SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
-XOXO-
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende: [..] vis sluit wel gelijk een hele voedselgroep uit, omdat het een basis ingredient. is. Beetje hetzelfde als geen pasta lusten.
wel met peterselie in je oor, danquote:Op maandag 24 juni 2024 23:50 schreef UitStraling het volgende:
Mij kun je wakker maken voor mini aliens, mogen ze nog zachtjes piepen ook zelfs
Hdp maar niet in hun geilseizoenquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
neh, pasta zee-aliensquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Wat vinden jullie van pasta vongole? Ik heb altijd het idee dat dat extreem onpraktisch is, maar ik kan me ook voorstellen dat het erg lekker is.
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
dan heb je lekkere pasta en verpest je het met visquote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hdp maar niet in hun geilseizoen
Spaghetti alle spermaquote:Op maandag 24 juni 2024 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk licht eten, in het vroege voorjaar een absolute favoriet hier om in zomerse Italiaanse sferen te geraken, behalve de maanden juli en augustus, dan zitten de schelpjes vol zaad en smaken ze ranzig.
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wel met peterselie in je oor, dan
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit precies? eet je 1 van de duizenden andere mogelijkheden.
Klinkt fantastisch.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan een jaren 80 Italo discoliedje erbij zingen lukt me ook nog wel.
Jullie zijn ordiquote:
Deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om gevenquote:
mja ik noem vis geen basis ingredientquote:Op maandag 24 juni 2024 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het maakt uit in de zin dat ik geen rela zou kunnen hebben met iemand die bepaalde basis ingrediënten niet eet of een banaal pallet heeft.
Oke byequote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om geven
Nou ja die schelpjes hebben er gewoon iets teveel zin in als het warm is, soort Karzaitjes maar dan in het Mediterrane water zeg maar.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2024 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die schelpjes hebben er gewoon iets teveel zin in als het warm is, soort Karzaitjes maar dan in het Mediterrane water zeg maar.
quote:
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
Overigens is de lastige eter waar het gesprek mee begon trouwens geen lastige eter omdat ie niks lust. Laatst ging hij ineens allemaal gerookte zalm halen, hij maakt regelmatig tonijnsalade, houdt enorm van geitenkaas met honing en het redelijk bijzondere diner in een chique restaurant waar we voor z'n oma's verjaardag waren ging er ook goed in (om maar even wat dingen te noemen die lastige eters vast niet eten). Het is bij hem gewoon puur gemakEn meestal wordt er gewoon fatsoenlijk gegeten, maar nu zijn er even wat slechte weken en dan vlucht ik
Als dit altijd zo zou zijn, zou ik permanent wegrennen, ben niet helemaal gek.
oh okequote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.
2 dagen is al te gek
Na drie slechte dagen groeit er gestaag roomboter op de wanden van je slagaders.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is gelul, slechte weken bestaan niet.
2 dagen is al te gek
Is het wel.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mja ik noem vis geen basis ingredient
verder natuurlijk imho nogal onzinnig daarom geen relatie met iemand te kunnen onderhouden
Ga naar bed 4Equote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de oplossing. We moeten hier gewoon collectief iedere dag broccolischotel met gehakt eten.
Ik zou wel serieus die broccoli-gehaktschotel willen proberenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb de oplossing. We moeten hier gewoon collectief iedere dag broccolischotel met gehakt eten.
quote:
Je zoekt je spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het wel.
Prima, maar ik vind culinair uit eten gaan bijv. wel belangrijk dus dan moet een partner ook matchen in values. Net als dat ik niet met iemand zou daten die een totaal andere muzieksmaak heeft dan ik.
Ik zie Dimmy eigenlijk wel als iemand die haarzelf zou datenquote:
Ik zou mezelf bijna daten, maar das gay. Dus een avond de kroeg in dan maarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie Dimmy eigenlijk wel als iemand die haarzelf zou daten
Nee, maar het is wel belangrijk dat je op hoofdlijnen bij elkaar past. Als je muzieksmaak totaal anders is geeft dat gezeik in de auto, als de één het liefst naar de mac gaat en de ander het liefst naar de Jane dan geeft dat wrijving, net zoals soort vakanties, seksualiteit, en interessegebieden.quote:
Bohquote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook al te denken dat iedereen dat met andere dingen heeft. Hoorde laatst ook van iemand dat ze haar vriend gedumpt had door zijn stem bij de verkiezingen, vond ik ook wel een bijzonderequote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het wel.
Prima, maar ik vind culinair uit eten gaan bijv. wel belangrijk dus dan moet een partner ook matchen in values. Net als dat ik niet met iemand zou daten die een totaal andere muzieksmaak heeft dan ik.
Beetje narcisme is niemand hier vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 00:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede overlevingsstrategie, niet klaarkomen zodat je vol zaad zit.quote:Op maandag 24 juni 2024 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die vongole zijn ordi, presenteren zich vol sperma alsof we daar niets om geven
dat is in iedergeval een duidelijk tijdsvakquote:Op dinsdag 25 juni 2024 05:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, mijn SSD wordt bezorgd vandaag.
...
Tussen 08:30 en 21:30.
29 is echt te warm als je bezig bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:07 schreef dud0r het volgende:
19 hier. Maar het gaat 29 worden volgens de voorspelling
Ook als je niet bezig bentquote:
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aan de voorkant waar de zon nu staat, wel alles dicht.
Dat zijn mijn schuin bovenburen he.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef mschol het volgende:
ik had helaas geen bouwplastic zoals bij @:ama om op te hangen gisterochtend
Kantoor nog kunnen vinden?quote:
Die zou ik nu zsm dichttrekken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was gisteren vergeten om mijn raam nog open te doen 's avonds, dus dat nu nog even gedaan, maar ik heb niet het idee dat dat nu nog helpt.
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook als je niet bezig bent
[..]
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.
Het was 26 graden binnen toen ik thuis kwam
ripquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn creditcard kosten van vakantie zijn eindelijk afgeschreven. Dat was veel.
Kerel had ze gisteren open getrokken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook als je niet bezig bent
[..]
Ik was gisteren vergeten de gordijnen dicht te doen voor ik weg ging.
Het was 26 graden binnen toen ik thuis kwam
Dus geen geld voor databundel voor de F1 gifjesquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn creditcard kosten van vakantie zijn eindelijk afgeschreven. Dat was veel.
Ja, echt heerlijkquote:
NU is het buiten lekker ja.quote:
Ik maak dat altijd zelf meteen overquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Als een echte fokker betaamtquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk
En waar zitten we?
Binnen !
Die afterpainquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:14 schreef Nattekat het volgende:
Met de gordijnen dichtquote:
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat altijd zelf meteen over
Dat is mijn voorkeur ook, maar soms worden dingen pas later afgeschrevenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak dat altijd zelf meteen over
Ik wil er gewoon meteen vanaf zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.
En soms komt het na een paar weken, net iets beter uit i.c.m. salarisuitbetaling enzquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, gaat er toch maandelijks meteen af. Die paar weken gaan het verschil ook niet maken.
Mwah, ik heb het dan zelf eigenlijk altijd wel ergens compleet klaarstaan, dus eerder overmaken zou op zich geen punt zijn. Maar ik vind dat gewoon niet zo nodig, die CC-boeren wachten maar op hun beurt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En soms komt het na een paar weken, net iets beter uit i.c.m. salarisuitbetaling enz
Ook handig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat ik het had overgemaakt op het moment dat het werd afgeschrevenmoest ik het zelf terugdraaien. Was mooi.
Jawel, dat is ook het punt niet iddquote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het dan zelf eigenlijk altijd wel ergens compleet klaarstaan, dus eerder overmaken zou op zich geen punt zijn. Maar ik vind dat gewoon niet zo nodig, die CC-boeren wachten maar op hun beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |