Nog welquote:Op zondag 23 juni 2024 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Alphine lijkt de boel weer redelijk op de rit te hebben
Ocon zelf ook?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
We zien het door de vingers en doen alsof je een plek straf hebtquote:
Ik noem de nieuwe GEN, meer Bearman en zo.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na hoeveel seizoenen mogen we ze nog 'de nieuwe generatie' noemen? #dtv
Snotverquote:
Klopt want VER en NOR en RUS zijn nu allemaal definitief gearriveerd. Ik geef toe, Max misschien ietsjepietsje eerder met zijn 3 WK'squote:Op zondag 23 juni 2024 15:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik noem de nieuwe GEN, meer Bearman en zo.
Die er nu rijden zijn niet echt vers meer, allemaal van die oude klagers geworden.
Nieuwe updates op de VCARB gehadquote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wat was er met Tsunoda? Rijdt behoorlijk achteraan
Mediums gehaald.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
Wat was er met Tsunoda? Rijdt behoorlijk achteraan
Rijden voor Perquote:Op zondag 23 juni 2024 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
Dan hoop ik dat ze van de oude een backup hebben gemaaktquote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nieuwe updates op de VCARB gehad
Oh ik meende te horen dat Magnussen de eerste stop had, vandaarquote:
Ocon is er wellicht niet meer bij komende 2 jaren.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef Montov het volgende:
Perez kan Ocon niet bijhouden. Nog 2 jaar dit soort taferelen.
Dat is Ocon met de ZWARE Alpine, toch?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef Montov het volgende:
Die zit in een Alpine sandwich. For old times sake, ofzo.quote:
1 jaar, perez moet minstens de helft aan punten die Max haalt winnen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:19 schreef Montov het volgende:
Flavio.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wie van de boys hier zou Hannah doen?
alleen de boys? tisser mis met de dames?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alle boys, zijn Fok! autisten. Tenzij puntige knieën natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou het code taal zijn?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max een moment en 3 seconden los
Heb je weer bah gedaan?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef Abdus18 het volgende:
iemand gifje van Max op Russel? moest een luier verschonen
Excuus, en dames?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen de boys? tisser mis met de dames?
Ik drink net mijn 2e Kasteeltje.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:22 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een glaasje Fanta. @:kingroland
Leken wel gebruikte.quote:
ik niet trouwens.quote:
Water is nat.quote:
heeft hij nietquote:Op zondag 23 juni 2024 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel zielig voor Perez dat hij een B-spec heeft gekregen.
Toch? Toch??
dacht dat Mercedes HAM aan het saboteren was... niet RUSquote:
Dat weet ik ook wel...quote:Op zondag 23 juni 2024 15:24 schreef wdn het volgende:
[..]
heeft hij niet
RB is geinteresseerd in het WK constructeurs. Levert het meeste geld oo.
The magic of mailing.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Zie, Hamilton wordt wéér gematst bij Mercedes![]()
Ja, dat mag.quote:
heeft die mail toch geholpenquote:
Ik zie het nietquote:Op zondag 23 juni 2024 15:25 schreef SiGNe het volgende:
Zie, Hamilton wordt wéér gematst bij Mercedes![]()
Nee joh, hij heeft PRECIES de juiste houding!quote:Op zondag 23 juni 2024 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Lando moet wel gaan oppassen dat die niet te overmoedig wordt
Daar moet hij gewoon overheen. Laat het een paar keer mis gaan, daar wordt 'ie alleen maar beter van.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Lando moet wel gaan oppassen dat die niet te overmoedig wordt
Ze zijn ook goed. Norris heeft zijn bandjes weer eens overeind gehouden.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:27 schreef PzKpfw het volgende:
Mclaren wint een race en ze krijgen direct praatjes.
Vind die Zak maar een arrogante lul. Dan liever Mercedes of Ferrari.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed. Norris heeft zijn bandjes weer eens overeind gehouden.
plek 2 is voor de eerste loserquote:Op zondag 23 juni 2024 15:27 schreef PzKpfw het volgende:
Mclaren wint een race en ze krijgen direct praatjes.
Ohquote:Op zondag 23 juni 2024 15:29 schreef SiGNe het volgende:
Dacht even dat Ham en sai van debaan zouden gaan samen
Andersom, die lul is een zak.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vind die Zak maar een arrogante lul. Dan liever Mercedes of Ferrari.
Jaquote:Op zondag 23 juni 2024 15:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar moet hij gewoon overheen. Laat het een paar keer mis gaan, daar wordt 'ie alleen maar beter van.
Oh ik zag wel Sargeant 1 win animatiequote:Op zondag 23 juni 2024 15:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens viaplay doen die deze race niet voor de winst mee..
Norris komt zo in een enorme trein terechtquote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef franklop het volgende:
Bandenmanagement bij McLaren is wel goed tegenwoordig. Gaat nog een lastige aan Norris krijgen
Herstel: bij Norrisquote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef franklop het volgende:
Bandenmanagement bij McLaren is wel goed tegenwoordig. Gaat nog een lastige aan Norris krijgen
Alleen de strategie niet goedquote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef franklop het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
McLaren wacht veel te lang met die pitstop.
Idd, achter Sainz ofzo..quote:Op zondag 23 juni 2024 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Norris komt zo in een enorme trein terecht
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:32 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Nog iets bijzonders gebeurd de eerste 21 ronden?
Paar acties in T1, kutstop voor Russell, topstop voor Maxquote:Op zondag 23 juni 2024 15:32 schreef Legoblokje het volgende:
Red Bull domineert.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:32 schreef Legoblokje het volgende:
1 iig.quote:
Nou ja domineren... ik zou zeggen controleren.quote:
Niet alleen dat hij ging de bocht in achter de rijder voorhem, en dan aan tikken is volgens de regels een 5 + secquote:
Max had 1.9.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:35 schreef wdn het volgende:
leuk zo'n recap onderin maar dan van iedereen de pit stop tijd noteren en niet van Max ?!
1.9 voor Maxquote:Op zondag 23 juni 2024 15:35 schreef wdn het volgende:
leuk zo'n recap onderin maar dan van iedereen de pit stop tijd noteren en niet van Max ?!
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die gaat naar binnen voordat het spannend wordt.
weet ik maar niet volgens de race recapquote:
Ze hebben toch met hem overlegd?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Norris is weer eens genaaid door zijn team.
Spuit 11quote:
Genaaid door zichzelf want hij gaf aan dat hij voor Max wilde gaan ipv pitten om Russell voor te blijvenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:35 schreef beantherio het volgende:
Norris is weer eens genaaid door zijn team.
quote:
Undercut met de nieuwe bandjes.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:36 schreef franklop het volgende:
Russell slechts 5 seconden achter Verstappen, die heeft ondanks zijn matige stop niet veel verloren. Dus of bandenmanagement, of hij kan niet veel harder
Reken maar op dat eerste dan.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:36 schreef franklop het volgende:
Russell slechts 5 seconden achter Verstappen, die heeft ondanks zijn matige stop niet veel verloren. Dus of bandenmanagement, of hij kan niet veel harder
Stukje ellebogen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom je in F1 iemand van de baan mag beuken als je maar aan de binnenkant van de bocht zit.
Hmmm dat is zo'n ding dat je niet aan de rijder moet overlatenquote:
Het is wel weer Hamilton die aan de binnenkant zit en contact maakt.quote:
Ze zullen hier vast meelezen jaquote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
NFA voor Lewis.
Precies wat ik al vroeg aan de stewards. 😙
British privilege.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom je in F1 iemand van de baan mag beuken als je maar aan de binnenkant van de bocht zit.
Mail gestuurd?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
NFA voor Lewis.
Precies wat ik al vroeg aan de stewards. 😙
Iemand die wel bereid is om te racen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is wel weer Hamilton die aan de binnenkant zit en contact maakt.
Oops he did it again.
Lijkt er wel op ja!quote:
Het is ook geen punt, gewoon positie teruggeven en opnieuw proberen.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand die wel bereid is om te racen.
Als je een optocht wilt zien ga je maandagmoddag om half vijf maar op het viaduct van de A12 zitten.
racelijn krijgt altijd initieel het voordeel.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:37 schreef MoreDakka het volgende:
Is allemaal interpretabel.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Daar zijn dus gewoon regels voor. En de regels zeggen magniet.
Plan AAAAAAAAAAA!!!quote:
Slaat nergens op, Sainz zat er gewoon naast,er voor nog zelfsquote:Op zondag 23 juni 2024 15:39 schreef wdn het volgende:
[..]
racelijn krijgt altijd initieel het voordeel.
Het mag ook wel eens clean. Sommige coureurs hebben dat zelden in dezelfde omstandigheden, AKA met dezelfde banden etc.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat een ophef, vond 't allemaal niet zo spannend tussen Sainz en Hamilton.
We went racing.
Williams doet geen poging om te winnen volgens Viaplayquote:
Ze liggen op schema.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Williams doet geen poging om te winnen volgens Viaplay
In Barcelona hè, dat kan de volgende race dus best wel weer eens anders zijn!quote:Op zondag 23 juni 2024 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Williams doet geen poging om te winnen volgens Viaplay
Vrouwelijke banden ... te wispelturigquote:
Ziet er dreigend uit ja.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:44 schreef Perox het volgende:
Toch donkere luchten aan 1 kant van de baan.
Ja maar dat is dan toch normaal? Piastri rookt zijn banden op en Perez denkt lange termijnquote:Op zondag 23 juni 2024 15:42 schreef Jane het volgende:
Checo de tyre whisperer wordt voorbijgereden door Piastri van wie bandenmanagement het zwakste punt is.
Ongelijke slijtage denk ikquote:
heu!quote:
Inconsistente handjes?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
ik had vieze handjes van de kippenkluifjes....
ow en er zaten stukjes op mn beeldscherm van het gniffelen
quote:Op zondag 23 juni 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
ik had vieze handjes van de kippenkluifjes....
ow en er zaten stukjes op mn beeldscherm van het gniffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |