Koeman staat al op 6 nederlagen in 17 wedstrijden, Louis op 0 in 20 wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de hakken over de sloot door en direct uitgeschakeld bij de eerste tegenstand
Fantastisch
Lood, oud ijzer. Wellicht toekennen dat Nederland geen top meer isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Koeman staat al op 6 nederlagen in 17 wedstrijden, Louis op 0 in 20 wedstrijden.
Ik zou het wel weten.
Dat het een kutelftal is, is nu wel duidelijk. Vraag is wie er het meest uit heeft gehaald en dat antwoord is ook duidelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lood, oud ijzer. Wellicht toekennen dat Nederland geen top meer is
Ik zie ook vooral een gebrek aan inzet. Nederland was al geplaatst en was niet gemotiveerd, en dan zijn die Oostenrijkers opeens wél gemotiveerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Van der Vaart in een dergelijke wedstrijd wsl net zo slecht had gespeeld.
Hoevaak in het verleden hebben we dit soort wedstrijden gehad met in achterhoofd dat we al geplaatst waren en de tegenstander moest
Je hebt dan ook voorin een Depay die al anderhalf jaar vooral tegen zichzelf aan het spelen is, Gakpo heeft af en toe een moment maar blijft verder te vaak onzichtbaar. Malen blijft Malen. Reijnders brengt dit toernooi niks extra's, Simons nog steeds matig. Tja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ook vooral een gebrek aan inzet. Nederland was al geplaatst en was niet gemotiveerd, en dan zijn die Oostenrijkers opeens wél gemotiveerd.
Daarbij is de Nederlandse selectie vrij matig, tegen een goede tegenstander kunnen ze niet domineren. Laat staan op halve kracht.
Vind dat je Gakpo wat te kort doet. Die man maakt 5 klassedoelpunten (ok die tegen Polen met beetje mazzel) op 2 toernooien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt dan ook voorin een Depay die al anderhalf jaar vooral tegen zichzelf aan het spelen is, Gakpo heeft af en toe een moment maar blijft verder te vaak onzichtbaar. Malen blijft Malen. Reijnders brengt dit toernooi niks extra's, Simons nog steeds matig. Tja.
Zou een paar spelers met de trein verder doorsturen naar het oostenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Aantal spelers zouden boos zijn vanwege de treinreis is het gerucht nu
Ik snap dat je dan vergeet hoe je ook alweer moet voetballen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind Reijnders nog aardig. Had gewoon aan het middenveld tegen Frankrijk vastgehouden want Veerman tegen elke tegenstander met een hogere intensiteit dan RKC uit kan echt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt dan ook voorin een Depay die al anderhalf jaar vooral tegen zichzelf aan het spelen is, Gakpo heeft af en toe een moment maar blijft verder te vaak onzichtbaar. Malen blijft Malen. Reijnders brengt dit toernooi niks extra's, Simons nog steeds matig. Tja.
Beetje de Berghuis onder de middenvelders.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Reijnders nog aardig. Had gewoon aan het middenveld tegen Frankrijk vastgehouden want Veerman tegen elke tegenstander met een hogere intensiteit dan RKC uit kan echt niet.
Wanneer dan? Misschien heb jij ze helder voor de geest.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:24 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Van der Vaart in een dergelijke wedstrijd wsl net zo slecht had gespeeld.
Hoevaak in het verleden hebben we dit soort wedstrijden gehad met in achterhoofd dat we al geplaatst waren en de tegenstander moest
Maar daar blijft het ook bij helaas. Ik heb altijd het idee dat er meer inzit dan hij laat zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind dat je Gakpo wat te kort doet. Die man maakt 5 klassedoelpunten (ok die tegen Polen met beetje mazzel) op 2 toernooien.
Ook allemaal goals waar hij zelf nog veel werk moet doen, geen intikkertjes.
Dat dus. Nederland ging niet voor de volle 100 % ook te zien bij de tegengoals en voor Oostenrijk was dit de laatste optie voor plaatsing. En als je beste middenvelders geblesseerd zijn krijg je dit (De Jong en Koopmeijers) en denk dat De Roon hier ook verschil had kunnen maken verdedigendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ook vooral een gebrek aan inzet. Nederland was al geplaatst en was niet gemotiveerd, en dan zijn die Oostenrijkers opeens wél gemotiveerd.
Daarbij is de Nederlandse selectie vrij matig, tegen een goede tegenstander kunnen ze niet domineren. Laat staan op halve kracht.
Het is systeem is dan ook veranderd. De beste nummers drie gaan ook door.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wanneer dan? Misschien heb jij ze helder voor de geest.Als ik zo even snel door de toernooien van de laatste 26 jaar blader, is het nauwelijks voorgekomen dat we na twee wedstrijden al geplaatst waren. De keren dat dat wel zo was (bijvoorbeeld Euro2000 en Euro2008), wonnen we de de derde wedstrijd ook.
Toch wel lekker als er in ieder geval nog 1 speler is die iets bijzonders met een bal kan en Gakpo is momenteel de enige die dat kan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar daar blijft het ook bij helaas. Ik heb altijd het idee dat er meer inzit dan hij laat zien.
Meestal maar 1 a 2 momenten per wedstrijd die die dan wel uitstekend doet.
Treurig genoeg onze beste aanvaller, daarom hoop ik vooral dat die wat vaker laat zien wat dominanter wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch wel lekker als er in ieder geval nog 1 speler is die iets bijzonders met een bal kan en Gakpo is momenteel de enige die dat kan.
Dat weet ik, maar de kans dat je nu een sterkere tegenstander in de 1/8e finale treft (Spanje wellicht) is groter. Als je groepswinnaar was geworden, was het Turkije, Tsjechië of Georgië geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is systeem is dan ook veranderd. De beste nummers drie gaan ook door.
Er is nu een keer gewonnen, een keer gelijk gespeeld, en een keer verloren. Nou, goed hoor.
Misschien maar beter om er door Spanje uitgeknikkerd te worden. Verliezen van Georgie in de 1/8 finale zou wel beschamend zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de kans dat je nu een sterkere tegenstander in de 1/8e finale treft (Spanje wellicht) is groter. Als je groepswinnaar was geworden, was het Turkije, Tsjechië of Georgië geweest.
Bron?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |