NWS is aan het lekken, daar gaat het er al sinds het begin af aan zo aan toe.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:15 schreef RipCity het volgende:
Sow de sfeer is hier wel omgeslagen na paar weekjes niet kijken
Het zou wel lekker typisch zijn dat voor ons het Songfestival verkloot is en je zelf dan lekker doorgaat met België.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij is dan echt af voor mij. Dat kan hij ons niet aandoen. Hij maakte in Genk ook al een opmerking dat hij liever in België speelt omdat bij zijn shows in Nederland veel ramptoeristen komen. Dat is niet netjes. Bij Pinkpop stond het om 12:00 bomvol, dat is anders nooit. En er hing daar ook echt een sfeer van we willen onze steun hiermee tonen. Die diskwalificatie was niet alleen een klap in zijn gezicht, maar ook in dat van ons collectief als natie.
Wanneer artiesten continu hun eigen naam scanderen is eea wel duidelijk imo.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:23 schreef silverevlis het volgende:
"Een grote ego trip"... Wat een hatelijkheid spreekt daar uit.
Ik sluit me aan bij @:Aadrianus, tot ziens.
Was dit een lokroep?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NWS is aan het lekken, daar gaat het er al sinds het begin af aan zo aan toe.
Ben ook benieuwd!quote:
Hier staat denk ik niets in over het Joost incident, de EBU wacht vast ook eerst die rechtszaak af.quote:
Dit is wat anders nog dan het politieonderzoek, gaat meer over alles rond die delegatie van Israël denk ik en de druk die iedereen achter de schermen voelde. Dus ik ben benieuwd of ze al wat over Joost zeggen of dat er nu ook nog wordt gezegd dat we het politieonderzoek af moeten wachten.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd!
Maar ik verwacht dat er een officieel onderzoek is gedaan naar of Joost Klein een beweging heeft gemaakt richting dat meisje, dat is vast gebeurd en ze heeft vast haar telefoon laten vallen. Kortom dat wordt bevestigd uit het onderzoek, waarna EBU zegt dat ze gebasseerd op die bevindingen nog steeds achter hun besluit staan met de kennis van toen.
En verder is iedereen collectief weer even kwaad, krijgt Europa-pa nog vijf miljoen streams erbij op spotify (go 125 miljoen!) en wordt het snel daarna weer vergeten.
Maar ik hoop natuurlijk op een enorme shitshow!
Over Joost verwacht ik ook niet zo veel. Eerder een statement over hoe diverse delegaties zich hebben misdragen, zonder het land van de hoofdsponsor daadwerkelijk te benoemen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wat anders nog dan het politieonderzoek, gaat meer over alles rond die delegatie van Israël denk ik en de druk die iedereen achter de schermen voelde. Dus ik ben benieuwd of ze al wat over Joost zeggen of dat er nu ook nog wordt gezegd dat we het politieonderzoek af moeten wachten.
Ja net zoals één van die eerste statements inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over Joost verwacht ik ook niet zo veel. Eerder een statement over hoe diverse delegaties zich hebben misdragen, zonder het land van de hoofdsponsor daadwerkelijk te benoemen.
Ik heb het hier ook al geopperdquote:Op zondag 30 juni 2024 12:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of deze theorie hier al gedropt is. Maar wat als zijn nieuwe album gewoon Eurovision 2025 heet?
Dit is ook wederom weer Joost in de slachtofferrol terwijl het voor de mensen om hem heen ook enorm kut is geweest allemaal. Het is begrijpelijk dat het heftig is maar wederom ligt de hele spotlight en focus op Joost terwijl het om een heel team gaat (en nog verder) wat gedupeerd is.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef d_elise het volgende:
Zo, gezellig hier. Er is toch niemand die écht denkt dat Joost op korte termijn nog een keer naar het ESF wil/gaat, ongeacht voor welk land. Er lijkt vooralsnog niets te veranderen binnen de EBU en hun regels, dus waarom zou hij zich nog een keer in die slangenkuil willen begeven. Bovendien heb ik het idee dat we af en toe vergeten dat Joost dit ook allemaal aan het verwerken is, he. Niet alleen het ESF-circus an sich, maar daar bovenop de diskwalificatie, de lopende rechtszaak en de overweldigende aandacht. Bij Concert at Sea afgelopen vrijdag gaf hij aan dat hij niet zo goed weet hoe hij ermee om moet gaan en dat hij soms terug wil naar hoe het hiervoor was. Gun hem ook een beetje de tijd en ruimte om er grapjes over te maken, emotioneel over te zijn, boos over te zijn, etc.
En daarnaast denk ik dat hij Eurovisie 2025 (voor NL of BE of waar dan ook) ook als een soort verwerking gebruikt. Veel mensen blijven erover speculeren, wat hij ook zegt of niet zegt. Dan zou ik er ook maar een marketingdolletje van maken, heeft hij er zelf ook nog iets aan.
Joh hij lacht zich toch gek hoe iedereen hem bemoederd als een weeskind.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef Mishu het volgende:
Dit is ook wederom weer Joost in de slachtofferrol terwijl het voor de mensen om hem heen ook enorm kut is geweest allemaal. Het is begrijpelijk dat het heftig is maar wederom ligt de hele spotlight en focus op Joost terwijl het om een heel team gaat (en nog verder) wat gedupeerd is.
Nou, dat dus. En iedereen trapt erin.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef Za het volgende:
[..]
Joh hij lacht zich toch gek hoe iedereen hem bemoederd als een weeskind.
Dit is een volwassen hoogopgeleide kerel, die rondloopt in zijn eigen concept, met succes.
En hier hoeft hij dus helemaal niks voor te doen he, deze bijval krijgt hij spontaan, telkens weer, is hij een kind?quote:Op zondag 30 juni 2024 14:45 schreef d_elise het volgende:
Bovendien heb ik het idee dat we af en toe vergeten dat Joost dit ook allemaal aan het verwerken is, he. Niet alleen het ESF-circus an sich, maar daar bovenop de diskwalificatie, de lopende rechtszaak en de overweldigende aandacht. Bij Concert at Sea afgelopen vrijdag gaf hij aan dat hij niet zo goed weet hoe hij ermee om moet gaan en dat hij soms terug wil naar hoe het hiervoor was. Gun hem ook een beetje de tijd en ruimte om er grapjes over te maken, emotioneel over te zijn, boos over te zijn, etc.
En daarnaast denk ik dat hij Eurovisie 2025 (voor NL of BE of waar dan ook) ook als een soort verwerking gebruikt.
Omdat hij wel degelijk een beperking heeft. Maar ook een hoog gymnasium iq. Hij mag inderdaad best meer uitgedaagd worden op een niveau wat hem helpt. Dan krijg je groei en ontwikkeling in plaats van het kusje kroel nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:05 schreef Za het volgende:
[..]
En hier hoeft hij dus helemaal niks voor te doen he, deze bijval krijgt hij spontaan, telkens weer, is hij een kind?
Waarom spreekt men niet over hem als een volwassen kerel? Dat is hij hoor.
Je mag toch wel je mening bijstellen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:14 schreef Em31 het volgende:
De user die hier hele fucking essays over die jongen heeft geschreven met de grootste complotten gaat nu zitten janken dat Joost mensen manipuleert voor aandacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh de ironie.
Welke?quote:
Mee liftende ja-knikkers en part of the act.quote:Zijn vrienden lijken ook alleen maar ja-knikkers te zijn. Of ze zijn zelf ook nog onvolwassen?
Niemand dwingt je om ook maar iets van hem te volgen of dit topic te openen. Ik volg hem alleen op Instagram en zie al een behoorlijke tijd zowat niets over hem voorbij komen als ik zelf niets opzoek. Dus als het allemaal zo dramatisch voor je is, zoek het dan niet op.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je mag toch wel je mening bijstellen?
Ik voelde trouwens toen al aan dat hij manipulatief was (de borderline lyrics gaven het al weg) maar ik vond het allemaal wel leuk en interessant. Het was in ieder geval niet saai.
Maar ik ben eerlijk gezegd een beetje duizelig geworden van de emotionele rollercoaster van Joost Klein.
Ik voel me een beetje als Govert Meit dat ik vooral even rust nodig heb nu.
Edit: Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik me in heb laten pakken. Is Joost Klein de duivel? Nee, maar is het verstandig om klakkeloos in alles met hem mee te gaan? Ook nee.
Ging hier meteen een wenkbrauwtje van omhoog jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:14 schreef Em31 het volgende:
De user die hier hele fucking essays over die jongen heeft geschreven met de grootste complotten gaat nu zitten janken dat Joost mensen manipuleert voor aandacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh de ironie.
Hilarisch, de grootste aandachtszoeker van FOK heeft moeite met een aandachtszoeker.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ging hier meteen een wenkbrauwtje van omhoog ja
Hij heeft sowieso ADHD en autisme. Mogelijk ook borderline en ptss. Hij heeft gewoon absoluut geen normale start gehad in het leven en dan ontwikkel je je anders. Maar hij is ook super slim en empathisch. Dus hij heeft best de middelen om beter te weten inmiddels en zich te ontwikkelen als mens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:20 schreef Za het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Mee liftende ja-knikkers en part of the act.
Het zit je nogal hoog zeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef Em31 het volgende:
Hilarisch, de grootste aandachtszoeker van FOK heeft moeite met een aandachtszoeker.
Het is uiterst functioneel voor hem.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:25 schreef Mishu het volgende:
Hij heeft sowieso ADHD en autisme. Mogelijk ook borderline en ptss. Hij heeft gewoon absoluut geen normale start gehad in het leven en dan ontwikkel je je anders. Maar hij is ook super slim en empathisch. Dus hij heeft best de middelen om beter te weten inmiddels en zich te ontwikkelen als mens.
Je zit met vrouw en kinderen achter de computer. Gezellig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
Super hoog, ik denk dat we allemaal je posts van vijf alinea’s erg missen.
Het is een kunstenaar en hij uit alles in wat hij maakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:29 schreef Za het volgende:
[..]
Het is uiterst functioneel voor hem.
Ookal is het geen volwaardig bestaan om naast idool slachtoffer te zijn cq tegelijkertijd, het is me onduidelijk of het bewust onderdeel is van het concept.
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:32 schreef Mishu het volgende:
Het is een kunstenaar en hij uit alles in wat hij maakt.
Ik denk dat alles vermengeld is in 1 op dit moment. Boven alles is het een gewiekste zakenman.
Dergelijke preken houden tegen anderen inzake iemand die je niet kent, als ware hij een peuter, is net zo onsmakelijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef d_elise het volgende:
Wat je ook van hem vindt/vond of hoe je zijn gedrag interpreteert, niemand hier kent hem persoonlijk noch zijn medisch dossier. Ik vind het dan ook best onsmakelijk om beperkingen en labels op iemand te plakken die je niet kent en daaraan conclusies te verbinden. Hij kan het in zijn lyrics wel over bepaalde stoornissen oid hebben, maar volgens mij heeft hij eigenlijk alleen écht zelf bevestigd dat hij ptss heeft/had en daarvoor in een traumacentrum heeft gezeten.
En dan nog blijft het punt staan dat het best gek is om zo over iemand te praten die je niet persoonlijk kent. Net zoals speculeren over iemands geaardheid en daar allerlei theorieën aan verbinden vind ik - als buitenstaander - iemands (mentale) gezondheid diagnosticeren nogal vreemd.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef Za het volgende:
[..]
Dergelijke preken houden tegen anderen inzake iemand die je niet kent, als ware hij een peuter, is net zo onsmakelijk.
Joost is niet hoogopgeleid. Hij heeft z'n middelbare school niet eens afgemaakt. En hij heeft bepaalde issues. Die weet hij ook heel goed in te zetten in z'n muziek en in z'n optredens, en daarin weet hij precies wat hij doet. Maar dat wil niet zeggen dat die issues gespeeld zijn. Dat lijk jij je niet helemaal te realiseren (zoals je volgens mij over bijna alles... eh... laat ik zeggen, nogal idiosyncratische inzichten hebt).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:57 schreef Za het volgende:
[..]
Joh hij lacht zich toch gek hoe iedereen hem bemoederd als een weeskind.
Dit is een volwassen hoogopgeleide kerel, die rondloopt in zijn eigen concept, met succes.
Hij had zaterdagavond zelf 2 optredens. Je kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn....quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:43 schreef Mishu het volgende:
Bij Sefa op Defqon werd ook benoemd dat hij het jammer vond dat Joost er niet was. Dus wel heel hard werken en overal nummers maken maar het een beetje laten afweten ook soms. Just saying.
Ik had gelezen gymnasium, hoe dan ook is hij een onderlegd man, geen kind.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:53 schreef blackswangreen het volgende:
Joost is niet hoogopgeleid. Hij heeft z'n middelbare school niet eens afgemaakt.
De reden dat je hem zo verdedigd is om jezelf te overtuigen, omdat je onderdeel bent geworden van het concept, het heeft een wederkerig aspect.quote:En hij heeft bepaalde issues. Die weet hij ook heel goed in te zetten in z'n muziek en in z'n optredens, en daarin weet hij precies wat hij doet. Maar dat wil niet zeggen dat die issues gespeeld zijn. Dat lijk jij je niet helemaal te realiseren (zoals je volgens mij over bijna alles... eh... laat ik zeggen, nogal idiosyncratische inzichten hebt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |