Pre coroni zag alles er anders uit...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pre-corona wel een hele goede speler.
ik heb me vanavond in twee vingers gesneden en zit hier met edward bandaid hands. ik doe mijn best o het leesbaar te houdenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 72% gewijzigd door vul_maar_in op 25-06-2024 22:34:00 ]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb me vanavond in twee vingers gesneden en zit hier met edward bandaid hands. ik doe mijn best o het leesbaar te houden
Pics van je vingersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb me vanavond in twee vingers gesneden en zit hier met edward bandaid hands. ik doe mijn best o het leesbaar te houden
#302quote:
Nog best knap!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:35 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dit telt niet want ik was bezig met hosten. Gooide net keeper eruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:37 schreef GGMM het volgende:
Kijk hier hoe @:onlogisch en ik @:coco buitenspel zetten (figuurlijk gezien, want hij keepte)
[ afbeelding ]
Die is nog altijd aan het wachten op de 1e strafcornerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentator is het kwijt bij Engeland - Slovenie
Dat doe je knap, hosten en lopen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit telt niet want ik was bezig met hosten. Gooide net keeper eruit.
Heineken drinkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:38 schreef PzKpfw het volgende:
Even de zure nasmaak van Oranje wegspoelen met een Texels biertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |