Zelfs Jaap Stam keek tegen hem op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zeker, kwam uit een prachtige lichting.
Scherp gozert.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
El Ahmadi heeft een concurrent @:TweedeKlum
EK 2024 Wedstrijden: Het Volksparkstadion in Hamburg zal vijf wedstrijden van het EK 2024 organiseren, waaronder de groepswedstrijd Nederland tegen Polen op 16 juni.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik benieuwd naar feitjes over het Volksparkstadion.
Niet gelezenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
EK 2024 Wedstrijden: Het Volksparkstadion in Hamburg zal vijf wedstrijden van het EK 2024 organiseren, waaronder de groepswedstrijd Nederland tegen Polen op 16 juni.
Capaciteit: Tijdens HSV-wedstrijden heeft het stadion een capaciteit van 57.000 zitplaatsen. Voor internationale wedstrijden, zoals tijdens het EK, wordt dit teruggebracht naar 49.000 zitplaatsen.
Stadiontours: Het hele jaar door zijn er stadiontours beschikbaar. Van november tot en met februari om 12:00 en 14:00 uur, en van maart tot oktober om 12:00, 14:00 en 16:00 uur.
Parkeergelegenheid: Er zijn verschillende parkeerplaatsen rondom het stadion, waaronder Grün, Rot & Grau, en Weiß & Gelb. De kosten voor parkeren zijn 9 euro en de parkeerplaatsen openen drie uur voor een wedstrijd.
Historie: Het huidige Volksparkstadion werd gebouwd tussen 1951 en 1953, en kreeg toen zijn naam. Het oorspronkelijke stadion op deze locatie was het Altonaerstadion.
Bundesliga Debuut: In 1963 verhuisde HSV naar het Volksparkstadion nadat de club zich had gekwalificeerd voor de nieuw opgerichte Bundesliga.
Nieuwe Bouw: In 1998 werd besloten een nieuw stadion te bouwen op de plaats van het oude, een project dat ongeveer honderd miljoen euro kostte. Het nieuwe stadion opende in 2000 met een wedstrijd tussen Duitsland en Griekenland.
Nederlands Elftal: Het Volksparkstadion is een legendarische plek voor het Nederlands elftal. Hier speelde Nederland op 21 juni 1988 de halve finale van het EK tegen West-Duitsland en won uiteindelijk het toernooi.
Uiterlijk: Het stadion heeft opvallende grote masten die het golvende dak ondersteunen, wat een kenmerkend element van het ontwerp is.
Blauwe Interieur: Het interieur van het stadion is volledig blauw, de kleur van HSV. De tribunes staan dicht bij het veld en er zijn veel staanplaatsen (10.750) achter de doelen.
Al besproken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Het Volksparkstadion in Hamburg is een iconisch voetbalstadion met een rijke geschiedenis. Hier zijn tien feiten over het stadion
Opening: Het oorspronkelijke stadion werd geopend in 1953, toen de Duitsers dachten dat het tijd was om iets nieuws te bouwen – dit keer zonder de bedoeling om het halve continent over te nemen.
Naam: Het stadion heeft meerdere namen gehad, waaronder het Volksparkstadion, het AOL Arena, het HSH Nordbank Arena, en het Imtech Arena. Duitsers houden blijkbaar net zo veel van het veranderen van stadionnamen als van het veranderen van grenzen in de jaren '40.
Capaciteit: Het huidige stadion kan ongeveer 57.000 toeschouwers herbergen. Een stuk minder dan de "capacity" die ze probeerden te bereiken in 1940, maar een stuk gezelliger.
Thuisbasis: Het is de thuisbasis van Hamburger SV, een club die net als Duitsland in de Tweede Wereldoorlog, moeite heeft om succesvol te zijn op het hoogste niveau de laatste jaren.
Renovaties: Het stadion onderging een grote renovatie in 1998. Ze zijn goed in het opnieuw opbouwen – oefening baart kunst na 1945, toch?
Wereldkampioenschap 2006: Het stadion was een van de locaties voor het WK 2006. Gelukkig kwamen de "bezoekers" deze keer vrijwillig naar Duitsland.
Dak: Het stadion heeft een modern dak dat de toeschouwers beschermt tegen het weer. Misschien hadden ze in 1941 ook zo'n dekking moeten hebben.
Milieuvriendelijk: Het stadion heeft meerdere milieuvriendelijke initiatieven, waaronder zonne-energie. Een welkome verandering sinds de dagen van grote rookpluimen in de lucht.
Concerten: Naast voetbalwedstrijden wordt het stadion ook gebruikt voor concerten. Duitsers weten nu hoe ze een goede tijd moeten hebben zonder dat het eindigt in een verwoest Europa.
Museum: Het stadion herbergt een museum over de geschiedenis van Hamburger SV. Een plek waar je kunt leren hoe je bijna kunt winnen, vergelijkbaar met hoe je bijna de wereld kunt veroveren, maar dan net niet.
Dit alles maakt het Volksparkstadion een bijzondere plek, vol geschiedenis en heropbouw – net als Duitsland zelf!
Dit stadion hostte wedstrijden van 2 WK’s en 2 EK’s.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef Slobeend het volgende:
Interessant.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:26 schreef GGMM het volgende:
De tribunes staan dicht bij het veld en er zijn veel staanplaatsen (10.750) achter de doelen.
Het huidige stadion is niet precies op de plek van het oude stadion, het is een kwartslag gedraaid.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:25 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat mijn feitjes vol met passief-agressief gezeur over WOII staan
ChatGPT heeft duidelijk issues
Griezman kon er niks aan doen. Maar deze. Wat nouquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:45 schreef Szura het volgende:
Wtf, dit is nog een grotere misser dan Griezmann
Nee man. Goeie.quote:
Panenka.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:47 schreef Bugno3 het volgende:
Gaat de Maradona van de Kaukasus deze nu stiften?
Als het maar niet compleet inkakt na de groepsfasequote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:50 schreef tong80 het volgende:
Dit is echt het leukste toernooi van deze eeuw.
Oke pieter blackedquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
Op basis van de eerste helft, waarin Georgië met 1-0 voorstaat na een gescoorde penalty in blessuretijd en Tsjechië een goal afgekeurd zag worden, kunnen we enkele factoren overwegen voor een voorspelling van de tweede helft:
Georgische Verdediging en Tactiek:
Georgië zal waarschijnlijk de verdedigende stellingen innemen om hun voorsprong te beschermen. Ze zullen proberen te spelen op de counter en gebruik maken van eventuele gaten die Tsjechië achterlaat in hun zoektocht naar de gelijkmaker.
Tsjechische Aanval:
Tsjechië zal agressief moeten aanvallen om terug in de wedstrijd te komen. Hun afgekeurde goal in de eerste helft suggereert dat ze in staat zijn kansen te creëren. Ze zullen waarschijnlijk druk blijven uitoefenen en proberen snel een gelijkmaker te forceren.
Mentale Factoren:
Georgië kan een boost in vertrouwen hebben door hun voorsprong, terwijl Tsjechië gefrustreerd kan zijn door de afgekeurde goal. Dit kan zowel positief als negatief werken; Tsjechië kan extra gemotiveerd zijn om zich te herpakken en te scoren.
Voorspelling Tweede Helft:
Georgië 1 - 2 Tsjechië
46'-60': Tsjechië komt sterk uit de startblokken en drukt Georgië terug in hun eigen helft. De druk resulteert in een gelijkmaker rond de 55e minuut.
61'-75': De wedstrijd blijft intens met kansen aan beide kanten. Georgië probeert via counters gevaarlijk te blijven, terwijl Tsjechië de overhand heeft in balbezit.
76'-90': Tsjechië zet alles op alles voor een overwinning en scoort in de slotfase, rond de 85e minuut. Georgië probeert nog terug te komen, maar slaagt er niet in om de Tsjechische verdediging te doorbreken.
Uiteraard blijft voetbal onvoorspelbaar en kunnen de daadwerkelijke gebeurtenissen in de tweede helft afwijken van deze voorspelling.
Meestal is het andersom.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar niet compleet inkakt na de groepsfase
Die staat nog onder contract bij Ajax, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Brobbey had gisteren ook gescoord als Koeman niet zo’n idioot was
Daarbuiten ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Autootje rijden is (tijdens een EK) geen sport.
Geen like vanwege 'tijdens een EK'quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Autootje rijden is (tijdens een EK) geen sport.
Jammer, daar baal ik van.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen like vanwege 'tijdens een EK'
Dit heeft nooit iets met sport te maken!
Mijn gedachte. Man man man. Te triest.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Het is geen saaie wedstrijdAl die negatieve analisten bij de NOS dit EK
.
@ChevyCaprice echt nodig om vandaag F1 te kijken of denk je eerder dat ik het prima kan skippen deze weekquote:
Je bent een walgelijk persoonquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over eten gesproken, ik had Maccie besteld en ik gooi de friet dan altijd nog even in de airfryer maar deze wedstrijd gaf me bijna geen gelegenheid om naar de airfryer te gaan.
Eens, de NOS is weer eens bijzonder kut bezigquote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Het is geen saaie wedstrijdAl die negatieve analisten bij de NOS dit EK
.
had laatst nog maccie gehaald (mcnuggets en grote friet + bananen milkshake)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
Over eten gesproken, ik had Maccie besteld en ik gooi de friet dan altijd nog even in de airfryer maar deze wedstrijd gaf me bijna geen gelegenheid om naar de airfryer te gaan.
Kijk aanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:00 schreef tong80 het volgende:
Wesley Sonck lyrisch over de Nederlandse supporters.
Komt wel heel dichtbij zo. Lekker wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had laatst nog maccie gehaald (mcnuggets en grote friet + bananen milkshake)
Lekkere sneer maatquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar gelukkig nog steeds zo slank als een plank
Ik heb net twee worstenbroodjes op, met curry (van hela natuurlijk)quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekkere sneer maat
Zeker omdat Caland de nodige kilootjes kwijt moet
Heb ik nog een topic over geopend toen ie naar Ajax ging. TOP-aankoop en zou daarna naar Real Madrid gaan. Maar ja, hij wilde niet luisteren.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk aan
Wesley Sonck is niet de minste dus daar mogen we trots op zijn
Dit gaat Tsjechië dus nog winnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dankzij @:caland heb ik ingezet op het WONDER VAN GEORGIË in mijn poules
Als dit zo blijft sta ik makkelijk eerste in beide poules
ik had tsjechie op winst deze game mattiequote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is niet positief?quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst een uitslag goed (Oostenrijk) en sta dus niet meer stijf onderaanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee mijn voorspellingen komen meestal wel uit dit EK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |