Dat is vluchtelingen inzetten als wapen. Ook daar mogen we poetin voor bedanken.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Beter eerst terugduwen door dat gat voor je het weer dicht last.
Meeste van die moslims zijn door rechts en de febriekseigenaren hier naartoe gehaald.quote:Op zaterdag 18 april 2026 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alsof niemand er voor gewaarschuwd had.
Maar de welkom in mijn landiërs hadden hun kop in het zand. En de mscht.
Die zijn net zo verandwoordelijk voor iedere dode bij aanslagen als de moslim zelf die ze pleegt.
Nee die haalt ze binnen geeft ze een slijptol en stuurt ze naar onze grens.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:19 schreef Since2003 het volgende:
Ja want Poetin zet hier de deur open.
Die gasten die hier kwamen om te werken ja. In het begin.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Meeste van die moslims zijn door rechts en de febriekseigenaren hier naartoe gehaald.
Die radicalen maken toch misbruik van de voordelen van een open samenleving? Terwijl de meeste vrouwen niets hebben aan de voordelen van de open samenleving. Dat moet men bestrijden met alle ter beschikking staande middelen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk effect van de migratie. Van een open samenleving naar een samenleving met op iedere hoek bewapende militairen
Nee. Niet bepaald.
Daarom die klootzakken niet hier. Weg er mee.
Volgens mij hadden zelfs de eerste Marokkaanse gastarbeiders een slechte naam, dat ze vaak niet op kwamen dagen, zich snel ziekmelden en de uitkeringen hiervan in Marokko omstreken, etc.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gasten die hier kwamen om te werken ja. In het begin.
De bagger die nu komt, komt vooral van links. Want dat volk is zieluugggggg.
Er staat helemaal geen hekwerk aan onze grens. Dit is je Europese droom. Dit is vooruitgang, weet je nog? Jij wou leven in een wereld waar wij als Nederlanders niet na hoeven te denken over nationale veiligheid want dat laten we liever aan Brussel over.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee die haalt ze binnen geeft ze een slijptol en stuurt ze naar onze grens.
Ah, je bedoelde procentueel het dubbele van wat Nederland heeft. My bad, dan klopt het inderdaad, het is aannemelijk dat Nederland inmiddels ook over de gehele bevolking wel hoger dan 6% zal zitten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nederland zit rond de 6 procent gemiddeld. Volgens jouw cijfers zit Australië rond de 3.
Dit ligt inderdaad in de lijn der verwachting. En je krijgt dan natuurlijk ook dat steeds meer jongeren zich zullen bekeren tot de Islam. 20 - 30% Islamitisch is in sommige Westerse landen over enkele decennia geen onrealistisch scenario meer.quote:Op zaterdag 18 april 2026 00:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gaat nog veel meer worden dan 15%. In 2050 is de verwachting al tegen de 20% totaal en onder de jeugd 25%. In Engeland en Frankrijk ligt dit nog hoger. Christendom blijft afnemen in West-Europa. Ik ga het niet meer meemaken, maar de Islam wordt nog wel een x het grootste geloof in West-Europa. En dan krijg je net als in Londen overal Moslim scholen. En dan berg je maar. Medelijden met de jeugd. Wat een teringzooi is Europa geworden en in een sneltreinvaart. Vooral de grote steden zijn/gaan eraan.
Ohja kwestie van tijd voor Groenlinks en DENK overal de grootste worden. In de grote steden dan. Het verschil tussen steden en dorpen is al enorm groot. Zowel qua veiligheid, als normen en waarden. Dat gaat alleen maar groter worden. Mijn vriendin is Spaanstalig, ik kan het zelf nog niet helaas. Maar ben het wel van plan te leren en dan voordat we aan kinderen beginnen kan het best zijn dat we emigreren. Het enige wat mij tegenhoudt is dat ik hier een topbaan heb en het leven hier nog wel prima is. Zij is nog katholieks en schrok zich ook de tering van het 3e wereldgebied Amsterdam. I told you so was mijn reactie.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde procentueel het dubbele van wat Nederland heeft. My bad, dan klopt het inderdaad, het is aannemelijk dat Nederland inmiddels ook over de gehele bevolking wel hoger dan 6% zal zitten.
[..]
Dit ligt inderdaad in de lijn der verwachting. En je krijgt dan natuurlijk ook dat steeds meer jongeren zich zullen bekeren tot de Islam. 20 - 30% Islamitisch is in sommige Westerse landen over enkele decennia geen onrealistisch scenario meer.
Het is mij dan ook allang duidelijk geworden dat als je nog kinderen wilt krijgen, je deze hier niet moet laten opgroeien en voor een normaal Westers leven in een samenleving waar de Christelijk-Joodse traditie dominant is, moet je ook elders zijn.
Ik ben vooral benieuwd wanneer de Islam gaat botsen met progressief links, of dat je een soort 'Soumission' scenario krijgt als in het boek van Michel Houellebecq. Dat valt ook zeker niet uit te sluiten.
Ik zie in Nederland in de toekomst linkse partijen wellicht nog wel een blok gaan vormen met DENK. Die partij zal de komende jaren (als er geen andere partijen worden opgericht) de trekpleister worden voor veel Islamitische kiezers. Je ziet dit trouwens nu al gebeuren op lokaal niveau, DENK heeft het goed gedaan bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Spaans is vrij eenvoudig en zeker aan te raden als het om talen gaat. Al tref je in de grote Spaanse steden tegenwoordig ook veel migranten uit Islamitische landen, de Islam is helaas ook daar groeiende.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ohja kwestie van tijd voor Groenlinks en DENK overal de grootste worden. In de grote steden dan. Het verschil tussen steden en dorpen is al enorm groot. Zowel qua veiligheid, als normen en waarden. Dat gaat alleen maar groter worden. Mijn vriendin is Spaanstalig, ik kan het zelf nog niet helaas. Maar ben het wel van plan te leren en dan voordat we aan kinderen beginnen kan het best zijn dat we emigreren. Het enige wat mij tegenhoudt is dat ik hier een topbaan heb en het leven hier nog wel prima is. Zij is nog katholieks en schrok zich ook de tering van het 3e wereldgebied Amsterdam. I told you so was mijn reactie.
Waarschijnlijk bekeren ze zich uiteindelijk allemaal naar de islam als wanneer dat de dominante religie wordt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wanneer de Islam gaat botsen met progressief links
Ik vermoed dat er maar weinig echte linksen zijn die bij een partij willen horen die de zwakkeren van de samenleving vernederen en beledigen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:21 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wanneer de Islam gaat botsen met progressief links
In religieus opzicht betwijfel ik dat, maar in cultureel opzicht zeker.quote:Op maandag 20 april 2026 16:20 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bekeren ze zich uiteindelijk allemaal naar de islam als wanneer dat de dominante religie wordt.
Ze zullen nooit toegeven dat ze fout zaten.
Madrid is 1 van de favoriete steden van mijn vrouw en mij. En juist het bijna totale gebrek aan hoofddoekjes op straat daar is heerlijk, wat een verademing. Dus iig niet alle steden in Spanje zijn onderhevig aan een overvloed aan moslims. Of ze moeten massaal helemaal in de buitenwijken blijven hangen ofzo. Maar ik zag en zie ze daar echt nauwelijks. Ook in Segovia en San Lorenzo de El Escorial zag ik ze eigenlijk totaal niet. Dat is in veel Nederlandse en Duitse steden is dat helaas wel anders.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Spaans is vrij eenvoudig en zeker aan te raden als het om talen gaat. Al tref je in de grote Spaanse steden tegenwoordig ook veel migranten uit Islamitische landen, de Islam is helaas ook daar groeiende.
Polen is Economisch booming ja. Die zijn de grote winnaar in de EU en gaan alleen maar verder groeien.quote:Op maandag 20 april 2026 18:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In religieus opzicht betwijfel ik dat, maar in cultureel opzicht zeker.
Je ziet immers nu al hoe men wegloopt met de Islamitische feestdagen. En bij kritiek op de Islam en moslims trekt met het mes tussen de tanden ten strijde, dit waar andere religies zoals het Christendom en in mindere mate het Jodendom, openlijk bespot en bekritiseerd worden.
De realiteit is dat Nederland zal afstevenen op een samenleving die op den duur in religieus opzicht dominant Islamitisch zal gaan zijn. En dat geldt niet alleen voor Nederland, maar voor meest Westerse landen.
Vast en zeker ook dat er toch nog frictie gaat komen tussen progressief links en de Islam, dat zagen we bijvoorbeeld in de VS ook al (bron), omdat de idealen natuurlijk enorm ver uit elkaar liggen op sommige vlakken.
Ik sluit het het ook niet uit dat op een bepaald moment conservatieven en/of Christenen richting Centraal & Oost-Europese landen gaan trekken, waar de migratie en Islam tot een minimum is beperkt. Als je bijvoorbeeld ziet hoe de economie van Polen groeit, kan dat een interessant land worden op den duur.
Ben benieuwd. Ga er deze zomer heen.quote:Op maandag 20 april 2026 18:29 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Madrid is 1 van de favoriete steden van mijn vrouw en mij. En juist het bijna totale gebrek aan hoofddoekjes op straat daar is heerlijk, wat een verademing. Dus iig niet alle steden in Spanje zijn onderhevig aan een overvloed aan moslims. Of ze moeten massaal helemaal in de buitenwijken blijven hangen ofzo. Maar ik zag en zie ze daar echt nauwelijks. Ook in Segovia en San Lorenzo de El Escorial zag ik ze eigenlijk totaal niet. Dat is in veel Nederlandse en Duitse steden is dat helaas wel anders.
Het is ze gegund, maar ik ben bang dat dit niet onopgemerkt zal blijven en dat Polen het nieuwe doelwit wordt van de globalisten.quote:Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef SwebbeSensje het volgende:
Wie had dat gedacht dat juist dit land ons voorbij zal geen streven in alle opzichten.
https://www.hartvannederl(...)elzoekers-veiligheidquote:Opvang asielzoekers Loosdrecht uitgesteld: veiligheid niet te garanderen
De gemeente Wijdemeren stelt de opvang van asielzoekers in het leegstaande gemeentehuis in Loosdrecht uit omdat er niet genoeg politiecapaciteit is. Woensdag zei opvangorgaan COA nog dat de eerste van de 110 mensen er nog dezelfde dag naartoe zouden worden gebracht. Maar na nieuw overleg tussen gemeente, politie en Openbaar Ministerie werd geconcludeerd dat de politie de veiligheid niet kan garanderen.
[En verder]
Wie zijn die globalisten eigenlijk?quote:Op maandag 20 april 2026 21:44 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Het is ze gegund, maar ik ben bang dat dit niet onopgemerkt zal blijven en dat Polen het nieuwe doelwit wordt van de globalisten.
Lees: volgepompt wordt met moslims en hitsige Afrikaanse mannen.
Alles wat blank is moet kapot.
Het is dan wel het zoveelste voorbeeld waarbij bewoners voor een voldongen feit komen te staan.quote:Op woensdag 22 april 2026 18:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nou vind ik met name de manier waarop dit stiekem is besloten en waarschijnlijk bewust heel kort van tevoren aan de bewoners is verteld niet kunnen, maar dit is nu dus ook weer meteen een "mooi" voorbeeld geworden waaruit beide extreme uiteinden van het politieke spectrum kunnen leren dat je in Nederland je zin gewoon kunt afdwingen door de grenzen van de politiecapaciteit te tarten, of zoals in dit geval zelfs maar de angst onder bestuurders te zaaien dat je dat zou kunnen gaan doen.
@:Qarrad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |