SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mijn oude tabletlaptop is uit 2018, en het zou zo'n 300 euro kosten om het toetsenbord te vervangen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuwe laptop is altijd![]()
Ik laat mijn laptop repareren, want dooie pixels op het scherm dan laat ik ook gelijk een ssd van 2 tb inzetten
Duurde lang.quote:
O op die manier maar je koopt niet iets nutteloos je hebt hem ook als je op jezelf woont nodigquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een heel ding. Ik ben natuurlijk ook aan het sparen voor het op mezelf gaan. En dan voelt alles boven de 700 / 800 euro alsof ik iets doe dat ik eigenlijk niet zou moeten doen.
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zatquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Duurde lang.
Ik had ook wel verder door het slotje heen willen posten
VOCHTIGE POESJEquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Thank you!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:datismijnmening gefeliciteerd met je zusje
Shhhhhquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doen het VOCHTIGE POESJE en ik ook vaak zat
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?quote:
quote:
Als gefixt jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lege quote zodat de rest je ook nog kan feliciteren?
Te laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die had ik mee naar de VS, met m'n gewone cc voor noodgevallen. Was wel handig ja.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]Kan alleen geld uitgeven wat ik er zelf op zet. Ik vind het perfect.
Dat... is gewoon een bankrekening waar je niet rood op kan staan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]Kan alleen geld uitgeven wat ik er zelf op zet. Ik vind het perfect.
Alleen dan wel op meer plekken geaccepteerd dan debitquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat... is gewoon een bankrekening waar je niet rood op kan staan.
Ja maar alsnog wel handig als je ergens met creditcard moet betalen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar veel plekken accepteren alleen creditcards en als je die niet kunt of wilt aanvragen dan is zoiets wel handig.
Moest ook de gegevens invoeren om überhaupt hotel te kunnen boeken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed met geld, dat weet ik van mezelf dus vind ik dit een fijne oplossing zodat ik nooit meer kan uitgeven met dat ding dan ik zelf erop zet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.
Maar niet iedereen kan een cc aanvragen en niet iedereen kan ermee overwegquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik snap het probleem met creditcards niet zo. Die kan je ook instant aflossen als je geen schuld open wil hebben staan. Dan lijkt een bank in Litouwen nemen om daar saldo te parkeren me meer gedoe.
Ik zou er ook niet mee overweg kunnen, dat weet ik van mezelf.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan een cc aanvragen en niet iedereen kan ermee overwegIk kon er ook heel lang geen aanvragen. En die Revolut is heel simpel voor die ene keer.
Misschien voor sommige mensen lastig om impulsen te bedwingen en dat ze bang zijn met een creditcard te veel geld uit te geven? Beetje zoals in Amerika. En ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geen creditcard willen omdat ze bang zijn voor fraude. Oh en veel mensen verdienen te weinig voor een gewone creditcard, dat is ook nog wel een dingetje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor reizen, zoals hotels en vluchten en voor concertkaartjes en theaters die je niet ter plekke kunt kopen. En hij is gekoppeld aan m'n Kindle.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet mee overweg kunnen, dat weet ik van mezelf.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
Oh he, laptop is verzonden.
Oh, he hij komt maandag pas.
Ik kon er in het begin als ZZP'er ook geen aanvragen dus dat heb ik daarvoor nog even gedaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien voor sommige mensen lastig om impulsen te bedwingen en dat ze bang zijn met een creditcard te veel geld uit te geven? Beetje zoals in Amerika. En ik heb ook wel eens gehoord dat mensen geen creditcard willen omdat ze bang zijn voor fraude. Oh en veel mensen verdienen te weinig voor een gewone creditcard, dat is ook nog wel een dingetje.
Ik gebruikte het eerst alleen af en toe voor de Playstation.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor reizen, zoals hotels en vluchten en voor concertkaartjes en theaters die je niet ter plekke kunt kopen. En hij is gekoppeld aan m'n Kindle.
Slimquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon er in het begin als ZZP'er ook geen aanvragen dus dat heb ik daarvoor nog even gedaan.
2 jaar terug naar een bordspellenebeurs in Duitsland gegaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik neem op reis standaard mijn bankpas, creditcard en Revolut-card mee omdat ik niet van problemen hou en moet een beetje huilen van mensen die verre reizen maken met alleen een bankpas en dan in de problemen komen, GOH ECHT?
Revolut heb ik nu niet meer, maar de cc gaat ook mee. Misschien als ik weer naar de VS ga dat ik dan weer zo'n Revolut neem als back-up.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik neem op reis standaard mijn bankpas, creditcard en Revolut-card mee omdat ik niet van problemen hou en moet een beetje huilen van mensen die verre reizen maken met alleen een bankpas en dan in de problemen komen, GOH ECHT?
Daarom leek het mij ook wel handig om nog een echt pasje te hebben ipv alleen mobiel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |