Dat zijn uitspraken van een demagoogquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
Genoten van Van der Vaart na de wedstrijd. Zegt gewoon dat het een schande is en dat je vuur en pit mist. Het is een eindronde, het zijn geen oefenduels.
Verliezen is niet erg, maar toon in ieder geval wat vechtlust en bezieling.
Laat hem lekker de rest van zijn carrière in Nederland blijven. Die zakt al door zijn hoeven tegen een paar Oostenrijkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Zou Veerman nog in beeld zijn bij Real Madrid?
Wellicht als ballenjongenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Zou Veerman nog in beeld zijn bij Real Madrid?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
Genoten van Van der Vaart na de wedstrijd. Zegt gewoon dat het een schande is en dat je vuur en pit mist. Het is een eindronde, het zijn geen oefenduels.
FC Twente post over een aantal stevige kerels incoming.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:02 schreef Repentless het volgende:
Misschien gewoon eens wat spelers erbij selecteren die qua kwaliteiten normaal gesproken nooit voor het NL elftal in aanmerking zouden komen, maar wel door het vuur gaan om de eer van hun land hoog te houden. Klinkt uiteraard wat geromantiseerd/heroïsch, dat snap ik. Maar dan komt er misschien wat vechtlust en spirit in het elftal. Dus iets meer een mix van kwaliteit en werklust.
Dan kun je ook kansloos afgedroogd worden, maar dat zie ik toch echt liever dan dit slappe gedoe.
Gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:02 schreef Repentless het volgende:
Misschien gewoon eens wat spelers erbij selecteren die qua kwaliteiten normaal gesproken nooit voor het NL elftal in aanmerking zouden komen, maar wel door het vuur gaan om de eer van hun land hoog te houden. Klinkt uiteraard wat geromantiseerd/heroïsch, dat snap ik. Maar dan komt er misschien wat vechtlust en spirit in het elftal. Dus iets meer een mix van kwaliteit en werklust.
Dan kun je ook kansloos afgedroogd worden, maar dat zie ik toch echt liever dan dit slappe gedoe.
Ik denk dat als we zo waren begonnen als tegen de Fransen het gewoon een bloedeloze kutwedstrijd was geworden maar die Oostenrijkers er echt niet 3 keer doorheen gekomen waren.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zit geen enkele lijn in het aanvalsspel, ze doen maar wat daar.
Achterin was het natuurlijk ook heel beroerd vandaag.
Koemans wissels in de basis pakten gewoon helemaal verkeerd uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat als we zo waren begonnen als tegen de Fransen het gewoon een bloedeloze kutwedstrijd was geworden maar die Oostenrijkers er echt niet 3 keer doorheen gekomen waren.
Het oogde grote delen van de wedstrijd echt “loom”, beetje zomeravond voetbal. Oostenrijk had daar blijkbaar totaal geen last van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:10 schreef DutchBlend het volgende:
Zou het te warm zijn geweest voor onze jongens?
Ja, prima. Wel van een demagoog met een rijke voetbalcarrière die als invaller een wk-finale heeft gespeeld. Een finale waar we met afgrijselijk voetbal en afzichtelijke overtredingen in terecht zijn gekomen. Maar dat interesseert 8 van de 10 supporters echt geen reet als je hem wint.quote:
Toch vond ik dat zelfs die kansen van Nederland iets zeiden over hoe we in de wedstrijd zaten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:15 schreef Haringkop het volgende:
De grootste kans van de wedstrijd was gewoon voor Malen, NL ook een hoger xG dan Oostenrijk.
Dus in dat opzicht nog best wat gecreëerd, maar de verder klopte de organisatie totaal niet, dat mag Koeman zich wel aanrekenen. Sowieso ook weinig moderne patronen te ontdekken in het spel van NL, wat Vd Vaart en Van Hooijdonk ook al benadrukten.
Het leuke hiervan is dat Van der Vaart in een dergelijke wedstrijd wsl net zo slecht had gespeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:51 schreef Repentless het volgende:
Louis die met het beste Oranje allertijden werd uitgeschakeld door Ierland?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Missen we Louis al? De man die geen wedstrijd verloor en van Oranje een doelpuntenmachine maakte?
Wat is die held onterecht afgezeken de laatste jaren zeg.
Laatste 2 periodes waren fantastisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Louis die met het beste Oranje allertijden werd uitgeschakeld door Ierland?
Met de hakken over de sloot door en direct uitgeschakeld bij de eerste tegenstandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laatste 2 periodes waren fantastisch.
Dat was absoluut niet het beste Oranje aller tijden met Bouma, Zenden en Talan in het elftal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |