abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:29:16 #241
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214060071
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:28 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Sorry maar ik ben het hiermee oneens, juist ervaringsdeskundige kunnen hier heel veel inbreng hebben en ja emotie speelt een rol maar dat is hem nu juist, het is nuttig die emotie te zien en te leren begrijpen wat ik zie als een eye opener voor mannen, dat het voor jou de discussie lastiger maakt is niet van belang, ik vind het juist goed dat er tegen bepaalde argumenten word gediscussieerd die hier gebracht worden want ik zeg eerlijk soms slaat het echt nergens op naar mijn mening
Daar heb je een punt. Maar dan moet schelden en op de man spelen achterwege gelaten worden. Zie ik toch te veel nog.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 16:30:22 #242
236264 crew  capricia
pi_214060077
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Hoezo is dat smerig en het uitbaten van cleavage en andere merchandise niet? :?

Ieder het zijne, maar ik vind iemands ballen niet echt aantrekkelijk om naar te kijken. Dat kan voor jou natuurlijk anders liggen.
Ook bijv mannen in een tanga aan het strand vind ik niet echt aantrekkelijk. Maar als je je er fijn bij voelt, moet je je vooral zo kleden. Ik vind het prima.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214060082
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Daar heb je een punt. Maar dan moet schelden en op de man spelen achterwege gelaten worden. Zie ik toch te veel nog.

Klopt mee eens, ik zeg eerlijk dat ik me daar ook schuldig heb gemaakt omdat de emotie te groot werd en ik bepaalde uitspraken spuugzat was, maar de moderators halen dat toch in de meeste gevallen weg
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:36:05 #244
13462 BansheeBoy
pi_214060117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt mee eens, ik zeg eerlijk dat ik me daar ook schuldig heb gemaakt omdat de emotie te groot werd en ik bepaalde uitspraken spuugzat was, maar de moderators halen dat toch in de meeste gevallen weg
Geen probleem. Ik heb alle begrip. Het is alleen jammer dat zelfs een moderator hier zich schuldig aan maakte. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214060135
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Geen probleem. Ik heb alle begrip. Het is alleen jammer dat zelfs een moderator hier zich schuldig aan maakte. :D

Dank je wel, ik doe mijn best beheersbaar te reageren, ik kan niet voor de moderators spreken behalve dat ik vind dat ze goed werk doen, er zijn berichten van mij terecht verdwenen, volledig begrip voor, dit is hot en gevoelig thema
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 16:51:54 #246
5428 crew  miss_sly
pi_214060241
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 14:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Hier op FOK! en met name in dit subforum willen mensen vooral hun eigen frustraties op anderen afreageren of bevestiging afdwingen voor hun eigen overtuigingen.

Ze willen alleen maar van je horen dat je een potentiele verkrachter bent en duizendmaal excuses dat je een man bent en hen om die reden een onveilig gevoel geeft.

Ze komen er misschien ooit zelf wel achter dat ze zelf niet gelukkiger worden door anderen kapot te maken.
Ik vind dat je hier nogal wat beschuldigingen uit. Er is geen enkele vrouw in dit topic die anderen als een potentiele verkrachter weg wil zetten of excuses wil dat je een man bent. Deze post van jou zegt alles over jou en echt niets over de vrouwen in dit topic die je op deze manier wegzet.

Wat een belachelijke post.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 16:54:18 #247
5428 crew  miss_sly
pi_214060282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik krijg er hier van de dames maar geen antwoord op, maar wat nou als een man in een heel strak broekje rond gaat lopen met een stijve bobbel? Of dat z'n ballen er half naast hangen?
Ik ben benieuwd wat daarop de reacties zouden zijn...
Ik wist niet dat je dit als serieuze vraag hier neergooide. Het is misschien verrassend, maar ik, en met mij veel vrouwen, ben niet overmatig geinteresseerd in de behaarde ballen of de waarschijnlijke erectie van een man die ik niet ken. Ik zou, en waarschijnlijk veel vrouwen met mij, mijn hoofd afwenden om het vooral niet te hoeven zien. Het zou in ieder geval op geen enkele manier seksueel prikkelen.
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:57:56 #248
13462 BansheeBoy
pi_214060332
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je dit als serieuze vraag hier neergooide. Het is misschien verrassend, maar ik, en met mij veel vrouwen, ben niet overmatig geinteresseerd in de behaarde ballen of de waarschijnlijke erectie van een man die ik niet ken. Ik zou, en waarschijnlijk veel vrouwen met mij, mijn hoofd afwenden om het vooral niet te hoeven zien. Het zou in ieder geval op geen enkele manier seksueel prikkelen.
Nee joh? Dat is toch het meest elementaire?

Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 16:58:17 #249
5428 crew  miss_sly
pi_214060335
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Het lijkt er op dat je het als man toch niet goed kunt doen tenzij je volledig mee gaat in de mening van een aantal users hier. Zo niet, sta je inderdaad bijna symbool voor alle mogelijke aanranders en verkrachters.
Wat mij betreft is dat niet de boodschap. Zeker het laatste niet.

Ik ben wel erg verbaasd over de kennelijke onmogelijkheid van sommige mannen om de andere kant te kunnen en/of willen zien.

Geen enkele vrouw heeft het hier over alle mannen gehad, er wordt juist heel vaak gezegd dat gelukkig zeker niet alle mannen zo zijn, dat het merendeel zelfs niet zo is.

Ik vind het jammer dat de posts van @Cause-mayhem2 niet de aandacht krijgen die ze verdienen.
pi_214060488
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben wel erg verbaasd over de kennelijke onmogelijkheid van sommige mannen om de andere kant te kunnen en/of willen zien.

Geen enkele vrouw heeft het hier over alle mannen gehad, er wordt juist heel vaak gezegd dat gelukkig zeker niet alle mannen zo zijn, dat het merendeel zelfs niet zo is.

Ik vind het jammer dat de posts van @:Cause-mayhem2 niet de aandacht krijgen die ze verdienen.
Er is door een aantal, en dat zijn niet alleen vrouwen, geopperd dat de oplossing vanuit de man moet komen wan zij zijn immers de oorzaak. Daarmee vergane wel degelijk alle mannen op een hoop alsof we zelf geen regulerend vermogen hebben. Veruit de meeste mannen voelen zelf wel aan wat grensoverschrijdend is en wat niet maar we kunnen niet voor elke vrouw een nieuwe grens gaan trekken.

De hypothese was dat kijken grensoverschrijdend zou kunnen zijn en als oplossing werd daarvoor een manier geboden omdat tegen te gaan. Die oplossingen horen echter niet thuis in een westerse wereld maar het is wel degelijk een oplossing. Maar de hypothese is wat mij betreft nogal krom. Ik kan me niet voorstellen (maar ik ben geen vrouw) dat je in een kort rokje en strak shirtje de deur uit gaat om vervolgens niet bekeken te worden. Daarbij denk ik dat dat over het algemeen ook niet de vrouwen zijn die aangerand en verkracht worden, daarmee niet gezegd hebbende dat het hen niet overkomt.
pi_214060492
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee joh? Dat is toch het meest elementaire?

Je zou haast gaan denken dat je niet veel ervaring hebt met vrouwen, of met seksualiteit überhaupt.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 17:28:39 #252
5428 crew  miss_sly
pi_214060548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:22 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Er is door een aantal, en dat zijn niet alleen vrouwen, geopperd dat de oplossing vanuit de man moet komen wan zij zijn immers de oorzaak. Daarmee vergane wel degelijk alle mannen op een hoop alsof we zelf geen regulerend vermogen hebben. Veruit de meeste mannen voelen zelf wel aan wat grensoverschrijdend is en wat niet maar we kunnen niet voor elke vrouw een nieuwe grens gaan trekken.

De hypothese was dat kijken grensoverschrijdend zou kunnen zijn en als oplossing werd daarvoor een manier geboden omdat tegen te gaan. Die oplossingen horen echter niet thuis in een westerse wereld maar het is wel degelijk een oplossing. Maar de hypothese is wat mij betreft nogal krom. Ik kan me niet voorstellen (maar ik ben geen vrouw) dat je in een kort rokje en strak shirtje de deur uit gaat om vervolgens niet bekeken te worden. Daarbij denk ik dat dat over het algemeen ook niet de vrouwen zijn die aangerand en verkracht worden, daarmee niet gezegd hebbende dat het hen niet overkomt.
Dat is geen oplossing. Dat is een manier om ermee om te gaan. Dat is echt iets heel anders. En geloof me, dat doen vrouwen al zoveel mogelijk.

Maar goed, jij en ik gaan het niet eens worden.
pi_214060818
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is geen oplossing. Dat is een manier om ermee om te gaan. Dat is echt iets heel anders. En geloof me, dat doen vrouwen al zoveel mogelijk.

Maar goed, jij en ik gaan het niet eens worden.
Dat niet alleen, het is nu 30 graden dus een vrouw zou geen rokje of kort topje aankunnen omdat sommige mannen er niet mee om kunnen gaan, ik blijf dat een omgekeerde wereld vinden
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 17:56:00 #254
5428 crew  miss_sly
pi_214060867
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat niet alleen, het is nu 30 graden dus een vrouw zou geen rokje of kort topje aankunnen omdat sommige mannen er niet mee om kunnen gaan, ik blijf dat een omgekeerde wereld vinden
Als ze dat wel willen dragen, moeten ze maar het risico lopen dat ze zich wat moeten laten welgevallen. En als iemand dan echt aanrandt of verkracht, is die persoon gelukkig wel fout, maar hadden we het risico daarop in ieder geval wel kunnen verlagen door niet zomers gekleed te gaan.
pi_214060868
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is een oplossing voor een probleem dat in de praktijk niet eens bestaat
pi_214060904
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Het is een oplossing voor een probleem dat in de praktijk niet eens bestaat
Sorry maar deze opmerking snap ik niet helemaal
pi_214061191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Sorry maar deze opmerking snap ik niet helemaal
Ten eerste omdat je je als vrouw prima zomers kunt kleden zonder er gelijk ordinair uit te zien. Daarnaast is het een gegeven dat mensen (of mannen zo je wilt) naar andere mensen kijken in de openbare ruimte. Ja er zullen mogelijk mannen zijn die dan net even wat langer kijken maar als dat al als grensoverschrijdend wordt ervaren, waarvan ik me amper voor kan stellen dat dat zo is, dan is de oplossing van bansheeboy er in ieder geval een.

Maar ik geloof niet dat het probleem zo groot is als wordt verondersteld
pi_214061279
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:22 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ten eerste omdat je je als vrouw prima zomers kunt kleden zonder er gelijk ordinair uit te zien. Daarnaast is het een gegeven dat mensen (of mannen zo je wilt) naar andere mensen kijken in de openbare ruimte. Ja er zullen mogelijk mannen zijn die dan net even wat langer kijken maar als dat al als grensoverschrijdend wordt ervaren, waarvan ik me amper voor kan stellen dat dat zo is, dan is de oplossing van bansheeboy er in ieder geval een.

Maar ik geloof niet dat het probleem zo groot is als wordt verondersteld
Ik ben geen vrouw dus ik kan er niet over oordelen, maar ik kan me voorstellen als iemand steeds in je topje zit te gapen dat dat irritant, intimiderend en grensoverschrijdend is
De oplossing van bansheeboy is geen optie naar mijn oordeel
pi_214061328
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik ben geen vrouw dus ik kan er niet over oordelen, maar ik kan me voorstellen als iemand steeds in je topje zit te gapen dat dat irritant, intimiderend en grensoverschrijdend is
De oplossing van bansheeboy is geen optie naar mijn oordeel
Want dat gebeurd standaard als een vrouw een topje aan trekt? Dat er dan altijd wel een viespeuk om de hoek is die dan net wat te lang kijkt?

Als ik morgen mijn kop vol laat tatoeëren dan kan ik verwachten dat daar een reactie op komt. En ik heb vervolgens een mond om de grenzen af te bakenen.
pi_214061355
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:31 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Want dat gebeurd standaard als een vrouw een topje aan trekt? Dat er dan altijd wel een viespeuk om de hoek is die dan net wat te lang kijkt?
Geen idee, ik ben geen vrouw, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen dat het irritant, intimiderend is als dat gebeurd
pi_214061637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geen idee, ik ben geen vrouw, ik zeg alleen dat ik het me kan voorstellen dat het irritant, intimiderend is als dat gebeurd
Ja nogmaals, je kunt je best zomers kleden zonder dat mannen daar aanstoot aan hoeven nemen. Dat betekend niet dat het niet mag maar als je dan vervolgens besluit om toch je decolleté te showen dan heb je er doorgaans ook geen probleem mee als er gekeken wordt (waarom zou jengelt anders überhaupt laten zien?)
pi_214061700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:50 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ja nogmaals, je kunt je best zomers kleden zonder dat mannen daar aanstoot aan hoeven nemen. Dat betekend niet dat het niet mag maar als je dan vervolgens besluit om toch je decolleté te showen dan heb je er doorgaans ook geen probleem mee als er gekeken wordt (waarom zou jengelt anders überhaupt laten zien?)
We worden het niet eens, liep vanmiddag door het centrum van de stad, zeker 70 procent van de vrouwen droeg een rokje en of decolleté, ik denk dat 95 procent van die vrouwen het niet leuk vind als je staat te gapen naar hun benen of decolleté, we zijn hier in West Europa waar dat heel normaal is
  Admin woensdag 26 juni 2024 @ 18:56:40 #263
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214061720
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat klinkt gewoon smerig.
Maar wat is je reactie?

quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar als het iets is dat je WEL aantrekkelijk vindt?

quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat geldt andersom echter net zo.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Irritant misschien. Intimiderend? Nee, tenzij het echt een heel creepy manier van fout gluren is. Grensoverschrijdend ook alleen als die persoon dingen probeert te zien die NIET 'on public display' zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_214061776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
We worden het niet eens, liep vanmiddag door het centrum van de stad, zeker 70 procent van de vrouwen droeg een rokje en of decolleté, ik denk dat 95 procent van die vrouwen het niet leuk vind als je staat te gapen naar hun benen of decolleté, we zijn hier in West Europa waar dat heel normaal is
Heel vervelend als je bewonderd wordt om je schoonheid inderdaad.
pi_214061816
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:02 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Heel vervelend als je bewonderd wordt om je schoonheid inderdaad.
Groot verschil van bewonderen of iemand de borsten uit haar topje kijken
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 19:09:04 #266
5428 crew  miss_sly
pi_214061851
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 18:56 schreef Danny het volgende:

[..]
Maar als het iets is dat je WEL aantrekkelijk vindt?
[..]
Laten we even uitgaan van een knappe man dan, want de dingen die jij noemt vind ik nooit aantrekkelijk. Sorry.

Maar als ik een knappe man zie, dan zal ik een blik werpen, en dat is het.

Ik snap alleen je vraag niet. Er is hier allang vastgesteld dat het merendeel van de mannen zich gedraagt, en dat een blik werpen op een vrouw die je aanspreekt (hetzij omdat je haar mooi vindt, of ze sexy gekleed is) geen enkel probleem is. Dus tenzij je mij wenst te ontmaskeren als iemand die zich grensoverschrijdend gaat gedragen richting een knappe man, slaat je vraag echt nergens op.
pi_214062165
Gaat het overigens nog over het onderwerp van het (oorspronkelijke) topic....?

"Victim Blaming na aanranding en verkrachting"

edit: al staat ook dit in de OP te lezen:

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 17:36 schreef Electric_Eye het volgende:
Door dit enorme taboe is er ook van officiële zijde ook geen enkele voorlichting aan meisjes en vrouwen [meestal de slachtoffers van verkrachting/aanranding, aldus de originele TS] hoe ze door middel van bijvoorbeeld kleding of gedrag of andere dingen de kans om slachtoffer van aanranding of verkrachting te worden, kunnen reduceren.

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator woensdag 26 juni 2024 @ 19:32:13 #268
5428 crew  miss_sly
pi_214062199
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:30 schreef Sally het volgende:
Gaat het overigens nog over het onderwerp van het (oorspronkelijke) topic....?

"Victim Blaming na aanranding en verkrachting"
Al heel lang niet meer. Het gaat er al heel lang over hoe vrouwen moeten voorkomen dat ze verkracht of aangerand worden, zodat ze niet gevictim blamed kunnen worden.
pi_214062210
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Al heel lang niet meer. Het gaat er al heel lang over hoe vrouwen moeten voorkomen dat ze verkracht of aangerand worden, zodat ze niet gevictim blamed kunnen worden.
zie mn edit - ik quote een stukje OP.
pi_214062254
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik krijg er hier van de dames maar geen antwoord op, maar wat nou als een man in een heel strak broekje rond gaat lopen met een stijve bobbel? Of dat z'n ballen er half naast hangen?
Ik ben benieuwd wat daarop de reacties zouden zijn...
Ik had je vraag eerder ook voorbij zien komen, moest er even over nadenken.

Ik denk dat ik ook ongeveer reageer als 'wegkijken', en licht (inwendig) giechelen. Maar als het een best aantrekkelijke man is... toch wel even een blik van enkele seconden laat gaan.
(en me dan afvragen waardoor die man dan zo opgewonden is geraakt :P)

Ballen die buiten een broek hangen... nee: onaantrekkelijk. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')