SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ik vroeg mij al af waarom er zo een oude man meespeelde....quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:47 schreef vaarsuvius het volgende:
opa Lewandowski is in elk geval te oud kunnen we wel concluderen
Heeft hij een normale bal gehad dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:47 schreef vaarsuvius het volgende:
opa Lewandowski is in elk geval te oud kunnen we wel concluderen
Nee, daar zitten wij al zo goed als zeker bij.quote:
Al zo goed als zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, daar zitten wij al zo goed als zeker bij.
geen idee, ik heb weinig gekeken, was bezig met eten maken voor NED - FRAquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:48 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Heeft hij een normale bal gehad dan?
Ik ben positief ingesteld vandaag, ik vind het erg jammer dat jij dat probeert te verpesten.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al zo goed als zeker.
Dat zegt mij nu weer helemaal NIKS!
We gaan winnen van Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben positief ingesteld vandaag, ik vind het erg jammer dat jij dat probeert te verpesten.
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan winnen van Frankrijk.
En als ik in mijn poule nou invul dat Frankrijk gaat winnen, zal Nederland dan wel gaan winnen?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:48 schreef Maver24 het volgende:
Wij hebben maar 3 punten. Tegen frankrijk ga je gewoon niet winnen. Oostenrijk moet je winnen
Hoeveel staat België in hun poule?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik supporter voor rood-wit-blauw straks
als je niet voor NL bent ga je direct het topic uitquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik supporter voor rood-wit-blauw straks
Morgenavond eerstequote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:53 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hoeveel staat België in hun poule?
Dumfries is vaak belangrijk geweest. Geertruida komt net kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prima opstelling. Had liever nog Geertruida erbij gezien ipv Dumfries.
uit welke kleuren bestaat de Nederlandse vlagquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je niet voor NL bent ga je direct het topic uit
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uit welke kleuren bestaat de Nederlandse vlag
Denk niet dat België met 3 goals verschil wint van Roemenië.quote:
Alleen als Nederland Frankrijk verslaat denk ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Polen met 4-0 wint van Frankrijk kan het nog door!1!!1
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat België met 3 goals verschil wint van Roemenië.
Is dit een SBS kwis ?quote:
Oke Dickquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk niet dat België met 3 goals verschil wint van Roemenië.
quote:Voetbalbond Oostenrijk geschokt door extremistisch spandoek
De Oostenrijkse voetbalbond (ÖFB) heeft zich nadrukkelijk gedistantieerd van een rechts-extremistische boodschap vanuit een van de vakken met Oostenrijkse fans tijdens het EK-duel met Polen. Kort voor het einde van de door de Oostenrijkers met 3-1 gewonnen wedstrijd werd een spandoek onthuld waarop, zo liet onlineportal Laola1 zien, het opschrift Defend Europe (verdedig Europa) stond. Dat is de titel van een campagne van een beweging die stemming maakt tegen migranten.
,,De ÖFB is zeer geraakt dat een dergelijk spandoek ondanks strenge controles in het stadion kwam. Het nationale team en de bond staan duidelijk voor tolerantie, diversiteit en integratie in alle gebieden van onze samenleving", schreef de bond in een verklaring.
Volgens de ÖFB grepen vertegenwoordigers van officiële fangroeperingen meteen in en probeert de bond nu de daders te identificeren. ,,Haatdragende boodschappen zoals deze horen niet thuis in de fansector van de nationale ploeg", aldus de bond.
https://www.telegraaf.nl/(...)tremistisch-spandoek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |