SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ik heb net al gezwaaidquote:
ja precies, lekker weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
quote:
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaamquote:
mimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaam
Ik ben al twee uur aan het werk.quote:
Huilen, want geen hotpants aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
Wel eerder stoppen?quote:
Bikkelquote:
Zeker wel. Want kantoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilen, want geen hotpants aan.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef dud0r het volgende:
Zeker wel. Want kantoor
Morgen weer lange broek
Vrijdag weer hotpants
Ja lekker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Lekker friturenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Helpt de fysio een beetje met je been?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
Goede dag voor een snack!quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
nog niet echt eigenlijk. Als het goed is gaat ze het vandaag masseren en geloof dat ze een strakkere compressie kous heeft besteldquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helpt de fysio een beetje met je been?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik naar het strand ga?
Ja, ik was eng vroeg klaarwakker en dan zijn m'n opties thuis lummelen en tegen de tijd dat het m'n normale werktijden zijn niets meer gedaan krijgen of m'n dag verschuiven. Dus nu dat laatste.quote:
Nee. Vertel ons er alles overquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik naar het strand ga?
Dat laatste is in ieder geval fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet echt eigenlijk. Als het goed is gaat ze het vandaag masseren en geloof dat ze een strakkere compressie kous heeft besteld
De afgelopen weken heeft die compressie kous die ik omhad wel geholpen dus de pijn is vele malen minder
Rip jouw portemonneequote:
Ja een betere optiequote:Op woensdag 26 juni 2024 07:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was eng vroeg klaarwakker en dan zijn m'n opties thuis lummelen en tegen de tijd dat het m'n normale werktijden zijn niets meer gedaan krijgen of m'n dag verschuiven. Dus nu dat laatste.
Dat speelde ook zeker mee in m'n beslissing vanmorgen. Of vannacht, net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een betere optie
Aangezien het weer 67 graden gaat worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nou ik ga dus vandaag naar het strand
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nou ik ga dus vandaag naar het strand
ik ga denk ik ramen eten. Heb die punten gespaard voor een 1 gratis ramen bowl. Weet niet of ik die dan mag kiezen of dat het die van het plaatje isquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ook nog sushi gaat bestellen dan kan je dag niet meer stuk.
4everblacked?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik ramen eten. Heb die punten gespaard voor een 1 gratis ramen bowl. Weet niet of ik die dan mag kiezen of dat het die van het plaatje is
@:4everblacked ?
ja ben alvast een lijstje aan het maken. om 20:00 moet ik klaar zittenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Vertel ons er alles over
[..]
Dat laatste is in ieder geval fijn.
[..]
Rip jouw portemonnee
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4everblacked?![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk, heb de gratis bowl nog niet geclaimd
Want er zit natuurlijk prijsverschil tussen de verschillende bowls.
Moet die jurk nog steeds korter makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben alvast een lijstje aan het maken. om 20:00 moet ik klaar zitten
Ja, ik denk het ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]sorry :p
ik denk dat je alleen het 'instap model' mag kiezen
die van mij komen vandaag binnen als het goed is. Omg zijn we matchende jurk bestiesquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet die jurk nog steeds korter maken
Dus morgen of overmorgen even naar de korter-maak-Turk
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van mij komen vandaag binnen als het goed is. Omg zijn we matchende jurk besties
bovenbeenkort? kniekort?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet die jurk nog steeds korter maken
Dus morgen of overmorgen even naar de korter-maak-Turk
Moet een paar cm af, maar het is een maxijurk, dus lang.quote:
ah, zondagskerkkortquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet een paar cm af, maar het is een maxijurk, dus lang.
Biblebelt-proofquote:
het is hier al 20 gradenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben de voorspelling voor vandaag aangepast naar 30 graden.
Hee Dotteke, hoe gaat het met jou?quote:
20 graden te warmquote:
Hier is het al oprecht warmer buiten dan binnenquote:
Aangebrand door het weer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4everblacked?![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk, heb de gratis bowl nog niet geclaimd
Want er zit natuurlijk prijsverschil tussen de verschillende bowls.
Heyheyquote:
Hoi hoi EveryBlackEyedquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee Dotteke, hoe gaat het met jou?
Ik moet het zo nog geen belevenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhey
Ik heb geen klacht over de (snel) weg
Iedereen deed normaal vandaag
Hoaxquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhey
VOCHTIG POESJEquote:
Oh wat fijn Dotteke !quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi EveryBlackEyed
Gaat de goede kant op Heb behoorlijk corona gehad 14 dagen flink ziek geweest
Nu zien dat ik die moeheid de baas word. Vandaag voor het eerste dat ik al niet doodmoe op sta dus er zit ook daar verbetering in.
En met jou?
Veel plezier alvastquote:
Ja, ongelooflijk he.. Daar gaat mijn (snelweg) band met @Wereldgozerquote:
Ja, ik heb dit liever ook nietquote:
Ja, het klagen over de huizenmarkt, de inflatie en de immigratie gaat ook zo vervelen op den duur.quote:
Leuke vooruitzichten dus, waar gaan de reisjes naar toe?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn Dotteke !![]()
Hopelijk knap je snel op
Hier gaat alles goed, leuke dingen en reisjes voor de boeg
Dus content mee
Klagen over klagersquote:
Het is ook gewoon klachtwaardig.quote:
Is Content een nieuwe caaf?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn Dotteke !![]()
Hopelijk knap je snel op
Hier gaat alles goed, leuke dingen en reisjes voor de boeg
Dus content mee
Oh oef, corona blijft ook gewoon kut.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi EveryBlackEyed
Gaat de goede kant op Heb behoorlijk corona gehad 14 dagen flink ziek geweest
Nu zien dat ik die moeheid de baas word. Vandaag voor het eerste dat ik al niet doodmoe op sta dus er zit ook daar verbetering in.
En met jou?
Ik voel me letterlijk als carpaccio uit de magnetron.quote:
ja dan is het klachtwaardigquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We spreken je weer als het regent.
Klaag -inceptionquote:
iewwwwwwquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me letterlijk als carpaccio uit de magnetron.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Content een nieuwe caaf?
En waarom mag hij mee en Wattie niet?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar koffertje en haar zonnehoedje opquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ahhh Wattie helemaal verdrietig![]()
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee magquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar koffertje en haar zonnehoedje op
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee mag
Eet ze uit frustratie een hele komkommer en Juna op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee mag
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik weet niet wat me gestoken/gebeten heeft, maar blijkbaar ben ik er een tikje overgevoelig voor. Die rode vlek jeukt ook al bijna een week en ik heb een matchende op m'n been.
[ afbeelding ]
Aiquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik weet niet wat me gestoken/gebeten heeft, maar blijkbaar ben ik er een tikje overgevoelig voor. Die rode vlek jeukt ook al bijna een week en ik heb een matchende op m'n been.
[ afbeelding ]
Na een muggenbeet doen ze dat wel vaker, zo groot worden, maar die slinken over het algemeen ook vrij snel. Deze blijft groot en hard (huehue).quote:
Nou dat zou ik wel jammer vinden als ze Juna (heel verlegen) opeetquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eet ze uit frustratie een hele komkommer en Juna op.
misschien moet je ze al even apart zettenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel jammer vinden als ze Juna (heel verlegen) opeet
Dat noemen ze brunchquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste klacht aan dit alles: hoe laat is het in godsnaam lunchtijd.Ik heb serieus trek, maar om nu al te gaan lunchen...
Ze zitten al apartquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien moet je ze al even apart zetten
Heb je wel ontbeten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
De grootste klacht aan dit alles: hoe laat is het in godsnaam lunchtijd.Ik heb serieus trek, maar om nu al te gaan lunchen...
M'n dag is wat verschoven.quote:
Jep. Maar da's ook alweer een uur of 4 geleden inmiddels.quote:
Dan is het tijd voor siesta.quote:
Ja, maar dan is het wel logisch dat je weer honger hebtquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Maar da's ook alweer een uur of 4 geleden inmiddels.
Ik snap geen hol van m'n dag.
is het al tijd om te ontbijten geweest dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Blij dat het weer beter gaat @:dotteke
Ja, op zich wel natuurlijk. Ik moet in m'n achterhoofd houden dat m'n normale lunchtijd nu gewoon "klaar met vandaag" tijd is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het wel logisch dat je weer honger hebt
Voor mij wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
is het al tijd om te ontbijten geweest dan?
Dank jequote:Op woensdag 26 juni 2024 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel plezier alvast
[..]
Ja, ongelooflijk he.. Daar gaat mijn (snelweg) band met @:Wereldgozer
Eens.quote:
Mmmm carpaccioquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan weer regen?quote:
Je was vroeg wakker dus gewoon doenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou.. Wattie hapt wel naar de neus op pootjesquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh dan komt het wel goedOf zie je wattie kwijlend naar juna kijken?
Wat is dit voor rare feedbackquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
Ik ga stukvorig jaar rond deze tijd heb ik gesolliciteerd bij een museum. Ik was het nét niet geworden en ze zochten iemand die langer zou blijven en waren bang dat ik me snel zou vervelen
als feedback kreeg ik nog even mee dat ik wel hele goede antwoorden gaf en intelligente antwoorden had maar me niet intelligent kleedde
![]()
Fast forward nu een jaar later en diezelfde vacature staat weer onlinewas dus toch geen match?
Waquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
Ik ga stukvorig jaar rond deze tijd heb ik gesolliciteerd bij een museum. Ik was het nét niet geworden en ze zochten iemand die langer zou blijven en waren bang dat ik me snel zou vervelen
als feedback kreeg ik nog even mee dat ik wel hele goede antwoorden gaf en intelligente antwoorden had maar me niet intelligent kleedde
![]()
Fast forward nu een jaar later en diezelfde vacature staat weer onlinewas dus toch geen match?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
![]()
Lolwat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
![]()
Wat is intelligent kleden?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
![]()
Amai.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:23 schreef UitStraling het volgende:
"Misschien bent u wel erg slim maar denkt u nu werkelijk dat wij goesting hebben om tegen lellende zomerzweetplekken aan te kijken"
Wat moet je komend weekend in Oostenrijk dragen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Korte broek als het warm is, dikke trui als het koud is.
Ponchoquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat moet je komend weekend in Oostenrijk dragen?
Lederhosen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat moet je komend weekend in Oostenrijk dragen?
Net als de Watchers in Buffy The Vampire Slayerquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoornen bril en tweed met leren ellebooglapjes.
Of zo'n rode bril.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kat is nat, checks out.quote:
"Kunt u dit vleeskleurige badpak eens aantrekken dan kunnen we kijken of u wel in onze vissenkom past?"quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amai.
Maar kunt u wel muilen?
Want we hebben nog een vacature voor wijf.
Nog een keer solliciteren en dan in deftig mantelpakje op gesprek komen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
![]()
Misschien vinden ze het niet passen voor de functie. Hier hebben we deze week de discussie ook gehad aangezien iemand in zijn korte broek aan kwam zetten bij een management training.quote:
Hmmm, maar ooghoogte voor bijvoorbeeld mij en @4EverBlackEyed is heel wat anders dan ooghoogte voor @Budapestenaarquote:
Ik ben hoogbegaafd en zit nu in m'n blootte pens. Intelligent genoeg ?quote:
Doe ik altijd. Ook deo, shampoo of tandpasta van goedkope merken. Komen meestal als beste uit de bus bij testen.quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen. Echt slecht geslapen vannacht. Het is vannacht ook nauwelijks afgekoeld. Het was 25,8 toen ik om half 2 ging slapen en om half 7 was het nog steeds 23,3.
Intussen alweer 24,4.
Bij mij vergelijkbaar. Al was het wel nog redelijk te doen met ventilator op me gerichtquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen. Echt slecht geslapen vannacht. Het is vannacht ook nauwelijks afgekoeld. Het was 25,8 toen ik om half 2 ging slapen en om half 7 was het nog steeds 23,3.
Intussen alweer 24,4.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik heb nog steeds mn winterdekbed erop liggen, want lui
Die had ik ook op me gericht toen ik in bed lag, maar door het geluid kwam ik niet in slaap. Dus die toen maar uitgezet. Ik voelde wel gelijk dat het een stuk warmer werd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij vergelijkbaar. Al was het wel nog redelijk te doen met ventilator op me gericht
Snap ik, ik mik 'm zelf toch aan de kant.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik lag op mijn dekbed. En ik denk dat dit ook nog mijn winterdekbed is, maar weet niet zeker, maar ik zou zo even niet weten waar die andere ligt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
uhm? wat had je aan dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Elvi het volgende:
![]()
[..]
Goedemorgen![]()
[..]
Goedemorgen![]()
Ja, ik had mijn bed zondag verschoond en die dag daarop werd het zo warm en ik had geen zin om het opnieuw te doenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik ook op me gericht toen ik in bed lag, maar door het geluid kwam ik niet in slaap. Dus die toen maar uitgezet. Ik voelde wel gelijk dat het een stuk warmer werd.
Hmmmquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn bed zondag verschoond en die dag daarop werd het zo warm en ik had geen zin om het opnieuw te doen
Je wist toch wel dat het zo warm ging wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn bed zondag verschoond en die dag daarop werd het zo warm en ik had geen zin om het opnieuw te doen
@datismijnmening gefeliciteerd met je zusjequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
onze alexia is vandaag 19 geworden![]()
[ afbeelding ]
Beerquote:
"onze"quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
er zit geen enkel stukje dna van mij in, dus amehoela met je onzequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
mimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit geen enkel stukje dna van mij in, dus amehoela met je onze
Straks heb jij een ander koningshuis.quote:
ja die vind ik niet zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks heb jij een ander koningshuis.
Dat is geen tokkie, mooi dat je dat vaak ziet in een gezicht alleen al, de keuze tussen 'n frietje met verkleurde plakmayonaise en kaviaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen tokkie, mooi dat je dat vaak ziet in een gezicht alleen al, de keuze tussen 'n frietje met verkleurde plakmayonaise en kaviaar.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kunt u dit vleeskleurige badpak eens aantrekken dan kunnen we kijken of u wel in onze vissenkom past?"
manmanmanquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Zij heeft wel het meeste tokkie gezicht van de 3
Wel de mooiste haarkleurquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
sowquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat dan wel maar Frans Bauer herken je er ook weer niet in.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Die jongste gaat het leukste leven hebben, let maar op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dan wel maar Frans Bauer herken je er ook weer niet in.
nee, als je daarop selecteert kan ze zo de pornoindustrie inquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen tokkie, mooi dat je dat vaak ziet in een gezicht alleen al, de keuze tussen 'n frietje met verkleurde plakmayonaise en kaviaar.
ja denk ik ook. leukste hoofd. Heb met Amalia wel te doen ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die jongste gaat het leukste leven hebben, let maar op.
Minste druk en verplichtingen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja die kan maanden aan een stuk smurfen en de wereld draait toch wel door.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
niet aardig om gemeentenplantsoenen dienst voor rare gasten uit te maken hoorquote:
ik zit nog gewoon rustig aan het ontbijtquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht, zat @:gianni61 niet in de buurt?
Helaas, geen Jambers-aflevering.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben jij geen kerel uit een Oostblokland? Huh.
Pootjes gekregen en weggelopenquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lag op mijn dekbed. En ik denk dat dit ook nog mijn winterdekbed is, maar weet niet zeker, maar ik zou zo even niet weten waar die andere ligt.
Ja nee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wist toch wel dat het zo warm ging worden
Jambersquote:
Ik denk dat Amalia te veel stresseet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook. leukste hoofd. Heb met Amalia wel te doen ook
Ja, snap ik wel, veel te warm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pootjes gekregen en weggelopen
Had je de airco net als ik iets te laag gezet?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:08 schreef TaMieke het volgende:
Groot gedeelte zonder dekens geslapen, maar rond half 6 had ik het ineens heeel koud.
Denk dat hij naar Antarctica gelopen is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel, veel te warm.
Je mag niet zo klagen over het weer, aldus Bilalquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef Nattekat het volgende:
(Ik had het nog steeds warm, maar dat ter zijde)
Ja nu ben je af. Dat mag je daar niet zeggen hequote:
nee dus hier blijft het ook bij :pquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu ben je af. Dat mag je daar niet zeggen he
Nee die hebben we niet eens. Raam stond op de kiep.... en ik ben een koukleumquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je de airco net als ik iets te laag gezet?
Een kip op je raam?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
Nee die hebben we niet eens. Raam stond op de kiep.... en ik ben een koukleum
KIEEEEEEP-raamquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
KIEEEEEEEPquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is zeker te vroeg voor Redbull?
Mn collega start altijd met een blik monsterquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn collega start altijd met een blik monster
Ja dikke vinger.quote:"Er is best wat voor te zeggen dat de corporaties voor grote opgaven staan. Maar dat zijn publieke opgaven die niet alleen op het bordje van huurders moeten komen", zegt een woordvoerder.
Zou gewoon accuzuur pakken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is een museum dus misschien was dat wel de vibequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik doodga, wil jij dan voor de cavia's zorgen?quote:
Je had lid moeten zijn van de Red Hat Society?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is een museum dus misschien was dat wel de vibe
Tuurlijk, bouw ik een paleis voor ze, zo ben ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik doodga, wil jij dan voor de cavia's zorgen?
Ik ga echt niet klagen over het weer. Warmte en zonquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag niet zo klagen over het weer, aldus Bilal
Ik kreeg de zenuwen van Poor Things dus dan sla ik deze maar over.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet goed hoe ik dit moet beantwoorden.
Ze willen gewoon witlof en komkommer, en soms een erwtenvlokje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuurlijk, bouw ik een paleis voor ze, zo ben ik.
quote:Reuzenslang Ronaldo bevallen van veertien kleintjes: ‘Al negen jaar geen contact met andere slangen’
Ja misschien welquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had lid moeten zijn van de Red Hat Society?
Wat is een erwtenvlokje?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen gewoon witlof en komkommer, en soms een erwtenvlokje.
De Mia Wallace-lookquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja misschien welik droeg een zwarte broek en witte blouse en zij droeg felgekleurde artistieke merkkleding
Ik had op vakantie iemand in de groep die geen koffie lust, maar wel veel energiedrankjes drinkt als alternatief. Ieder z'n ding, maar dat was wel even interessantquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn collega start altijd met een blik monster
Nou zou niet zo raar zijn als je met de dood wordt bedreigdquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Amalia te veel stresseet.
Ja las hetquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:41 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dit kan je dus ook overkomen:
[..]
Beetje flexen met je aircoquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga echt niet klagen over het weer. Warmte en zon
Oh ja, dat lusten ze hier ook welquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze willen gewoon witlof en komkommer, en soms een erwtenvlokje.
Je moet toch iets te klagen hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ook
Al viel het gisteravond wat tegen.
Nah, die snap ik wel. Niet de smaak van koffie, wel de cafeīneboost.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op vakantie iemand in de groep die geen koffie lust, maar wel veel energiedrankjes drinkt als alternatief. Ieder z'n ding, maar dat was wel even interessant
Welnee, was prima uit te houden binnen, het was alleen niet genoeg om te flexenquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet toch iets te klagen hebben.
Koffie smaakt toch heel anders dan energiedrank? Hoewel ik het zelf beiden niet drink vind ik het een zeer begrijpelijk alternatiefquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had op vakantie iemand in de groep die geen koffie lust, maar wel veel energiedrankjes drinkt als alternatief. Ieder z'n ding, maar dat was wel even interessant
Energiedrank is nou niet echt iets wat ik voor m'n lol de hele dag naar binnen gooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koffie smaakt toch heel anders dan energiedrank?
Oh nee dat bedoel ik ook niet, ik drink het namelijk ook niet. Maar gewoon puur de redenatie van ik lust geen koffie en ik drink als alternatief energy drink omdat het anders smaakt maar hetzelfde effect heeft vind ik nou niet super buitenaards klinken of zoquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Energiedrank is nou niet echt iets wat ik voor m'n lol de hele dag naar binnen gooi.
Op vakantie om de lange autoritten vol te houden, maar verder drink ik het heel zelden.
Die trip naar de plee bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Vijf zwarte koffie per dag heeft een heilzame werking op de gezondheid, van een enkele Red Bull kun je al kwekdood neervallen, is een verschilletje.
Die zijn de ballenbak gewoon nooit ontgroeid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Van die Red Bull-mensen bij wie je tot je knieën in de blikjes zit als je als passagier in hun auto stapt![]()
Krijg je toch van die plakzooi van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Van die Red Bull-mensen bij wie je tot je knieën in de blikjes zit als je als passagier in hun auto stapt![]()
Ja bahquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef Recce het volgende:
Ik vind de geur van die energiedrankjes echt vreselijk. M'n tanden springen al bijna van ellende uit m'n mond als ik met iemand praat die dat spul drinkt.
@4EverBlackEyedquote:Op woensdag 26 juni 2024 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
Mmmmplak.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet daardoor aan wat anders denken. Ik heb een collega die altijd enorm uit zijn mond stinkt en laatst zat hij, terwijl de oude vertrouwde geur weer aanwezig was, trots te vertellen dat hij al tien jaar niet naar de tandarts geweest is, omdat hij dat allemaal geldklopperij die niet nodig is vindtNu weet ik dat mondgeurtjes en het bezoeken van de tandarts wellicht niet volledig in verband staan en je ook een goede mondhygiëne kunt hebben zonder de tandarts te bezoeken, maar ironisch was het wel
Gisteren reed er iemand met een tia voor mequote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhey
Ga eens wat doen manquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:05 schreef gianni61 het volgende:
zo, weer even lekker in het zwembad gedobberd. Nu eens kijken wat we met de dag gaan doen
Ik moet nu aan die filmpjes denken waarbij er hompen plak worden weggebikt uit iemand z'n mond.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als hij ooit z'n tandplak wegpoetst dat er niets meer overblijft.
Oh boy. Ik lulde maar wat maar ew.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die filmpjes denken waarbij er hompen plak worden weggebikt uit iemand z'n mond.
Nu wil ik m'n tanden weer poetsen.
Ik voel mij niet aangesprokenquote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren reed er iemand met een tia voor me
quote:
Toen ik op de fiets zat, was het uitgestorven op straat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:32 schreef dud0r het volgende:
Het was gisteren op de heenweg prima te doen. De terugweg was drama want iedereen wilde het voetjebal zien denk ik
Ik denk niet dat jij 50 rijdt op N wegenquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het niet
Klinkt alsof het weer genieten was, op de weg.
¤2,50 ofzo?quote:
Ik nietquote:
Lekker hoor,quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:05 schreef gianni61 het volgende:
zo, weer even lekker in het zwembad gedobberd. Nu eens kijken wat we met de dag gaan doen
Nooit gezien? Echt het zit er zo dik op dat ik me afvraag hoe ze kunnen eten of praten. Sowieso hoe ze ademen als ze verkouden zijn. Het is zo fucking nasty.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh boy. Ik lulde maar wat maar ew.
Ja maar ik ga geen 80km fietsen na een dag werken om terug te komenquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik op de fiets zat, was het uitgestorven op straat.
Cheerleader practice?quote:
Neequote:
Waarom zou je je schuldig voelen, is je eigen geld tochquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dus die laptop besteld en ik voelde me een soort van schuldig want grote aanschaf.![]()
Krijg ik een brief van de belastingdienst.
Of ik nog van plan was om de zorgtoeslag waar ik recht op had aan te vragen over vorig jaar.
Nou oké vooruit dan maar. Dat stelpt het bloeden een beetje.
Matigquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen 80km fietsen na een dag werken om terug te komen
Is een heel ding. Ik ben natuurlijk ook aan het sparen voor het op mezelf gaan. En dan voelt alles boven de 700 / 800 euro alsof ik iets doe dat ik eigenlijk niet zou moeten doen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je je schuldig voelen, is je eigen geld toch
Aan de andere kant: nu kun je zulke dingen nog betalenquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een heel ding. Ik ben natuurlijk ook aan het sparen voor het op mezelf gaan. En dan voelt alles boven de 700 / 800 euro alsof ik iets doe dat ik eigenlijk niet zou moeten doen.
Dat merkte gisteren ook al om half 6 in de AH.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:32 schreef dud0r het volgende:
Het was gisteren op de heenweg prima te doen. De terugweg was drama want iedereen wilde het voetjebal zien denk ik
Oftewel snel uitgeven voor het op is?quote:Op woensdag 26 juni 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de andere kant: nu kun je zulke dingen nog betalen
Nieuwe laptop is altijdquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dus die laptop besteld en ik voelde me een soort van schuldig want grote aanschaf.![]()
Krijg ik een brief van de belastingdienst.
Of ik nog van plan was om de zorgtoeslag waar ik recht op had aan te vragen over vorig jaar.
Nou oké vooruit dan maar. Dat stelpt het bloeden een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |