Het lijkt er op dat je het als man toch niet goed kunt doen tenzij je volledig mee gaat in de mening van een aantal users hier. Zo niet, sta je inderdaad bijna symbool voor alle mogelijke aanranders en verkrachters.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
-knip-, maar wel een goed antwoord, niet eens met elke zin maar dat hoeft ook niet-
nee, dat lijkt me best logisch. Het kan niet zo zijn dat je maar mensen in elkaar kunt gaan rossen en dan met een diagnose kunt gaan zwaaien. Bij een aandoening waarbij je anderen geweld aan doet hoort imo een verplichte behandeling in een gesloten kliniek. Al dan niet permanent.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op dat moment was ik het er niet mee eens, nu terug kijkend ging ze inderdaad de grens over en had ze het bij die paar klappen moeten houden maar mevrouw was nu eenmaal heel erg fel en gezien dit niet de eerste keer was dat mevrouw te fel was kreeg ze dus een taakstraf, dat het gelijk was aan die van de dader vond ik wel dubieus.
Er werd ook geen rekening gehouden met haar borderline,
Als hij niet 50 kilo lichter was heeft hij zich enorm ingehouden. Had hij dat niet gedaan had ze het niet naverteld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:29 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ooit was er een vrouw en die vroeg of ik meeging naar de motorclub. Nou rij ik ook motor dus ik wilde wel mee maar ik wist niet dat ze op zoek was naar haar vent die niet op de afgesproken tijd thuis was. We komen binnen en ze trekt hem zo achterover van de kruk op de grond en begint te schoppen met haar cowboylaarzen. Ik schoot half in paniek maar de rest van de bar keek ongeinteresseerd naar het gebeuren. Ze schenen het vaker te doen. Toen ging hij staan en pakte haar terug maar ze was behoorlijk sterk en stond haar mannetje. Duurde wel 10 minuten. En schreeuwen erbij dat het uit was en zij de auto wilde houden enzo. De volgende avond zaten ze weer in het cafe en was het weer dikke mik. Allebei een dikke lip en gescheurde wenkbrouw. Ik vergeet dat nooit weer en ze zijn ook nog steeds bij elkaar. Maar die meid kon het wel hoor. Zelf nooit gedaan maar ik kan wel heel hard rennen.
Dat is dus de paradox. Het gedrag en kledij is ook een vorm van communicatie. Eentje nog wel die tegen de oerinstincten van een man aanpraten. Het is heel moeilijk om met je mondje het een te zeggen en met het uitbaten van je cleavage het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
Overigens ben ik van mening dat een vrouw die zich in een strak truitje, jurkje of kort rokje heist, zelf goed in staat is om haar grenzen af te bakenen en wanneer deze wordt overschreden dit ook duidelijk kan communiceren.
Mee eens maar nu was er wel wat aan vooraf gegaan, maar de rechter zei mevrouw M heeft een agressie probleemquote:Op woensdag 26 juni 2024 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me best logisch. Het kan niet zo zijn dat je maar mensen in elkaar kunt gaan rossen en dan met een diagnose kunt gaan zwaaien. Bij een aandoening waarbij je anderen geweld aan doet hoort imo een verplichte behandeling in een gesloten kliniek. Al dan niet permanent.
Ik krijg er hier van de dames maar geen antwoord op, maar wat nou als een man in een heel strak broekje rond gaat lopen met een stijve bobbel? Of dat z'n ballen er half naast hangen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je het als man toch niet goed kunt doen tenzij je volledig mee gaat in de mening van een aantal users hier. Zo niet, sta je inderdaad bijna symbool voor alle mogelijke aanranders en verkrachters.
Er is op dit forum geen weldenkend mens te vinden die verkrachting of aanranding goed gaat praten. Het ondanks dat het vaak zo geframed wordt is er ook geen weldenkend mens te vinden die zegt “had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken”. Een kort rokje is volgens niemand een uitnodiging tot aanranding laat staan verkrachting. Maar ja, als man durf ik best te zeggen dat ik wel even kijk naar een paar mooie benen en billen in een kort rokje. En dat is zo in het voorbijgaan een stuk korter dan wanneer we met een paar man op het terras zitten.
Toegegeven, we zien die bewuste vrouw dan ook vooral als mooie vrouw, bekijken het, waarderen het en gaan weer verder waar we gebleven waren.
Maar vooraleer vrouwen weer gaan roepen dat de oplossing van de mannelijke kant moet komen zou het ook wel eens goed zijn dat vrouwen beseffen welke aantrekkingskracht zij mogelijk uit kunnen oefenen op een man en hoe een man daar in potentie mee om kan gaan.
Zolang er op internet en social media vrouwen zijn die zich tonen als lustobject kan ik me voorstellen dat als je eenmaal in die loop zit, je als man vrouwen ook daadwerkelijk zo gaan zien. Dat betekent nog steeds niet dat je als man overal met je grijpgrage handjes overal aan mag zitten maar het zorgt voor een onwerkelijk beeld van de realiteit.
Ik hoef bijvoorbeeld Instagram maar te openen en als ik wil (en zelfs als ik het niet wil) staat heel mijn tijdlijn vol met schaarsgeklede dames. Je hoeft TikTok maar te openen, even 2 seconden te lang naar een filmpje kijken en je algoritme is verneukt. Ik kan me voorstellen dat als jonge mannen heel de dag naar zulke filmpjes kunnen kijken, het ook iets doet met hun perceptie van een vrouw. Het is een glijdende schaal waar zowel de mannen als vrouwen zich op bevinden en nogal kortzichtig om te stellen dat enkel mannen bij kunnen dragen in een mogelijke oplossing.
Overigens ben ik van mening dat een vrouw die zich in een strak truitje, jurkje of kort rokje heist, zelf goed in staat is om haar grenzen af te bakenen en wanneer deze wordt overschreden dit ook duidelijk kan communiceren. Uiteraard zullen daar ook uitzonderingen tussen zitten. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat vrouwen zich in een diep uitgesneden shirtje heisen en dan vervolgens verwachten dat mannen enkel naar hun gezicht kijken. Setting zal daarbij ook een grote rol spelen.
Daar zijn genoeg experimenten over geweest. Vrouwen komen makkelijker weg met aanranding. "Nice!"quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik krijg er hier van de dames maar geen antwoord op, maar wat nou als een man in een heel strak broekje rond gaat lopen met een stijve bobbel? Of dat z'n ballen er half naast hangen?
Ik ben benieuwd wat daarop de reacties zouden zijn...
Wat verschrikkelijk voor je, dat je last hebt van de overgevoeligheid.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb vooral last van de overgevoeligheid. Ervaringsdeskundigen zijn troebel in hun kijk op dit soort zaken en zijn te emotioneel betrokken. Begrijp ik ook wel. Het is lastig. Maar dan adviseer ik om de discussie beter niet aan te gaan.
Laat anderen die voeren en maak aantekeningen.²
"met de rest van de boys afschermen van de rest van de coupe"quote:Op maandag 24 juni 2024 21:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor achterlijk artikel?
Dat klinkt gewoon smerig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik krijg er hier van de dames maar geen antwoord op, maar wat nou als een man in een heel strak broekje rond gaat lopen met een stijve bobbel? Of dat z'n ballen er half naast hangen?
Topic met gekromde tenen gevolgd en ben het met je eens.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je het als man toch niet goed kunt doen tenzij je volledig mee gaat in de mening van een aantal users hier. Zo niet, sta je inderdaad bijna symbool voor alle mogelijke aanranders en verkrachters.
Ik durf niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Hoezo is dat smerig en het uitbaten van cleavage en andere merchandise niet?quote:
Ja, het is precies dat wat de discussie onmogelijk maakt. Daarom stelde ik voor dat dames met zulke ervaringen enkel meelezen en aantekeningen maken. Het is anders simpelweg niet te doen. Overgevoeligheid prima, heb er zelfs begrip voor, maar dat moet niet averechts werken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk voor je, dat je last hebt van de overgevoeligheid.We laten het wel aan de wijze heren over om over ons te besluiten, dank daarvoor.
Sorry maar ik ben het hiermee oneens, juist ervaringsdeskundige kunnen hier heel veel inbreng hebben en ja emotie speelt een rol maar dat is hem nu juist, het is nuttig die emotie te zien en te leren begrijpen wat ik zie als een eye opener voor mannen, dat het voor jou de discussie lastiger maakt is niet van belang, ik vind het juist goed dat er tegen bepaalde argumenten word gediscussieerd die hier gebracht worden want ik zeg eerlijk soms slaat het echt nergens op naar mijn meningquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is precies dat wat de discussie onmogelijk maakt. Daarom stelde ik voor dat dames met zulke ervaringen enkel meelezen en aantekeningen maken. Het is anders simpelweg niet te doen. Overgevoeligheid prima, heb er zelfs begrip voor, maar dat moet niet averechts werken.²
Daar heb je een punt. Maar dan moet schelden en op de man spelen achterwege gelaten worden. Zie ik toch te veel nog.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben het hiermee oneens, juist ervaringsdeskundige kunnen hier heel veel inbreng hebben en ja emotie speelt een rol maar dat is hem nu juist, het is nuttig die emotie te zien en te leren begrijpen wat ik zie als een eye opener voor mannen, dat het voor jou de discussie lastiger maakt is niet van belang, ik vind het juist goed dat er tegen bepaalde argumenten word gediscussieerd die hier gebracht worden want ik zeg eerlijk soms slaat het echt nergens op naar mijn mening
Ieder het zijne, maar ik vind iemands ballen niet echt aantrekkelijk om naar te kijken. Dat kan voor jou natuurlijk anders liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo is dat smerig en het uitbaten van cleavage en andere merchandise niet?²
Klopt mee eens, ik zeg eerlijk dat ik me daar ook schuldig heb gemaakt omdat de emotie te groot werd en ik bepaalde uitspraken spuugzat was, maar de moderators halen dat toch in de meeste gevallen wegquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar dan moet schelden en op de man spelen achterwege gelaten worden. Zie ik toch te veel nog.²
Geen probleem. Ik heb alle begrip. Het is alleen jammer dat zelfs een moderator hier zich schuldig aan maakte.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt mee eens, ik zeg eerlijk dat ik me daar ook schuldig heb gemaakt omdat de emotie te groot werd en ik bepaalde uitspraken spuugzat was, maar de moderators halen dat toch in de meeste gevallen weg
Dank je wel, ik doe mijn best beheersbaar te reageren, ik kan niet voor de moderators spreken behalve dat ik vind dat ze goed werk doen, er zijn berichten van mij terecht verdwenen, volledig begrip voor, dit is hot en gevoelig themaquote:Op woensdag 26 juni 2024 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb alle begrip. Het is alleen jammer dat zelfs een moderator hier zich schuldig aan maakte.²
Ik vind dat je hier nogal wat beschuldigingen uit. Er is geen enkele vrouw in dit topic die anderen als een potentiele verkrachter weg wil zetten of excuses wil dat je een man bent. Deze post van jou zegt alles over jou en echt niets over de vrouwen in dit topic die je op deze manier wegzet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:41 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Hier op FOK! en met name in dit subforum willen mensen vooral hun eigen frustraties op anderen afreageren of bevestiging afdwingen voor hun eigen overtuigingen.
Ze willen alleen maar van je horen dat je een potentiele verkrachter bent en duizendmaal excuses dat je een man bent en hen om die reden een onveilig gevoel geeft.
Ze komen er misschien ooit zelf wel achter dat ze zelf niet gelukkiger worden door anderen kapot te maken.
Ik wist niet dat je dit als serieuze vraag hier neergooide. Het is misschien verrassend, maar ik, en met mij veel vrouwen, ben niet overmatig geinteresseerd in de behaarde ballen of de waarschijnlijke erectie van een man die ik niet ken. Ik zou, en waarschijnlijk veel vrouwen met mij, mijn hoofd afwenden om het vooral niet te hoeven zien. Het zou in ieder geval op geen enkele manier seksueel prikkelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee joh? Dat is toch het meest elementaire?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dit als serieuze vraag hier neergooide. Het is misschien verrassend, maar ik, en met mij veel vrouwen, ben niet overmatig geinteresseerd in de behaarde ballen of de waarschijnlijke erectie van een man die ik niet ken. Ik zou, en waarschijnlijk veel vrouwen met mij, mijn hoofd afwenden om het vooral niet te hoeven zien. Het zou in ieder geval op geen enkele manier seksueel prikkelen.
Wat mij betreft is dat niet de boodschap. Zeker het laatste niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:14 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Er is door een aantal, en dat zijn niet alleen vrouwen, geopperd dat de oplossing vanuit de man moet komen wan zij zijn immers de oorzaak. Daarmee vergane wel degelijk alle mannen op een hoop alsof we zelf geen regulerend vermogen hebben. Veruit de meeste mannen voelen zelf wel aan wat grensoverschrijdend is en wat niet maar we kunnen niet voor elke vrouw een nieuwe grens gaan trekken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat niet de boodschap. Zeker het laatste niet.
Ik ben wel erg verbaasd over de kennelijke onmogelijkheid van sommige mannen om de andere kant te kunnen en/of willen zien.
Geen enkele vrouw heeft het hier over alle mannen gehad, er wordt juist heel vaak gezegd dat gelukkig zeker niet alle mannen zo zijn, dat het merendeel zelfs niet zo is.
Ik vind het jammer dat de posts van @:Cause-mayhem2 niet de aandacht krijgen die ze verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |