Dat klinkt totaal niet best, maar Eylon is na dat incident met de Engelsen bewezen niet de meeste betrouwbare bron dus wellicht is of zijn er verklaringen waarom dit veranderd is.quote:
Als UNRWA trucks niet meetelt voor omdat redenen want een VN logo ontbreekt en dan dat lage aantal gaat gebruiken om Israël te beschuldigen van et veroorzaken van een hongersnood en genocide en meer van dat fraais lijkt dat me wel een dingetje. Nogal een dingetje.quote:Op donderdag 27 juni 2024 12:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat klinkt totaal niet best, maar Eylon is na dat incident met de Engelsen bewezen niet de meeste betrouwbare bron dus wellicht is of zijn er verklaringen waarom dit veranderd is.
Iemand iets gelezen over hoeveel commercial trucks buiten de lijst worden gehouden en waarom UNRWA dit niet meld? In de tweedekamer werd gisteren gerapporteerd dat UNRWA vanaf dag beschuldigingen in januari tot april geen toegang tot het noorden van Gaza kreeg, dat zou een deel kunnen verklaren maar maakt het niet rapporteren ineens oké.
Als het daarom is jazeker. Als. Jouw duim telt net zoals mijn duim niet mee.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als UNRWA trucks niet meetelt voor omdat redenen want een VN logo ontbreekt en dan dat lage aantal gaat gebruiken om Israël te beschuldigen van et veroorzaken van een hongersnood en genocide en meer van dat fraais lijkt dat me wel een dingetje. Nogal een dingetje.
Mee eens maar dan zouden ze alsnog een disclaimer erbij moeten zetten.quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het daarom is jazeker. Als. Jouw duim telt net zoals mijn duim niet mee.
Mbt de vermeende hongersnood. Het is niet de beschuldigingen van een UNRWA waar Israël zich dan druk om moet maken, meer om organisaties die mbt tot water en voedsel wel als een autoriteit worden gezien
Als de primaire VN hulporg -die neutraal hoort te zijn- daar gaat proclameren dat Israël te weinig doorlaat gaan mensen er gewoon naar luisteren. Als dan blijkt dat ze dit soort spelletjes spelen...quote:Op donderdag 27 juni 2024 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het daarom is jazeker. Als. Jouw duim telt net zoals mijn duim niet mee.
Mbt de vermeende hongersnood. Het is niet de beschuldigingen van een UNRWA waar Israël zich dan druk om moet maken, meer om organisaties die mbt tot water en voedsel wel als een autoriteit worden gezien
Dit tast de geloofwaardigheid aan en helemaal als er bewust een verkeerd beeld geschapen is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als de primaire VN hulporg -die neutraal hoort te zijn- daar gaat proclameren dat Israël te weinig doorlaat gaan mensen er gewoon naar luisteren. Als dan blijkt dat ze dit soort spelletjes spelen...
Van het lachen?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
De Zionisten schijten in hun broek na het zien van deze video
[ x ]
In Palestina was die al vanaf een flat gegooid of achter een motor gebonden en door de straten gesleurd.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ja. Of niet. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In Palestina was die al vanaf een flat gegooid of achter een motor gebonden en door de straten gesleurd.
Die zou in Gaza nog geen 5 seconden te leven hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:06 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dit is natuurlijk goed bedoel maar weer zo ontzettend naïef.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:48 schreef michaelmoore het volgende:
Het joodse Amsterdam raakt in een identiteitscrisis
we zijn tegen de joden maar we zijn joods cyclus
Groen links weet niet wie ze nu verrot moet schelden
https://www.telegraaf.nl/(...)d-amsterdam-is-joods
Wat dacht je hiervan dan :quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk goed bedoel maar weer zo ontzettend naïef.
'Juist al die culturen, verschillende achtergronden maken onze stad heldhaftig en vastberaden'.
Hmm. Nee, juist al die culturen en verschillende achtergrond zorgen en voornamelijk voor dat zo'n vrouw met antisemitisme te maken heeft. Dit zijn de mensen die een Palestijnse vlag op hun balkon hebben hangen, het Westen, Israël en Joden hekelen.
Tja, een aanzienlijk deel van zulke mensen is niet goed ingelicht en misleid door geschiedvervalsing. Een ander deel weet heel goed welke kant ze kiezen en zijn daarmee inderdaad doelbewust een hele moreel verwerpelijke zaak aan het steunen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan dan :
[ x ]
Dan ben je wel zulk gewetensloos terroristentuig dat ik me echt niet in zou kunnen houden, op een muziekfestival vieren dat er honderden bezoekers van een muziekfestival zijn afgeslacht.
Echt, pro-gazamensen zijn te walgelijk voor woorden.
groen links is de dictatoriale baas in amsterdam, de groenlinkers zelf hebben het meest huurvastgoed in amsterdamquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk goed bedoel maar weer zo ontzettend naïef.
'Juist al die culturen, verschillende achtergronden maken onze stad heldhaftig en vastberaden'.
Hmm. Nee, juist al die culturen en verschillende achtergrond zorgen en voornamelijk voor dat zo'n vrouw met antisemitisme te maken heeft. Dit zijn de mensen die een Palestijnse vlag op hun balkon hebben hangen, het Westen, Israël en Joden hekelen.
Amsterdam is inderdaad een progressief linkse stad en dat werkt natuurlijk altijd in je eigen nadeel. Halsema kun je verder niets kwalijk nemen, ik vind dat een nette en integere vrouw die het tot op heden best goed gedaan heeft.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
groen links is de dictatoriale baas in amsterdam, de groenlinkers zelf hebben het meest huurvastgoed in amsterdam
het woord progressief daar hou ik niet zo van, dat zegt men ook van Cubaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Amsterdam is inderdaad een progressief linkse stad en dat werkt natuurlijk altijd in je eigen nadeel. Halsema kun je verder niets kwalijk nemen, ik vind dat een nette en integere vrouw die het tot op heden best goed gedaan heeft.
Maar ze zit natuurlijk wel in een spagaat, waarbij ze aan de ene kant antisemitisme wil bestrijden maar aan de andere kant haar achterban tevreden moet houden, waarvan een groot deel een enorme hekel aan Israël hebben en zich vooral zorgen maken over het niet bestaande 'Islamofobie' en niet antisemitisme.
hear hearquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdam WAS lang een progressive stad, inmiddels is het een bloedlinks bolwerk vol activisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |