Eerst maar eens 2e worden en dan de volgende ronde overleven en dan kun je misschien naar Portugal kijken in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen zin in Portugal en al helemaal niet als Ronaldo het op z'n heupen krijgt en weer medespelers gaat bedienen.
Als je al bang moet zijn voor een bejaarde met een spleenheup.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen zin in Portugal en al helemaal niet als Ronaldo het op z'n heupen krijgt en weer medespelers gaat bedienen.
Tweedequote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eerst maar eens 2e worden en dan de volgende ronde overleven en dan kun je misschien naar Portugal kijken in de kwartfinale.
Doe jij mee bij Portugal dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je al bang moet zijn voor een bejaarde met een spleenheup.
Dus dit. Portugal is zwaar underrated. Niemand had verwacht dat Ronaldo dat zou doen op een EK. Portugal is zo veel sterker als ze zo doorgaanquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:04 schreef vul_maar_in het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:36 schreef Nober het volgende:
Wanneer vervallen de gele kaarten eigenlijk?
quote:Previous cautions are wiped at the end of the quarterfinal stage, meaning players will not carry the risk of a yellow-card suspension into the semifinal.
https://www.google.com/search?q=gele+kaarten+vervallen+ek2024quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:36 schreef Nober het volgende:
Wanneer vervallen de gele kaarten eigenlijk?
Huh, als er een team wordt overschat is het Portugal wel. Die worden internationaal al voor het toernooi naar een nieuwe titel toegeschreven.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. Portugal is zwaar underrated. Niemand had verwacht dat Ronaldo dat zou doen op een EK. Portugal is zo veel sterker als ze zo doorgaan
Die kaartverkoop was een jaar geleden al.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:42 schreef byah het volgende:
Wat is de plek om kaarten voor de knockout ronde te krijgen?
En dan nóg verliezen wij.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huh, als er een team wordt overschat is het Portugal wel. Die worden internationaal al voor het toernooi naar een nieuwe titel toegeschreven.
Telegraafquote:Het Nederlands elftal speelt woensdag een oefenwedstrijd tegen de Duitse amateurclub TSV Havelse, dat uitkomt in de Regionalliga Nord. Bondscoach Ronald Koeman besloot de geplande training te schrappen en in plaats daarvan een wedstrijd te spelen.
Het duel in het AOK Stadion in Wolfsburg, waar Oranje tijdens het EK verblijft, begint om 12.00 uur en is achter gesloten deuren.
Nederland is al zeker van een plaats in de achtste finales en speelt dinsdag om 18.00 uur tegen Oostenrijk de laatste groepswedstrijd. Het elftal van Koeman eindigt bij een overwinning of gelijkspel als eerste of tweede in de poule. Bij een nederlaag zakt Oranje, mocht Frankrijk niet van Polen verliezen, naar de derde plek.
Daar trappen we dus mooi niet meer in.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 14:45 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland wordt poulewinnaar, dat Frankrijk gaat zich niet inspannen tegen Polen
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar trappen we dus mooi niet meer in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want Frankrijk wil graag aan de lastige kant terechtkomen?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 15:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me goed maar daar ging het voor Spanje nog ergens om, Frankrijk is net zoals Nederland al gekwalificeerd, gezien de zuinige manier waarmee Frankrijk speelt heb ik het idee dat die zich minimaal inspannen tegen de Polen
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.quote:
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die houdt je gewoon in de wedstrijd Hans. Zoals ook tegen Polen en Frankrijk.
En gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
1 steekje laten vallen maakt je echter nog geen grabbelaarquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt deze wedstrijd echt geen overtuigende indruk hoor. Ging dus bijna de fout in, waarna ik bovenstaande postte.
Dramatische wissels weer. Voor de zoveelste keer.quote:
yep. Helaasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dramatische wissels weer. Voor de zoveelste keer.
Tactisch onbenul. Maar goed. Die blijft gewoon tot het WK aan. Wat er ook gebeurt.
Teze > Geertruidaquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
Het ging weer allemaal iets te snel voor Veerman, hè @:psvcl
Simpel zieltje ben je ook dat je dat niet gewoon kan erkennen .quote:
Geertruida speelde een uitstekende tweede helft.quote:
Jij kijkt anders naar voetbal of misschien kijk je gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geertruida speelde een uitstekende tweede helft.
Op de keeper na kan je dat van iedereen wel zeggen, Simons vond ik nog wel aardig invallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geertruida, Schouten en Veerman was wel tergend slecht.
Eerste goal van Nederland begon bij hem.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij kijkt anders naar voetbal of misschien kijk je gewoon niet.
Dat is wel de grootste ergernis aan dit toernooi, dat je nog doorgaat ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:01 schreef Cilantro het volgende:
Dit Oranje verdient het niet om in de achtste finale te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |