effect ?
Dat tactische geneuzel wordt veel te belangrijk gemaakt door al die lulletjes in de sportjounalistiek. Een speler laten lopen heeft niks met tactiek te maken.
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:14:26 #81
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058371
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat tactische geneuzel wordt veel te belangrijk gemaakt door al die lulletjes in de sportjounalistiek. Een speler laten lopen heeft niks met tactiek te maken.
Of juist wel toch? Als daar afspraken over zijn gemaakt.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:15:20 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214058376
quote:

[..]
Vraag dit maar aan toptrainers van tegenwoordig
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:16:13 #83
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214058384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:14 schreef Durmada het volgende:

[..]
Of juist wel toch? Als daar afspraken over zijn gemaakt.
Dat heeft met de makheid van bepaalde spelers te maken.
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:16:29 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214058386
quote:

[..]
Als je aan zoneverdediging doet juist wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214058392
quote:

[..]
Tactisch geneuzel blijkt juist wel heel erg belangrijk als je ziet hoe zwakke landen dit EK stand houden tegen landen die individueel een veelvoud en kwaliteit hebben.

Engeland speelde gisteren op een soortgelijke manier als Nederland. Het is veel te behoudend. Achterin rondspelen genot.
blablablabla
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:17:37 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214058393
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:11 schreef Durmada het volgende:

[..]
Veerman speelt een afschuwelijk EK. Op Schouten hoor ik vrij weinig kritiek overigens, die staat er ook alleen maar omdat Wieffer geblesseerd is.
Ja, Veerman is heel slecht, geen idee wat die heeft gedaan tussen de Eredivisie en het EK maar dat is niet goed. Ja hij is ongetwijfeld minder goed tegen betere tegenstanders, maar wat die deze 2 weken heeft laten zien gaat nergens over.

Genoeg kritiek op Schouten hoor, geen idee of die zou spelen als Wieffer fit zou zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_214058405
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef Elan het volgende:
Engeland speelde gisteren op een soortgelijke manier als Nederland. Het is veel te behoudend. Achterin rondspelen genot.
Het is te hopen dat er meer openheid komt nu de KO fase gaat beginnen. Do or die. Dat is het nadeel van deze poulefase met 24 teams, er wordt heel veel gerekend wat het voetbal niet ten goede komt. Ergens heeft dat bij Nederland gisteren ook gewoon meegespeeld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:19:35 #88
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214058406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou ja, als zijn directe tegenstander de eerste 10 minuten constant ruimte heeft...

Gelukkig is er ook geen kritiek op de enige PSVers in de selectie vanuit Rotterdamse en Amsterdamse hoek. In het geval van Veerman gisteren compleet terecht overigens. Genoeg Feyenoorders die al een jaar lang bezig zijn met 'Meisje Schouten' etc. dat is net zo sneu. Ajax is lastig te bekritseren dit EK natuurlijk.
Je kan moeilijk ontkennen dat Schouten een barre tweede helft had maar ik blijf fan en gezien wat er op het middenveld overblijft kan ik moeilijk verwijten dat hij mee doet :D Die focus is net zo goed sneu maar het is een beetje verdeel-en-heers.

Maar met name die eerste tien minuten moest Geertruida voortdurend tussen twee man dekken, als je een inschuivende back voortdurend in die situatie brengt ben je als trainer ook niet goed in je paasei. Bij Feyenoord rent de buitenspeler altijd mee, dat is waarom Slot ook koos voor dravende Minteh of Nieuwkoop en niet voor sjokkende Ivanusec.

Maar daarom wil ik ook niet de individuele spelers benadrukken als de ruimtes zo groot worden, dan klopt er iets niet, buiten wellicht van Dijk die dat gewoon moet overzien en moet ingrijpen ipv zijn medeverdedigers in grote ruimtes laten zwemmen.
Makkelijk eerste
pi_214058410
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een tactisch miskleun van Koeman om te starten met Malen. Daar had gewoon Frimpong moeten staan die wel als back kan spelen.
Frozen Ass ass in, de man zonder enige ervaring in het professionele voetbal legt even aan Koeman uit hoe we een ronde verder moeten komen met 1 verandering.

Kom je straks ook met een strategisch en tactisch plan en een trainingsschema?
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:20:03 #90
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja, Veerman is heel slecht, geen idee wat die heeft gedaan tussen de Eredivisie en het EK maar dat is niet goed. Ja hij is ongetwijfeld minder goed tegen betere tegenstanders, maar wat die deze 2 weken heeft laten zien gaat nergens over.

Genoeg kritiek op Schouten hoor, geen idee of die zou spelen als Wieffer fit zou zijn.
Mwah over het algemeen vindt iedereen Schouten wel aardig toch? Zeker na Polen kreeg hij veel lof. Vind het eigenlijk wel leuk voor hem, dat hij nu veel stabieler blijkt te zijn dan onze Volendamse Toni Kroos.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:21:03 #91
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214058419
quote:

[..]
IQ van een aardappel genot
Makkelijk eerste
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:21:55 #92
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Frozen Ass ass in, de man zonder enige ervaring in het professionele voetbal legt even aan Koeman uit hoe we een ronde verder moeten komen met 1 verandering.

Kom je straks ook met een strategisch en tactisch plan en een trainingsschema?
Maar maakt een goede voetballer ook een betere coach? Ik ben niet zo onder de indruk van Koeman eigenlijk. Slot is misschien wel beter, maar als voetballer was hij dat bepaald niet. Het i niet uit te sluiten dat iemand hier online wellicht op voetballend gebied meer kennis heeft dan onze Ronald.
AZ
ALKMAAR
pi_214058425
Schouten moet er ook gewoon uit. Maakt me niet uit wie ze daar neerzetten, maar die jongen moet niet spelen.
Mja
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:22:09 #94
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214058428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Tactisch geneuzel blijkt juist wel heel erg belangrijk als je ziet hoe zwakke landen dit EK stand houden tegen landen die individueel een veelvoud en kwaliteit hebben.

Zodra je het veld inloopt veranderd al 50% van dat tactische plan. Van Basten en Gullit lagen altijd in een deuk om Michels en trokken hun eigen plan.
  Forum Admin woensdag 26 juni 2024 @ 13:23:57 #95
35723 crew  GGMM
pi_214058439
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef RamboDirk het volgende:
Zodra je het veld inloopt veranderd al 50% van dat tactische plan.
Maar dan is een plan nog wel handig.

@onlogisch wat jij?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214058445
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je kan moeilijk ontkennen dat Schouten een barre tweede helft had maar ik blijf fan en gezien wat er op het middenveld overblijft kan ik moeilijk verwijten dat hij mee doet :D Die focus is net zo goed sneu maar het is een beetje verdeel-en-heers.

Maar met name die eerste tien minuten moest Geertruida voortdurend tussen twee man dekken, als je een inschuivende back voortdurend in die situatie brengt ben je als trainer ook niet goed in je paasei. Bij Feyenoord rent de buitenspeler altijd mee, dat is waarom Slot ook koos voor dravende Minteh of Nieuwkoop en niet voor sjokkende Ivanusec.

Maar daarom wil ik ook niet de individuele spelers benadrukken als de ruimtes zo groot worden, dan klopt er iets niet, buiten wellicht van Dijk die dat gewoon moet overzien en moet ingrijpen ipv zijn medeverdedigers in grote ruimtes laten zwemmen.
Blijft wel een probleem ja zijn coaching. Het is ook wel echt een imposante verschijning dus wellicht gaan medespelers iets te veel op zo iemand leunen en denken dat hij de gaten wel dichtloopt (wat hij zelden doet).
blablablabla
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:24:49 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214058448
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Tweede helft was niet best inderdaad, mag ook prima benoemd worden zonder naar excuses te gaan zoeken, want er zijn ongetwijfeld ook tactische redenen te vinden waarom Schouten verzuipt net als dat dat bij Geertruida gedaan wordt nu. Vrij evident dat Koeman geen flauw benul heeft wat die aan het doen is, en daar ligt het grootste pijnpunt ook natuurlijk. Iedere wedstrijd gaan schuiven en veranderen is ook vrij, ja, apart, in een toernooi.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:20 schreef Durmada het volgende:

[..]
Mwah over het algemeen vindt iedereen Schouten wel aardig toch? Zeker na Polen kreeg hij veel lof. Vind het eigenlijk wel leuk voor hem, dat hij nu veel stabieler blijkt te zijn dan onze Volendamse Toni Kroos.
Hier op het forum in ieder geval niet bepaald als ik een snelle search op 'Schouten' doe in de Fok search :') In de media valt het allemaal wel mee inderdaad, en Schouten was bij PSV al beter dan Veerman dus dat is niet heel vreemd imo.
pi_214058450
Het voelt wel in alles dat Koeman zich gisteren tactisch heeft laten overklassen door Ragnick ja, en het is niet dat het aanvalsplan van Oostenrijk nu zo verrassend was. Ik snap ook niet zo goed waarom je dan qua tactiek er niet sowieso voor zorgt om wat verdediger te spelen. Waarom speel je tegen dit soort ploegen niet weer gewoon 5-3-2 of 3-5-2 om ze makkelijker op te vangen. Of stap van die zoneverdediging af en ga voor de mandekking...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:26:05 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_214058461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Het voelt wel in alles dat Koeman zich gisteren tactisch heeft laten overklassen door Ragnick ja, en het is niet dat het aanvalsplan van Oostenrijk nu zo verrassend was. Ik snap ook niet zo goed waarom je dan qua tactiek er niet sowieso voor zorgt om wat verdediger te spelen. Waarom speel je tegen dit soort ploegen niet weer gewoon 5-3-2 of 3-5-2 om ze makkelijker op te vangen. Of stap van die zoneverdediging af en ga voor de mandekking...
Dat mag niet. 4-3-3 en anders niets. Boeit verder niet of je daar de spelers voor hebt.
  woensdag 26 juni 2024 @ 13:26:50 #100
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214058465
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Tweede helft was niet best inderdaad, mag ook prima benoemd worden zonder naar excuses te gaan zoeken, want er zijn ongetwijfeld ook tactische redenen te vinden waarom Schouten verzuipt net als dat dat bij Geertruida gedaan wordt nu. Vrij evident dat Koeman geen flauw benul heeft wat die aan het doen is, en daar ligt het grootste pijnpunt ook natuurlijk. Iedere wedstrijd gaan schuiven en veranderen is ook vrij, ja, apart, in een toernooi.
[..]
Hier op het forum in ieder geval niet bepaald als ik een snelle search op 'Schouten' doe in de Fok search :') In de media valt het allemaal wel mee inderdaad, en Schouten was bij PSV al beter dan Veerman dus dat is niet heel vreemd imo.
Ik kijk zelf alleen volledige wedstrijden van AZ in de eredivisie, dus ik kan niet goed oordelen of Schouten het hele seizoen al beter was. Maar de media heeft Veerman wel iets meer veren in de kont gegeven dan Schouten voor mijn gevoel. En dat pakt hem nu keihard terug.
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')