SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ik heb net al gezwaaidquote:
ja precies, lekker weerquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
quote:
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaamquote:
mimimimimiquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is echt te warm voor mijn tere lichaam
Ik ben al twee uur aan het werk.quote:
Huilen, want geen hotpants aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:02 schreef dud0r het volgende:
Niet eens met tt. Het wordt 31 graden vandaag
Wel eerder stoppen?quote:
Bikkelquote:
Zeker wel. Want kantoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilen, want geen hotpants aan.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef dud0r het volgende:
Zeker wel. Want kantoor
Morgen weer lange broek
Vrijdag weer hotpants
Ja lekker hoorquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Lekker friturenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
ik moet straks naar de fysio en dan daarna naar huis. omkleden en dan ga ik naar het strand
Helpt de fysio een beetje met je been?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
Goede dag voor een snack!quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
nog niet echt eigenlijk. Als het goed is gaat ze het vandaag masseren en geloof dat ze een strakkere compressie kous heeft besteldquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helpt de fysio een beetje met je been?
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik naar het strand ga?
Ja, ik was eng vroeg klaarwakker en dan zijn m'n opties thuis lummelen en tegen de tijd dat het m'n normale werktijden zijn niets meer gedaan krijgen of m'n dag verschuiven. Dus nu dat laatste.quote:
Nee. Vertel ons er alles overquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:22 schreef bitterbal het volgende:
had ik al verteld dat ik naar het strand ga?
Dat laatste is in ieder geval fijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet echt eigenlijk. Als het goed is gaat ze het vandaag masseren en geloof dat ze een strakkere compressie kous heeft besteld
De afgelopen weken heeft die compressie kous die ik omhad wel geholpen dus de pijn is vele malen minder
Rip jouw portemonneequote:
Ja een betere optiequote:Op woensdag 26 juni 2024 07:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was eng vroeg klaarwakker en dan zijn m'n opties thuis lummelen en tegen de tijd dat het m'n normale werktijden zijn niets meer gedaan krijgen of m'n dag verschuiven. Dus nu dat laatste.
Dat speelde ook zeker mee in m'n beslissing vanmorgen. Of vannacht, net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja een betere optie
Aangezien het weer 67 graden gaat worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nou ik ga dus vandaag naar het strand
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nou ik ga dus vandaag naar het strand
ik ga denk ik ramen eten. Heb die punten gespaard voor een 1 gratis ramen bowl. Weet niet of ik die dan mag kiezen of dat het die van het plaatje isquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ook nog sushi gaat bestellen dan kan je dag niet meer stuk.
4everblacked?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga denk ik ramen eten. Heb die punten gespaard voor een 1 gratis ramen bowl. Weet niet of ik die dan mag kiezen of dat het die van het plaatje is
@:4everblacked ?
ja ben alvast een lijstje aan het maken. om 20:00 moet ik klaar zittenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Vertel ons er alles over
[..]
Dat laatste is in ieder geval fijn.
[..]
Rip jouw portemonnee
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4everblacked?![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk, heb de gratis bowl nog niet geclaimd
Want er zit natuurlijk prijsverschil tussen de verschillende bowls.
Moet die jurk nog steeds korter makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben alvast een lijstje aan het maken. om 20:00 moet ik klaar zitten
Ja, ik denk het ookquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]sorry :p
ik denk dat je alleen het 'instap model' mag kiezen
die van mij komen vandaag binnen als het goed is. Omg zijn we matchende jurk bestiesquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet die jurk nog steeds korter maken
Dus morgen of overmorgen even naar de korter-maak-Turk
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van mij komen vandaag binnen als het goed is. Omg zijn we matchende jurk besties
bovenbeenkort? kniekort?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet die jurk nog steeds korter maken
Dus morgen of overmorgen even naar de korter-maak-Turk
Moet een paar cm af, maar het is een maxijurk, dus lang.quote:
ah, zondagskerkkortquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet een paar cm af, maar het is een maxijurk, dus lang.
Biblebelt-proofquote:
het is hier al 20 gradenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:37 schreef Nattekat het volgende:
Hé, ze hebben de voorspelling voor vandaag aangepast naar 30 graden.
Hee Dotteke, hoe gaat het met jou?quote:
20 graden te warmquote:
Hier is het al oprecht warmer buiten dan binnenquote:
Aangebrand door het weer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4everblacked?![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk, heb de gratis bowl nog niet geclaimd
Want er zit natuurlijk prijsverschil tussen de verschillende bowls.
Heyheyquote:
Hoi hoi EveryBlackEyedquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee Dotteke, hoe gaat het met jou?
Ik moet het zo nog geen belevenquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhey
Ik heb geen klacht over de (snel) weg
Iedereen deed normaal vandaag
Hoaxquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heyhey
Ik heb geen klacht over de (snel) weg
Iedereen deed normaal vandaag
VOCHTIG POESJEquote:
Oh wat fijn Dotteke !quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi EveryBlackEyed
Gaat de goede kant op Heb behoorlijk corona gehad 14 dagen flink ziek geweest
Nu zien dat ik die moeheid de baas word. Vandaag voor het eerste dat ik al niet doodmoe op sta dus er zit ook daar verbetering in.
En met jou?
Veel plezier alvastquote:
Ja, ongelooflijk he.. Daar gaat mijn (snelweg) band met @Wereldgozerquote:
Ja, ik heb dit liever ook nietquote:
Ja, het klagen over de huizenmarkt, de inflatie en de immigratie gaat ook zo vervelen op den duur.quote:
Leuke vooruitzichten dus, waar gaan de reisjes naar toe?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn Dotteke !![]()
Hopelijk knap je snel op
Hier gaat alles goed, leuke dingen en reisjes voor de boeg
Dus content mee
Klagen over klagersquote:
Het is ook gewoon klachtwaardig.quote:
Is Content een nieuwe caaf?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wat fijn Dotteke !![]()
Hopelijk knap je snel op
Hier gaat alles goed, leuke dingen en reisjes voor de boeg
Dus content mee
Oh oef, corona blijft ook gewoon kut.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi EveryBlackEyed
Gaat de goede kant op Heb behoorlijk corona gehad 14 dagen flink ziek geweest
Nu zien dat ik die moeheid de baas word. Vandaag voor het eerste dat ik al niet doodmoe op sta dus er zit ook daar verbetering in.
En met jou?
Ik voel me letterlijk als carpaccio uit de magnetron.quote:
ja dan is het klachtwaardigquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We spreken je weer als het regent.
Klaag -inceptionquote:
iewwwwwwquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me letterlijk als carpaccio uit de magnetron.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Content een nieuwe caaf?
En waarom mag hij mee en Wattie niet?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me letterlijk als carpaccio uit de magnetron.
Staat ze daar met haar koffertje en haar zonnehoedje opquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Ahhh Wattie helemaal verdrietig![]()
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee magquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ze daar met haar koffertje en haar zonnehoedje op
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee mag
Eet ze uit frustratie een hele komkommer en Juna op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan krijgt ze te horen dat ze niet mee mag
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik weet niet wat me gestoken/gebeten heeft, maar blijkbaar ben ik er een tikje overgevoelig voor. Die rode vlek jeukt ook al bijna een week en ik heb een matchende op m'n been.
[ afbeelding ]
Aiquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik weet niet wat me gestoken/gebeten heeft, maar blijkbaar ben ik er een tikje overgevoelig voor. Die rode vlek jeukt ook al bijna een week en ik heb een matchende op m'n been.
[ afbeelding ]
Na een muggenbeet doen ze dat wel vaker, zo groot worden, maar die slinken over het algemeen ook vrij snel. Deze blijft groot en hard (huehue).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |