vraag me er niet naar. 4 jaar zonder ongelukken en nu dit. Wilde een fiking komkommer plasticje verwijderen had nog een mes in mn hand..iets met opgebouwde krachten en hatsa. 2 dikke sneden in mn vinger toppen. Belachelijk.quote:
Anders kon onlo daar niet staan vanwege de vorige keeper. Als die wel speelde.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je knap, hosten en lopen tegelijkertijd
Knap ruimte gemaakt door Fles!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier hoe @:onlogisch en ik @:coco buitenspel zetten (figuurlijk gezien, want hij keepte)
[ afbeelding ]
Nou vooruitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders kon onlo daar niet staan vanwege de vorige keeper. Als die wel speelde.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knap ruimte gemaakt door Fles!
Ik zou het breder willen trekken: het niveau dit EK is bedroevend slecht. Welk team buiten Spanje (en misschien Duitsland) om heeft er nou mooi voetbal op de mat gelegd?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou het breder willen trekken: het niveau dit EK is bedroevend slecht.
Nee maar het niveau hoeft niet hoog te zijn om vermakelijk te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou het breder willen trekken: het niveau dit EK is bedroevend slecht. Welk team buiten Spanje (en misschien Duitsland) om heeft er nou mooi voetbal op de mat gelegd?
Eens wel. Maar Zwitserland was leuk en de helft van het Belgische team is genot.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou het breder willen trekken: het niveau dit EK is bedroevend slecht. Welk team buiten Spanje (en misschien Duitsland) om heeft er nou mooi voetbal op de mat gelegd?
Dit was een hele nette pass makker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier hoe @:onlogisch en ik @:coco buitenspel zetten (figuurlijk gezien, want hij keepte)
[ afbeelding ]
Lukte het desondanks toch, dat plasticje verwijderen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Wilde een fiking komkommer plasticje verwijderen had nog een mes in mn hand..iets met opgebouwde krachten en hatsa. 2 dikke sneden in mn vinger toppen. Belachelijk.
Was dat op het WK in Qatar beter?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Smerig land ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:42 schreef Szura het volgende:
Het immer genocidale en pro-Russische Servië mag sowieso wel opdonderen met die kutfans erbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |