Wel weer apart dat het bij jou bijna 2 graden warmer is geweest als het dichtstbijzijnde weerstation bij jou in de buurt. Kan nooit zoveel verschillen op zo'n afstand, lijkt mij.toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
32.9 hoogste temp van vandaag hier.
Augustus is gewoon zomer, vind ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja krijgen we dat weer. Dat ze augustus al nazomer noemen. Dat heet gewoon zomer.
PICSES; HEBT JE ME GEROEPT? VANWEGE ME TAALKENNIS ZEKERS????quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bel altijd @:duderinnetje voor de check.
Het weerstation in mijn dorp geeft ook hoogste temp van vandaag 32,7 aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel weer apart dat het bij jou bijna 2 graden warmer is geweest als het dichtstbijzijnde weerstation bij jou in de buurt. Kan nooit zoveel verschillen op zo'n afstand, lijkt mij.toch?
Hoe vaak ga je dit nog herhalen en hoe vaak moet ik daarop hetzelfde antwoord geven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel weer apart dat het bij jou bijna 2 graden warmer is geweest als het dichtstbijzijnde weerstation bij jou in de buurt. Kan nooit zoveel verschillen op zo'n afstand, lijkt mij.toch?
Was het maar zo... 16-20 graden, veel bewolking, dagelijks een bui en een pittige (Noord-)Westerquote:
Zo fijnquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laten we het hopen, in godsnaam.
Mijn dorp staat ertussen en idd als je erop klikt dezelfde max temp.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen en hoe vaak moet ik daarop hetzelfde antwoord geven.
Kijk gewoon hier ook: https://www.hetweeractueel.nl/nederland/limburg/
Ideaal om ff deze verschrikkelijke, verzengende hitte weg te spoelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:43 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Was het maar zo... 16-20 graden, veel bewolking, dagelijks een bui en een pittige (Noord-)Wester
Hier nog 30+quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:54 schreef Elan het volgende:
28.2
Hoogste tijd voor een vestje.
@:dick_laurent
In mijn tuin denk ik hetzelfde, maar dus niet helemaal representatief. Kleine hotspotsquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen en hoe vaak moet ik daarop hetzelfde antwoord geven.
Kijk gewoon hier ook: https://www.hetweeractueel.nl/nederland/limburg/
Stations in mijn buurt staan allemaal nog wat hoger. Stop eens met blind knmi kijken tov een locatie in de bebouwde kom.
Maar dat heb ik al tig keer gezegd, gisteren en vanmiddag nog.
Als ik twee straten verder ga sta ik in open gebied,je voelt gewoon dat het daar iets koeler is. Daar woont alleen geen hond, dus wat is relevant? En ja, die van mij zal vast niet 100% accuraat zijn, maar geeft een beter beeld van binnen de bebouwde kom in MIJN dorp dan die meter in Arcen.
Laten we hopen op 24. Geen hitte voor jou en geen koel 20 of minder voor de restquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laten we het hopen, in godsnaam.
Bij mij staat er geen gebouw in de buurt en altijd schaduw met 'ventilatie' als in er kan ruim voldoende verse lucht bij, niet opgesloten tussen de struiken. Bevind zich achterin de tuin (ca 70x120m). Dus is ook niet echt een opperhotspot zoals bij een 'normale' woning. Maar wel in de bebouwdebkom, ik merk echt verschil als ik twee straten verderop in niemandsland sta. En dat zullen op dagen als deze dan best 2 graden kunnen zijn. Iets als 0.5 graden ofzo is niet merkbaar denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In mijn tuin denk ik hetzelfde, maar dus niet helemaal representatief. Kleine hotspots
Geboren, getogen en gesmolten in Limbabwe (tekst op mijn grafsteen)quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja
Als je hitte haat moet je ook precies niet in Limboland gaan wonen ofc
Met nachten van een graadje of 7, dan vind ik het acceptabel voor eventjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Laten we hopen op 24. Geen hitte voor jou en geen koel 20 of minder voor de rest
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:54 schreef Elan het volgende:
28.2
Hoogste tijd voor een vestje.
@:dick_laurent
En benauwd dat het is na zo'n buiquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:18 schreef Adrie072 het volgende:
Lekker regenbuitje zou ik wel fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |