SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hij is ook leukquote:
IK WAS NOG BEZIGquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat plaatje er helemaal niet smakelijk uit zien.
Uhm nee, moest dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...je hebt je niet geconcentreerd op de tijd?
quote:
HAAST HAAST HAAST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat je eerder vandaag zei dat je concentratie het raam uit was.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat plaatje er helemaal niet smakelijk uit zien.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
HAAST HAAST HAAST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik had 'm gepost en toen zag ik dat plaatje weer. Was 'm alweer vergeten van het vorige topic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Oh ja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je eerder vandaag zei dat je concentratie het raam uit was.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik wil in Berlijn ook ontbijten, lunchen en avondeten met curryworst.
Kaiserbrotchenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou zeker das Deutsches Frühstück niet overslaan
Voor curryworst en patat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou zeker das Deutsches Frühstück niet overslaan
Ik weet niet waar ik die heb gegeten maar hij paste niet op het bord.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon algemeen of heb je het over die tent?
Algemeen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon algemeen of heb je het over die tent?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die heb gegeten maar hij paste niet op het bord.
Mwahquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Ja de curryworst en patat ben ik na 1 dag ook wel weer zat natuurlijk.
Oh, nee, dat zit daar meestal niet bijquote:
Ik vind het er nog steeds niet smakelijk uit zienquote:
Het is lastig om het iedereen naar de zin te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds niet smakelijk uit zien
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een enorme schijtbruine buttplug een onsmakelijk gezicht vindt dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is lastig om het iedereen naar de zin te maken.
Dit staat op tafel bij de verjaardagen van bejaarde tokkies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoorquote:
Eh, ik had die link niet gelegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een enorme schijtbruine buttplug een onsmakelijk gezicht vindt dan?
Dat is een tikje agressiefquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoor
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens dit weer is toch genieten. Zon, warm, briesje![]()
Jawel maar ja. Van diplomatiek gedrag krijg je geen escaatjes.quote:
Ander soort esca lieverquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoor
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.
Wat dan?quote:
In be4 dat ene paint plaatjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.
Cappu met een extra shotje, ik zie het punt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dan?Espresso- Cappuccino? Lijkt me goor
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens dit weer is toch genieten. Zon, warm, briesje![]()
Ja naja is wel zo want anders kan ik amper zien wat er op mijn laptop scherm staat.quote:
Klinkt als mijn computerkamer. Echt een genot midden in de zomer. -not-quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.
Wat voor esca dannnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ja hoef toch niet gelijk te vechten. Gewoon een avondje hard feesten
Je had 6 maanden geleden al een airco kunnen installerenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.
HET IS NIET HDP
Niet mijn pand.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had 6 maanden geleden al een airco kunnen installeren
Eindelijk lekker de pecker weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET IS NIET HDP
Pretpil gok ik.quote:
Escaquote:
Lekker uit de hand escalerenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Esca
Een afkorting voor ‘escalatie’ of ‘escaleren‘. Wordt vaak gebruikt als een feestje erg goed of gezellig was.
Watquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een mailtje van IT
Jullie Python interpreter heeft een licentie nodig dus deinstalleer maar
Uh Ok, wat is het alternatief?
@:4EverBlackEyed @:rocknijntje
#liefkantoordagboek
Nu verdraai je juist compleet mijn woorden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag @:ama zeggen dat Joost weer naar het ESF gaat
Of ik moet m'n koffie snel opdrinken omdat ik verkeerd leesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu verdraai je juist compleet mijn woorden.
Joost heeft gewoon weer een geniaal marketingplan opgezet want er komt een nieuw album aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik moet m'n koffie snel opdrinken omdat ik verkeerd lees
Ik spreek geen Python maar klinkt als een rare managementkeuzequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een mailtje van IT
#liefkantoordagboek
Ja op zelfgebakken sneetjes speltbrood. Maar dat is alle dagenquote:
De grap is dat python open source en gratis is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik spreek geen Python maar klinkt als een rare managementkeuze
Ja daarom zou ik dat toch wel een rare managementkeuze durven noemenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat python open source en gratis is.
Python zelf wel, maar 't pakket eromheen nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat python open source en gratis is.
Ik zie net dat Linkin Park op een festival in de buurt staat. Wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
Het is dan maar een uurtje want hij gaat ergens optreden maar ticketprijs is goed te doen en ik wil Joost live zien.Stond al op mijn lijstje voor hij mee ging doen met songfestival maar toen kreeg ik die shit met mijn arm toen hij begin dit jaar een concert gaf.
Nu lul je.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zie net dat Linkin Park op een festival in de buurt staat. Wtf
Klinkt als een stel stomme devs.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Python zelf wel, maar 't pakket eromheen niet
hoe wat waar? geen idee waar deze quote over gaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
@:spockjuh_ kan zo een route voor je uitstippelen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hoe wat waar? geen idee waar deze quote over gaat
Ik ga in oktober met Solo een lang weekendje naar Berlijn, is mijn eerste keer dat ik er echt heen ga. Eigenlijk mijn 2de keer maar de 1ste keer was vooral om mijn oma plezier te doen die daar is geboren, weinig gezien van Berlijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
hoe wat waar? geen idee waar deze quote over gaat
'devs' dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zou het geen devs willen noemen
Kantoordagboek, beste dagboekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een mailtje van IT
#liefkantoordagboek
Oke, ik blijf wel binnen danquote:
Management gaat niet echt over implementatie, want die hebben geen idee wat een interpreter is. En als het wel zo geregeld wordt, maak ik me diep zorgen over dat bedrijfquote:
"Yo baas, ik heb een licentie nodig voor deze software"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Management gaat niet echt over implementatie, want die hebben geen idee wat een interpreter is. En als het wel zo geregeld wordt, maak ik me diep zorgen over dat bedrijf
Ik wist niet dat 'ie überhaupt nog leefde.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
Crazy Town-zanger Shifty Shellshock van hit Butterfly overleden op 49-jarige leeftijd
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
Crazy Town-zanger Shifty Shellshock van hit Butterfly overleden op 49-jarige leeftijd
Moet je het niet alsnog gaan gebruiken daarnaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Yo baas, ik heb een licentie nodig voor deze software"
"Nee, kost teveel, zoek maar wat anders"
Wiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
Ja en hij had ook verslavingsproblemen maar toch beetje schrikken zo jong.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'ie überhaupt nog leefde.
aka Operatie Stofwolkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantoordagboek, beste dagboek![]()
Dit betekent gierende bandjes naar huis
Ik denk dat dit juist de "ha, nee" was.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je het niet alsnog gaan gebruiken daarna
quote:
Oja, dat nummer ken ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Management gaat niet echt over implementatie
Ja preciesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Yo baas, ik heb een licentie nodig voor deze software"
"Nee, kost teveel, zoek maar wat anders"
Wow damn, ik wist niet dat hij nog zo jong was.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:35 schreef Ama het volgende:
Hm, goed idee, dat heb ik met mijn bonbons gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n stroopwafels in de koelkast gelegd.
Ik was eigenlijk al te laat, hoop stroop onderin de verpakking.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, goed idee, dat heb ik met mijn bonbons gedaan
Verstandigquote:
Gaat het wel goed? Je hebt de hele dag nog niks positiefs gezegd.quote:
Mental image.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:48 schreef Ama het volgende:
Ze begrijpen het helaas niet als ik ze een emmer water en een doekje geef
Hier valt het meequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk al te laat, hoop stroop onderin de verpakking.
Dat is... vrij normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een kutbedrijf werk je dan dat je dat normaal vindt
Mijn caafs hebben geen koelelement, komt de caffiamaffia nu naar mijn huis?quote:
Ik wist niet eens dat we ze in huis hadden, trof ze in een kastje aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier valt het mee
Ik heb ze in de voorraadkast gegooid, daar is het lekker koel
Mag ik erbij komen liggen?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we ze in huis hadden, trof ze in een kastje aan.En de zon staat aan het eind van de middag op die kast, dus ehhhhh....
quote:
quote:
quote:
HIER!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:48 schreef Ama het volgende:
Ze begrijpen het helaas niet als ik ze een emmer water en een doekje geef
Ik wil de onderste in ieder geval.quote:
Wat een geweldig bedrijf werk ik dan dat ik dat niet normaal vindquote:
Verleiden met snacks werkt helaas niet want ik heb de meest kieskeurige ratten die er bestaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HIER!
DOE MAAR POETS![]()
.
Aaahh toe nou....
En je zoekt wat anders?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een geweldig bedrijf werk ik dan dat ik dat niet normaal vind
Management gaat echt niet lopen bepalen hoe alles precies moet werken. Je moet niet gaan vragen om hele dure licenties als het niet nodig is, maar verder is het toch echt aan de developers wat het beste werkt.
Wat IJsdraakje al zegt, deze gang van zaken is helaas redelijk normaal. En het komt ook in alle soorten en maten bedrijven voor. Bij coorporate kan het juist zijn dat de split tussen management, finance en development zo groot is dat dit soort dingen voor de devs bepaald worden en bij kleine bedrijfjes is de communicatie erover wellicht wat makkelijker, maar komt "geen geld, doe maar wat anders" misschien weer vaker voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een kutbedrijf werk je dan dat je dat normaal vindt
Anders ik welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn caafs hebben geen koelelement, komt de caffiamaffia nu naar mijn huis?
Doe er met de ratten ook weinig aan tbh.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders ik wel
Ik had misschien even eentje extra in de vriezer moeten leggen
En we weten natuurlijk niet of hiermee de kous af is of dat er een "ja, maar, ehh, we hebben hier geen goed(koper) alternatief voor" volgt en alsnog een akkoord. Soms wordt er van bovenaf eerst met de botte bijl gehakt en gezien hoe snel je een lading aan licenties hebt kunnen lopen die amper gebruikt worden, snap ik dat ook wel weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat IJsdraakje al zegt, deze gang van zaken is helaas redelijk normaal. En het komt ook in alle soorten en maten bedrijven voor. Bij coorporate kan het juist zijn dat de split tussen management, finance en development zo groot is dat dit soort dingen voor de devs bepaald worden en bij kleine bedrijfjes is de communicatie erover wellicht wat makkelijker, maar komt "geen geld, doe maar wat anders" misschien weer vaker voor.
Huidige baan is een doodlopend pad en ik wil niet de rest van m'n leven softwareontwikkelaar zijn. Iedereen die oud en wijs is zal dan het advies geven om vooral niet te blijven zitten zo lang je nog in de categorie 'net afgestudeerd' valtquote:
Gratis tip/aanvulling: dat geldt ook als je niet net afgestudeerd bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige baan is een doodlopend pad en ik wil niet de rest van m'n leven softwareontwikkelaar zijn. Iedereen die oud en wijs is zal dan het advies geven om vooral niet te blijven zitten zo lang je nog in de categorie 'net afgestudeerd' valt
Zo zie ik ze hier sowieso amper liggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke hier ligt echt gestrekt.
Nee tuurlijk, maar als ik hier nog 2-3 jaar blijf, gaat werkervaring toch wat zwaarder wegen dan studie. Dan wordt switchen naar iets totaal anders toch wel net even een grotere uitdaging dan het nu al is voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gratis tip/aanvulling: dat geldt ook als je niet net afgestudeerd bent.
Ik zou best graag softwareontwikkelaar willen zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige baan is een doodlopend pad en ik wil niet de rest van m'n leven softwareontwikkelaar zijn. Iedereen die oud en wijs is zal dan het advies geven om vooral niet te blijven zitten zo lang je nog in de categorie 'net afgestudeerd' valt
Even wat haarplukjes en retouneren bij de winkel en je hoeft ze niet te wassen want free kussensquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat ik mijn hoofdkussens kan wassen en dat ze dezelfde dag (dezelfde middag zelfs) al droog zijn
Net wat je nu voor opdrachten hebt ook natuurlijk, op je huidige plek doe je ook gewoon ervaring op.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar als ik hier nog 2-3 jaar blijf, gaat werkervaring toch wat zwaarder wegen dan studie. Dan wordt switchen naar iets totaal anders toch wel net even een grotere uitdaging dan het nu al is voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik "moet" eigenlijk een was draaien, maar ik wil niet naar zolder.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voordeel van dit weer is wel dat ik mijn hoofdkussens kan wassen en dat ze dezelfde dag (dezelfde middag zelfs) al droog zijn
ah, vandaar de quotequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga in oktober met Solo een lang weekendje naar Berlijn, is mijn eerste keer dat ik er echt heen ga. Eigenlijk mijn 2de keer maar de 1ste keer was vooral om mijn oma plezier te doen die daar is geboren, weinig gezien van Berlijn.
Nooit je carričre willen plannen, dat werkt toch niet joh, gewoon wat je doet met zichtbaar plezier uitvoeren en er springt vanzelf wat op je pad.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar als ik hier nog 2-3 jaar blijf, gaat werkervaring toch wat zwaarder wegen dan studie. Dan wordt switchen naar iets totaal anders toch wel net even een grotere uitdaging dan het nu al is voor mij.
Ok boomer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit je carričre willen plannen, dat werkt toch niet joh, gewoon wat je doet met zichtbaar plezier uitvoeren en er springt vanzelf wat op je pad.
Laat de wasmachine naar beneden komen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moet" eigenlijk een was draaien, maar ik wil niet naar zolder.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
IJS, ik zag één van je vriendinnen van de tentakelbrigade
Dat is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jij loerde naar hem om te zien hoe lang hij naar de meiden loerde?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
Lol een opa reedt langs op zijn scootmobiel, gewoon zonder schaamte naar de meiden loeren
Nou ja ik was één van de geloerde meidenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij loerde naar hem om te zien hoe lang hij naar de meiden loerde?
Dimmy en de geloerde loedersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja ik was één van de geloerde meiden
Geef maar toe dat je je wel heel iets gevleid voeltquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja ik was één van de geloerde meiden
Het is niet relevante ervaring voor wat ik wil doen. Tuurlijk is elke ervaring in een zekere zin wel relevant, het blijft programmeren, maar van de gesprekken die ik heb gehad weet ik al dat dit helemaal niet zo zwaar weegt als ik liever gezien had.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je nu voor opdrachten hebt ook natuurlijk, op je huidige plek doe je ook gewoon ervaring op.
Laat ik het anders zeggen, het is een mooi moment om rond te kijken naar interessantere opdrachten/werkgevers, maar kijk ook goed waar je heen overstapt, dat het wel een stap omhoog is en niet alleen een stap opzij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
Lol een opa reedt langs op zijn scootmobiel, gewoon zonder schaamte naar de meiden loeren
Ja lekker fris weer QWARQquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even wat haarplukjes en retouneren bij de winkel en je hoeft ze niet te wassen want free kussens
Die nieuwe wel ja.quote:
En nu zit ik op een doodlopend pad, nog langer hier blijven zal mij in de toekomst beperken in andere te bewandelen paden. Ik had ook liever hier nog een tijdje gebleven om mezelf te ontwikkelen, maar dat gaat gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit je carričre willen plannen, dat werkt toch niet joh, gewoon wat je doet met zichtbaar plezier uitvoeren en er springt vanzelf wat op je pad.
Ik begrijp dit volkomenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik "moet" eigenlijk een was draaien, maar ik wil niet naar zolder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:10 schreef Ama het volgende:
Probeer ik net de voordeur dicht te doen met mijn vingers er tussen? Ja.Handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
En misschien moet ik ook nog maar eens m'n dekbed wassen.quote:
I see what you did there.quote:
Fair, fair.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is niet relevante ervaring voor wat ik wil doen. Tuurlijk is elke ervaring in een zekere zin wel relevant, het blijft programmeren, maar van de gesprekken die ik heb gehad weet ik al dat dit helemaal niet zo zwaar weegt als ik liever gezien had.
Het ding waar ik gewoon verreweg het meest op gefocust ben is dat een bedrijf mij de groeimogelijkheden biedt waar ik naar op zoek ben. Dan maakt het me eerlijk gezegd niet heel veel uit of het opzij is of niet, het moet gewoon een stap in de goede richting zijn. Ik geef een baan op 5 minuten op m'n fiets ervoor op, dus ik weet wat ik opgeef
Emmer van buiten pakken en had niet door dat ik mijn vingers nog in de deuropening had toen ik hem dicht gooide.quote:
Het zijn m'n gestoofde hersencellen.quote:
Klinkt niet als een lekker gerecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn m'n gestoofde hersencellen.
Lijkt een beetje op carpaccio uit de magnetron.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt niet als een lekker gerecht.
Beetjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je je wel heel iets gevleid voelt
Even kotsen, brb.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op carpaccio uit de magnetron.
Mwah, m'n magnetron loopt nu op m'n zonnepanelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kotsen, brb.
Die carpaccio kan je nu ook gewoon een middagje in de zon laten liggen
Scheelt weer elektriciteit
Gratis voedselvergiftigingquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kotsen, brb.
Die carpaccio kan je nu ook gewoon een middagje in de zon laten liggen
Scheelt weer elektriciteit
Waar gaat die naartoe?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, m'n magnetron loopt nu op m'n zonnepanelen.
Loopt dat fijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, m'n magnetron loopt nu op m'n zonnepanelen.
Ver weg van die carpaccio.quote:
Het zou wat zijn als je daarvoor zou moeten betalenquote:
Stuk van het lachen wellicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En gaan je zonnepanelen daar niet stuk van?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een ijsje pakken, want dit gaat niet goed
Voedsel is meestal niet gratis andersquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je daarvoor zou moeten betalen
Maar dat erbij wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voedsel is meestal niet gratis anders
Ik heb gister nog ijs gehaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga een ijsje pakken, want dit gaat niet goed
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Emmer van buiten pakken en had niet door dat ik mijn vingers nog in de deuropening had toen ik hem dicht gooide.
Nee, maar dat komt omdat mensen wolkenfoto's voor de zon wegpakken. Als je dit niet doet is het gewoon bewolkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Is het warm dan buiten?
Grgr, vanuit een kantoor waar de airco net iets te laag staat.
Ik zou zo'n figuur echt helemaal zat zijn na de tweede keerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Accountant vraagt weer iets op dat ik al aangeleverd heb. Echt waarom lever ik stukken eigenlijk op als er niet naar gekeken wordt.
Jij terugsturen: PER MY LAST E-MAIL.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Accountant vraagt weer iets op dat ik al aangeleverd heb. Echt waarom lever ik stukken eigenlijk op als er niet naar gekeken wordt.
Gewoon die verzonden e-mail nog een keer sturen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan op zo'n moment ook alleen boos worden op mezelf natuurlijk maar heb wel even de wereld vervloekt.quote:
Ik dacht al: ''Wat een harde dreunen'' maar fijn dat ik nu weet waarvan het komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan op zo'n moment ook alleen boos worden op mezelf natuurlijk maar heb wel even de wereld vervloekt.
Ik heb ook al een paar keer tegen het beeldscherm geschreeuwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou zo'n figuur echt helemaal zat zijn na de tweede keer
Yor Inglish is ferry goodquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
En ik ga mezelf 4 sterren voor mijn Engels want ben best verrast hoe goed ik die mails heb geschreven. Het is vaak ook gewoon mijn onzekerheid hoor waardoor ik soms geen lap Engels durf te typen.
Jezelf een 10 geven is ook wat overdadig iddquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
En ik geef mezelf 4 sterren voor mijn Engels want ben best verrast hoe goed ik die mails heb geschreven. Het is vaak ook gewoon mijn onzekerheid hoor waardoor ik soms geen lap Engels durf te typen.
Jes jesquote:
als ze je begrijpen is het goed genoeg, boeit mensen vaak niet hoe 'goed' je engels isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
En ik geef mezelf 4 sterren voor mijn Engels want ben best verrast hoe goed ik die mails heb geschreven. Het is vaak ook gewoon mijn onzekerheid hoor waardoor ik soms geen lap Engels durf te typen.
Zo goed is mijn Engels ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jezelf een 10 geven is ook wat overdadig idd
Gelukkig was het geen mail naar een Frans hotel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als ze je begrijpen is het goed genoeg, boeit mensen vaak niet hoe 'goed' je engels is
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig was het geen mail naar een Frans hotel.ja tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ok Essexhillsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:46 schreef essnhills het volgende:
Verdacht dit.
We hebben het over Engels praten, ik open buienradar en de eerste paar seconden zei dat ding dat ik in Essex zat
Ik heb ook een keer zo'n IELTS test gedaan en toen sprak ik het vloeiend idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik had een periode dat mn engels echt heel goed was want spreektaal was toen engels. Die tijd is ver weg
quote:
oh dat heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n IELTS test gedaan en toen sprak ik het vloeiend idd.
Dat zal nu wel wat weggezakt zijn
Stop dan ook niet met drinkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:48 schreef Ama het volgende:
Tot ik stopte met drinken en toen moest ik alsnog bijna elke zaterdagavond Engels praten.
overal engels pratenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen mijn uitspraak mag weer iets soepeler worden
Ik kan het sowieso wel beter dan ik zelf denk want ik was vroeger op vakantie ook alles voor mijn moeder al aan het vertalen enz. Maar ben van mezelf best wel onzeker dus ook met een andere taal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:47 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn Engels is wel bijna native denk ik.
Jawel, mijn maag is mij dankbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stop dan ook niet met drinken
Goed excuus om dronken op werk te verschijnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
In mijn vorige huis kwamen altijd veel bandjes uit het buitenland en bleven vaak ook slapen dus regelmatig moest ik op zondag ontbijt regelen enz dan en ook Engels praten met ze. Maar het ging mij toen toch altijd het beste af als ik een borrel op had dus die avond ervoor.
Eerst nog bbqenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantoordagboek, beste dagboek![]()
Dit betekent gierende bandjes naar huis
Je bent echt aan het genieten he?quote:
Oh dan blijf ik ook nog wel evenquote:
Ik spreek de hele week Engels dus voor mijn gevoel spreek ik het goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:48 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen mijn uitspraak mag weer iets soepeler worden
No, no es muy divertido.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Vind het jammer dat ik geen Spaans kan, maar niet jammer genoeg om het te leren want dat lijkt me dan weer helemaal niet leuk
Ik merk het verschil tussen "business" Engels en regulier Engels wel. Zeker als je dan ineens met iemand uit Manchester ofzo praat, die praten nauwelijks Engels.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik spreek de hele week Engels dus voor mijn gevoel spreek ik het goed.
Maar dat zal vast tegenvallen als ik mezelf terug hoor ofzo
Ja hier ga ik echt goed op, dit is mijn week!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent echt aan het genieten he?
Huh hoe danquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kan alleen academisch Engels en geen gewoon Engels, dat is fucking grappig op vakantie.
Me gustaquote:
Ik spreek veel met mensen uit Birmingham die laten ook zoveel letters achterwege als ze praten :’)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen "business" Engels en regulier Engels wel. Zeker als je dan ineens met iemand uit Manchester ofzo praat, die praten nauwelijks Engels.
Waarom logeerde ze allemaal bij je?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:52 schreef Ama het volgende:
Iemand zei laatst dat ik waarschijnlijk wel 1000 bandjes heb gezien in al die jaren dat ik er heb gewoond en chillde zonder te wonen, geloof het wel. Denk dat ik er 5 echt leuk vond.
Ik probeer me dit voor te stellen, maar het is zo absurd dat dit gewoon niet lukt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
Een vriendin van me kan alleen academisch Engels en geen gewoon Engels, dat is fucking grappig op vakantie.
Ik herken dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen "business" Engels en regulier Engels wel. Zeker als je dan ineens met iemand uit Manchester ofzo praat, die praten nauwelijks Engels.
Omdat ik in een groot kraakpand woonde ongeveer 8 jaar lang en waar we elke zaterdag ook een openbare chillplek hadden + vaak optredens van bandjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom logeerde ze allemaal bij je?
Ik heb het wel geleerd maar dat is ruim 20 jaar geleden dus tja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik spreek Nederlands Engels
Heb nooit geleerd om met een Engels accent te praten, en het kost gewoon veel te veel energie om dat aan te wennen
Ze heeft nooit echt fatsoenlijk Engels geleerd (dat beetje op de middelbare school telt amper mee) en ze gebruikt het ook niet echt. Op de universiteit kreeg ze academisch Engels en daar was ze al snel heel erg goed in aangezien ze erg goed kan leren, theoretische dingen vooral. Thesis en verslagen en weet ik veel wat allemaal zijn hartstikke goed geformuleerd. Maar moet ze dan in het buitenland een keer iets regelen dan komt ze niet uit haar woorden en maakt ze allemaal fouten, omdat ze dat Engels niet gewend is en het haar nerveus maaktquote:
Daarom gaat niet nuchter spreken mij beter af want denk ik niet na.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Engels is ok. Kan beter, kan heel veel slechter. Schrijven is wel sterker dan spreken, daar moet ik altijd even inkomen.
Klinkt heel bekendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom gaat niet nuchter spreken mij beter af want denk ik niet na.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest die toen doen ivm toelatingseisen voor mijn Masterquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
Godver, nu probeert mijn hoofd al Crack's posts automatisch naar het Spaans te vertalen. Waarom werken dingen zo?
ahja, daar werd bij mij het cijfer van mn middelbare voor gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest die toen doen ivm toelatingseisen voor mijn Master![]()
Maar ik kon die toen via de UvA gratis doen dus was verder geen probleem
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
ahja, daar werd bij mij het cijfer van mn middelbare voor gebruikt
Nope. Gaat inderdaad om het moment van incheckenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vķķr 16.00 ingecheckt maar de trein die ik nu heb gaat na 16.00, dat maakt niet uit voor mn dalurenkorting toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |