abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 16:00:22 #126
441859 crew  Lenny77
pi_214044013
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:41 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Nogal arbitrair als je het mij vraagt. Want wie of wat bepaald dan wat “even” is en wanneer het grensoverschrijdend wordt?
Als iemand dat verschil niet kent dan hebben we een veel groter probleem dan het kijken alleen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_214044053
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Daar ging het niet om.

Het ging over de vraag of kijken uberhaupt grensoverschrijdend kan zijn. Hij stelde dat zelfs als hij urenlang gaat zitten kijken, dat niet grensoverschrijdend is. Ik bestrijd dat.

Don't make this about me.
Wacht even, dit was jouw post en de eerste die
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juni 2024 15:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik kan je op een briefje geven dat als jij urenlang gaat zitten kijken, de politie zeker wel optreedt als ik het meld.
Ik zie de melding al bij de meldkamer binnen komen. Wat denk je zelf dat ze als eerste zullen zeggen?
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 16:05:52 #128
441859 crew  Lenny77
pi_214044060
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 14:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ok, wat doet de biologie van een echte vent met de gevoelens en emoties van een mooi voorbij lopend exemplaar in het wild met melkfabrieken in de etalage? :?

:{²
Flikker op met melkfabrieken, uiers, snoep, chips, sjieke auto of wat dan ook.
Zolang mensen vrouwen/ lichaamsdelen van vrouwen als dingen blijven bekijken ga je dit soort uitwassen ook blijven zien.
Het zijn borsten. Je weet wel, die delen die jou vroeger in leven hebben gehouden en die jouw moeder, oma, zus,.. ook heeft.

Daarbuiten is het ook klaar om je religieuze praat hier weet stiekem in te voeren.
"Wil je het niet??? Nee?? Jaaaa dan moet je je maar van kop tot teen bedekken zoals het hoort. Doe je dat niet? Dan ben jij vogelvrij als slet/hoer voor onze onbeheersbare lusten".

Ga weg
pi_214044090
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:41 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Nogal arbitrair als je het mij vraagt. Want wie of wat bepaald dan wat “even” is en wanneer het grensoverschrijdend wordt?
Dat doen we samen, meest non-verbaal en leren we van de reacties van onze omgeving.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:26:22 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214044278
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:05 schreef Lenny77 het volgende:

Daarbuiten is het ook klaar om je religieuze praat hier weet stiekem in te voeren.
"Wil je het niet??? Nee?? Jaaaa dan moet je je maar van kop tot teen bedekken zoals het hoort. Doe je dat niet? Dan ben jij vogelvrij als slet/hoer voor onze onbeheersbare lusten".
Het gaat er niet om wat ik of jij wil. Ik geef enkel aan wat de logische gevolgen zijn van bepaalde keuzes. Je kunt je eigen gedrag makkelijker veranderen dan die van 10000den krolse mannen.

Romige melkfabriek uitbaten? Prima. Maar dat trekt nou eenmaal (krolse) mannen aan. De ene ruwe vent gaat er anders mee om dan de ander. Heeft niks met mij te maken voor de rest.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 16:29:14 #131
441859 crew  Lenny77
pi_214044304
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het gaat er niet om wat ik of jij wil. Ik geef enkel aan wat de logische gevolgen zijn van bepaalde keuzes. Je kunt je eigen gedrag makkelijker veranderen dan die van 10000den krolse mannen.

Romige melkfabriek uitbaten? Prima. Maar dat trekt krolse mannen aan. De ene gaat er anders mee om dan de ander. heeft niks met mij te maken voor de rest.

Dit is de laatste keer dat jij nog zo een woorden gebruikt hier in dit topic. Het zijn geen fabrieken, het zijn borsten.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:31:05 #132
13462 BansheeBoy
pi_214044317
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit is de laatste keer dat jij nog zo een woorden gebruikt hier in dit topic. Het zijn geen fabrieken, het zijn borsten.
Ik vind het prima. De essentie van mijn verhaal blijft derhalve staan.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:37:42 #133
13462 BansheeBoy
pi_214044386
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als iemand dat verschil niet kent dan hebben we een veel groter probleem dan het kijken alleen.
Eigenlijk doe je precies wat ik hier al een tijdje probeer bloot te leggen. Er zijn simpelweg teveel variabelen bij betrokken om tot generieke one-size-fits-all spelregels te komen. Ik heb al een voorbeeld gegeven van vieze Henkie en hunk Jay.

dinsdag 25 juni 2024 @ 16:40:57 #134
13462 BansheeBoy
pi_214044415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
In wat voor situatie gaat iemand urenlang naar je decolleté zitten kijken? Maar interessanter nog, als jij het te lang vindt duren, wat doe je dan?
Ik zou zelf zeggen: mijn cleavage bedekken. Maar dat is vloeken in de kerk hier.

Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 16:41:48 #135
441859 crew  Lenny77
pi_214044424
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk doe je precies wat ik hier al een tijdje probeer bloot te leggen. Er zijn simpelweg teveel variabelen bij betrokken om tot generieke one-size-fits-all spelregels te komen. Ik heb al een voorbeeld gegeven van vieze Henkie en hunk Jay.

Normale fatsoensnormen die van kleins af aan zijn aangeleerd zouden hier prima kunnen gelden.
Iedereen kijkt wel eens. Maar je hebt kijken en je hebt 'boooooh kwijl lekker' kijken en te lang om nog fatsoenlijk te zijn.
Net zoals je iemand een hand geeft: die schud je ook geen minutenlang. Iedereen weet wel hoelang iets netjes is en wanneer het over het fatsoen heen gaat. En ja, ook mannen weten dat.

Met hunk Jay en Henkie ben ik niets want dat zijn typische smoesjes uit de incel-kant. 'Ik ben lelijk daarom mag ik dat niet'
  dinsdag 25 juni 2024 @ 16:46:15 #136
13462 BansheeBoy
pi_214044474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Normale fatsoensnormen die van kleins af aan zijn aangeleerd zouden hier prima kunnen gelden.
Iedereen kijkt wel eens. Maar je hebt kijken en je hebt 'boooooh kwijl lekker' kijken en te lang om nog fatsoenlijk te zijn.
Absoluut. Maar zelfs die fatsoensnormen moet je heel erg downscalen en afkaderen wil je 100% zeker van je zaak zijn. En dan ben ik nog heel meegaand met je. Omdat fatsoensnormen eigenlijk behoorlijk subjectief (kunnen) zijn.

Trouwens, je mag best wat aardiger tegen mij doen. Ik praat niks goed, ik constateer slechts.

Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 16:50:04 #137
441859 crew  Lenny77
pi_214044513
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Absoluut. Maar zelfs die fatsoensnormen moet je heel erg downscalen en afkaderen wil je 100% zeker van je zaak zijn. En dan ben ik nog heel meegaand met je. Omdat fatsoensnormen eigenlijk behoorlijk subjectief (kunnen) zijn.

Trouwens, je mag best wat aardiger tegen mij doen. Ik praat niks goed, ik constateer slechts.

Buiten mijn post over lichaamsdelen ben ik aardig genoeg.

Ik denk dan weer dat jij wat beter kan nadenken voor je iets schrijft in een zeer gevoelig topic terwijl je je forumbreed overal lekker kan laten gaan zonder problemen. Hier zitten veel mensen die effectief vreselijke dingen hebben meegemaakt en uit respect voor hun zou je je ook wel wat milder mogen opstellen. Kan je dit echt niet? Ga dan aub elders posten.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 17:05:45 #138
13462 BansheeBoy
pi_214044747
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 16:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Buiten mijn post over lichaamsdelen ben ik aardig genoeg.
Nou ik zag wat scheldwoorden voorbij komen enzo. Nergens voor nodig. Prima verder.

quote:
Ik denk dan weer dat jij wat beter kan nadenken voor je iets schrijft in een zeer gevoelig topic terwijl je je forumbreed overal lekker kan laten gaan zonder problemen. Hier zitten veel mensen die effectief vreselijke dingen hebben meegemaakt en uit respect voor hun zou je je ook wel wat milder mogen opstellen. Kan je dit echt niet?
Ik denk zeker na maar gebruik zo nu en dan duidingen om juist tot de verbeelding te spreken en zo mogelijk ruis weg te halen. Ik wil graag zo duidelijk mogelijk zijn. Nogmaals, ik constateer slechts. En geef met die constatering ook nog eens een helpende hand mee.

Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 17:14:24 #139
441859 crew  Lenny77
pi_214044870
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nou ik zag wat scheldwoorden voorbij komen enzo. Nergens voor nodig. Prima verder.
[..]
Ik denk zeker na maar gebruik zo nu en dan duidingen om juist tot de verbeelding te spreken en zo mogelijk ruis weg te halen. Ik wil graag zo duidelijk mogelijk zijn. Nogmaals, ik constateer slechts. En geef met die constatering ook nog eens een helpende hand mee.

Alleen heeft zo wat elke vrouw hier al aangegeven dat je posts alleen maar meer frustraties oproepen.
Dus je constateringen en vooral duidingen zijn geen helpende hand, integendeel.
Daar zou je zelf ook conclusies uit kunnen trekken natuurlijk? Soms zijn dingen/zinnen/meningen gewoon niet gepast en kan je uit fatsoen kunnen zeggen dat je jezelf dan terugtrekt uit een discussie ipv tegen schenen te blijven schoppen over iets waarvan jij hopelijk nooit zult weten hoe iets voelt en wat voor gevolgen iets kan hebben, en nee nu heb ik het niet over 3 seconden kijken.

Ik ga hier trouwens niet verder op in gaan. Je weet wat ik gezegd heb over je bewoordingen.
  Admin dinsdag 25 juni 2024 @ 17:18:46 #140
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214044925
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Deze man had het over 'urenlang kijken'. Dat is niet 'op normale wijze' je ogen gebruiken. Daar is echt weinig anders van te zeggen. Als iemand urenlang onafgebroken naar het decolleté van een vrouw gaat zitten kijken, is dat simpelweg grensoverschrijdend.
In het openbaar? Dat lijkt me niet strafbaar. Wel een beetje creepy als dat naar 1 persoon is. Ik durf wel te beweren dat zoiets echt nooit voor komt en dat deze man dan juist de uitzondering is die de regel bevestigt. Ik blijf er dan ook bij dat kijken (niet stiekem gluren met een verrekijker naar plekken waar mensen zich prive achten) gewoon kan. Zou echt bizar worden als kijken al niet meer zou mogen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 25 juni 2024 @ 17:27:38 #141
13462 BansheeBoy
pi_214044981
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Alleen heeft zo wat elke vrouw hier al aangegeven dat je posts alleen maar meer frustraties oproepen.
Ik vind dat je als je A. zegt (dus de discussie aangaat) je ook B. moet zeggen (dus de ander ook vrijlaten te reageren). Nu is mijn speelveld niet gelijk omdat ik mogelijk anderen tegen de schenen trap. Nu zou ik dat ook nog begrijpen als ik niet heel duidelijk zou zijn. Maar laat ik dat nou juist wel zijn.

Nogmaals: een vrouw kan meer doen dan hier steeds geschetst wordt. Alleen als ze dat niet wil om welke reden dan ook kunnen er onwelgevallige consequenties zijn. Dat is een feitelijke constatering zonder een waardeoordeel van mezelf.

Dat staat overigens los van schuld. Ik zou het meer willen schetsen met de woorden verantwoordelijkheid, wijsheid en verstand.

Hoop dat de kou nu uit de lucht is. Ik ben erg redelijk.

pi_214045017
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:18 schreef Danny het volgende:

[..]
In het openbaar? Dat lijkt me niet strafbaar. Wel een beetje creepy als dat naar 1 persoon is. Ik durf wel te beweren dat zoiets echt nooit voor komt en dat deze man dan juist de uitzondering is die de regel bevestigt. Ik blijf er dan ook bij dat kijken (niet stiekem gluren met een verrekijker naar plekken waar mensen zich prive achten) gewoon kan. Zou echt bizar worden als kijken al niet meer zou mogen.
Precies. In theorie zullen er best wat gevallen zijn waarbij het algemene begrip kijken als grensoverschrijdend kan worden ervaren maar dat zal in de praktijk amper tot niet voorkomen.

Wanneer je als vrouw onzeker wordt wanneer je in de openbare ruimte wordt nagestaard kunnen we daar van alles voor gaan verzinnen om het grensoverschrijdend te maken maar dat is het gewoon niet en dat zal het ook nooit worden.
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 17:42:25 #143
441859 crew  Lenny77
pi_214045152
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind dat je als je A. zegt (dus de discussie aangaat) je ook B. moet zeggen (dus de ander ook vrijlaten te reageren). Nu is mijn speelveld niet gelijk omdat ik mogelijk anderen tegen de schenen trap. Nu zou ik dat ook nog begrijpen als ik niet heel duidelijk zou zijn. Maar laat ik dat nou juist wel zijn.

Nogmaals: een vrouw kan meer doen dan hier steeds geschetst wordt. Alleen als ze dat niet wil om welke reden dan ook kunnen er onwelgevallige consequenties zijn. Dat is een feitelijke constatering zonder een waardeoordeel van mezelf.

Dat staat overigens los van schuld. Ik zou het meer willen schetsen met de woorden verantwoordelijkheid, wijsheid en verstand.

Hoop dat de kou nu uit de lucht is. Ik ben erg redelijk.

Wij als vrouwen of slachtoffers van hebben niet A gezegd, een man heeft het topic gestart en is meteen afgekomen met zaken zoals kledij en eigen verantwoordelijkheid en jij was de tweede poster die er als de kippen bij kwam met te zeggen: 'goed topic, hier moet ik zijn'. Dus je kwam er al hijgend als een bloeddorstige hyena in, klaar om te schoppen en preken. Dus draai het verdomme niet om.

Hou trouwens ook maar op met je onzin en gezeik over wijsheid en verantwoordelijkheid van de vrouwen en daartegenover redelijkheid, aardigheid of wat dan ook van jouw kant. Want dat ben je beiden NIET!
  dinsdag 25 juni 2024 @ 17:50:04 #144
13462 BansheeBoy
pi_214045267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:42 schreef Lenny77 het volgende:

Hou trouwens ook maar op met je onzin en gezeik over wijsheid en verantwoordelijkheid van de vrouwen en daartegenover redelijkheid, aardigheid of wat dan ook van jouw kant. Want dat ben je beiden NIET!
Op deze manier wil ik de discussie niet met je voortzetten. Ik sta je steeds netjes te woord en jij reageert emotioneel. Dat kan en mag, maar dat wordt geen vruchtbaar discours.

Even goede vrienden.

pi_214045288
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Op deze manier wil ik de discussie niet met je voortzetten. Ik sta je steeds netjes te woord en jij reageert emotioneel. Dat kan en mag, maar dat wordt geen vruchtbaar discours.

Even goede vrienden.

Waarom pas jij je dan niet eens aan? Je hebt immer alleen controle over jezelf, hè.

En de mannen hier die likes van jou krijgen, mogen zich ook wel even achter de oren krabben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 25 juni 2024 @ 17:53:22 #146
13462 BansheeBoy
pi_214045339
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waarom pas jij je dan niet eens aan? Je hebt immer alleen controle over jezelf, hè.
Ik val geen vrouwen lastig. Dus dit is een onnodig grove beschuldiging. Moet dit echt joh. :N

pi_214045387
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik val geen vrouwen lastig. Dus dit is een onnodig grove beschuldiging. Moet dit echt joh. :N

Ik zeg niet dat je vrouwen lastigvalt. Dit doe je steeds weer: niet reageren op wat iemand zegt, maar dat standpunt vertekenen of er een bedenken.

Lenny legt je ontzettend goed uit wat er ongepast is aan je postings. Waarom kijk jij niet eens in de spiegel die je wordt voorgehouden? Alsmaar prediken en zeggen wat anderen moeten doen. Wat kun jij doen?
pi_214045425
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wij als vrouwen of slachtoffers van hebben niet A gezegd, een man heeft het topic gestart en is meteen afgekomen met zaken zoals kledij en eigen verantwoordelijkheid en jij was de tweede poster die er als de kippen bij kwam met te zeggen: 'goed topic, hier moet ik zijn'. Dus je kwam er al hijgend als een bloeddorstige hyena in, klaar om te schoppen en preken. Dus draai het verdomme niet om.

Vind je dit zelf nu werkelijk een geweldige post die moderator-waardig is?
pi_214045431
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, je zegt alleen maar dat als vrouwen hun borsten niet heel erg bedekken, dat hengstige mannen zich daaraan vergapen (op z'n minst, zo niet aftrekken in een hoekje, of nog erger: dat het een uitnodiging zou zijn om die vrouwen te betasten??)

Je noemt het alleen niet netjes borsten of zo je wil (des FOK!s) tieten of tetten.

En vervolgens dat "dus de vrouw zich maar anders moet gaan kleden/ gedragen". Ipv dat de mannen eens beter na moeten denken.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214045437
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 17:56 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Vind je dit zelf nu werkelijk een geweldige post die moderator-waardig is?
't Is nog mild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')