Van je buren, door de muur?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:38 schreef Nattekat het volgende:
23,5 woonkamer
23,8 slaapkamer
Even warm als gisteren na werk, alleen heeft de airco nu vannacht niet aan gestaan. Allemaal warmte dat van mijn buren komt. Arme buren.
Ja. Er komt echt gigantisch veel warmte uit de muren, ik moet nu nog steeds een airco draaien.quote:
Wat vreemd. Wonen er soms ouderen, die hebben het altijd koud.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Er komt echt gigantisch veel warmte uit de muren, ik moet nu nog steeds een airco draaien.
Nee, voor ik een zonnescherm had, werd het bij mij ook bloedverziekend heet op zonnige dagen. En daar komt bij m'n buren nog bij dat ze geen airco hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vreemd. Wonen er soms ouderen, die hebben het altijd koud.
Windstil? Zet een ventilator in de raamopening.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
24, niks er af na een hele avond en nacht alles tegen elkaar open te hebben gehad
Deze man weetquote:Op zondag 30 juni 2024 14:07 schreef Managarm het volgende:
[..]
Windstil? Zet een ventilator in de raamopening.
Doe eens delen dan. Gemiddeld is het dan 26 graden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:50 schreef Managarm het volgende:
26.1, buiten 33 graden (om 9:50), het is warm in Portugal.
Je mag de temperatuur nu hebben, 38 graden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe eens delen dan. Gemiddeld is het dan 26 graden.
Nee nee, eerlijk delen, allebei 28.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je mag de temperatuur nu hebben, 38 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |