SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mijn oude tabletlaptop is uit 2018, en het zou zo'n 300 euro kosten om het toetsenbord te vervangen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuwe laptop is altijd![]()
Ik laat mijn laptop repareren, want dooie pixels op het scherm dan laat ik ook gelijk een ssd van 2 tb inzetten
Duurde lang.quote:
O op die manier maar je koopt niet iets nutteloos je hebt hem ook als je op jezelf woont nodigquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een heel ding. Ik ben natuurlijk ook aan het sparen voor het op mezelf gaan. En dan voelt alles boven de 700 / 800 euro alsof ik iets doe dat ik eigenlijk niet zou moeten doen.
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zatquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Duurde lang.
Ik had ook wel verder door het slotje heen willen posten
VOCHTIGE POESJEquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Thank you!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:datismijnmening gefeliciteerd met je zusje
Shhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?quote:
quote:
Als gefixt jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?
Te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die had ik mee naar de VS, met m'n gewone cc voor noodgevallen. Was wel handig ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]Kan alleen geld uitgeven wat ik er zelf op zet. Ik vind het perfect.
Dat... is gewoon een bankrekening waar je niet rood op kan staan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]Kan alleen geld uitgeven wat ik er zelf op zet. Ik vind het perfect.
Alleen dan wel op meer plekken geaccepteerd dan debitquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat... is gewoon een bankrekening waar je niet rood op kan staan.
Ja maar alsnog wel handig als je ergens met creditcard moet betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.
Moest ook de gegevens invoeren om überhaupt hotel te kunnen boeken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed met geld, dat weet ik van mezelf dus vind ik dit een fijne oplossing zodat ik nooit meer kan uitgeven met dat ding dan ik zelf erop zet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.
Maar niet iedereen kan een cc aanvragen en niet iedereen kan ermee overwegquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.
Ik zou er ook niet mee overweg kunnen, dat weet ik van mezelf.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan een cc aanvragen en niet iedereen kan ermee overwegIk kon er ook heel lang geen aanvragen. En die Revolut is heel simpel voor die ene keer.
Misschien voor sommige mensen lastig om impulsen te bedwingen en dat ze bang zijn met een creditcard te veel geld uit te geven? Beetje zoals in Amerika. En ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geen creditcard willen omdat ze bang zijn voor fraude. Oh en veel mensen verdienen te weinig voor een gewone creditcard, dat is ook nog wel een dingetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor reizen, zoals hotels en vluchten en voor concertkaartjes en theaters die je niet ter plekke kunt kopen. En hij is gekoppeld aan m'n Kindle.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet mee overweg kunnen, dat weet ik van mezelf.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
Oh he, laptop is verzonden.
Oh, he hij komt maandag pas.
Ik kon er in het begin als ZZP'er ook geen aanvragen dus dat heb ik daarvoor nog even gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien voor sommige mensen lastig om impulsen te bedwingen en dat ze bang zijn met een creditcard te veel geld uit te geven? Beetje zoals in Amerika. En ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geen creditcard willen omdat ze bang zijn voor fraude. Oh en veel mensen verdienen te weinig voor een gewone creditcard, dat is ook nog wel een dingetje.
Ik gebruikte het eerst alleen af en toe voor de Playstation.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor reizen, zoals hotels en vluchten en voor concertkaartjes en theaters die je niet ter plekke kunt kopen. En hij is gekoppeld aan m'n Kindle.
Slimquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon er in het begin als ZZP'er ook geen aanvragen dus dat heb ik daarvoor nog even gedaan.
2 jaar terug naar een bordspellenebeurs in Duitsland gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik neem op reis standaard mijn bankpas, creditcard en Revolut-card mee omdat ik niet van problemen hou en moet een beetje huilen van mensen die verre reizen maken met alleen een bankpas en dan in de problemen komen, GOH ECHT?
Revolut heb ik nu niet meer, maar de cc gaat ook mee. Misschien als ik weer naar de VS ga dat ik dan weer zo'n Revolut neem als back-up.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik neem op reis standaard mijn bankpas, creditcard en Revolut-card mee omdat ik niet van problemen hou en moet een beetje huilen van mensen die verre reizen maken met alleen een bankpas en dan in de problemen komen, GOH ECHT?
Daarom leek het mij ook wel handig om nog een echt pasje te hebben ipv alleen mobiel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik had niet eens een cc voor ik naar Amerika ging. Uiteindelijk alles met cc betaald omdat die bankpas bij de eerste twee pogingen niet werkte, terwijl ie toch echt op wereldwijd stond.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Huh een basiskaart kun je toch gewoon aanvragen vanaf 1200 netto oidquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien voor sommige mensen lastig om impulsen te bedwingen en dat ze bang zijn met een creditcard te veel geld uit te geven? Beetje zoals in Amerika. En ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geen creditcard willen omdat ze bang zijn voor fraude. Oh en veel mensen verdienen te weinig voor een gewone creditcard, dat is ook nog wel een dingetje.
In Duitsland heb je wel contant geld nodig ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 jaar terug naar een bordspellenebeurs in Duitsland gegaan.
Alleen bankpas en contant geld mee. Ging prima
Duitsland zou ik nou ook niet echt een verre reis noemenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2 jaar terug naar een bordspellenebeurs in Duitsland gegaan.
Alleen bankpas en contant geld mee. Ging prima
Half uurtje rijden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duitsland zou ik nou ook niet echt een verre reis noemen
Ja hotel zei in de mail ook al je kan met pas betalen maar cash mag ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Duitsland heb je wel contant geld nodig ja.
En verder is Duitsland iets anders dan de landen die nijntje en ik bedoelen denk ik.
Verwegistand danquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duitsland zou ik nou ook niet echt een verre reis noemen
Ja precies.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had niet eens een cc voor ik naar Amerika ging. Uiteindelijk alles met cc betaald omdat die bankpas bij de eerste twee pogingen niet werkte, terwijl ie toch echt op wereldwijd stond.
Zoiets weet je gewoon van tevoren.
ik heb een normale CC van de ing en die moet ik elke maand gewoon netjes aflossen, evhte verrassing kan ik het dan niet noemenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:34 schreef Ama het volgende:
Ja ik krijg sowieso geen cc want uitkering en ik wil dat ook echt niet. Ik ben heel blij dat Revolut bestaat zodat ik toch een creditcard kan gebruiken indien nodig maar nooit voor verrassingen kom te staan door mijn impulsieve gedrag.
Ja ik wil dat niet, wil alleen uitgeven wat ik zelf erop zet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een normale CC van de ing en die moet ik elke maand gewoon netjes aflossen, evhte verrassing kan ik het dan niet noemen
Ja Europa is over het algemeen geen probleem daarmeequote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
Maar even een achterlijke vraag. In mijn geval nu als we het over Berlijn hebben kan ik verder op de meeste plekken mijn normale bankpas wel gebruiken toch.
Dankjequote:Op woensdag 26 juni 2024 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja Europa is over het algemeen geen probleem daarmee
Mijn ervaring vorig jaar was op een hoop plekken wel, maar soms ineens niet. Ik had meer cash mee dan achteraf nodig, maar wel handig om bij je te hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
Maar even een achterlijke vraag. In mijn geval nu als we het over Berlijn hebben kan ik verder op de meeste plekken mijn normale bankpas wel gebruiken toch.
Oh dan komt het bij de buren vast ook wel goed.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zelfs in de balkanlanden is het bij mij overal goed gedaan. Maar het extra zekerheidje is gewoon fijn.
Bij mij naar de VS was er een meisje mee en haar cc deed het meteen al niet op het vliegveld. Dus die zat wel in de stress. Uiteindelijk deed ie het verder gelukkig wel maar die had het even Spaans benauwdquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies.
Bij ons was er een gast mee naar Thailand die geen CC mee had "want ik hoop dat mijn bankpas werkt en zo niet dan schieten jullie maar alles voor aangezien jullie wel CC's hebben." Vertelde die op reis ook pas, niet tijdens de voorbereidingen_! Bah wat kan ik slecht tegen zulke dingen.
en nu ze van meastro afstappen naar visa pay en die mastercard debitcard zal het aantal landen wat ondersteund worden ook alleen maar groter wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja Europa is over het algemeen geen probleem daarmeeZelfs in de balkanlanden is het bij mij overal goed gedaan. Maar het extra zekerheidje is gewoon fijn.
Ik zou gaan janken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij naar de VS was er een meisje mee en haar cc deed het meteen al niet op het vliegveld.
Nu een droogbolletje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Wasbolletje is per ongeluk mee in de droger gegaanKloenk kloenk koedoenk
Ja hoor, maar neem ook even contant mee. Al zul je in Berlijn overal wel kunnen pinnen in winkels en restaurants. Maar misschien niet in broodjeszaken ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
Ja ik zal wat cash meenemen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, maar neem ook even contant mee. Al zul je in Berlijn overal wel kunnen pinnen in winkels en restaurants. Maar misschien niet in broodjeszaken ofzo.
Oh heftigquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij naar de VS was er een meisje mee en haar cc deed het meteen al niet op het vliegveld. Dus die zat wel in de stress. Uiteindelijk deed ie het verder gelukkig wel maar die had het even Spaans benauwdDie had ik bijna m'n Revolutkaart geleend.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en nu ze van meastro afstappen naar visa pay en die mastercard debitcard zal het aantal landen wat ondersteund worden ook alleen maar groter worden
Ik voel de stress nu al van haar, ik ga zo slecht op zulke situaties.quote:
Ach het kan geen kwaad, als ik het daar niet uitgeef doe ik het thuis wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was er tien jaar geledenDus dat zal nu ook wel anders zijn.
Daarom, je hoeft geen marken om te wisselen. Die heb ik volgens mij ook nog ergens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach het kan geen kwaad, als ik het daar niet uitgeef doe ik het thuis wel.
Dus het... was de schuld van de rabobank?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh heftigDat vind ik wel zielig, de zaken goed geregeld hebben en dan tegen zulke bullshit aanlopen.
Ook zoiets gehad met mijn bankpas. Die had ik op Noord-Amerika dekking gezet voor Mexico, deed ie het niet op het vliegveld. Bleek Rabobank Mexico te tellen als Zuid-Amerika. Ja hoor, Rabo
ga je samen met ballie?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee strand![]()
Flesje wijn mee, boekje, muziekje
Ik heb de laatste keer naar Azië bij het gwk toch ook wat lokale valuta gehaald voor het geval dat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Contant geld nam ik eigenlijk nooit mee, maar in landen zoals Cuba en Jamaica (maar ook wat Balkanlanden) heb ik geleerd dat dat toch wel heel handig kan zijn omdat de euro een sterke valuta is. Ik kan me zo even geen land bedenken waar ik het geprobeerd heb en ze de euro's weigerden. Vet chill voor situaties waar je je pasjes niet kunt gebruiken en (nog) geen landvaluta contant hebt. Dus wat contanten meenemen zou ik ook zeker altijd aanraden, wederom in West-Europa wat minder hard nodig, maar altijd fijn
Of er is net pinstoring.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Contant geld nam ik eigenlijk nooit mee, maar in landen zoals Cuba en Jamaica (maar ook wat Balkanlanden) heb ik geleerd dat dat toch wel heel handig kan zijn omdat de euro een sterke valuta is. Ik kan me zo even geen land bedenken waar ik het geprobeerd heb en ze de euro's weigerden. Vet chill voor situaties waar je je pasjes niet kunt gebruiken en (nog) geen landvaluta contant hebt. Dus wat contanten meenemen zou ik ook zeker altijd aanraden, wederom in West-Europa wat minder hard nodig, maar altijd fijn
Specifiek voor Duitsland trouwens wel nog de note dat Duitsers tering analoog zijn, wat ook te merken is qua pinbetaling. Nu zal dat in Berlijn allemaal wel meevallen, maar het voelt echt prehistorisch in vergelijking met Nederland.
Lol dit lees ik nu pas.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Specifiek voor Duitsland trouwens wel nog de note dat Duitsers tering analoog zijn, wat ook te merken is qua pinbetaling. Nu zal dat in Berlijn allemaal wel meevallen, maar het voelt echt prehistorisch in vergelijking met Nederland omdat pinnen in Duitsland nog lang niet overal de standaard is.
Niks om je zorgen om te maken, wel iets om rekening mee te houdenquote:
Ja hier vlak over de grens is het ook nooit een probleem maar daar is de helft van de klanten ook Nederlands.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom in Duitsland verder alleen in Kleve en Centro en die zijn zo op Hollanders gericht dat je daar ook wel gewoon kunt pinnen. Behalve bij het parkeren misschien.
Nee goed dat je het zegt wel. Ik moet gewoon voor zekerheid cash meenemen want kan nooit kwaad want er kan ook storing zijn ineens of wat dan ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks om je zorgen om te maken, wel iets om rekening mee te houden
In Kleve heb ik wel eens bij een populair restaurant gegeten en toen we we af wilden rekenen met pin werden we gek aangekeken en duurde het vijf minuten voor ze het apparaat gevonden en opgestart hadquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom in Duitsland verder alleen in Kleve en Centro en die zijn zo op Hollanders gericht dat je daar ook wel gewoon kunt pinnen. Behalve bij het parkeren misschien.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Kleve heb ik wel eens bij een populair restaurant gegeten en toen we we af wilden rekenen met pin werden we gek aangekeken en duurde het vijf minuten voor ze het apparaat gevonden en opgestart had
Maar ze hadden hem welquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Kleve heb ik wel eens bij een populair restaurant gegeten en toen we we af wilden rekenen met pin werden we gek aangekeken en duurde het vijf minuten voor ze het apparaat gevonden en opgestart had
Ja preciesquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee goed dat je het zegt wel. Ik moet gewoon voor zekerheid cash meenemen want kan nooit kwaad want er kan ook storing zijn ineens of wat dan ook.
Goed om rekening mee te houden, fijn dat je het even zegt!quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja preciesIk weet ook niet helemaal hoe ik het uit moet leggen en Berlijn is natuurlijk heel anders dan kleine stadjes of dorpjes
Maar het is vooral dat het tegen kan vallen als je er niet aan gedacht hebt dat het anders kan zijn dan in Nederland. In Nederland denk je over het algemeen niet eens over betaalopties na omdat pinnen de standaard is, Duitsland is wat dat betreft toch nog iets meer een cashcultuur. Ondanks dat pinnen op veel plekken wel kan moet je er niet van opkijken als het een keer ergens niet kan of het een proces van ruim vijf minuten is
Zoiets is het meer.
Ik kreeg bij mijn nieuwe koelkast/vriezer een ijsblokjeshouder. Had ik zelf ook bij de Wibra kunnen kopen maar nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:56 schreef McGrath het volgende:
Ik haat het echt zo erg dat de supermarkt hier slecht is voorbereid is op het warme weer en er maar 1x in de 3 dagen ijsblokjes in de vriezer liggen
Ga in een bak raketjes zittenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:56 schreef McGrath het volgende:
Ik haat het echt zo erg dat de supermarkt hier slecht is voorbereid is op het warme weer en er maar 1x in de 3 dagen ijsblokjes in de vriezer liggen
inb4 maak ze zelf, ik heb niet zo'n grote vriezer om genoeg te maken voor een ijsbad voor mijn achilles.
Of in de koeling bij de Dirk supermarktquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga in een bak raketjes zitten![]()
McPlakthquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga in een bak raketjes zitten![]()
Door achilles klinkt dit echt als een modern sprookje, maar terechte klacht wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:56 schreef McGrath het volgende:
inb4 maak ze zelf, ik heb niet zo'n grote vriezer om genoeg te maken voor een ijsbad voor mijn achilles.
Ohja rijbewijs aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Vriend heeft net z'n nieuwe rijbewijspasje opgehaald
Ik ben ook een modern sprookjequote:Op woensdag 26 juni 2024 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
Vriend heeft net z'n nieuwe rijbewijspasje opgehaald dus er staat nu ook tractor op. Vraagt ie wanneer we tractor gaan rijdenLol is goed man ik ben toch een boer.
[..]
Door achilles klinkt dit echt als een modern sprookje, maar terechte klacht wel.
Volgens mij kan je die ook gewoon opnieuw aanvragen ook al is hij 20 jaar verlopen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:01 schreef Ama het volgende:
Leuke accessoire in mijn portemonnee ofzo. Maar helemaal laten verlopen is echt doodszonde.
Dacht dat hij na 10 jaar helemaal verlopen is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die ook gewoon opnieuw aanvragen ook al is hij 20 jaar verlopen.
Of dat verstandig is, is een tweede.
en hoe controleren ze dan of jij het echt bent op die foto??quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:07 schreef Ama het volgende:
Oh dat moet online ipv aan de balie. Ja heb toch geen digitale pasfoto. Tering wat een gedoe.
quote:
quote:De Tragische Ondergang van Achilles: Een Mythische Held met een IJsblokjesprobleem
Thetis probeerde Achilles onsterfelijk te maken door hem als baby onder te dompelen in de rivier de Styx. Ze hield hem vast bij zijn hiel, waardoor dat deel van zijn lichaam niet door het water werd aangeraakt en dus kwetsbaar bleef. Tijdens de Trojaanse Oorlog vocht Achilles aan de zijde van de Grieken en werd beroemd om zijn moed en vechtkunsten. Echter schoot de Trojaanse prins Paris een pijl, geleid door de god Apollo, die Achilles in zijn hiel trof en hem verwondde. Om zijn kwetsbare hiel te beschermen had Achilles ijs nodig om de zwelling te verminderen, maar helaas had de supermarkt maar eens in de drie dagen ijsblokjes in de vriezer liggen en Achilles' eigen vriezer was niet groot genoeg om zelf genoeg ijsblokjes te maken. Het gebrek aan ijsblokjes zou uiteindelijk zijn ondergang worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat hij na 10 jaar helemaal verlopen is.
Jullie hebben het beiden over wat anders geloof ik. Het feit dat je ooit je rijbewijs hebt gehaald blijft gelden (tenzij je een of ander vergrijp pleegt, maar dat weet je dan wel) en het pasje verloopt. Als je er niets mee doet, kan je het pasje dus net zo goed laten verlopen, dat maakt niets uit. Mocht je dan 20 jaar later toch weer willen gaan rijden, kan je op dat moment een rijbewijs aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die ook gewoon opnieuw aanvragen ook al is hij 20 jaar verlopen.
Of dat verstandig is, is een tweede.
Ben al afspraak aan het maken aan de balie via de telefoon.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en hoe controleren ze dan of jij het echt bent op die foto??
Denk niet dat ik snel ga rijden alsnog maar wie weet. Ik kan me niet meer schuilen achter de smoes mag niet. En als we kaartjes hebben voor Sum 41 morgen dan zal ik ongetwijfeld ook een stuk moeten rijden want Brabant.quote:
Dimmy bedoelt dat ze in de trein zitquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik snel ga rijden alsnog maar wie weet. Ik kan me niet meer schuilen achter de smoes mag niet. En als we kaartjes hebben voor Sum 41 morgen dan zal ik ongetwijfeld ook een stuk moeten rijden want Brabant.
Ik snap de verwarring, dat dimmy in de trein zit mag ook wel in de krantquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dimmy bedoelt dat ze in de trein zit
Ik snap niet waarom er zo veel verwarring is in de SC op dit momentquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring, dat dimmy in de trein zit mag ook wel in de krant
Error 404.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zo veel verwarring is in de SC op dit momentMisschien de hitte voor sommigen.
oh dat is wel chill, alleen dan moet ik alsnog heel veel ijsblokjes kopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef Crack_ het volgende:
https://shop.action.com/n(...)m_campaign=weekactie
@:McGrath
Lol, nee, eerder 150quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij 50 rijdt op N wegen
Het valt bij mij op het moment wel mee eigenlijk. Had er gisteren meer last van. Maar vandaag heb ik nog niet in het OV gezeten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er zo veel verwarring is in de SC op dit momentMisschien de hitte voor sommigen.
In Duitsland lopen ze 20 jaar achter qua technologie, dat kan je ook weten jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
Als je in Nederland niet kan pinnen: kutbedrijf.
Als je in Duitsland niet kan pinnen: je bent slecht voorbereid.
Is ook een beetje gewenning.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het valt bij mij op het moment wel mee eigenlijk. Had er gisteren meer last van. Maar vandaag heb ik nog niet in het OV gezeten.
Wel slecht geslapen omdat warm.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef gianni61 het volgende:
Op het terras bij piepers en paupers.
Piepers besteld met een droge worst kroket. Het zal mij benieuwen
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef gianni61 het volgende:
Op het terras bij piepers en paupers.
Piepers besteld met een droge worst kroket. Het zal mij benieuwen
Ik woon daar ongeveerquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
Ik moet lachen om dat mini stukje waar 6 staat.
[ afbeelding ]
Er wordt rekening gehouden met het weercijfer, omdat je dan in Leeuwarden zit, dat is altijd wat minderquote:
Dat is waar, maar dat moet al snel als je echt een ijsbad wilt denk ik? Behalve in de winterquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh dat is wel chill, alleen dan moet ik alsnog heel veel ijsblokjes kopen
ijsquote:
Ja klopt, alleen het probleem was dus dat de super geen zakken met ijs had liggenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat moet al snel als je echt een ijsbad wilt denk ik? Behalve in de winter
[..]
ijs
Maar het is kroketten kunst..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik heb nog nooit zo'n kaart gezien, wat is dit?quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe hard de zon schijnt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n kaart gezien, wat is dit?
inb4 "Nederland"
Wel lekker egaal zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:23 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen het probleem was dus dat de super geen zakken met ijs had liggen
quote:
Heeft ie minder lang vast gezeten dan dat ie in die ambassade vast zat.quote:
Ik ken zonkracht maar dat dat die cijfers doorgaans veel, hoger waren dan 0.7, eerder 4 of 5 oid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
De zonkracht.Even opgezocht voor je @:dezwabber
We gaan dood.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zonkracht maar dat dat die cijfers doorgaans veel, hoger waren dan 0.7, eerder 4 of 5 oid.
opwarming van de aarde is dan ook echtquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zonkracht maar dat dat die cijfers doorgaans veel, hoger waren dan 0.7, eerder 4 of 5 oid.
Mijn nieuwe telefoon zegt elke dag nu wat het morgen voor weer gaat worden en hoe warm/koud. Best handig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik out mezelf nu wel als nauwelijks weerberichtkijker.
Zeker als je moet kiezen tussen zomer- en winterdekbedquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon zegt elke dag nu wat het morgen voor weer gaat worden en hoe warm/koud. Best handig.
Heb nu geen keuze momenteel want probeerde laatst het wintergedeelte uit te wassen en toen heb ik hem verneukt in de wasmachine dus die is wegquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker als je moet kiezen tussen zomer- en winterdekbed
Winters zijn voor mij niet eens meer koud genoeg voor een winterdekbed. Slaap het hele jaar door met zonerdekbed.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nu geen keuze momenteel want probeerde laatst het wintergedeelte uit te wassen en toen heb ik hem verneukt in de wasmachine dus die is weg
Heb altijd raampje open in de slaapkamer dus hartje winter vind ik dat toch wel prettig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Winters zijn voor mij niet eens meer koud genoeg voor een winterdekbed. Slaap het hele jaar door met zonerdekbed.
Die punt is de locatie van het meetpunt. De zonkracht is 7quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik heb wel in 1 dag al m'n was weggewerktquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die punt is de locatie van het meetpunt. De zonkracht is 7
En op die ene plek 6
Conclusie: we verbranden allemaal dood
Ik had versgebakken speltbroodjes met oude kaasquote:
Ik heb vanmorgen mijn kussens gewassenquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb wel in 1 dag al m'n was weggewerkt
Ik zou eigenlijk dit ook moeten doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb wel in 1 dag al m'n was weggewerkt
Ik had eigenlijk al gelunchtquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had versgebakken speltbroodjes met oude kaas
Haha. Meetpuntpunt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die punt is de locatie van het meetpunt. De zonkracht is 7
En op die ene plek 6
Conclusie: we verbranden allemaal dood
Vreetbeerquote:
Heb je je wel goed ingesmeerd voor het frituren?quote:
Ik zit onder een hele grote parasol.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel goed smeren he. Om de twee uur.
Gewoon zonder rietje drinken danquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zit onder een hele grote parasol.
Omdat ik met de auto ben wel met limonade.
Met viesgoor papieren rietje
Wat zou ik toch zonder jou moeten?quote:
Ik was vorige week bij de Wibra en toen zag ik een pak met 50 plastic rietjes met glitters in 4 kleurtjes.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:54 schreef Ama het volgende:
Een goede vriend van mij zegt steeds frieten ipv patat. Wat is dat voor debiels als je in Zwolle woont en uit Emmen komt.
Dit is wel hoe het nu gaat steeds ongeveer. Hij net ja ik ga denk ik frieten halen voor de airfryer. Ik: het is patat.quote:
Heul niet, heb ik net zelf bedacht en getekendquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, heb ik net zelf bedacht en getekend
heul welquote:
Wat jat je mijn dingenquote:
Heul nietquote:
Je gaat naar de foute party?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Kan niet echt goed antwoord vinden hoeveel mensen in de Brabanthallen kunnen tijdens een optreden. #durftevragen
Ik ben daar een keer geweest.quote:
Hoeveel kaartjes wil je dan wel niet kopen dan, tering.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Kan niet echt goed antwoord vinden hoeveel mensen in de Brabanthallen kunnen tijdens een optreden. #durftevragen
https://www.organiseren-b(...)nische-specs_BrH.pdfquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee morgen kaartjes proberen te fiksen voor Sum 41.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes wil je dan wel niet kopen dan, tering.
quote:In tegenstelling tot blink-182 heeft de bandnaam Sum 41 wel een betekenis want de band is opgericht op de 41ste dag in de zomer. #feitjevandedag
Wil ik ook nog een keer, maar ken niemand anders die daar enthousiast van wordtquote:
Ik denk dat er wel minstens 12 mensen in passenquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee morgen kaartjes proberen te fiksen voor Sum 41.
Wil weten hoeveel erin kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes wil je dan wel niet kopen dan, tering.
Ik vond het toen wel leukquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer, maar ken niemand anders die daar enthousiast van wordt
Nou ja, op vakantie wel een paar ontmoet, maar dan moet ik dat lijntje eerst een jaar heel houden.
Oh nicequote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.organiseren-b(...)nische-specs_BrH.pdf
Ik heb voor het eerst honingmeloenquote:
#rolladequote:
Het was vorig jaar in mijn stad, maar ik kon niet gaan vanwege andere dingen. Anders was ik zekers gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil ik ook nog een keer, maar ken niemand anders die daar enthousiast van wordt
Nou ja, op vakantie wel een paar ontmoet, maar dan moet ik dat lijntje eerst een jaar heel houden.
Zo kun je een villa bij elkaar verdienen binnen no time, The Incredible Human Rollade from Holland.quote:
Wat een zelfkastijding. Ga je wel op een andere manier van het weer genieten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke toch maar biertje koel gelegdzo lekker zonnetje in
ga niet naar het strand want wil testen of ik het heel erg zou missen
Niet kinkshamen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zelfkastijding. Ga je wel op een andere manier van het weer genieten?
Ik ben er nog niet uit of dit een kink is van Crack en hoop dat op deze manier subtiel te ontdekken.quote:
De Brabanthallen 's-Hertogenbosch bieden ruimte aan evenementen en bijeenkomsten voor 50 tot 40.000 gasten. Met vier verschillende entrees kunnen er meerdere evenementen ongestoord naast elkaar plaatsvinden12. Dus, als je een evenement organiseert, kun je rekenen op een flinke capaciteit! 😊quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
bier, zonnen, buitendouchen, tuinquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zelfkastijding. Ga je wel op een andere manier van het weer genieten?
Klinkt als een prima alternatief. En voordeel van een tuin is dat je waarschijnlijk ook wat schaduwplekken hebt als je uit de brandende zon weg wil. Geniet ervan!quote:
Zou voor een lange broek gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm... to korte broek naar sollicitatiegesprek or not to korte broek...
Het is een informeel bedrijf, dus het kan wel
Datquote:
Serieus?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Hm... to korte broek naar sollicitatiegesprek or not to korte broek...
Het is een informeel bedrijf, dus het kan wel
afritsbroek; dan kun je altijd nog aanpassen aan de situatie. En als je dan twijfelt maar 1 stuk afritsen.quote:
jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een prima alternatief. En voordeel van een tuin is dat je waarschijnlijk ook wat schaduwplekken hebt als je uit de brandende zon weg wil. Geniet ervan!
Ohh, en dan broekzakken aan de binnenkant van de pijpen zodat je wel nog relaxt met je handen in je zakken kan rondlopen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh, en dan broekzakken aan de binnenkant van de pijpen zodat je wel nog relaxt met je handen in je zakken kan rondlopen.
Zolang je maar geen blote benen laat zien. Dus je sokken heel hoog optrekken en je korte broek er in stoppen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie
Dat wordt een tussenstop bij huis.
Sowieso, vanwege killerteken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang je maar geen blote benen laat zien. Dus je sokken heel hoog optrekken en je korte broek er in stoppen.
Oh, doe ik dat welquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zolang je maar geen blote benen laat zien. Dus je sokken heel hoog optrekken en je korte broek er in stoppen.
Geen enkele normaal bedrijf neemt een kerel in een korte broek aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie
Goddomme wat voel ik me oud nu.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdorie
Supermarkt ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik wilde eigenlijk niet naar de bouwmarkt lopen vandaag. Maar de bouwmarkt heeft wel ijsjes.
ja, lekker naar de bouwmarkt lopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik wilde eigenlijk niet naar de bouwmarkt lopen vandaag. Maar de bouwmarkt heeft wel ijsjes.
IJs?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar bij de bouwmarkt heb ik wat nodig.
Als je het zo omschrijft klinkt het wel wat bijzonder ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:16 schreef Karzai het volgende:
rare elpee van braziliaanse taal en duitse hoempapa opstaan
https://www.youtube.com/results?search_query=nou+de+trincaquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je het zo omschrijft klinkt het wel wat bijzonder ja.
Apartquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/results?search_query=nou+de+trinca
Allemaal idiotenquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef UitStraling het volgende:
6 miljard mensen op de wereld weten dat je geen ijsjes moet eten als het warm is maar warme thee moet drinken.
Zelfs @dud0r is volhoudener.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is niet gelukt, de summer fit body. Volgend jaar weer een poging*pakt zak chips
De jongste volgend jaar of over twee jaar?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:19 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag gezellig nog even tijd overbruggen tot ik de oudste kan halen na zijn kennismakingsmiddag op het voortgezet voor komend jaar
Wat meer getinte zomerse zonnebrandcrčmegeglij mag wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/results?search_query=nou+de+trinca
jij bent och niet dik? of bedoel je sylvie meis fit?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is niet gelukt, de summer fit body. Volgend jaar weer een poging*pakt zak chips
Ja over 2 jaar, die gaat nu over naar groep 7quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
De jongste volgend jaar of over twee jaar?
Wat ga jij over andere doen!quote:
dun zijn is niet hetzelfde als fit zijn natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij bent och niet dik? of bedoel je sylvie meis fit?
hahahquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:23 schreef Karzai het volgende:
nee junkies zijn ook vaak dun dat is waar
Ik twijfelde.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja over 2 jaar, die gaat nu over naar groep 7
Dat klinkt niet heel positiefquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit De Hemel in Nijmegen. Waar ik ooit nogeens uit gegooid ben toen ik tegen Zwabbie aan het schreeuwen was
bakkesquote:
https://www.bing.com/vide(...)et+klooser&FORM=VDREquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt een hekel aan drukte. Wordt nog wat als dit dagelijks moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |