Dat dus wie zou het over moeten nemen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Durmada het volgende:
Probleem is dat er geen andere bondscoach beschikbaar is.
Op het moment dat Curacao wordt uitgeschakeld is de WK-kwalificatie(volgend jaar rond deze tijd ergens) is er een oude bekende beschikbaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat dus wie zou het over moeten nemen?
Ron Jans, Bert van Marwijk, Theo Janssen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
OH ARNE @KingRolandquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De lichting is niet echt slecht. Er zijn er zat die op hoog niveau spelen en het goed doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef DrDentz het volgende:
Zeg het maar jongens.
Stel we gaan er roemloos uit in de volgende ronde, dat was dit toernooi toch weer een redelijke afgang?
Of hebben we gewoon al jaren een hele slechte lichting spelers en kan een coach daar ook weinig aan veranderen?
Waarom zou of we er roemloos uitgaan volgende ronde of niet er iets mee te maken hebben? Als we de halve finale halen met dit kutvoetbal, zou dat dan iets uit moeten maken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef DrDentz het volgende:
Zeg het maar jongens.
Stel we gaan er roemloos uit in de volgende ronde, dat was dit toernooi toch weer een redelijke afgang?
Of hebben we gewoon al jaren een hele slechte lichting spelers en kan een coach daar ook weinig aan veranderen?
Rutten, Steijn, Löw, Zidane, Pochettino, Potter, Lampard, Allegri, Allardyce, Kovac, Blanc, Klinsmann, Sarriquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Durmada het volgende:
Dirk Kuijt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Er loopt pure middelmaat rond maar Koeman is ook gewoon extreem lafquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef DrDentz het volgende:
Dat is geen van allen realistisch natuurlijk. Rutten als bondscoach lijkt mij wel erg geinig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Rutten, Steijn, Löw, Zidane, Pochettino, Potter, Lampard, Allegri, Allardyce, Kovac, Blanc, Klinsmann, Sarri
https://www.transfermarkt(...)aretrainer/statistik
Vraag me af of zo'n aanvallend ingestelde trainer zou werken bij de nationale ploeg. Niet alle spelers zijn bij hun club gewend aan hoog druk zetten en alles wat daar bij komt kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Er is maar één droomkandidaat met een Nederlandse nationaliteit en dat is Peter Bosz god. Maar die doet nu mee voor de Europese prijzen met topclub PSV, dus denk niet dat die kan en wil.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Durmada het volgende:
Op Louis IV zit Louis zelf niet te wachten gezien zijn gezondheid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
Er is maar één droomkandidaat met een Nederlandse nationaliteit en dat is Peter Bosz god. Maar die doet nu mee voor de Europese prijzen met topclub PSV, dus denk niet dat die kan en wil.
Kale koppe niet te stoppe gekquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter Bosz haar of Peter Bosz kaal?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Op het moment dat Curacao wordt uitgeschakeld is de WK-kwalificatie(volgend jaar rond deze tijd ergens) is er een oude bekende beschikbaar.
Tot die tijd, en misschien ook wel daarna, Ron Jans.
De goede spelers zijn allemaal aan het revalideren die hebben rust zat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ik weet geen zak van voetbal af, maar is het wel verstandig, zo ineens een andere kapitein op het schip te hebben?
Flinke omschakeling ineens.
En is het geen kwestie van de krachten van de goede spelers sparen voor de latere wedstrijden of zo? Dat heb ik wel vaker gehoord als Nederland slecht speelde. (Nogmaals; ik weet geen fuck van voetbal af hoor!)
quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De goede spelers zijn allemaal aan het revalideren die hebben rust zat.
De vraag is ook meer voor na het EK. ik kan me niet heugen dat er tijdens een eindtoernooi ooit eens iemand ontslagen isquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
Ik weet geen zak van voetbal af, maar is het wel verstandig, zo ineens een andere kapitein op het schip te hebben?
Flinke omschakeling ineens.
Ik geloof tijdens de Afrika Cup. En toevallig won Ivoorkust ook nog eens na het ontslag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag is ook meer voor na het EK. ik kan me niet heugen dat er tijdens een eindtoernooi ooit eens iemand ontslagen is
Ow!quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag is ook meer voor na het EK. ik kan me niet heugen dat er tijdens een eindtoernooi ooit eens iemand ontslagen is
Hier werd ik in het livetopic op gewezen: de bondscoach van Ivoorkust, tijdens de Afrika Cup begin dit jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oud nieuws.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Hier werd ik in het livetopic op gewezen: de bondscoach van Ivoorkust, tijdens de Afrika Cup begin dit jaar.
https://www.nu.nl/voetbal(...)plek-afrika-cup.html
Daarna wonnen ze het toernooi.
Das statistisch gezien zou het beter zijn om Koeman nu te ontslaanquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Hier werd ik in het livetopic op gewezen: de bondscoach van Ivoorkust, tijdens de Afrika Cup begin dit jaar.
Fadronch kreeg Michels plots boven zich op het WK-74 en Zwartkruis kreeg vlak voor WK-78 Happel boven zich.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:26 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Heel zijn middelveld is geblesseerd. Voorin hebben we weinig keus. Achterin horen deze spelers gewoon beter te spelen. Natuurlijk is Wijnaldum twijfelachtig. Verder zie ik niet wie hij had moeten selecteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn selectiebeleid was al bespottelijk, eruit met dit tactisch onbenul.
Nee kijk maar naar Belgiëquote:Op woensdag 26 juni 2024 13:13 schreef Richestorags het volgende:
We moeten ten eerste af van het idee dat het een Nederlander moet zijn. Ik zie daar echt de reden / noodzaak niet toe.
Dat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Rutten, Steijn, Löw, Zidane, Pochettino, Potter, Lampard, Allegri, Allardyce, Kovac, Blanc, Klinsmann, Sarri
https://www.transfermarkt(...)aretrainer/statistik
Ook niet echt een succes bij Man Utd hequote:Op woensdag 26 juni 2024 14:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil ten Hag het wel eens zien proberen met oranje. Waarom niet?
Nee dat niet, maar deed het met Ajax toch best leuk. Misschien moet je die man gewoon niet teveel keuze geven, weet ik het.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ook niet echt een succes bij Man Utd he
Waarom wel?quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:37 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wil ten Hag het wel eens zien proberen met oranje. Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |