SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hij is ook leukquote:
IK WAS NOG BEZIGquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat plaatje er helemaal niet smakelijk uit zien.
Uhm nee, moest dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...je hebt je niet geconcentreerd op de tijd?
quote:
HAAST HAAST HAAST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat je eerder vandaag zei dat je concentratie het raam uit was.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:46 schreef Ama het volgende:
Ik vind dat plaatje er helemaal niet smakelijk uit zien.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
HAAST HAAST HAAST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik had 'm gepost en toen zag ik dat plaatje weer. Was 'm alweer vergeten van het vorige topic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh ja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat je eerder vandaag zei dat je concentratie het raam uit was.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
Ik wil in Berlijn ook ontbijten, lunchen en avondeten met curryworst.
Kaiserbrotchenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou zeker das Deutsches Frühstück niet overslaan
Voor curryworst en patat?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou zeker das Deutsches Frühstück niet overslaan
Ik weet niet waar ik die heb gegeten maar hij paste niet op het bord.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon algemeen of heb je het over die tent?
Algemeen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon algemeen of heb je het over die tent?
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die heb gegeten maar hij paste niet op het bord.
Mwahquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
Ja de curryworst en patat ben ik na 1 dag ook wel weer zat natuurlijk.
Oh, nee, dat zit daar meestal niet bijquote:
Ik vind het er nog steeds niet smakelijk uit zienquote:
Het is lastig om het iedereen naar de zin te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het er nog steeds niet smakelijk uit zien
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een enorme schijtbruine buttplug een onsmakelijk gezicht vindt dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is lastig om het iedereen naar de zin te maken.
Dit staat op tafel bij de verjaardagen van bejaarde tokkies.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoorquote:
Eh, ik had die link niet gelegd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een enorme schijtbruine buttplug een onsmakelijk gezicht vindt dan?
Dat is een tikje agressiefquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoor
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens dit weer is toch genieten. Zon, warm, briesje![]()
Jawel maar ja. Van diplomatiek gedrag krijg je geen escaatjes.quote:
Ander soort esca lieverquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon zo'n lichtgetintiër van zijn (of waarschijnlijk iemand anders') fatbike af stampen. Dan duurt je esca niet lang hoor
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.
Wat dan?quote:
In be4 dat ene paint plaatjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit lekker binnen met gordijnen half dicht.
Cappu met een extra shotje, ik zie het punt niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dan?Espresso- Cappuccino? Lijkt me goor
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
Jongens dit weer is toch genieten. Zon, warm, briesje![]()
Ja naja is wel zo want anders kan ik amper zien wat er op mijn laptop scherm staat.quote:
Klinkt als mijn computerkamer. Echt een genot midden in de zomer. -not-quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.
Wat voor esca dannnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ja hoef toch niet gelijk te vechten. Gewoon een avondje hard feesten
Je had 6 maanden geleden al een airco kunnen installerenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak, een muur die uit alleen raam bestaat en alles is hier steen.
HET IS NIET HDP
Niet mijn pand.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je had 6 maanden geleden al een airco kunnen installeren
Eindelijk lekker de pecker weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
HET IS NIET HDP
Pretpil gok ik.quote:
Escaquote:
Lekker uit de hand escalerenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Esca
Een afkorting voor ‘escalatie’ of ‘escaleren‘. Wordt vaak gebruikt als een feestje erg goed of gezellig was.
Watquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een mailtje van IT
Jullie Python interpreter heeft een licentie nodig dus deinstalleer maar
Uh Ok, wat is het alternatief?
@:4EverBlackEyed @:rocknijntje
#liefkantoordagboek
Nu verdraai je juist compleet mijn woorden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag @:ama zeggen dat Joost weer naar het ESF gaat
Of ik moet m'n koffie snel opdrinken omdat ik verkeerd leesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu verdraai je juist compleet mijn woorden.
Joost heeft gewoon weer een geniaal marketingplan opgezet want er komt een nieuw album aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of ik moet m'n koffie snel opdrinken omdat ik verkeerd lees
Ik spreek geen Python maar klinkt als een rare managementkeuzequote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Net een mailtje van IT
Jullie Python interpreter heeft een licentie nodig dus deinstalleer maar
Uh Ok, wat is het alternatief?
@:4EverBlackEyed @:rocknijntje
#liefkantoordagboek
Ja op zelfgebakken sneetjes speltbrood. Maar dat is alle dagenquote:
De grap is dat python open source en gratis is.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik spreek geen Python maar klinkt als een rare managementkeuze
Ja daarom zou ik dat toch wel een rare managementkeuze durven noemenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat python open source en gratis is.
Python zelf wel, maar 't pakket eromheen nietquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat python open source en gratis is.
Ik zie net dat Linkin Park op een festival in de buurt staat. Wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:21 schreef Ama het volgende:
Het is dan maar een uurtje want hij gaat ergens optreden maar ticketprijs is goed te doen en ik wil Joost live zien.Stond al op mijn lijstje voor hij mee ging doen met songfestival maar toen kreeg ik die shit met mijn arm toen hij begin dit jaar een concert gaf.
Nu lul je.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zie net dat Linkin Park op een festival in de buurt staat. Wtf
Klinkt als een stel stomme devs.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Python zelf wel, maar 't pakket eromheen niet
hoe wat waar? geen idee waar deze quote over gaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 12:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
@:spockjuh_ kan zo een route voor je uitstippelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |