Hij doet het nog wel?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet die zonnestralen zo trotseren; moet op de fiets naar de sportzaal aangezien de auto nu een grote beurt krijgt.
Jawel!quote:
Wanneer ga je verhuizen tot?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel!Maar ze gaan hem nu ff goed nakijken; bij de grote beurt zit een gratis APK die ik meteen wil hebben.
En moet je dan eerst van alles verbouwen? Of kun je bepaalde ruimtes zo laten ?quote:Op maandag 24 juni 2024 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
2 maand na het begin van zijn vakantie pas.
Haha ik ga niet alles hier openbaar op FOK! plaatsen, maar ik moet een paar dagen overbruggen tussen de verkoop van dit huis en de aankoop van mijn nieuwe huis.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet je dan eerst van alles verbouwen? Of kun je bepaalde ruimtes zo laten ?
Heb je een datum dat je je huidige woning echt uit moet ?
Ik bedoel ook niet dat je de exacte datum moet postenquote:Op maandag 24 juni 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik ga niet alles hier openbaar op FOK! plaatsen, maar ik moet een paar dagen overbruggen tussen de verkoop van dit huis en de aankoop van mijn nieuwe huis.
De keuken is hopeloos verouderd en verkleurd; ik zit te twijfelen tussen die te vervangen of op te laten knappen met wrappen of zo. Ligt er aan hoe duur het allemaal wordt.
Er moet wel met spoed wat voegwerk gedaan worden, maar verder is alles prima in orde!
Oh, wel ff dat bejaardenzitje in de luxe douchecabine verwijderen!De gaatjes die er voor geboord zijn zal ik wel gebruiken voor een doucherekje.
Niet omwisselen #tipquote:Op maandag 24 juni 2024 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
Volgende week nieuwe vloer + behang![]()
quote:
Sallyquote:
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.quote:Op maandag 24 juni 2024 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat je de exacte datum moet posten![]()
Zijn de keukenkastjes niet te schilderen?
Tis dat je ver weg woontquote:Op maandag 24 juni 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.
O-ver-we-gend....?!quote:
Een kennis van me heeft de keukenkastjes met plakplastic beplakt. Ziet er top uit!quote:Op maandag 24 juni 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel, met een goede primer, maar het is het keukenblad wat er het meest belabberd uitziet.
Als je zo doorgaat kom je op de naughty listquote:
Tsk.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kom je op de naughty list
Very naughty list dan!quote:Op maandag 24 juni 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tsk.
Stond ik dat dan al niet?![]()
![]()
@:Aardappelschotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |