SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
-XOXO-
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende: [..] vis sluit wel gelijk een hele voedselgroep uit, omdat het een basis ingredient. is. Beetje hetzelfde als geen pasta lusten.
wel met peterselie in je oor, danquote:Op maandag 24 juni 2024 23:50 schreef UitStraling het volgende:
Mij kun je wakker maken voor mini aliens, mogen ze nog zachtjes piepen ook zelfs
Hdp maar niet in hun geilseizoenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
neh, pasta zee-aliensquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
dan heb je lekkere pasta en verpest je het met visquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hdp maar niet in hun geilseizoen
Spaghetti alle spermaquote:Op maandag 24 juni 2024 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wel met peterselie in je oor, dan
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.
Klinkt fantastisch.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.
Jullie zijn ordiquote:
Deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om gevenquote:
mja ik noem vis geen basis ingredientquote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Oke byequote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om geven
Nou ja die schelpjes hebben er gewoon iets teveel zin in als het warm is, soort Karzaitjes maar dan in het Mediterrane water zeg maar.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die schelpjes hebben er gewoon iets teveel zin in als het warm is, soort Karzaitjes maar dan in het Mediterrane water zeg maar.
quote:
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens is de lastige eter waar het gesprek mee begon trouwens geen lastige eter omdat ie niks lust. Laatst ging hij ineens allemaal gerookte zalm halen, hij maakt regelmatig tonijnsalade, houdt enorm van geitenkaas met honing en het redelijk bijzondere diner in een chique restaurant waar we voor z'n oma's verjaardag waren ging er ook goed in (om maar even wat dingen te noemen die lastige eters vast niet eten). Het is bij hem gewoon puur gemakEn meestal wordt er gewoon fatsoenlijk gegeten, maar nu zijn er even wat slechte weken en dan vlucht ik
Als dit altijd zo zou zijn, zou ik permanent wegrennen, ben niet helemaal gek.
oh okequote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.
2 dagen is al te gek
Na drie slechte dagen groeit er gestaag roomboter op de wanden van je slagaders.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.
2 dagen is al te gek
Is het wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik noem vis geen basis ingredient
verder natuurlijk imho nogal onzinnig daarom geen relatie met iemand te kunnen onderhouden
Ga naar bed 4Equote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de oplossing. We moeten hier gewoon collectief iedere dag broccolischotel met gehakt eten.
Ik zou wel serieus die broccoli-gehaktschotel willen proberenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de oplossing. We moeten hier gewoon collectief iedere dag broccolischotel met gehakt eten.
quote:
Je zoekt je spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het wel.
Prima, maar ik vind culinair uit eten gaan bijv. wel belangrijk dus dan moet een partner ook matchen in values. Net als dat ik niet met iemand zou daten die een totaal andere muzieksmaak heeft dan ik.
Ik zie Dimmy eigenlijk wel als iemand die haarzelf zou datenquote:
Ik zou mezelf bijna daten, maar das gay. Dus een avond de kroeg in dan maarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie Dimmy eigenlijk wel als iemand die haarzelf zou daten
Nee, maar het is wel belangrijk dat je op hoofdlijnen bij elkaar past. Als je muzieksmaak totaal anders is geeft dat gezeik in de auto, als de één het liefst naar de mac gaat en de ander het liefst naar de Jane dan geeft dat wrijving, net zoals soort vakanties, seksualiteit, en interessegebieden.quote:
Bohquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook al te denken dat iedereen dat met andere dingen heeft. Hoorde laatst ook van iemand dat ze haar vriend gedumpt had door zijn stem bij de verkiezingen, vond ik ook wel een bijzonderequote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het wel.
Prima, maar ik vind culinair uit eten gaan bijv. wel belangrijk dus dan moet een partner ook matchen in values. Net als dat ik niet met iemand zou daten die een totaal andere muzieksmaak heeft dan ik.
Beetje narcisme is niemand hier vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede overlevingsstrategie, niet klaarkomen zodat je vol zaad zit.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om geven
dat is in iedergeval een duidelijk tijdsvakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, mijn SSD wordt bezorgd vandaag.
...
Tussen 08:30 en 21:30.
29 is echt te warm als je bezig bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:07 schreef dud0r het volgende:
19 hier. Maar het gaat 29 worden volgens de voorspelling
Ook als je niet bezig bentquote:
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de voorkant waar de zon nu staat, wel alles dicht.
Dat zijn mijn schuin bovenburen he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
ik had helaas geen bouwplastic zoals bij @:ama om op te hangen gisterochtend
Kantoor nog kunnen vinden?quote:
Die zou ik nu zsm dichttrekken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was gisteren vergeten om mijn raam nog open te doen 's avonds, dus dat nu nog even gedaan, maar ik heb niet het idee dat dat nu nog helpt.
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook als je niet bezig bent
[..]
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.
Het was 26 graden binnen toen ik thuis kwam
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn creditcard kosten van vakantie zijn eindelijk afgeschreven. Dat was veel.
Kerel had ze gisteren open getrokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook als je niet bezig bent
[..]
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.
Het was 26 graden binnen toen ik thuis kwam
Dus geen geld voor databundel voor de F1 gifjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn creditcard kosten van vakantie zijn eindelijk afgeschreven. Dat was veel.
Ja, echt heerlijkquote:
NU is het buiten lekker ja.quote:
Ik maak dat altijd zelf meteen overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Als een echte fokker betaamtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk
En waar zitten we?
Binnen !
Die afterpainquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Met de gordijnen dichtquote:
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat altijd zelf meteen over
Dat is mijn voorkeur ook, maar soms worden dingen pas later afgeschrevenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat altijd zelf meteen over
Ik wil er gewoon meteen vanaf zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.
En soms komt het na een paar weken, net iets beter uit i.c.m. salarisuitbetaling enzquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.
Mwah, ik heb het dan zelf eigenlijk altijd wel ergens compleet klaarstaan, dus eerder overmaken zou op zich geen punt zijn. Maar ik vind dat gewoon niet zo nodig, die CC-boeren wachten maar op hun beurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En soms komt het na een paar weken, net iets beter uit i.c.m. salarisuitbetaling enz
Ook handig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat ik het had overgemaakt op het moment dat het werd afgeschrevenmoest ik het zelf terugdraaien. Was mooi.
Jawel, dat is ook het punt niet iddquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het dan zelf eigenlijk altijd wel ergens compleet klaarstaan, dus eerder overmaken zou op zich geen punt zijn. Maar ik vind dat gewoon niet zo nodig, die CC-boeren wachten maar op hun beurt.
misschien even een dagje niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm ik heb wel zin in kieeeeeeeeeeeeeeeeep
Ik heb ze nu wel dicht gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel had ze gisteren open getrokken.
Gelukkig ging ik wat later weg, dus toen ik beneden kwam weer dichtgedaan.
Ik heb slager onder me, die dat verkoopt.quote:
Pohquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb slager onder me, die dat verkoopt.
Dus ik kan de kippenlucht ruiken als ik een raam open zet
Nee is goed.. ik neem wel baconstukjes op mijn milkshake danquote:
De salmonella komt je tegemoet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Yupquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Het blijft wel altijd een "doei geld, doooooeeeeei"
[ afbeelding ]
Welke variant had je?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn kipovenschotel van de Lidl van gisteren was ook lekker. En vanavond rijst met restant kip met groenten.
Dit lijkt me extreem smerig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel weinig hangjongeren denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik woonde vroeger tegenover een uitvaartcentrum.
Daar rook het ook naar kip?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezellig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel extra vroeg begonnen vandaag zodat ik er nog een beetje van kan genieten straks!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk
En waar zitten we?
Binnen !
Meh, studentenflat.quote:
De mango-variant van de Zuid-Amerikaanse week.quote:
Ik zie toch geen zak op m'n scherm buiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel extra vroeg begonnen vandaag zodat ik er nog een beetje van kan genieten straks!
En daarna werk ik 2 dagen vanuit huis dus zit ik lekker in de achtertuin
Ik zei er wel nog bij dat het totaal geen toevoeging is, misschien moet je even teruglezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee is goed.. ik neem wel baconstukjes op mijn milkshake dan
Oequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mango-variant van de Zuid-Amerikaanse week.
Zou je raar staan kijken als je ineens zo'n enorme harige (wat oudere) kwekduidelijk zag.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie toch geen zak op m'n scherm buiten.
Ik moet denk ik vijf minuten lopen en dan heb ik een Lidl en Jumbo (en Kruidvat, bakker en bloemenzaak).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Als ik naar de Lidl wil moet ik een kwartier fietsen![]()
Als ik het appartementencomplex uitloop dan loop zowat de AH in. (#Luxeprobleem)
Ik ben er nooit binnen geweest en zelf zat ik op 10 hoog.quote:
Ben niet van plan daar al teveel op te kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie toch geen zak op m'n scherm buiten.
Ik kan binnen 5 minuten terug thuis zijn als ik bij de Lidl ben geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet denk ik vijf minuten lopen en dan heb ik een Lidl en Jumbo (en Kruidvat, bakker en bloemenzaak).
Ik heb ook zoiets maar ik ga altijd met de autoquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet denk ik vijf minuten lopen en dan heb ik een Lidl en Jumbo (en Kruidvat, bakker en bloemenzaak).
Voor iets dat 5 minuten verderop is pak je de auto?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets maar ik ga altijd met de auto
In 5 minuten loopafstand: woonwinkel, ah, kruidvat, budgetfood, action, beter horen, takko, d&a, slager, bakker, fietswinkel, primera, kledingwinkel, mini hema, zeeman, chinees restaurant, subway, 2 kapperszaken, schoenmaker, groenteboer, hans anders en een aantal vreettenten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Genotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik kan binnen 5 minuten terug thuis zijn als ik bij de Lidl ben geweest
subwayquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In 5 minuten loopafstand: woonwinkel, ah, kruidvat, budgetfood, action, beter horen, takko, d&a, slager, bakker, fietswinkel, primera, kledingwinkel, mini hema, zeeman, chinees restaurant, subway, 2 kapperszaken, schoenmaker, groenteboer, hans anders en een aantal vreettenten.
Misschien dat ik 1 of 2 keer per jaar denk, oh ik ga dat wel even wandelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Voor iets dat 5 minuten verderop is pak je de auto?
De parkeerplek van mijn auto is daar ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets maar ik ga altijd met de auto
5 minuten is ook niet echt "wandelen"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:40 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat ik 1 of 2 keer per jaar denk, oh ik ga dat wel even wandelen.
Ik moet ook nog terug he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
5 minuten is ook niet echt "wandelen"
Nee ik haal het gewoon op. Heb alleen een keer iets van Japans laten bezorgen want dat was gratis. Had ik bubble tea besteld maar de beker was kapotquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zou jij ook eten bestellen via thuisbezorgd terwijl de toko tegenover zit?
Het is vaak ook goedkoper als je het gewoon ophaalt, die marges van thuisbezorgd zijn nog flink watquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik haal het gewoon op. Heb alleen een keer iets van Japans laten bezorgen want dat was gratis. Had ik bubble tea besteld maar de beker was kapotnog over gebeld maar ze geloofden me niet. Het was een grote plakzooi. Was ook meteen de laatste keer.
En mn 6pack colaflessenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Entrecote in de aanbieding, loop je daar te sjouwen met een halve koe op je rug.
Goed dat je bent geweest, nu hoeven wij niet meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:47 schreef AirwiN het volgende:
Sporten was warm.Wel blij dat ik ben gegaan.
De Chinees deed ik wel via thuisbezorgd want op hun eigen website had je een minimum bestelbedrag en daar kwam ik niet aan in m'n eentje. Op thuisbezorgd had je dat niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het is vaak ook goedkoper als je het gewoon ophaalt, die marges van thuisbezorgd zijn nog flink wat
Echt wel, ik ga ook nogquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je bent geweest, nu hoeven wij niet meer.
Op zulke momenten is het jammer dat m'n auto bijna even ver weg staat als de supermarkt (zwaar overdreven maar toch). Ik kan niet even flink inslaan. Ik drink nu maar helemaal geen frisdrank meer.quote:
Je vetjes schudden bevestigend ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je bent geweest, nu hoeven wij niet meer.
Oh dat is wel opvallend, maar ik schrok zondag nogal van het totaalbedrag via thuisbezorgd toen ik iets wilde bestellen, dus toen ben ik alsnog maar naar de jumbo gelopen...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Chinees deed ik wel via thuisbezorgd want op hun eigen website had je een minimum bestelbedrag en daar kwam ik niet aan in m'n eentje. Op thuisbezorgd had je dat niet.
Eergisteren tapas besteld voor 26 euro, dus viel mee vond ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh dat is wel opvallend, maar ik schrok zondag nogal van het totaalbedrag via thuisbezorgd toen ik iets wilde bestellen, dus toen ben ik alsnog maar naar de jumbo gelopen...
Wel zo gezond!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten is het jammer dat m'n auto bijna even ver weg staat als de supermarkt (zwaar overdreven maar toch). Ik kan niet even flink inslaan. Ik drink nu maar helemaal geen frisdrank meer.
Online bestellen, vriend van me heeft van de week 180!! flessen cola laten bezorgen (1+1 gratis) zes hoog op een flatje.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op zulke momenten is het jammer dat m'n auto bijna even ver weg staat als de supermarkt (zwaar overdreven maar toch). Ik kan niet even flink inslaan. Ik drink nu maar helemaal geen frisdrank meer.
Dat is ook wel een hele goede deal!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Online bestellen, vriend van me heeft van de week 180!! flessen cola laten bezorgen (1+1 gratis) zes hoog op een flatje.
180, meer hadden ze er niet staan anders weet ik niet wat hij besteld zou hebben
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben wel extra vroeg begonnen vandaag zodat ik er nog een beetje van kan genieten straks!
En daarna werk ik 2 dagen vanuit huis dus zit ik lekker in de achtertuin
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zei er wel nog bij dat het totaal geen toevoeging is, misschien moet je even teruglezen
Je bent zelf een goede deal.quote:
Oehquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mango-variant van de Zuid-Amerikaanse week.
Het 4E Control Centre.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb mijn 3 schermen nodig, dus ik zit heerlie de peerlie binnen
Met LED-verlichtingquote:
Wattenschijfje met een harnas aan en een speer in haar pootjequote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaarbewapende streng kijkende cavia's voor de deur.
tricepsquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spierpijn in de achterkant van mn armen
Anatomie, wat is dat?
Gewoon omgekocht om zoiets triviaals slim te noemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil @:nattekat even wijzen op deze post.
Oh jaquote:
Moest je nou gisteren weer in open water zwemmen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon omgekocht om zoiets triviaals slim te noemen.
Buitenzwembadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je nou gisteren weer in open water zwemmen?
Stiek?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja
Gisteren met zo'n stiek moeten trainen
Dat brandde als een gek
quote:
Elastiekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Stiek?
Mijn achilles doet nog steeds niet normaal, echt zo kut want de marathon opbouw had nu wel moeten beginnen
Stiek is gewoon een raar woord. Ik moest afgelopen week ook echt nadenken waar je het over hadquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elastiek![]()
Ga je nu wel meedoen?
Same, maar dat komt ook door de KSContext.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Stiek is gewoon een raar woord. Ik moest afgelopen week ook echt nadenken waar je het over had
Ik was ook nog aan steak aan het denkenHelemaal in de war.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Stiek is gewoon een raar woord. Ik moest afgelopen week ook echt nadenken waar je het over had
Ik was ook nog aan steak aan het denkenHelemaal in de war.
Aha! gewoon voluit typen, je bent dimmy niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elastiek![]()
Ga je nu wel meedoen?
ja die 3 extra letters typen is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh mja.. zo noemen ze dat hier.. denk luiheid of zo?
Ja, dat is net zoals POMA's of ESMA'squote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aha! gewoon voluit typen, je bent dimmy niet.
Ja dat zeker wel, is pas in Oktober en probeer nu mijn aerobe systeem te trainen op de fiets. Zolang ik dan maar wel 12 weken goed kan trainen.
Nah, ik ken stiekje van hier ook wel (haarstiekie).quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh mja.. zo noemen ze dat hier.. denk luiheid of zo?
had je maar liever moeten zijn tegen @bitterbalquote:
Ja, supermoeilijk, het is dinsdagochtendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ja die 3 extra letters typen is ook zo moeilijk
Ik ga mn best doen om het te onthouden
Ja fietsen en kleine rondjes wandelenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoals POMA's of ESMA's![]()
Nou hopen dat je tegen die tijd maar voldoende hersteld bent
Wat doe je in de tussentijd dan? Beetje wandelen of zo ?
Is dat op een gewone fiets of wielrenfiets ? (of hoe je dat ook noemt, want het is hier altijd anders)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja fietsen en kleine rondjes wandelen
racefiets ja, en vaak op de trainen binnen (want efficiënter en makkelijker de inspanningen te controleren)quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat op een gewone fiets of wielrenfiets (of hoe je dat ook noemt, want het is hier altijd anders)
Mja, iets met kosten enzo. Met één inkomen is dat me gewoon te prijzig.quote:
Ja, maar ik vind sporten leukquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je jezelf nu aan het overtuigen?
Ik ga weer solo sporten, ik heb m'n sportschoolabo nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
YeahZal wel warm worden
[..]
Ga je er helemaal mee stoppen?
Ja logischquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, iets met kosten enzo. Met één inkomen is dat me gewoon te prijzig.
Er is aircoquote:
Ja, begrijpelijk welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, iets met kosten enzo. Met één inkomen is dat me gewoon te prijzig.
Ik weet niet of Ama daar blij mee isquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga weer solo sporten, ik heb m'n sportschoolabo nog.
Bij ons in de zaal volgens mij niet. Ze hebben alleen zo'n grote waaier....quote:
Ik las het. Snap dat een PT flink in de kosten kan lopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga weer solo sporten, ik heb m'n sportschoolabo nog.
Oke, dat is afzienquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij ons in de zaal volgens mij niet. Ze hebben alleen zo'n grote waaier....
[..]
Ik las het. Snap dat een PT flink in de kosten kan lopen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik cardio zeg, bedoel ik cardio. Ik ben @:dud0r niet.
heatsessions zijn goed voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is afzienSucces met doodgaan, alvast
Thanks. Gelukkig niet zo'n strafkamp als bij jou, dus denk dat ik het wel overleef. Nog even twijfelen of ik een korte broek aan durfquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat is afzienSucces met doodgaan, alvast
Yep, het is stiekem toch bijna ¤300 inmiddels. Dat spaar ik dan liever nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijk wel
PT is razend duur
Ja, je hebt toch ook van die yoga sessies met 40 graden of zo ?quote:
Ja, dat durf je.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thanks. Gelukkig niet zo'n strafkamp als bij jou, dus denk dat ik het wel overleef. Nog even twijfelen of ik een korte broek aan durf
Ik train deze week ook met een korte broek, dus dan kan jij dat zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thanks. Gelukkig niet zo'n strafkamp als bij jou, dus denk dat ik het wel overleef. Nog even twijfelen of ik een korte broek aan durf
quote:
Omdat jullie het zeggenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik train deze week ook met een korte broek, dus dan kan jij dat zeker
Per maand en dan 1x per week?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep, het is stiekem toch bijna ¤300 inmiddels. Dat spaar ik dan liever nu.
Ik ontplof dan geloof ik.quote:
Same.. krijg al stress aan de gedachte aan sporten in een extra warme omgeving.quote:
Ik heb ook al tijden niks afgehaald eigenlijk. Nu is de keus hier ook niet zo groot, maar sommige dingen zijn ruim 50% duurder geworden in vier jaar tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh dat is wel opvallend, maar ik schrok zondag nogal van het totaalbedrag via thuisbezorgd toen ik iets wilde bestellen, dus toen ben ik alsnog maar naar de jumbo gelopen...
Nou niet per se die yoga sessies, maar cardio in warme omstandigheden of met extra kleding aan enz. zou het bloedplasma verhogenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt toch ook van die yoga sessies met 40 graden of zo ?
Niets voor mij, want ik ben dan al na 5 minuten gestorven
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per maand en dan 1x per week?
Is toch een hele hap geld idd
Ik moet morgenmiddag in een alleen-waaier-ruimte. Blegh.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.. krijg al stress aan de gedachte aan sporten in een extra warme omgeving.
Kan altijd in de toekomst eventueel.. je weet maar nooitquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.
En in de oude situatie kon dat prima, maar ondanks dat we ons echt geen zorgen hoeven maken qua geld voorlopig, voelt het niet goed om daar ZOVEEL aan uit te geven.
En op zich, mooi moment om me op iets anders te focussen.
Moe geworden door alleen dit te lezenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou niet per se die yoga sessies, maar cardio in warme omstandigheden of met extra kleding aan enz. zou het bloedplasma verhogen
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moe geworden door alleen dit te lezen
vanavond weer cardioquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik cardio zeg, bedoel ik cardio. Ik ben @:dud0r niet.
per maand?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep, het is stiekem toch bijna ¤300 inmiddels. Dat spaar ik dan liever nu.
Siquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond weer cardio
[..]![]()
![]()
[..]
per maand?
Ook voor jou:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet morgenmiddag in een alleen-waaier-ruimte. Blegh.
quote:
"Cardio?"quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanavond weer cardio
[..]![]()
![]()
[..]
per maand?
Ongelooflijk hequote:
quote:
Plafondventilator.quote:
Oke IJs.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en zorgen dat je de bovenste bent.
Zodat je niet de zweetdruppels van je partner hoeft te drinken?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en zorgen dat je de bovenste bent.
Huilenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zodat je niet de zweetdruppels van je partner hoeft te drinken?
Meer stapjes is wel weer meer hapjesquote:
Aanrader. Ook om de ruimte wat te koelen trouwens, wanneer het buiten koeler is dan binnen de ramen open en de ventilator aan en hoppa, meer circulerende lucht.quote:
Nah. Ik hou niet zo van dat gewapper. We hebben zo'n ventilatortoren, die zet Artic dan wel eens aan maar dan wel met zo min mogelijk gewapper mijn kant op.quote:
Lol, oma kent de KSC'ers niet.quote:
waarschijnlijk heeft oma na een uurtje ook weer honger na die suikerpiek van haar snel verteerbaar ontbijtjequote:
Ik was liefquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
had je maar liever moeten zijn tegen @:bitterbal
Maar wat is nu het beste ontbijt dan?quote:
Ze erkennen mijn talent niet.quote:
Eieren met spekquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat is nu het beste ontbijt dan?
Die eerste wel, die laatste alleen voor de liefhebbersquote:
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:
Ja graagquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen
*draait thermostaat naar beneden
* Nattekat slaat hand weg van thermostaatquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen
*draait thermostaat naar beneden
* essnhills sluipt naar de thermostaat om die nog lager te draaien terwijl @4EverBlackEyed in @Nattekat's enkels bijtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat slaat hand weg van thermostaat
Afquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills sluipt naar de thermostaat om die nog lager te draaien terwijl @:4EVERBLACKEYED in @:Nattekat's enkels bijt
Neequote:
Dan mag je airco ook niet meer hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maakt die thermostaat gewoon helemaal onklaar
Permanent vast op 22 gradenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maakt die thermostaat gewoon helemaal onklaar
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan mag je airco ook niet meer hoor.
Mosselen met kraaiekoppen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat is nu het beste ontbijt dan?
Maar het is mooi weer eindelijk!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
weet ik veel ik heb er helemaal geen zin meer in. nerghens in
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zon, bier en tieten aan de muur.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is nog maar 25 graden geweest in jouw omgeving. Rookie numbers!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het buiten nog wel meevallen nu, maar het OV is niet te harden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |