In de praktijk is dat half Europaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
In theorie is het nu duidelijk en zijn alleen Spanje, Engeland, Denemarken, Sloveni, Roemeni, Belgi, Slowakije en Oekrane nog maar mogelijk
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
NED 🇳🇱 v ENG 🏴 32%
NED 🇳🇱 v BEL 🇧🇪 16%
NED 🇳🇱 v SVK 🇸🇰 14%
NED 🇳🇱 v ROU 🇷🇴 11%
NED 🇳🇱 v DEN 🇩🇰 9%
NED 🇳🇱 v SLO 🇸🇮 9%
NED 🇳🇱 v UKR 🇺🇦 8%
NED 🇳🇱 v ESP 🇪🇸 2%
Hier gaat iets mis.quote:
Het wordt Spanje dus, omdat Engeland, Denemarken, Portugal en Turkije allemaal gewoon winnen.quote:
Notering van 12+, gratis geld!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt Spanje dus, omdat Engeland, Denemarken, Portugal en Turkije allemaal gewoon winnen.
Nou dat Engeland speelt net zo goed als Nederland het eerste kwartier, dus die kans lijkt mij al kleiner gewordenquote:
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Het kan heel veel kanten op, dat is wat ik er nog van snap en wil volgen.
Het is nog niet bekend op welke nummers 3 plek in het speelschema Nederland komt te staan.
Dus of het dan gunstig is dat SLV of DEN bv zo slecht blijven staan als dat ze nu staan?
Geen idee. Of het dan bv gunstig is dat Kroatie wel door gaat? Geen idee.
Moet NL de beste nummer 3 worden? (als dat nog kan? Geen idee) Geen idee wie ze dan krijgen.
Dus het is afhankelijk van de nummer 3 plek die ze krijgen en daarna ook nog eens welke ploeg 1e wordt in de poule.
Ik snap alleen het gejank niet zo tijdens de live uitzending. Gisteren had de NOS nog een heel artikel over dat het gunstig is om 3e te worden en nu had die commentator het over hoe ongelofelijk slecht het wel niet is om 3e te worden. Als ik zie welke namen er nu langs komen als tegenstander van NL vind ik het echt niet zo slecht hoor dat ze 3e staan?
De enige teams die je echt niet wilt hebben zijn Spanje en Duitsland. Buiten Spanje en Duitsland zie ik echt geen namen die je niet kunt hebben, zelfs voor dit bagger team.
Owh en de kans dat ze Spanje krijgen is ook nog eens zeer zeer klein, dus prima toch die 3e plek?
Ah, lekker inhoudelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.
Speelde Nederland een wedstrijd dan ? Volgens mij heb ik dat niet gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.
luxemburgquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Duitsland, Ierland, Bulgarije of Engeland
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
Nederland kan trouwens in een zeeer eventuele kwartfinale weer op Oostenrijk stuiten
Mooi, die kunnen er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
Nederland kan trouwens in een zeeer eventuele kwartfinale weer op Oostenrijk stuiten
In groep E moet het ook niet 2* 3-0 wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Tsjechi zie ik wel winnen van Turkije.
Of zoals in het EK 1988quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou wel een stunt zijn om Engeland eruit te knikkeren pohhh
Beetje zoals Brazili in 2010
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.quote:
1000%quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koeman wist dat gewoon joh, die speculeert al het hele toernooi op een plek bij de 4 beste nrs. 3. Jezelf lekker in de underdog rol manoeuvreren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.
Bidden dat we tegen Engeland mogen. Die kunnen er ook helemaal geen klote van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Schotland en Servi vond ik zeker zwakker dan Polen. Ik vond Polen echt nog wel aardig spelen, dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.
Ja dat hoop ik ook, dan moeten ze geloof ik ook zondag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bidden dat we tegen Engeland mogen. Die kunnen er ook helemaal geen klote van.
En Tsjechi wint helemaal niet van Turkije.
Bron
Dan ga jij gewoon niet meer kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zondag 18u ja tegen Engeland. Poule E treffen is dinsdag 18u spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dan moeten ze geloof ik ook zondag.
Dinsdag moet ik werreke. Dus doe maar zondag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zondag 18u ja tegen Engeland. Poule E treffen is dinsdag 18u spelen.
Hou dit als uitgangspunt bij iedere wedstrijd. Dan kun je achteraf altijd zeggen dat je gelijk hebt gehad als ze eruit vliegen. En als ze verder komen dan is het allemaal vergeten en kun je weer een nieuw piketpaaltje slaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)
Er zit wel een verschil tussen De Boer en Koeman imho.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)
Vind dat Koeman het prima doet dit EKquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen De Boer en Koeman imho.
Ik schat hierin Koeman toch wel wat hoger in
Waar Oostenrijk zit is tot aan de halve finale pas echt een goede kant. Aan de andere kant zie ik Nederland vaak beter presteren tegen een Engeland/Itali dan tegen een Slowakije of een Turkije. Ik heb eerlijk gezegd ook liever Itali dan Zwitserland dus hoop dat Itali stunt tegen Zwitserland. Met de huidige vorm van Itali en Zwitserland zie ik Zwitserland namelijk eerder winnen dan Itali.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Tsjechi met drie doelpunten verschil wint, wordt het wel weer Engeland, dacht ik, omdat Turkije dan n van de slechtste nummers drie wordt... tenzij er in Groep E nog iemand met een zwaar negatief doelsaldo derde wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Er zijn alleen niet heel veel landen die wel LEVEREN. Kan eigenlijk alleen Spanje en in mindere mate Duitsland opnoemen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
Engeland - Nederland zou wel volledig misplaatst zijn. 2 teleurstellende landen waarvan er dan 1 beloont wordt met een kwartfinaleplaats. Zul je zien dat die in de kwartfinale de sterren van de hemel spelen, terwijl de landen die het verdienen ongelukkig worden uitgeschakeld.
Aan de andere kant: toch wel de charme van toernooivoetbal.
Gezien de niet heel bijzondere kwaliteiten van bv. een Oostenrijk of Slovenie vind ik dat deze landen wel leveren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn alleen niet heel veel landen die wel LEVEREN. Kan eigenlijk alleen Spanje en in mindere mate Duitsland opnoemen.
Wat dacht je van Oostenrijk. Echt bizar hoe weinig aandacht die krijgen. Die worden even eerste in een poule met Frankrijk en Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn alleen niet heel veel landen die wel LEVEREN. Kan eigenlijk alleen Spanje en in mindere mate Duitsland opnoemen.
Is uiteindelijk ook maar toernooivulling.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:30 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oostenrijk. Echt bizar hoe weinig aandacht die krijgen. Die worden even eerste in een poule met Frankrijk en Nederland.
Als Tsjechi of Georgi vanavond winnen Roemeni anders Engeland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:01 schreef Legoblokje het volgende:
Nog twee opties voor Nederland nu: Engeland of Roemeni.
Nummer 3 van groep F niet door: Engeland
Nummer 3 van groep A (Hongarije) niet door: Roemeni
Omdat Frankrijk heeft gefaald tegen Polen en dankzij een paar doelpunten tegen Nederland die 4 van de 5 keer mis zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:30 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oostenrijk. Echt bizar hoe weinig aandacht die krijgen. Die worden even eerste in een poule met Frankrijk en Nederland.
Als alleen Tsjechi wint met minder dan 3 goals verschil dan Roemenie.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Tsjechi of Georgi vanavond winnen Roemeni anders Engeland.
Ik hoorde dat dat 6-0 is voor tsjechiequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als alleen Tsjechi wint met minder dan 3 goals verschil dan Roemenie.
Dus als Tsjechi van Turkije wint vanavond is Roemeni de volgende tegenstander? Ongeacht resultaat Georgie?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als alleen Tsjechi wint met minder dan 3 goals verschil dan Roemenie.
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dus als Tsjechi van Turkije wint vanavond is Roemeni de volgende tegenstander? Ongeacht resultaat Georgie?
Krijgen we weer pak slaag bedoel jequote:Op woensdag 26 juni 2024 21:57 schreef DrDentz het volgende:
En dan in kwartfinale nemen we revanche op Oostenrijk
Na Roemeni volgt Oostenrijk en daar hebben we al een keer van verloren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
Koeman moet zijn biezen pakken als Oranje niet de halve finales haalt
Het bijzondere is dat Belgi en Frankrijk haast hun best hebben gedaan om in dit gedeelte terecht te komen.quote:
Maar toen was verliezen gunstig, want dan konden we mooi in het schema met Oostenrijk komen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Roemeni volgt Oostenrijk en daar hebben we al een keer van verloren.
Dat niet, maar Nederland heeft wel meer kwaliteit dan Roemeni, dus ja je mag wel verwachten dat we daarvan winnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:30 schreef PSVCL het volgende:
Wat een arrogantie weer, gebaseerd op helemaal niks..
Doen alsof je er even doorheen wandelt.
Ze hebben het altijd al erg moeilijk met Tsjechiequote:Op woensdag 26 juni 2024 23:41 schreef Starflyer het volgende:
Dat dachten we drie jaar geleden ook en toen liep dat ook zo goed af
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat niet, maar Nederland heeft wel meer kwaliteit dan Roemeni, dus ja je mag wel verwachten dat we daarvan winnen.
Weer typisch Hollandsch, iemand afmaken als klus nog niet geklaard is na een foutje...quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Gun die rotkop van een Koeman helemaal niks #hupromenie
quote:Veerman noteerde namelijk een ontzettend lage passnauwkeurigheid van 47,4 procent. De PSV’er had 29 balcontacten en leverde dus meer dan de helft van zijn passes in. Geen enkele speler noteerde tot de wissel van Veerman een lagere passnauwkeurigheid dan de middenvelder.
Als je door een wonder al van Roemeni weet te winnen wat bijna onmogelijk is, kom je Oostenrijk weer tegen en die hebben ons helemaal de tyfus in gespeeld, dus vergeet het maar. Het is nog 90 minuutjes afzien en pijn lijden en dan zit het EK er voor Oranje gelukkig weer op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 23:14 schreef TLC het volgende:
onmogelijk om tegen Roemenie te winnen ? lolquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je door een wonder al van Roemeni weet te winnen wat bijna onmogelijk is, kom je Oostenrijk weer tegen en die hebben ons helemaal de tyfus in gespeeld, dus vergeet het maar. Het is nog 90 minuutjes afzien en pijn lijden en dan zit het EK er voor Oranje gelukkig weer op.
Helemaal de tyfus in gespeeldquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je door een wonder al van Roemeni weet te winnen wat bijna onmogelijk is, kom je Oostenrijk weer tegen en die hebben ons helemaal de tyfus in gespeeld, dus vergeet het maar. Het is nog 90 minuutjes afzien en pijn lijden en dan zit het EK er voor Oranje gelukkig weer op.
Niet weten dat we winnen van Roemenie en revanche nemen op Oostenrijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Onze xg lag zelfs hoger!quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal de tyfus in gespeeld
Slechtste wedstrijd in tijden en alsnog scoor je 2 keer en had je makkelijk gelijk moeten spelen.
Nou, ik bedoel maar Pietje!quote:
Die lelijke grafpalen eindelijk weg volgend jaar toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel maar Pietje!
Helemaal de tyfus ingespeeld worden ziet er ongeveer zo uit
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die lelijke grafpalen eindelijk weg volgend jaar toch?
Vooral Wijnaldum kan dat zeer goed gebruiken.quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:48 schreef Dr88 het volgende:
2 dagen extra rust is belangrijker dan de tegenstander.
Ja en andere jongens ook. Mogelijk wat extra tijd om nog een tik tokje op te nemen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 09:09 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Vooral Wijnaldum kan dat zeer goed gebruiken.
Poule genot, dat zegt heel vaak niks. Beste is er dan af in de knockout rondes. Kampioenen hebben het juist in poule vaak lastig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:52 schreef Hallojo het volgende:
Ik denk dat Oostenrijk de sterkste is in de onderste helft van het schema
In '88 ook met de hakken over de sloot door de poule. Ik voel een kampioenschap aankomen voor Oranjequote:Op donderdag 27 juni 2024 12:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Poule genot, dat zegt heel vaak niks. Beste is er dan af in de knockout rondes. Kampioenen hebben het juist in poule vaak lastig.
Eerst Roemeni verslaan, dan revanche op Oostenrijk, dan revanche op Itali voor het EK 2000 en dan Duitsland verslaan in eigen huis?quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In '88 ook met de hakken over de sloot door de poule. Ik voel een kampioenschap aankomen voor Oranje
Klinkt goed. Ik stem voor.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eerst Roemeni verslaan, dan revanche op Oostenrijk, dan revanche op Itali voor het EK 2000 en dan Duitsland verslaan in eigen huis?
Ok Marcelquote:Op donderdag 27 juni 2024 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
We maken ons wel op voor heerlijke kwartfinales.
Tegen een Duitsland of Spanje in de finale krijgt dit Oranje ongenadig hard klop.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eerst Roemeni verslaan, dan revanche op Oostenrijk, dan revanche op Itali voor het EK 2000 en dan Duitsland verslaan in eigen huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Itali kon er toch niks aandoen dat F. de Boer en Kluivert een penalty missen in reguliere speeltijd?quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteraard was het onze eigen schuld, maar revanche mag toch wel of niet dan? Ik heb sindsdien nog steeds een hekel aan die kutitalianenquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Itali kon er toch niks aandoen dat F. de Boer en Kluivert een penalty missen in reguliere speeltijd?
Itali speelde toen echt matig, volgens mij had Bergkamp toen ook nog een bal op de paal geschoten. Als je dat soort kansen (inclusief twee penalties) mist, verdien je het ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteraard was het onze eigen schuld, maar revanche mag toch wel of niet dan? Ik heb sindsdien nog steeds een hekel aan die kutitalianen
"Gelul." Kluivert schoot ook nog op de paal. We hadden alle geluk in 88. Verdienden we het toen meer ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Itali speelde toen echt matig, volgens mij had Bergkamp toen ook nog een bal op de paal geschoten. Als je dat soort kansen (inclusief twee penalties) mist, verdien je het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |