Whaha ja een mooie combinatie. Soms beetje plat Haags, Soms Rotterdams.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:09 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dellufs is zo'n mooie combinatie tussen Rotterdams en Haags![]()
Klopt. En ook de westlandersquote:En als je uit die regio komt pik je mensen uit Schipluiden er ook zo uit.
quote:
Ik heb er 5 voor je.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
De Joodse woorden uit het eerdere lijstje ken ik wel bijna allemaal en zou de meeste ook kunnen gebruiken, al doe ik dat in de praktijk zelden.
Daarentegen ben ik opgegroeid met vlaamse tv en volg dat ook net zo makkelijk als het Nederlands. Heb me lang afgevraagd waarom sommige Vlaamse programma’s op de Nederlandse televisie ondertiteld werden en begreep pas later dat het niet voor iedereen moeiteloos te verstaan was![]()
Iets anders, mocht iemand toevallig handdoeken zegels over hebben van de appie, dan ben ik er blij mee. Al m’n handdoeken zijn aan het verslijten en met een zwembad thuis willen er ooit nog wel eens wat handdoeken per dag doorheen gaan![]()
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)cc-a052-8036205646f9
Heb je 32 zegels gegevenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
De Joodse woorden uit het eerdere lijstje ken ik wel bijna allemaal en zou de meeste ook kunnen gebruiken, al doe ik dat in de praktijk zelden.
Daarentegen ben ik opgegroeid met vlaamse tv en volg dat ook net zo makkelijk als het Nederlands. Heb me lang afgevraagd waarom sommige Vlaamse programma’s op de Nederlandse televisie ondertiteld werden en begreep pas later dat het niet voor iedereen moeiteloos te verstaan was![]()
Iets anders, mocht iemand toevallig handdoeken zegels over hebben van de appie, dan ben ik er blij mee. Al m’n handdoeken zijn aan het verslijten en met een zwembad thuis willen er ooit nog wel eens wat handdoeken per dag doorheen gaan![]()
Done! 64 jouw kant op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 00:07 schreef hilliebillie het volgende:
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:28 schreef Tink89 het volgende:
Als hilliebillie voorzien is, heb ik ook interesse in handdoekenzegels!
Troel: ik heb je mijn zegels gegeven!
Plaats ook even in fhf. En hier een linkje. Met premium gaan die zegels altijd relatief hard hierquote:Op zaterdag 22 juni 2024 06:28 schreef Tink89 het volgende:
Als hilliebillie voorzien is, heb ik ook interesse in handdoekenzegels!
Troel: ik heb je mijn zegels gegeven!
Ohquote:Op vrijdag 21 juni 2024 21:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In Maastricht klinken ze echt wel anders hoor
Ik ben compleet ondertussen dus ze mogen naar tink. Icm een oproep op Facebook en hier heb ik er in een nacht nu 50 kaarten bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
OhMaar Maastrichts klinkt wél heel mooi, vind ik
![]()
Ik heb 11 volle spaarkaarten. Dus Hillie en Tink, roep maar hoeveel en plak een linkje, want linkje plakken snap ik niet, zegels via linkje geven wel
Wow, 50 kaarten erbijquote:Op zaterdag 22 juni 2024 09:40 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik ben compleet ondertussen dus ze mogen naar tink. Icm een oproep op Facebook en hier heb ik er in een nacht nu 50 kaarten bij.
Mocht ik straks alsnog over hebben kom ik ze hier weer doorgeven
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 05:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Done! 64 jouw kant op.
Als er nog iemand Jumbozegeltjes over heeft![]()
https://www.jumbo.com/zeg(...)fb-b7b8-d5814cebe93b
Ja wat Vanyel zegt idd, Oostelijke.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 23:22 schreef Phaidra het volgende:
Brunssum is wel mijnstreek toch? Mijn opa werkte iig in de mijnen. Hij kwam zelf uit Breda, mijn oma uit Twente, dus mijn moeder is niet met dialect opgevoed. Maar had natuurlijk wel een accent. Ik kan het aardig verstaan, het is voor mij ook wel nostalgie. Ik neem sowieso makkelijk accenten over als ik ergens ben. Limburgs, Amsterdams, maar ook Amerikaans of juist Brits Engels. Kan allemaal
.
Ik had er nog 5 die heb ik je gegevenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.
Heb het her en der gedeeld, dus dat komt ongetwijfeld goed. Dacht er genoeg te hebben, want kreeg de heer des huizes niet om om de wijnglazen te vervangen, maar nu dus welquote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:25 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik had er maar 23, maar wellicht net genoeg om nog een kaart vol te maken voor je.
Ik heb 88 zegels jouw kant opgegooidquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:00 schreef Tink89 het volgende:
https://www.ah.nl/digitaa(...)ee-b7e8-ffc46ab94278
Txs allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |