yupquote:
En dan doet ie nog rustig aanquote:Op zondag 23 juni 2024 15:45 schreef wdn het volgende:
Max kan klagen watie wil maar zit wel op 7+ nu
Daar gaat Norris wel een hoop vanaf halen zo.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:45 schreef wdn het volgende:
Max kan klagen watie wil maar zit wel op 7+ nu
ja die voorsprong van max is kippescheetje. daar is Lando straks zo voorbijquote:
Was iets met z'n motor, is naar gekreken door het team en daarna mocht ie op harde banden weer verderquote:
Gewisseld naar mediums inmiddels zo te zienquote:
met smaakje?quote:
Dat lijkt me sterk.quote:
ik d8 citroenquote:
Niet om aan het regelement te voldoen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Norris moet toch ook gewoon nog een keer banden?
Nee, maar 41 ronden op medium?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Niet om aan het regelement te voldoen.
We zullen zien.quote:
nope hier op laptop en op tv primaquote:
Medium tegen medium.quote:
Nee ik niet. Alles perfect tot nu toequote:
Het is dat Wiliams niet voor de winst meerijdt.. dus eigenlijk moet Max Albon en Sargeant bedankenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:50 schreef franklop het volgende:
Verstappen mag Russell bedanken voor zeker een seconde extra voorsprong
Hier nietquote:
Aardbeiquote:
Da's geelquote:
ja daar rijdt hij ook opquote:
Nope.quote:
Dat antwoord is sowieso neequote:Op zondag 23 juni 2024 15:52 schreef Haags het volgende:
Benieuwd of VER deze voorsprong blijft behouden.
SC kan altijdquote:Op zondag 23 juni 2024 15:52 schreef Haags het volgende:
Benieuwd of VER deze voorsprong blijft behouden.
Nee Sky hierquote:
Terwijl dat toch ook niet Russell zijn specialiteit is, normaal gesproken.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Lesje close racing zonder contact voor Hamilton, hoop dat hij goed opgelet heeft.
Gras is groen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dankzij weer eens een foutje van Russell onder druk. Je verwacht het niet.
Hij komt juist helemaal niet snel dichtbijquote:Op zondag 23 juni 2024 15:54 schreef wdn het volgende:
Norris komt snel dichterbij
Niet dat de auto of de banden dit vol houden lijkt me
Misschien de wall of champions aanpassen zodat je banden kan proevenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
En wit is mintsmaak. Groen Appel en Blauw Blueberry. Hebben we ze allemaal gehad
Nee maar als ie rapper is hoeft ie alleen maar in de buurt te komen. Laatste stint aanvallen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:54 schreef wdn het volgende:
Norris komt snel dichterbij
Niet dat de auto of de banden dit vol houden lijkt me
Valt wel mee.quote:
Daarvoor werd er helemaal niet ingehaald.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:55 schreef FvanS het volgende:
Ik mis de chicane in de laatste bocht hier wel, nu ben je met DRS veel te oppermachtig op dat rechte stuk.
Ali B. is ook een rapperquote:Op zondag 23 juni 2024 15:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee maar als ie rapper is hoeft ie alleen maar in de buurt te komen. Laatste stint aanvallen.
Halve seconde per ronde.quote:
Schumachers stijl, alleen rijd ik zonder te remmen, ik ben zo leip in mijn hoofd hoor ik nu honderden stemmen!quote:
Heeft ook nieuwere banden natuurlijk.quote:
Dat noem ik rap, jaquote:
Was daarstraks ook op even oude banden sneller, nadat hij voorbij Russell was.quote:
ik ben een watje.... al 700 euro uitgespaardquote:
Wellicht in 2028.quote:
Ligt dan aan de banden kwaliteit lijkt me.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee maar als ie rapper is hoeft ie alleen maar in de buurt te komen. Laatste stint aanvallen.
Norris is gewoon rapper met zijn auto. Ook minder degradatie zo lijkt het.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ligt dan aan de banden kwaliteit lijkt me.
Als je met banden die echt op zijn uiteindelijk achter Max zit en die heeft al die rondjes kunnen cruisen (en dus het gat bewust kleiner heeft gemaakt) kom je er niet langs denk ik
Vanaf hier is de race toch makkelijk uit te rijden op een ander set mediums?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rondje of 5 nog en dan naar hard.
Al besproken.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:59 schreef Perox het volgende:
Misschien wil Max wel naar zijn nog nieuwe zachte band.
Normaal is het verstandig als leider om niet te stoppen tot je de pit stop tijd als ruimte hebt.quote:
Idd, was linksvoor.quote:
Nee, Norris gaat nu pushen om buiten de pitwindow te komenquote:Op zondag 23 juni 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Wordt dit een gevalletje op de velgen over de finish?
Iets van 18 ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
Hoeveel rondes reed Max op de 1e stint op rood?
16-18 ofzoquote:Op zondag 23 juni 2024 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
18quote:Op zondag 23 juni 2024 16:05 schreef ZaZoe het volgende:
Dat gaat nooit lukkenquote:Op zondag 23 juni 2024 16:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, Norris gaat nu pushen om buiten de pitwindow te komen
Het waren 3 mooie seconden.quote:
It is over when it is over.quote:
it aint over till the fat lady singsquote:Op zondag 23 juni 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It is over when it is over.
Wel voor de beide Mercedessen.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Nou met zo'n pitstop is het voor Norris ook klaar
Norris heeft gebruikte eronder gekregen (3 ronden begrijp ik)quote:
lijkt me ook erg verstandig met nog 16 ronden te gaanquote:Op zondag 23 juni 2024 16:10 schreef ZaZoe het volgende:
Max misschien toch een beetje aan het managen nu
Dat is ook het verstandigst natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:10 schreef ZaZoe het volgende:
neuh, verkeer..quote:Op zondag 23 juni 2024 16:10 schreef ZaZoe het volgende:
Achterblijversquote:Op zondag 23 juni 2024 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Max verliest met name in sector 1 veel tijd
Max doet wat ie altijd doet, hem laten komen.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:09 schreef franklop het volgende:
Seconde in 1,5 ronde is wel veel natuurlijk
Spannend tot het einde. We zijn er nog niet!quote:Op zondag 23 juni 2024 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat Max winnen met het nieuwste rubber
het is bewezen, ze zijn beiden even goedquote:Op zondag 23 juni 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez vooralsnog 1 plek gewonnen vanaf de start, net zoveel als Verstappen.
Dit vind ik een mooie constateringquote:Op zondag 23 juni 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perez vooralsnog 1 plek gewonnen vanaf de start, net zoveel als Verstappen.
Max moetst 2 achterblijvers inhalen..quote:Op zondag 23 juni 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max doet wat ie altijd doet, hem laten komen.
Bandjes zijn exact even oud, 6 rondjes.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
Dit gaat Max winnen met het nieuwste rubber
Even oud,quote:Op zondag 23 juni 2024 16:08 schreef franklop het volgende:
Heeft nog tijd om naar Verstappen te rijden
Maar verschil in banden zal niet extreem zijn
It's not over till the Stig's fat cousin sings.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spannend tot het einde. We zijn er nog niet!
Klopt, ik had het wat later in de gaten. Spann0nd!quote:Op zondag 23 juni 2024 16:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bandjes zijn exact even oud, 6 rondjes.
Geen upgrades maar downgrades.quote:
Over die praten we nietquote:Op zondag 23 juni 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
It's not over till the Stig's fat cousin sings.
Paar tienden maar.quote:
Is standaard bij Mercedes, hij rijdt sneller dan Hamilton maar krijgt dan weer een maffe strategiequote:
Keep fokoes Russellquote:Op zondag 23 juni 2024 16:13 schreef Szura het volgende:
Russell koopt uiteindelijk niks voor z’n goede start
Vreet natuurlijk wel z'n banden zo.quote:
Lando not tyre savingquote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
Hoop toch wel dat Russell Hamilton terug kan pakken, veel leuker podium
edit: hard vs soft, nvm
Bandensparen brengt hem geen overwinningquote:
Zat ik ook al aan te denken!quote:Op zondag 23 juni 2024 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
Striking distance? Zou leuk zijn om de spanning wat aan te duiden
15 rondjesquote:Op zondag 23 juni 2024 16:15 schreef _UserName_ het volgende:
Striking distance? Zou leuk zijn om de spanning wat aan te duiden
Ja sorry, ik zie liever een jong podium, als ik moest kiezen tussen Piastri en Alonso zou ik ook voor Piastri kiezenquote:
Verstappen krijgt die niet (meer).quote:Op zondag 23 juni 2024 16:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dotd Verstappen, nu Norris de snellere auto heeft?
2quote:
Of de snellere coureur is? Dat weet je immers nooitquote:Op zondag 23 juni 2024 16:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dotd Verstappen, nu Norris de snellere auto heeft?
Van rukken wordt je doofquote:
Moet hij wel.quote:Op zondag 23 juni 2024 16:16 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft zo te zien zijn gaspedaal weer gevonden en loopt weer langzaam een beetje uit
Maar wel een meer zekere P2.. al is Ham nog te ver weg om echt een bedreiging te wordenquote:Op zondag 23 juni 2024 16:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bandensparen brengt hem geen overwinning
Gas erop!quote:
Ferrari being ferrariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |