Je bent toch geen oelewapper!?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
Dit was zeker wel groot nieuws. Was sowieso een topic over op dit forum…. kan het alleen niet vinden
Omdat iemand die een meisje verkracht van 12 jaar oud, nooit meer voor Nederland zou mogen uitkomen bij de Olympische spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:17 schreef RamboDirk het volgende:
Het was voor de wet verkrachting, dat meisje heeft voor de rechter verklaard dat het consensueel was. Zij was 12, hij 19.
Hij heeft zijn straf uitgezeten waarom oude koeien uit 2016 uit de sloot halen?
Heeft ie zijn straf uitgezeten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat iemand die een meisje verkracht van 12 jaar oud, nooit meer voor Nederland zou mogen uitkomen bij de Olympische spelen.
Dat speelt nu, dus is geen oude koe.
Benno L. mag ook geen zwemles meer geven.quote:
Lijkt me logisch. Maar ik denk niet dat deze kerel op de OS gaat beachvollyen met 12-jarige meisjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Benno L. mag ook geen zwemles meer geven.
Voor mij ook de belangrijkste vraag. In mijn ogen: straf uitzitten -> nieuwe kans. Tot een bepaalde grens uiteraard, ik kan me voorstellen dat je een veroordeelde pedo leraar niet weer in een klaslokaal neerzet.quote:
Waarom zou je een veroordeelde pedofiel je land willen laten vertegenwoordigen op de O.S. Dat deze man de rest van zijn leven wat gevolgen heeft van zijn daden, zou niet verkeerd zijn. Dat heeft dat meisje tenslotte ook.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Maar ik denk niet dat deze kerel op de OS gaat beachvollyen met 12-jarige meisjes.
Niet gereekst. Man, man, man.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent toch geen oelewapper!?
Topicreeks: Beachvolleyballer verkrachtte meisje (12)
Volgens het rechtsysteem wel blijkbaar. Als je je straf hebt uitgezeten dan mag je (tenzij er speciale beperkingen zijn opgelegd) weer meedoen in de maatschappij. Dus ook meedoen met de OS als je je daarvoor kwalificeert.quote:
Precies. Ik zie niet wat voor risico's er zitten aan een deelname aan de OS die er niet zijn als ie thuis blijft.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor mij ook de belangrijkste vraag. In mijn ogen: straf uitzitten -> nieuwe kans. Tot een bepaalde grens uiteraard, ik kan me voorstellen dat je een veroordeelde pedo leraar niet weer in een klaslokaal neerzet.
Dus dat je iemand een klootzak vindt is reden om 'm uit te sluiten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je een veroordeelde pedofiel je land willen laten vertegenwoordigen op de O.S. Dat deze man de rest van zijn leven wat gevolgen heeft van zijn daden, zou niet verkeerd zijn. Dat heeft dat meisje tenslotte ook.
Die vent zal waarschijnlijk zijn hele leven (terecht) op een pedo lijst staan. Daarbij weet iedereen met een internetverbinding wat hij heeft uitgespookt. Naast dat hij zijn straf heeft uitgezeten. Ook voor hem zijn er consequenties zat dus.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou je een veroordeelde pedofiel je land willen laten vertegenwoordigen op de O.S. Dat deze man de rest van zijn leven wat gevolgen heeft van zijn daden, zou niet verkeerd zijn. Dat heeft dat meisje tenslotte ook.
Welke categorieėn wil je nog meer uitsluiten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:53 schreef Sjemmert het volgende:
De vraag is meer of je een veroordeeld pedofiel wil laten uit komen voor je land.
Wettelijk gezien zijn er wss geen beperkingen maar moreel gezien?
Ik was destijds al prominent aanwezig in dat topic! Mooi om te lezen!quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je bent toch geen oelewapper!?
Topicreeks: Beachvolleyballer verkrachtte meisje (12)
Hij representeert Nederland naar de buitenwereld toe. Dan stuur je het liefst iemand die geen veroordeling heeft voor ontucht.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat iemand die een meisje verkracht van 12 jaar oud, nooit meer voor Nederland zou mogen uitkomen bij de Olympische spelen.
Dat speelt nu, dus is geen oude koe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |