Vanaf half 12 mogen ze beelden laten zien toch? Kan je beter daarvoor reclame doenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:36 schreef Dutch_view het volgende:
^^
Denk het ook ja, om kwart voor twaalf reclame kijken doet geen mens.
Overigens we hebben het nog niet eens over politiek gehad
Nooit gekeken. Wat voor vragen stellen ze ?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:45 schreef Dutch_view het volgende:
De geweldig geflopte VI Oranjequiz![]()
Al kijk ik stiekem wel
Klopt. Al vraag ik me af of ze voor die 2 weken nog teruggaan naar half 10 als Nederland eruit ligt. Zonder beelden heb je nog minder te bespreken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vanaf half 12 mogen ze beelden laten zien toch? Kan je beter daarvoor reclame doen
Nog minderquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:16 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Klopt. Al vraag ik me af of ze voor die 2 weken nog teruggaan naar half 10 als Nederland eruit ligt. Zonder beelden heb je nog minder te bespreken.
Gaat een lang seizoen worden na de zomer. Wilfred is al niet blij met Talpa en ziet veel floppen zonder VI. Derksen en Gijp weten ook niet meer wat ze elke dag moeten zeggen. Mocht er geen rel komen zal de inhoud wel snel minder worden.
Lekker man. Laat gaan joh!quote:
Hoe heet de hond van Johan, waar woont Jan Boskamp, bij welke club heeft Johan het meest gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit gekeken. Wat voor vragen stellen ze ?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema is er klaar voor![]()
Amsterdam in contact met KNVB over huldiging bij eerste of tweede plaats op EK
Oranjefans volgen de derde groepswedstrijd van het EK tussen Nederland en Oostenrijk.
De gemeente Amsterdam en de KNVB zijn in contact over een eventuele huldiging voor het Nederlands elftal als dat eerste of tweede wordt op het Europees Kampioenschap. Ook komen er mogelijk nog grote kijkevenementen in de hoofdstad.
https://www.telegraaf.nl/(...)-tweede-plaats-op-ek
Vieze incompetente trut is het
Ze zijn nu aan het overleggen of ze Frank de Boer bondscoach gaan makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een rare reactie. Lijkt me dat ze haar taak uitvoert in samenwerking met de KNVB.
De bal is rond, gras is groen en @ikweethetookniet post rare aanvallende drek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]Wat een rare reactie. Lijkt me dat ze haar taak uitvoert in samenwerking met de KNVB.
En Tim is een vies goor laf ventjequote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen en @:ikweethetookniet post rare aanvallende drek.
Doe 's rustig. Ga genieten van zonnetje ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Tim is een vies goor laf ventje
quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Tim is een vies goor laf ventje
quote:Op woensdag 26 juni 2024 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bal is rond, gras is groen en @:ikweethetookniet post rare aanvallende drek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |