Niet verkeerd.quote:
Als je het tempo van Ferrari aanhoudt dan duurt checking de hele racequote:
"Engine gets too hot."quote:Op zondag 23 juni 2024 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je het tempo van Ferrari aanhoudt dan duurt checking de hele race
Gelachenquote:Op zondag 23 juni 2024 14:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Druk bezig zijn zolderkamer koel te houden ivm hittegolfje komende week.
Alsof ze Red Bull gedronken heeft.quote:
Klinkt af en toe een beetje al Marge Simpsonquote:
Heeft te maken met International Stream of niet, volgens mij.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:52 schreef Zorro het volgende:
Hoe komt het dat ik op mijn laptop naar F1TV race ga (dus "programma voor de race" afzetten en naar "race") dat ik dan gewoon hetzelfde blijf zien als "programma voor de race" wat dan in de race overgaat, terwijl ik bij dezelfde actie op mijn GoogleTV in de F1TV app op een "programma begint binnenkort" scherm terechtkom?
Minder roken.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Klinkt af en toe een beetje al Marge Simpson
Stuur maar een mailtje naar Viaplayquote:Op zondag 23 juni 2024 14:52 schreef Zorro het volgende:
Hoe komt het dat ik op mijn laptop naar F1TV race ga (dus "programma voor de race" afzetten en naar "race") dat ik dan gewoon hetzelfde blijf zien als "programma voor de race" wat dan in de race overgaat, terwijl ik bij dezelfde actie op mijn GoogleTV in de F1TV app op een "programma begint binnenkort" scherm terechtkom?
Nee, Nee, 20% kans op regenquote:Op zondag 23 juni 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
Heeft het geregend, regent het nu? Vertel me alles!
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:54 schreef Nober het volgende:
Heeft het geregend, regent het nu? Vertel me alles!
Werk je bij de NS ofzoquote:Op zondag 23 juni 2024 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
Hola damas, caballeros y personas no binarias
"Beste reizigers."quote:
quote:
Ola ketalquote:Op zondag 23 juni 2024 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
Hola damas, caballeros y personas no binarias
Skattiequote:
Van mij mag Norris hem ook pakken, boeit mij niet zo. Als het maar een leuke race wordt. Zeer benieuwd.quote:
Daar ben jequote:Op zondag 23 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Beter is het een goede race, anders ga ik in slaap vallen.
Spint nog.quote:
Was de voorbeschouwing aan de binnenkant van m'n ogen aan het kijken.quote:
Je kijkt vanuit bed?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Dat is laag hoorquote:
Sí, deliciosoquote:
Powernap?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was de voorbeschouwing aan de binnenkant van m'n ogen aan het kijken.
Heb je van Ruth kunnen genieten?quote:Op zondag 23 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was de voorbeschouwing aan de binnenkant van m'n ogen aan het kijken.
Aha, de checkinquote:Op zondag 23 juni 2024 14:57 schreef Nattekat het volgende:
Erg jammer, ja.quote:
Olav heeft het wel vaak misquote:Op zondag 23 juni 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je van Ruth kunnen genieten?
Dankzij haar neig ik een abo te nemen bij GrandPrix radio
Niet meer zo erg als vorige race, maar dat kan ook te maken hebben met mijn mentale staat tijdens het kijken.quote:Op zondag 23 juni 2024 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je van Ruth kunnen genieten?
Dankzij haar neig ik een abo te nemen bij GrandPrix radio
Red Band?quote:
Manmanmanquote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viacommentaar gaat williams niet voor de winst
Slim, want dan heb je nieuwe bandjes voor het eind van de racequote:
quote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Dat is wel een gewaagde uitspraakquote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef SiGNe het volgende:
Straks zeggen ze nog dat water nat is.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:00 schreef SiGNe het volgende:
En gras groenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Straks zeggen ze nog dat water nat is.
En Hulkenberg spreekt Nederlandsquote:
Ja ok...maar voor de start beter?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sneller op temp
Maar slijt ook sneller
Ik ben de bad cop dit weekend en hij is de good cop dit weekendquote:
Gas erop!quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:03 schreef Perox het volgende:
Max en Lando tetsen er af in de stijl van Mercedes en Lewis wint eindelijk weer een race.
U las het hier!
Motor op standje party modequote:
Ik zal het hem even doorgeven.quote:
Straks krijgen we nog een " Focoes sjoerge Focoes"quote:Op zondag 23 juni 2024 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken hoelang Russel dit vol gaat houden....
Haha. Ik ookquote:Op zondag 23 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog altijd een bepaalde associatie bij het shot richting bocht 4.
De beide Mercedesen tetsen elkaar eraf!!quote:Op zondag 23 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Beide Mercedessen tetsen erafquote:Op zondag 23 juni 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Orde hersteldquote:
Nee was niet bocht 1quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Perox het volgende:
incident noted? Was toch fair allemaal in bocht 1?
Kort daarvoor duwde Noreis hem lichtjes de baan afquote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Perox het volgende:
Dat wou ik net doenquote:
Was wel erg op het randje van Norris. Liet nauwelijks ruimte.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Perox het volgende:
Voor de bühnequote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Perox het volgende:
Oh ja, zag ik.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Kort daarvoor duwde Noreis hem lichtjes de baan af
TeamLH vindt dit heel ernstig. Zwarte vlag!quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Kort daarvoor duwde Noreis hem lichtjes de baan af
Zuur much?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef potjecreme het volgende:
Knap hoe de niet snelste auto meteen een gaatje trekt. Heel knap.
Je kan het ook zien aan hoe Perez door het veld klieft als een warm mes door boter.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef potjecreme het volgende:
Norris duwde Max het gras op, Hamilton startte niet snel genoeg, dus kon er makkelijk voorbijquote:Op zondag 23 juni 2024 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Wil de herhaling van de start nog wel even zien hoe Russell opeens zo er voorbij vloog
Huh? Perez heeft nog geen seconde Alonso achter zich. Of heb je het niet over de RBR?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:08 schreef potjecreme het volgende:
Je bent er 2 weekenden er niet.quote:
Al besproken, NFIquote:
Norris was vooral bezig met Verstappen en lette niet op zijn linkerkant.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:09 schreef LTVDK het volgende:
Wil de herhaling van de start nog wel even zien hoe Russell opeens zo er voorbij vloog
Plan C?quote:
Ferrari stelt nooit teleurquote:
Ja zag het. Heb mailtje voor zondag behandeling weggegooid.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:11 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton had ook wel een matige start trouwens
Die wist al dat het kansloos was..net als ikquote:Op zondag 23 juni 2024 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Netjes dat Russell Max ook in leven liet.
Russell heeft een plusje deze race. Mag zelfs op het podium eindigen van mij. Gewoon weer Max, Lando en George in willekeurige volgorde. De nieuwe generatie.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Netjes dat Russell Max ook in leven liet.
Wat een feest gaat dat worden met Hamiltonquote:Op zondag 23 juni 2024 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ferrari stelt nooit teleur
Wordt volgend jaar feest met Lewis erbij
Zouden ze aan het eind van het seizoen nog steeds matties zijn?quote:Op zondag 23 juni 2024 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
Oke, klein stukje gras maaien, maar dan nog is het de eerste ronde en is er NFI besloten. Vrede mee, Max en Lando zijn matties, laatstgenoemde laat Max een keer winnen met Fifa en het is klaar
Nee. dit is racen.quote:
Het antwoord staat in jouw vraag: Perez.quote:
Verslaat Hamilton weer eens zijn teamgenoot in de quali met 0.02, en wordt meteen weer op zijn plek gezet.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Russell heeft een plusje deze race. Mag zelfs op het podium eindigen van mij. Gewoon weer Max, Lando en George in willekeurige volgorde. De nieuwe generatie.
Beukenquote:
Omdat het zijn nummer isquote:
Oh ja hoor. Max heeft liever strijd dan dat ie eenzaam aan kop ligt.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Zouden ze aan het eind van het seizoen nog steeds matties zijn?
Vasseur heeft alvast een nieuw spamfilter op z'n email laten zetten.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een feest gaat dat worden met Hamilton
Na hoeveel seizoenen mogen we ze nog 'de nieuwe generatie' noemen? #dtvquote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Russell heeft een plusje deze race. Mag zelfs op het podium eindigen van mij. Gewoon weer Max, Lando en George in willekeurige volgorde. De nieuwe generatie.
Viaplay had ook al gezegd dat Williams niet vor de winst zou gaan dus dat is wel jammer, anders had het nog spannend kunnen wordenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Russel liet Norris geen ruimte om Verstappen ruimte te gevenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
Oke, klein stukje gras maaien, maar dan nog is het de eerste ronde en is er NFI besloten. Vrede mee, Max en Lando zijn matties, laatstgenoemde laat Max een keer winnen met Fifa en het is klaar
Ik denk het wel want ze hebben dezelfde mindset. Dezelfde etiquette zeg maar. Dit was gewoon wat je doet in zo'n geval. Omdat het kan. Niet meer niet minder. Zou Max ook hebben gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Zouden ze aan het eind van het seizoen nog steeds matties zijn?
Doorsturen naar MichealMasi@fia.comquote:Op zondag 23 juni 2024 15:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Vasseur heeft alvast een nieuw spamfilter op z'n email laten zetten.
Prima, dan mag Russell voor een keer een potje meedoenquote:Op zondag 23 juni 2024 15:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Russel liet Norris geen ruimte om Verstappen ruimte te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |