Het is nu wel aangenaam qua temperatuur.quote:Op woensdag 26 juni 2024 05:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waaarom kan het niet altijd zo zijn als nu
Doe je goedquote:Op woensdag 26 juni 2024 06:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is nu wel aangenaam qua temperatuur.
Special om vroeg (om 5.45u ipv 7.00u) de wekker gezet vroeg met de hond eruit te kunnen voor een goede wandeling ende boel lekker open te zetten.
Mijn hond vond het toch een minder goed ideequote:
Briesje? Stuur eens wat deze kant uit. Windstil hierquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef StateOfMind het volgende:
Toch al 20 graden nu, met een briesje
Hond lekker aan het rennen en rausen met andere honden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotterdam aan zee @KingRoland
Pics van je hondquote:Op woensdag 26 juni 2024 07:49 schreef StateOfMind het volgende:
Toch al 20 graden nu, met een briesje
Hond lekker aan het rennen en rausen met andere honden
@Lavenderrquote:Op woensdag 26 juni 2024 06:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn hond vond het toch een minder goed idee
Normaal als ik zeg 'ga je mee naar beneden' schiet ze richting trapgat (open traptreden in zoldertrap dus daar durft ze niet af), maar nu bleef ze mooi liggen
Ten zuiden van de Alpen is het echt kutweer. Je zou Nederland maar ontvlucht zijnquote:
Vandaag ook weer een level 2 daar idd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ten zuiden van de Alpen is het echt kutweer. Je zou Nederland maar ontvlucht zijn
F&F / [centraal] Honden met foto's #92quote:
Ik zit in 1. Hopelijk mooi onweer eind van de dag.quote:
Valt reuze mee. 20-22 graden is lekkerquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf dinsdag weer trieste temperaturen in Nederland
Gemiddelde blijft rond de 20 graden, wat voor veel mensen beter te doen is dan deze temperaturen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zit in 1. Hopelijk mooi onweer eind van de dag.
Vanaf dinsdag weer trieste temperaturen in Nederland
De weersverwachting voor hier is dat de 30 wel gehaald gaat worden vanaf een uur of 16.00u 😱quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef Nattekat het volgende:
Gaat spannend worden of de 30 gehaald gaat worden vandaag
Het wordt pleurisweer, niemand met een functionerend brein vindt dat leuk, optyfen met die 2024 bende.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Gemiddelde blijft rond de 20 graden, wat voor veel mensen beter te doen is dan deze temperaturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |