In de praktijk is dat half Europaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
In theorie is het nu duidelijk en zijn alleen Spanje, Engeland, Denemarken, Sloveni, Roemeni, Belgi, Slowakije en Oekrane nog maar mogelijk
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
NED 🇳🇱 v ENG 🏴 32%
NED 🇳🇱 v BEL 🇧🇪 16%
NED 🇳🇱 v SVK 🇸🇰 14%
NED 🇳🇱 v ROU 🇷🇴 11%
NED 🇳🇱 v DEN 🇩🇰 9%
NED 🇳🇱 v SLO 🇸🇮 9%
NED 🇳🇱 v UKR 🇺🇦 8%
NED 🇳🇱 v ESP 🇪🇸 2%
Hier gaat iets mis.quote:
Het wordt Spanje dus, omdat Engeland, Denemarken, Portugal en Turkije allemaal gewoon winnen.quote:
Notering van 12+, gratis geld!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het wordt Spanje dus, omdat Engeland, Denemarken, Portugal en Turkije allemaal gewoon winnen.
Nou dat Engeland speelt net zo goed als Nederland het eerste kwartier, dus die kans lijkt mij al kleiner gewordenquote:
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:42 schreef bianconeri het volgende:
Het kan heel veel kanten op, dat is wat ik er nog van snap en wil volgen.
Het is nog niet bekend op welke nummers 3 plek in het speelschema Nederland komt te staan.
Dus of het dan gunstig is dat SLV of DEN bv zo slecht blijven staan als dat ze nu staan?
Geen idee. Of het dan bv gunstig is dat Kroatie wel door gaat? Geen idee.
Moet NL de beste nummer 3 worden? (als dat nog kan? Geen idee) Geen idee wie ze dan krijgen.
Dus het is afhankelijk van de nummer 3 plek die ze krijgen en daarna ook nog eens welke ploeg 1e wordt in de poule.
Ik snap alleen het gejank niet zo tijdens de live uitzending. Gisteren had de NOS nog een heel artikel over dat het gunstig is om 3e te worden en nu had die commentator het over hoe ongelofelijk slecht het wel niet is om 3e te worden. Als ik zie welke namen er nu langs komen als tegenstander van NL vind ik het echt niet zo slecht hoor dat ze 3e staan?
De enige teams die je echt niet wilt hebben zijn Spanje en Duitsland. Buiten Spanje en Duitsland zie ik echt geen namen die je niet kunt hebben, zelfs voor dit bagger team.
Owh en de kans dat ze Spanje krijgen is ook nog eens zeer zeer klein, dus prima toch die 3e plek?
Ah, lekker inhoudelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.
Speelde Nederland een wedstrijd dan ? Volgens mij heb ik dat niet gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:46 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dit hele verhaal snijdt alleen hout als je de wedstrijd van net niet hebt gezien.
luxemburgquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:03 schreef Hyaenidae het volgende:
Duitsland, Ierland, Bulgarije of Engeland
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
Nederland kan trouwens in een zeeer eventuele kwartfinale weer op Oostenrijk stuiten
Mooi, die kunnen er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef TLC het volgende:
Nederland kan trouwens in een zeeer eventuele kwartfinale weer op Oostenrijk stuiten
In groep E moet het ook niet 2* 3-0 wordenquote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Tsjechi zie ik wel winnen van Turkije.
Of zoals in het EK 1988quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou wel een stunt zijn om Engeland eruit te knikkeren pohhh
Beetje zoals Brazili in 2010
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.quote:
1000%quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Koeman wist dat gewoon joh, die speculeert al het hele toernooi op een plek bij de 4 beste nrs. 3. Jezelf lekker in de underdog rol manoeuvreren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zitten best aan een lekkere kant van het schema. Het zal wel niet zo gepland zijn, maar we mogen onszelf gelukkig rekenen.
Bidden dat we tegen Engeland mogen. Die kunnen er ook helemaal geen klote van.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Schotland en Servi vond ik zeker zwakker dan Polen. Ik vond Polen echt nog wel aardig spelen, dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.
Ja dat hoop ik ook, dan moeten ze geloof ik ook zondag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bidden dat we tegen Engeland mogen. Die kunnen er ook helemaal geen klote van.
En Tsjechi wint helemaal niet van Turkije.
Bron
Dan ga jij gewoon niet meer kijken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat we met dit soort spelers/voetbal in de volgende ronde van geen enkele tegenstander gaan winnen. Laten we wel zijn, Polen is de zwakste deelnemer aan dit toernooi. Zelfs Slovenie en Albanie hebben meer laten zien.
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zondag 18u ja tegen Engeland. Poule E treffen is dinsdag 18u spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dan moeten ze geloof ik ook zondag.
Dinsdag moet ik werreke. Dus doe maar zondag.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zondag 18u ja tegen Engeland. Poule E treffen is dinsdag 18u spelen.
Hou dit als uitgangspunt bij iedere wedstrijd. Dan kun je achteraf altijd zeggen dat je gelijk hebt gehad als ze eruit vliegen. En als ze verder komen dan is het allemaal vergeten en kun je weer een nieuw piketpaaltje slaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)
Er zit wel een verschil tussen De Boer en Koeman imho.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zeiden we tijdens het vorige EK ook, en toen verloren we kansloos van Tsjechi na de rode kaart van de Ligt (daarvoor was het tijdens de wedstrijd ook al niet best)
Vind dat Koeman het prima doet dit EKquote:Op woensdag 26 juni 2024 12:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen De Boer en Koeman imho.
Ik schat hierin Koeman toch wel wat hoger in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |