Baby Lasagna is ook prima op weg aan het timmeren. Heeft het ook goed aangepakt: meteen een album uitgebracht, nieuwe muziek, mv, nieuwe stijl, platencontract getekend en is al bezig met een best grote tour. Staat ook op tig festivals in verschillende landen. Is als naam en artiest prima blijven hangen in het collectieve geheugen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
En toch.. wie had ooit gedacht dat deze man nu nog steeds de aandacht vasthoudt na de teleurstellende uitkomst op het Songfestival? Vermoedelijk weet niemand de namen van de andere deelnemers meer maar iedereen kent Joost Klein.
1 April 2025 wel in de Melkwegquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:37 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Baby Lasagna is ook prima op weg aan het timmeren. Heeft het ook goed aangepakt: meteen een album uitgebracht, nieuwe muziek, mv, nieuwe stijl, platencontract getekend en is al bezig met een best grote tour. Staat ook op tig festivals in verschillende landen. Is als naam en artiest prima blijven hangen in het collectieve geheugen.
Bambi idem.
Ik kom verbazingwekkend Nemo weinig tegen in de media.
Is dat zo? Het zou me eerlijk gezegd verbazen als we ooit nog wat van Baby Lasagna horen, buiten de songfestivalbubbel dan. Dat is niet een hele bijzondere artiest.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:37 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Baby Lasagna is ook prima op weg aan het timmeren. Heeft het ook goed aangepakt: meteen een album uitgebracht, nieuwe muziek, mv, nieuwe stijl, platencontract getekend en is al bezig met een best grote tour. Staat ook op tig festivals in verschillende landen. Is als naam en artiest prima blijven hangen in het collectieve geheugen.
Bambi idem.
Serieus.quote:Op zondag 30 juni 2024 07:36 schreef Eightyone het volgende:
Dat is geen grap?
Ik kijk het straks eens terug.
Ik was in Genk. Hij refereerde meerdere keren aan 2025. Maar hij noemde Eurovision dan ook weer Voldemort... als in het voelt eigenlijk fout om erover te praten. Mister Marketing was ook wel heel erg bezig om de Belgen naar de mond te pratenquote:Op zondag 30 juni 2024 07:56 schreef Em31 het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)tivals-29-juni-2024/
Ze hebben daar zelfs een Festival liveblog. Joost wil blijkbaar nu voor België gaan.
Nope dat is Gabberlandquote:Op zondag 30 juni 2024 12:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of deze theorie hier al gedropt is. Maar wat als zijn nieuwe album gewoon Eurovision 2025 heet?
Het zou ook enigszins typisch zijn als Nederland niet mee doet, maar Joost wel voor België mee doet.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit wel een klein beetje een vermoeiende rubriek worden.
Hij is dan echt af voor mij. Dat kan hij ons niet aandoen. Hij maakte in Genk ook al een opmerking dat hij liever in België speelt omdat bij zijn shows in Nederland veel ramptoeristen komen. Dat is niet netjes. Bij Pinkpop stond het om 12:00 bomvol, dat is anders nooit. En er hing daar ook echt een sfeer van we willen onze steun hiermee tonen. Die diskwalificatie was niet alleen een klap in zijn gezicht, maar ook in dat van ons collectief als natie.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zou ook enigszins typisch zijn als Nederland niet mee doet, maar Joost wel voor België mee doet.
Hij zei ook dat hij eigenlijk had willen stoppen maar speciaal voor de Belgen was doorgegaan. En dat als hij ooit zou stoppen zijn laatste optreden in België zou zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hij is dan echt af voor mij. Dat kan hij ons niet aandoen. Hij maakte in Genk ook al een opmerking dat hij liever in België speelt omdat bij zijn shows in Nederland veel ramptoeristen komen. Dat is niet netjes.
Dat zou wel een steek in de rug zijn voor de nederlandse commissie.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zou ook enigszins typisch zijn als Nederland niet mee doet, maar Joost wel voor België mee doet.
Dit is zo vergezocht.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |