abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214055388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Laten we hopen dat @:Ronald-Koeman na nog een vernedering de eer aan zichzelf houdt en opstapt.
Is goed. Als we vernederd worden in de volgende ronde houd ik de eer aan mezelf en stop ik met Fok.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214055394
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Hopen op de Belgjes dan maar. Hoewel de Engelsen nog weinig hebben laten zien hebben die wel heel erg veel kwaliteit rondlopen.
De kans dat je tegen Engeland speelt is volgens mij >60%
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:53:28 #153
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214055400
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal. Ja weliswaar tegen Canada en IJsland, maar toch.. dat hebben we dit toernooi in 3 wedstrijden eigenlijk niet tot nauwelijks gezien. Als je zo de volgende ronde in moet, dan is er weinig reden om tevreden te zijn.
Frivoliteit en aanvallend voetbal is natuurlijk leuk, maar geen garantie op succes. Overigens vind ik dat Nederland best frivool en aanvallend staat te voetballen, helemaal in vergelijking met topfavorieten als Frankrijk en Engeland.

Dat het tactisch iets minder is, dat klopt misschien. Maar toernooivoetbal is en blijft gewoon erg lastig en als je steeds van opstelling wisselt kan je tactische afspraken in zo'n korte tijd er ook niet echt inslijpen.
AZ
ALKMAAR
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:53:28 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
We hebben wel meer verrassingen gezien dit EK :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214055416
Het meest bijzondere is dat Oranje drie keer scoorde maar toch verloor van Oostenrijk :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 26 juni 2024 @ 08:55:24 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_214055420
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef Durmada het volgende:

[..]
Frivoliteit en aanvallend voetbal is natuurlijk leuk, maar geen garantie op succes. Overigens vind ik dat Nederland best frivool en aanvallend staat te voetballen, helemaal in vergelijking met topfavorieten als Frankrijk en Engeland.

Dat het tactisch iets minder is, dat klopt misschien. Maar toernooivoetbal is en blijft gewoon erg lastig en als je steeds van opstelling wisselt kan je tactische afspraken in zo'n korte tijd er ook niet echt inslijpen.
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.

Want Dumfries gaat diep waar Simons dan terugzakt. Geertruida gaat niet diep, daar heb je Frimpong dan al voor.

Komt ie gisteren met Geertruida - Malen aanzetten...
pi_214055428
Je merkt pas hoe goed Frenkie is als hij er niet bij is
pi_214055435
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef TLC het volgende:
Bij een vroegtijdig exit zou Koeman zijn conclusies moeten nemen, nu is er nog tijd genoeg tot aan de kwalificatie voor t WK
Ik ben ook helemaal klaar met Koeman. Geluk bij een ongeluk dat het een EK is zodat je hopelijk richting een WK wel weer het maximale uit je materiaal kunt halen.

Het ontslag van Frank in 2021 is achteraf ook een zegen gebleken, toen waren we weer 2 jaar top onder Van Gaal.
pi_214055438
Snap echt niet waarom mensen dit Nederland als outsider zagen. Een enorm matig middenveld. Een van de minste bij de laatste 16. Een trainer die zijn team niet beter maakt. Een spits die al jaren over zijn top is. Achterin moet dan de beste linie staan, maar ook daar is buiten Ake niemand top in oranje. Een enorm matige lichting. Natuurlijk wel pech gehad met enkele blessures, maar het elftal wat er nu staat is echt niet beter dan een Oostenrijk, Zwitserland of Denemarken. Dieptepunten waren toch wederom de Eredivisie spelers. Hopelijk worden ze in ieder geval niet uitgeschakeld door Belgie. Dat moet je nog jaren aanhoren.
pi_214055439
Bij uitschakeling in de volgende ronde is dit gewoon een totaal mislukt toernooi en zou de KNVB eens wat fucking lef moeten tonen door Koeman weg te sturen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214055440
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De kans dat die ineens hun niveau wel gaan halen met een individuele bevlieging van Bellingham of Foden is tegen dit Oranje ook wel vrij groot ja :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214055442
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.

Want Dumfries gaat diep waar Simons dan terugzakt. Geertruida gaat niet diep, daar heb je Frimpong dan al voor.

Komt ie gisteren met Geertruida - Malen aanzetten...
En Veerman-Schouten blijven opstellen is ook op zijn conto.
pi_214055449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:58 schreef DobbyDob het volgende:

[..]
En Veerman-Schouten blijven opstellen is ook op zijn conto.
Tja, zijn alternatief is Wijnaldum :X Volgens mij is ie vergeten dat ie Gravenberch ook nog mee heeft genomen _O-
pi_214055467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:57 schreef DobbyDob het volgende:
Snap echt niet waarom mensen dit Nederland als outsider zagen. Een enorm matig middenveld. Een van de minste bij de laatste 16. Een trainer die zijn team niet beter maakt. Een spits die al jaren over zijn top is. Achterin moet dan de beste linie staan, maar ook daar is buiten Ake niemand top in oranje. Een enorm matige lichting. Natuurlijk wel pech gehad met enkele blessures, maar het elftal wat er nu staat is echt niet beter dan een Oostenrijk, Zwitserland of Denemarken. Dieptepunten waren toch wederom de Eredivisie spelers. Hopelijk worden ze in ieder geval niet uitgeschakeld door Belgie. Dat moet je nog jaren aanhoren.
Het is nu duimen dat je Engeland loot ja maar heb al een week het gevoel dat het gewoon België wordt. :') Het past wel bij de knulligheid van dit Nederlands elftal.
pi_214055471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 08:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tja, zijn alternatief is Wijnaldum :X Volgens mij is ie vergeten dat ie Gravenberch ook nog mee heeft genomen _O-
Ja. Het is allemaal ook erg matig hoor. Je kunt ook niet veel anders. Jammer dat Simons in oranje niet veel is. Eigenlijk de enige enorm goede voetballer. Die speler van Milan is toch ook maar middelmaat. Maar daarom kun je toch ook weinig van Nederland verwachten. Het middenveld is je belangrijkste linie. Wij komen dan aanzitten met niet een speler die bij de Europese subtop speelt, tjah.
pi_214055476
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:03 schreef DobbyDob het volgende:

[..]
Ja. Het is allemaal ook erg matig hoor. Je kunt ook niet veel anders. Jammer dat Simons in oranje niet veel is. Eigenlijk de enige genorm oede voetballer. Die speler van Milan is toch ook maar middelmaat. Maar daarom kun je toch ook weinig van Nederland verwachten. Het middenveld is je belangrijkste linie. Wij komen dan aanzitten met niet een speler die bij de Europese subtop speelt, tjah.
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 09:04:21 #167
8781 crew  Frutsel
pi_214055477
Beste nummers 3 zijn sowieso die uit C en D (B valt sowieso af)

Winnaar E speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
CDEF

Winnaar C speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
ACDF en ACDE

Het valt en staat met de uitslagen van vandaag... hoe dik wordt er gewonnen en hoe diep valt het doelsaldo van de nummer 3 terug om zo Hongarije (-3) alsnog door te laten gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 26-06-2024 09:12:01 ]
pi_214055482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het is nu duimen dat je Engeland loot ja maar heb al een week het gevoel dat het gewoon België wordt. :') Het past wel bij de knulligheid van dit Nederlands elftal.
Ik ben ergens al blij dat we niet door Turkije uitgeschakeld worden, want dat was ook horror geweest en met de omstandigheden dat Turkije een half thuistoernooi speelt geen gekke gedachte
pi_214055485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.
Ja ik ook wel, maar verwacht van hem meer. Kan echt heerlijk voetballen.
pi_214055493
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Beste nummers 3 zijn sowieso die uit D en E (B valt sowieso af)

Winnaar E speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
ADEF of CDEF

Winnaar C speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
ACDF en ACDE

Het valt en staat met de uitslagen van vandaag... hoe dik wordt er gewonnen en hoe diep valt het doelsaldo van de nummer 3 terug om zo Hongarije (-3) alsnog door te laten gaan.
Slovenie uit Poule C is ook sowieso altijd door. Dus het ADEF-scenario kunnen we ook al doorstrepen.
pi_214055499
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dan moet Tsjechië wel over Hongarije heen in de ranking en dus winnen van Turkije. De Turken hebben aan een punt genoeg om 2e te worden en zijn bij verlies niet zeker van de volgende ronde.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214055507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ben ergens al blij dat we niet door Turkije uitgeschakeld worden, want dat was ook horror geweest en met de omstandigheden dat Turkije een half thuistoernooi speelt geen gekke gedachte
Turkije hadden we gewoon gepakt hoor. Belgen zijn onderschat, hebben 2 prima wedstrijden gespeeld. Misschien wel gewoon top 4 dit toernooi.
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 09:09:36 #173
8781 crew  Frutsel
pi_214055510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Slovenie uit Poule C is ook sowieso altijd door. Dus het ADEF-scenario kunnen we ook al doorstrepen.
Scherp, ik had in me kop dat die in D zaten maar dat is C natuurlijk :)
  woensdag 26 juni 2024 @ 09:11:19 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214055517
Waarom zou je niet hopen op de Belgjes. Toch een mooie klassieker en qua kwaliteit een beetje gelijkwaardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214055524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je niet hopen op de Belgjes. Toch een mooie klassieker en qua kwaliteit een beetje gelijkwaardig.
Je wil toch niet verliezen van de Belgen, moet je jaren aanhoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')